امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد

۲ نظر
 خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مجوز استخدام نیرو را داریم گفت: بااین‌وجود امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد و نیروهای موردنیاز خود را از محل درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین کرده‌ایم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از زمان تولد تاکنون توانسته به بسیاری از اقشار مختلف جامعه به‌منظور بهبودی و سلامت کمک کند و هزینه‌ها را کاهش دهد. هاشمی تصریح کرد: هم‌اکنون برای تامین نیرو در بیمارستان‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم و استخدامی جدید نداشته‌ایم. وی با اشاره به اینکه مجوز استخدام نیرو را داریم افزود: بااین‌وجود امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد و نیروهای موردنیاز خود را از محل درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین کرده‌ایم. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره جایگزینی نیروها بازنشسته نیز گفت: در شرایط فعلی مجوزی برای این اقدام نداریم. هاشمی افزود: وزارت بهداشت‌کارها را موکول به آینده نکرده است و همواره طرح‌های ساختمانی را در متراژ مختلف در دستور داشته‌ایم و اگر بخواهیم میزان عملکرد وزارت بهداشت را با سایر دستگاه‌ها قیاس کنیم عدد بزرگی به دست می‌آید. وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که مردم و کشور ما در جهان سرآمد کرده است اخلاق‌مداری است و نباید به هر قیمتی پا بر روی اخلاق بگذاریم. هاشمی گفت: در شرایط فعلی که کشور باید به پیشرفت فکر کند شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها هستیم و انتظار می‌رفت در ماه مبارک رمضان این بی‌اخلاقی‌ها کاهش یابد اما حیف که این‌گونه نشد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیگیری و همت مسئولان خراسان شمالی افزود: این استان در شرایط فعلی زیرساخت‌ها چندان مناسبی ندارد اما آنچه مشهود است هم‌اکنون اقدامات خوبی همچون ساخت دو بیمارستان بزرگ در شیروان و بجنورد در حال پیگیری است. هاشمی اظهار داشت: اگر مسئولان کشور همت و یکدلی را از خراسان شمالی یاد بگیرند بسیاری از طرح‌ها و اقدامات به‌سرعت انجام می‌شود.

برای مشاهده اخبار استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد

  • ا
    الناز
    ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲
    سلام فقط یک حرف دارم استخدام نمیکنن بعدشم وقتی بعداز 6یا7سال استخدام میاد شرط سنی میذارن که این استخدام هم باز به دردنمیخوره واقعا ما بیچارگان چیکارکنیم ارزشی برای ما که علوم ازمایشگاهی هستیم قایل نیستن هروقت استخدام میادبرا پرستاری هست وبس
    • ز
      زهرا
      ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰
      سلام.تا دیروز همش اعلام میشد ک قراره 1700نیرو استخدام بشن چطور شد ک یهو وزیر بهداشت تو خبر یکم تیر گفت امکان استخدام نیرو در بیمارستان نیست.پس این 1700نیرو کجا قراره استخدام بشن؟!!!میشه کسی جواب منا بده؟!!!

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ