اولویت اصلی پذیرش نیرو در آموزش و پرورش

۴ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس مرکز منابع نیروی انسانی‌وفناوری اطلاعات گفت: همچنان اولویت اصلی در پذیرش نیرو مربوط به شغل آموزگاری به ویژه جذب نیروی مرد است. اولویت اصلی پذیرش نیرو، شغل آموزگاری استاسفندیار چهار‌بند رئیس مرکز منابع نیروی انسانی و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اولویت‌های پذیرش در آزمون استخدامی بیان کرد: اولویت اصلی ما در مقطع ابتدایی و شغل آموزگا‌ری است و در این میان جذب آموزگار مرد اولویت دارد. وی در مورد توزیع معلمان در مدارس استعدادهای درخشان و تاثیر کاهش این مدارس بر نیروی انسانی فعال در این مدارس اظهار کرد: فعلا منتظر هستیم تا آموزش و پرورش تا مرکزپرورش استعدادهای درخشان تصمیم‌گیری لازم برای کاهش مدارس را داشته باشد پس از آن تصمیم‌گیری در مورد نیروها انجام می‌شود و اکنون حدود ۵۴ درصد از معلمان این مدارس را نیروهای رسمی شامل می‌شوند. پذیرش در دانشگاه فرهنگیان وابسته به سازمان اداری و استخدامی است چهاربند در مورد وضعیت جذب دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و برخی انتقادات مربوط به این مسئله اظهار کرد: صحبت‌هایی مبنی بر کمبود جذب نیرو از طرف دانشگاه فرهنگیان صحت ندارد چرا که مجوزهای لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی اعلام شده و این دانشگاه صرفا محل جذب است. وی ادامه داد: تا یکی دو هفته آینده برنامه‌ای برای مذاکرات اولیه با سازمان اداری و استخدامی داریم تا چارچوب جذب نیرو در آموزش و پرورش مشخص شود و پس از این مرحله تعداد نفرات برای جذب در دانشگاه فرهنگیان هم مشخص می‌شود. رئیس مرکز منابع نیروی انسانی و فناوری اطلاعات یادآور شد: بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان هر ساله این دانشگاه توان پذیرش تا ۲۵ تا ۳۰ هزار دانشجو را داشته که مجوز اصلی منوط به موافقت سازمان اداری و استخدامی است.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای اولویت اصلی پذیرش نیرو در آموزش و پرورش

  • ف
    فاطمه
    ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹
    برای استخدام درآ.پ بایدشرایط سنی در نظر داشت باید علاقه حوصله وانرژی داشت تاکلاس با نشاط شود که حق مسلم دانش آموز است نه کسی رو گماشت که تنها فکر رفع مشکل مالی داشته است!!!اینطوری آ.پ سست وبی بنیان می شود
    • ل
      لیلا
      ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰
      سلام. به نظرم بهتره نیروی آموزش ابتدایی از طریق کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان جذب بشه چون دوره ابتدایی حساس ترین و مهم ترین دوره هست و نیاز به معلمان جوان و با طراوت داره.
      • ز
        زهرا
        ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
        توروخداخانم هاروجذب کنیدچونکه، مردهاجاهادیگه میتونن برن سرکار،
        • پ
          پویا
          ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰
          مثل اینکه فقط میخوان اموزش ابتدایی جذب کنن پس رشته های دیگه چز؟؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ