ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱ نظر
خبرگزاری فارس : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های استان در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صابر مظاهری صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان با اشاره به اینکه دستگاه‌های استان ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد را جدی بگیرند اما دستگاه‌ها سامانه رصد را جدی نمی‌گیرند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از میان دستگاه‌های استانی تنها ۹ دستگاه کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن، دامپزشکی، اداره تعاون و کار، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، حمل و نقل و پایانه‌ها و بهزیستی اطلاعات خود در قالب ۲ هزار و ۳۸۱ نفر در قالب تسهیلات خود اشتغالی و.. را در سامانه وارد کردند. وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت و نظام است، گفت: دستگاه‌های استانی ورود اطلاعات و عملکرد خود را در سامانه رصد وارد کنند. این مسوول با اشاره به استخدام فله‌ای در برخی ادارات افزود: ادارات حتی اگر استخدام‌های فله‌ای دارند چرا آن را وارد سامانه نمی‌کنند، ضمن اینکه دستگاه، ادارات، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سایر نهادها که با حجم وسیعی از نیروی کار مواجه هستند اطلاعات ایجاد اشتغال را ثبت کنند که اگر دستگاه‌ها اطلاعات خود را وارد کنند اشتغالی بیش از ۴ هزار فرصت ایجاد شده است. مظاهری بیان کرد: دستگاهی مانند کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها اشتغال خوبی ایجاد کرده‌اند که تمامی اطلاعات این دستگاه‌ها در سامانه رصد ثبت شود. وی در پایان از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به استان خبر داد و افزود: متقاضیان با معرفی اداره‌کل به بانک رفاه تسهیلات این فرصت شغلی را جذب کنند.

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

  • p
    parisa
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
    نمیدونم چه گناهی کردیم توی استان کهگیلویه و بویراحمد بدنیا اومدیم استانی که همه نیروهاشو به صورت پارتی و بدون آزمون بر می داره برای رشته های علوم پزشکی اول نیروهای موردنظرشو به صورت طرحی بعد قراردادی استخدامی میکنه اونهایی هم که مدنظرنشون نیستن بعد از اتمام طرح اخراج میکنن. ای خدا کاش توی استانهای مجاور بدنیا میومدم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ