ای استخدام :کمبود ۶۷ معلم در مقطع ابتدایی کاشمر

۷ نظر
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر از کمبود 67 نفری نیرو در مقطع ابتدایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، کاظم شیردل صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر اظهار کرد: بر اساس آمار استخراج شده تنها 46 نیروی موجود می‌توانند در کلاس درس مقطع ابتدایی حاضر شوند و این در حالی است که برای تامین نیروی مورد نیاز 543 کلاس درس با 67 نفر کمبود مواجه هستیم. وی با بیان اینکه پایه تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی شکل می گیرد، افزود: بر اساس اطلاعات آماری که در هفته‌های اخیر استخراج شد مشخص شد 65 درصد نیروهای آموزش ابتدایی خانم و 35 درصد آقا هستند و این نشان دهنده نبود  تطابق جنسیت دانش‌آموز و معلم در مدارس ابتدایی کاشمر است. معاون آموزش ابتدایی کاشمر با تاکید بر اینکه نبود تطابق بحث جامعه‌پذیری و فرهنگ‌سازی دانش‌آموز را خدشه‌دار می‌کند، یادآور شد: دانش‌آموز پسر باید با روحیات مردانه و دانش‌آموز دختر با روحیات زنانه آموزش ببیند. وی با بیان اینکه باید حضور معلم در کلاس از روی میل و علاقه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نیرو در آموزش ابتدایی به دنبال ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط و زمینه‌ای هستیم که معلمان با میل و علاقه وارد دوره ابتدایی شوند. شیردل تصریح کرد: امیدواریم با افزایش 20 درصدی فوق‌العاده شغل در دوره ابتدایی شاهد ایجاد انگیزه در معلمان برای تدریس در مقطع ابتدایی و برطرف شدن کمبود نیرو در این حوزه باشیم. معاون آموزش ابتدایی با انتقاد از کمبود فضای آموزشی در مجموعه مسکن مهر کاشمر گفت: اگر چه در سال‌های اخیر فضاهای جدیدی به مجموعه آموزش و پرورش کاشمر اضافه نشده اما افزایش جمعیت سبب ایجاد کمبود فضای آموزشی در این شهرستان شده است.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی در مورد آموزش و پرورش در سال 93 اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای ای استخدام :کمبود ۶۷ معلم در مقطع ابتدایی کاشمر

  • م
    محمد
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
    خیلی باحاله واقعا سروکله زدن بابچه هارو خیلی دوسدارم.دوسدارم موسیقی بهشون آموزش بدم وااااای خیلی محشرمیشه
    • ص
      صدیقه فاضلی
      ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۳۴
      معلمی رو خیلی دوست دارم خصوصا ابتدایی.
      • ر
        رجبی
        ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
        شغل عالی هستش و من بسیار علاقمند این کارم .استخدامی آموزش پرورش94 چی شد؟
        • پشتیبان هفت
          ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
          کاربر عزیز هنوز شرایط استخدام آموزش و پرورش اعلام نشده است به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض شروع استخدام آموزش و پرورش خبردار بشوید اینجا کلیک کنید.
        • ن
          نجیبه
          ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲
          این شغل رو خیلی دوس دارم.
          • س
            سونیا
            ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰
            خیلی این شغل رو دوس دارم.یکی از آرزوهامه
            • ز
              زهراآقاحسینی
              ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴
              بهترین شغل می باشد ارزوی من این کاره

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ