بخشودگی خدمت سربازی برای ارائه دهندگان طرح های تحقیقاتی

۳ نظر
شبکه اطلاع رسانی راه دانا: مسئول دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کسر خدمت وظیفه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی ارائه می‌دهند، اعمال می‌شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ اسدالله مالکی در نشست خبری با اصحاب رسانه آغاز به کار دفتر تحقیقات کاربردی ناجا در آذربایجان غربی را از سال ۱۳۸۷ اعلام کرد و گفت: نگرش علمی به ماموریت ها و چالش های سازمانی از جمله اهداف تشکیل این دفتر بشمار می رود. وی افزود: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ماموریت دارد با تولید دانش پلیسی ، تصمیم گیری فرماندهان را مبتنی به دانش و یافته های علمی گند. مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ارتقای جایگاه علمی پلیس استان در سطح مراکز علمی و دانشگاه را از دیگر ماموریت های این حوزه برشمرد و اظهار کرد: یکی از اقداماتی که نیروی انتظامی در بحث های علمی مورد توجه قرار می دهد تولید فصل نامه های علمی است که از طریق سامانه نشریات ناجا قابل مشاهده می باشد. مالکی تالیف و تهیه سه عنوان کتاب ، دو عنوان پروژه تحقیقاتی و ۲۵ عنوان مقاله را از جمله اقدامات دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عنوان کرد. وی با بیان اینکه سازمان تحقیقات کاربردی از پایان نامه ارشد و دکتری حمایت مالی و عملی دارد و با تمامی دانشگاه‌ها نیز در ارتباط است گفت: موضوعات جرم یابی، علوم اجتماعی، همگرایی با اقوام، نظم و امنیت، سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک و قاچاق از اولویت های طرح های حمایتی ناجا می باشد البته به شرطی که در حوزه جغرافیایی آذربایجان غربی باشد. مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سال گذشته ۸ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد کسر خدمت گرفته اند و امسال نیز از بین ۲۰ عنوان پروژه کسر خدمت ابلاغی ۲ مورد مصوب و بقیه نیز در دست بررسی است.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای بخشودگی خدمت سربازی برای ارائه دهندگان طرح های تحقیقاتی

  • ع
    عباس
    ۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۰۶
    من ی طرح خوب دارم اگه دوستان اعتراض نکنن.اونم اینکه اگه قراره این پول جریمه بره توحساب دولت بعدهمونو سربرج یارانه بدن به مردم پس بیان یارانه شخص غایبین رواختیاری یااجباری هدایت کنن دباره به حساب دولت.یعنی براشون کارت معافی صادرکنن ولی یارانشون روقطع کنن تاموقعی که بیحساب بشیم.ازاینکه دایم التماس میکنیداینکه نقدتره که.چی گفتین؟اینم طرح.
    • م
      منتظر
      ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹
      سعید همون و بچه های دیگه چی شد خبری نشد ؟
      • a
        amir
        ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
        اصلا خبری نیست،، امیدوارم گیر نکرده باشن

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ