اورژانس کشور حداقل ۱۰هزار نیرو کم دارد

۱ نظر
خبرگزاری سلامت ایرنا: رئیس اورژانس کشور گفت: اورژانس کشور با توجه به تعداد پایگاه های موجود و برای حفظ وضع موجود حداقل ۱۰هزار نیرو کم دارد، ضمن اینکه نیازمند توسعه پایگاه های اورژانس برای بهبود خدمات هستیم. به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، پیر حسین کولیوند روز شنبه در مراسم روز اورژانس در مرکز همایش های رازی افزود: اورژانس کشور در سال های اخیر توسعه کمی قابل توجهی داشته است، به جز افزایش ۲۴۰۰ آمبولانس زمینی که در سال های گذشته انجام شد، به زودی ۴۰۰ دستگاه آمبولانس جدید چهار دیفرانسل نیز به ناوگان اورژانس کشور اضافه می شود. وی ادامه داد: امسال همچنین با همکاری مترو و راه آهن به دنبال گسترش ناوگان ریلی اورژانس نیز هستیم، تعداد پایگاه های اورژانس هوایی نیز در کشور به ۳۳ پایگاه رسیده است و به زودی چند پایگاه اورژانس هوایی دیگر نیز اضافه می شود. کولیوند گفت: اضافه شدن ۲۵۰ آمبولانس موتوری به ناوگان اورژانس تهران نیز کار بسیار بزرگی بود که دستاوردهای فوق العاده ای در رسیدن سریع به بالین بیماران و مصدومان داشته است و امیدواریم این موتورآمبولانس ها در شهرهای دیگر نیز اضافه شوند. وی افزود: رتبه بندی پایگاه های اورژانس در دو دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است و به تدریج در سراسر کشور انجام می شود. رئیس اورژانس کشور گفت: اجرای برنامه درمان سریع سکته های قلبی و مغزی در قالب برنامه های ۷۲۴ و ۲۴۷ نشان داد هماهنگی قابل قبولی بین اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی و متخصصان قلب و مغز و اعصاب وجود دارد و انسان های زیادی با اجرای این برنامه از مرگ حتمی و معلولیت نجات یافتند. وی افزود: پرسنل اورژانس در سال های اخیر ۹۰ اختراع مرتبط با خدمات فوریت های پزشکی را ثبت کردند و امیدوایم با همکاری دولت و مجلس مشکل کمبود نیروی انسانی این سازمان نیز کاهش یابد.

برای مشاهده اخبار استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اورژانس کشور حداقل ۱۰هزار نیرو کم دارد

  • ک
    کامران کریمی
    ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۰:۵۲
    سلام رشته تحصیلی من برق صنعتی و از سال ۱۳۹۱ تا الان با هلال احمر بطور داوطلبانه همکاری میکنم و با مسائل امدادی آشنا هستم میخواستم بدونم میتونم در آزمون استخدامی فوریت های پزشکی شرکت کنم یا نه؟؟؟
    ممنون میشم که راهنماییم کنید.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ