حق شغل فرهنگیان ۱۵تا ۵۰ افزایش می یابد

۶ نظر
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۵تا ۵۰ درصدی حق شغل فرهنگیان در شش ماهه دوم امسال خبر داد.به گزارش ایرنا، علیرضا کریمیان روز یکشنبه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته طرح رتبه بندی معلمان توسط معاون رییس جمهوری ابلاغ شده که با اجرا شدن آن، حق شغل فرهنگیان افزایش می یابد. وی گفت: هم اکنون نظام جامع نیروی انسانی در آموزش و پرورش استانها برای ابلاغ به وزارتخانه در دست طراحی است که می توان با تدوین این نظام، مشکلات مختلف فرهنگیان را مرتفع کرد. وی به توزیع نامتوازن نیروی انسانی در آموزش و پرورش استانها اشاره کرد و گفت: با بومی گزینی و استفاده از بسته های حمایتی(در مناطق دوردست با مشارکت بخش خصوصی مانند مدارس غیردولتی)، می توان این مشکلات را رفع کرد. کریمیان به استخدام پنج هزار نیروی انسانی جدید در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت: این تعداد با استفاده از ظرفیت ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان استخدام خواهند شد . وی گفت: ساز و کار و تنظیم آیین نامه استخدامی در ستاد در حال بررسی و مطالعه است که در آن، پذیرش افرادی که در سالهای گذشته در مراکز پیش دبستانی فعالیت داشتند و فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند. به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۰ هزار فرهنگی در دو هزار و ۳۰۰ باب مدرسه، آموزش بیش از ۱۶۰هزار دانش آموز را در مقاطع مختلف تحصیلی بر عهده دارند.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای حق شغل فرهنگیان ۱۵تا ۵۰ افزایش می یابد

  • ع
    علیرضا
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶
    از حرف تا عمل فاصله ی زیادی است
    • م
      مهدی 20
      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶
      استخدامیهایی که برگزار خواهند شد به مااعلام نمایید وشرایط آزمون انرا نیزبگویید
      • م
        مدیر
        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
        کاربر عزیز هنوز شرایطش استخدام آموزش و پرورش اعلام نشده است به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض شروع استخدام آموزش و پرورش خبردار بشوید اینجارا کلیک کنید.
        • م
          معصومه حسینی
          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
          آزمون استخدامی چه زمانی هست
          • پشتیبان هفت
            ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
            کاربر عزیز برای اطلاع از زمان استخدام این سازمان اینجا را کلیک کنید.
      • م
        محمود
        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰
        چرا در شهر ما سمین شهر در استان گلستان همه ی ادرات غیر از اموزش و پرورش حق نوارمرزی میدن مگه ما کارمند دولت نیستیم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ