اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی دانشگاه آزاد

۹ نظر
خبرگزاری ایسنا : رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی این دانشگاه خبرداد. به گزارش ایسنا، دکتر میرزاده در نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار که به مناسبت سی امین سالگرد اجرای طرح شاهد با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، انصاری قائم مقام بنیاد شهید و جمعی از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی که از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، بستری برای خدمتگزاری به خانواده شاهد و ایثارگر است، خدای را سپاسگزاریم. دکتر میرزاده ضمن ارائه گزارشی از تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ۷۰درصد از جامعه شاهد و ایثارگر کل کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیلند و به عبارت دیگر حدود ۱۵ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را این عزیزان تشکیل می دهند. وی افزود: تعداد کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ۲هزار و ۵۲۹ نفر و تعداد اعضای هیات علمی شاهد و ایثارگر این دانشگاه ۵۴۷ نفر است. رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب هیات علمی در این دانشگاه در اولویت هستند،گفت: فرزندان خانواده شاهد و ایثارگر می توانند تا ۲۰ اسفندماه در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند، همچنین علاقه مندان درصورتیکه تا این تاریخ نتوانستند ثبت نام بعمل آورند می توانند رزومه خود را به سازمان مرکزی معاون آموزشی دانشگاه ارسال کنند. تدفین۲۴۰تن از شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده با بیان اینکه ۲۴۰تن از شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تدفین شده اند،گفت: تا کنون ۵۴ یادمان شهدا در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی احداث شده است که تا پایان سال آینده این تعداد به ۸۷بنا خواهد رسید. وی به همکاری خوب میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از جامعه هدف الف که تعداد ۱۱۸هزار نفر را شامل میشود هیچگونه شهریه ای دریافت نمی کند و همچنین جامعه هدف ب که شامل۱۰۰هزار نفر از خانواده شاهد و ایثارگر است از تخفیفات شهریه ویژه ای برخوردار هستند. رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به دیگر اقدامات و خدمات این دانشگاه به خانواده شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: ابلاغ بخشنامه تقویت بنیه علمی، بخشنامه جشنواره ورزشی، اعمال سهمیه جذب دانشجویان ممتاز و ...از دیگر برنامه ها و خدمات این دانشگاه به دانشجویان شاهد و ایثارگر است. دکتر میرزاده در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آیت الله هاشمی توجه خاصی به خانواده شاهد و ایثارگر داشتند و بستری را برای خدمتگزاری به این عزیزان فراهم کردند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این مراسم که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم، وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و بنیاد شهید و با حضور طباطبایی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، لوح و هدایای به برترین های نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اهدا شد.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی دانشگاه آزاد

  • ش
    شرط معدل
    ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴
    سلام
    آیا شزط معدل (کارشناسی14 - ارشد16 و دکتری 17) برای کسانی که سهمیه ایثارگری دارند هم وجود دارد؟
    • ن
      نسربن
      ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۱
      با سلام. در استخدام آموزش وپرورش الویت اول با همسر جانباز 25درصد می باشد یا خواهر شهید ویا فرزند جانباز25درصدلطفا جواب بدهید خیلی ممنون هستم.
      • م
        منیژه جمشیدی
        ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲
        با سلام و احترام فراوان .اینجانب همسر جانباز و ازاده میباشم و بسیار مایل میباشم به حرفه استادی در دانشگاه ازاد بپردازم . من در شرکت خصوصی کار میکنم که هر روز امکان ورشکستگی شاید وحود داشته باشد من دارای مدرک مدیریت از دانشگاه اصفان و لیسانس روانشاسی بالینی از دانشگاه ازاد و فوق لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه ازاد و حال نیز در دانشگاه ازاد دکترای روانشناسی ترم دوم میخوانم .بسیار مایل میباشم به من در این امر کمک کنید .چون‌ واقعا من دوست دارم کمک به انسانها بخصوص به‌ جامعه‌جانبازان و‌‌‌‌ معلولین و اسیب دیدگان را داسته باشم . واقعا ممنون از شما مسولین محترم .انشا..‌همیشه موفق و سربلند باشید .
        • ر
          رضوانی گیلان
          ۱۳ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۰۴
          ایابامدرک دکترای ایثارگری می شود در دانشگاه ازاد بصورت حق التدریسی جذب شد یعنی تدریس کرد قبلا در دانشکاه تدریس می کردم حدوداا7سال وقتی به مصاحبه رفتم در مصاحبه قبول شدم گفتند شما مدرک کارشناسی ارشد رااز مرکز مدیریت سابق گرفته اید نمی توانید ضمنا در امتحان معادل شرکت کرده ام وقبول نیز شدهام لطفا مرا راهنمایی فرمایید با تشکر
          • ش
            شیرالات گروهه
            ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷
            ممنونم از مطالب مفیدتون
            • ا
              ايرج
              ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴
              سلام
              ضمن آرزوى موفقیت وخسته نباشید آیا دانشجویان دکترا مى توانند شرکت نمایند
              تشکر از زحماتى که مى کشید خدا یار ونگهدارتان باد
              • ز
                زهرا
                ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۳
                بنام خدا سلام ایا سهمیه 25 در صد تو استخدامی به غیر بومی هم تعلق می گیره و برای هیئت علمی شدن مدرک تحصیلی باید چی باشه اخه من لیسانس هستم
                • ن
                  ندا
                  ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵
                  بادقت بخونی نوشته هیئت علمی با مدرک دکتری
                  • ا
                    امید
                    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
                    بله دانشگاه تهران هیئت علمی لیسانس برمی داره

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ