ایجاد اشتغال برای ۲۳۳۷ نفر در زاهدان

۳ نظر
 باشگاه خبرنگاران جوان : ۶۱۸ واحد صنعتی، تولیدی و صنفی فعال در شهرک صنعتی زاهدان برای ۲ هزار و ۳۳۷ نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند. به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: جلسه مجمع عمومی شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی برگزار شد و کاندیدای هیات مدیره ثبت‌نام و رای‌گیری در برگه‌های قانونی که در هنگام ورود به سهامداران داده شده بود، انجام شد. حسینعلی سارانی افزود: خاطر نشان کرد: پس از انجام رای‌گیری و بر اساس شمارش آرا، محمود تهی‌دست، غلامعلی خیاط، صادق محمدی، محمدعلی تقوی و مسعود کرباسچی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و فتح‌الله آرنگ و مجید براهویی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و عباسعلی کیخا بازرس اصلی و اسحاق علی کیخا به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شدند. وی بیان کرد: شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی با گستره ۷۴ هکتار و دارا بودن سند ثبتی و و برخوردار از امکانات زیربنایی مناسب در شمال غربی زاهدان – مدخل ورودی شهر استقرار دارد. سارانی ادامه داد: تاکنون ۹۴۴ فقره قرار داد با صنعتگران و کار آفرینان در این شهرک منعقد شده است. وی گفت: هم اکنون ۶۱۸ واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در این شهرک مستقرند که این تعداد واحد با سرمایه‌گذاری ۹۳۵ میلیارد ریال توانسته‌اند برای ۲۳۳۷ نفر اشتغال ایجاد کنند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان تعداد واحدهای کارگاهی تکمیل شده توسط این شرکت در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی را ۲۳۳ واحد کارگاهی عنوان کرد.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ایجاد اشتغال برای ۲۳۳۷ نفر در زاهدان

  • ن
    ناصر
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸
    باسلام بنده. بیست و سش ساله متاهل دارای مدرک دیپلم و گواهینامه رانندگی و گواهینامه ی اپراتوری و اشنا به انجام امور عمرانی راه و ساختمان دفتر داری خلاصه اچار فرانسه اما بیکار در هر زمینه فقط حقوقش خوب باشه حاضر به کار هستم یکساله بیکارم
    • پشتیبان چهار
      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته،تخصص و موقعیت شغلی در شهر خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر
      • م
        منصور
        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
        ناصر جان من لیسانس گواهینامه پایه1 کار کامپیوتری بیست-مدرک حسابداری -مدرک از فنی و حرفه ای
        با حقوق کم هم راضی اما الان 5 ساله بیکارم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ