ای استخدام : ۱۵۰۰ نفر در ادارات مازندران جذب می شوند

۴ نظر
به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به پذیرش شماری از متقاضیان کار از طریق آزمون اسخدامی گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از سال آینده در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می شوند. وی با اشاره به تهیه برنامه ششم توسعه استان، یادآر شد: در این برنامه باید جایگاه دانشگاهیان، نخبگان و بخش خصوصی لحاظ شود و این برنامه می تواند به توسعه استان کمک کند. استاندار مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایندگان استان برای جذب بودجه بهره گیری شود، بیان داشت: اطلاعات کلیه طرح ها و پروژه های مهم شهرستان ها در اختیار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. وی ارتباط با نمایندگان را بسیار مفید دانست و افزود: به زودی جلسه دیگری با نمایندگان استان در تهران خواهیم داشت و رایزنی های لازم برای تدوین بودجه ای کاربردی و عملیاتی صورت خواهد گرفت . تا زمانی که لایحه بودجه توسط دولت بسته نشده می توان با چانه زنی، در بعضی سقف ها تغییر ایجاد کرد و بودجه بیشتری دریافت کرد. ربیع فلاح، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا همه توان خود را در این مدت برای رایزنی با وزارتخانه ها در راستای جذب اعتبارات لازم انجام دهند زیرا با بودجه دولتی نمی توان کشور را اداره کرد و باید از ظرفیت مردمی بدون اتکاء به نفت برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد. استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران در اجرای طرح سرشماری عمومی از جمله استان‌های برتر کشور بود از معاونت برنامه ریزی استانداری به جهت اجرای مطلوب سرشماری کشاورزی تقدیر کرد.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای ای استخدام : ۱۵۰۰ نفر در ادارات مازندران جذب می شوند

  • h
    hassanmahmuda
    ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹
    من دنبال کار بازاریابی و فروش در شرکت مواد غذایی هستم شرایط کار در پست سرپرستی و مدیریت فروش در استان مازندران و گلستان را به مدت ۱۰سال دارم؛
    • n
      najm
      ۵ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۳
      ﻣﻦ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ ﺭﻭاﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﺩاﺭﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺎﺭ ﺗﻮ ﺭﺷﺘﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ
      • م
        مدیر
        ۵ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۶
        کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته و شهر خود اینجا را کلیک کنید.
      • ف
        فاطمه عزیزی
        ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲
        من فارغ التحصیل رشته مترجمی هستم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ