اعلام نتایج آزمون استانداری استان مازندران سال ۹۲

۴ نظر
اعلام نتایج آزمون استانداری استان مازندران سال 92 پیرو برگزاری آزمون استخدامی مورخ 91/12/11 استانداری مازندران و شرکت بیش از 30000 نفر از داوطلبان واجد شرایط و پس از تصحیح پاسخنامه های افراد حاضر در جلسه آزمون نتایج اولیه سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان به تفکیک دستگاه اجرایی، رشته شغلی و شهرستان مربوطه و بر اساس کسب حداقل 60 درصد نمره عمومی و بالاترین نمره اختصاصی و اعمال سهمیه های قانونی در نظر گرفته شده بر اساس شرایط آگهی منتشر شده اعلام می گردد. شایان ذکر است این نتایج قطعی نبوده و پس از بررسی صحت و سقم کلیه مدارک و مستندات ارائه شده توسط داوطلبان پذیدفته شده بر اساس بندهای مندرج در آگهی استخدامی نسبت به اعلام نتایج قطعی جهت انجام مصاحبه و گزینش اقدام خواهد شد. ضمناً در برخی از مشاغل بعلت عدم کسب حد نصاب نمره عمومی (60 درصد) توسط داوطلبان، فرد واجد شرایط معرفی نشده یا اینکه تعداد معرفی شدگان کمتر از ظرفیت تعیین شده می باشد. برای دیدن نتایج اینجا را ببینید
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای اعلام نتایج آزمون استانداری استان مازندران سال ۹۲

  • ن
    نادیا-از گلوگاه تا رامسر
    ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰
    سلام دوستان قرارشده کلیه پذیرفته شدگان در آزمون استانداری مازندران برای روند پیگیری سریعتر سه شنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۱-۱۰/۳۰ رو بروی استانداری مازندران باشید لطفا حضور یابید.
    • س
      سارا
      ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸
      سلام،خواستم بدونم برا ی شرکت درازمون سازمان صنایع و معادن استان مازندران که لازمش شرکت در امتحان استانداریه برای مرداد یا شهریور هم استانداری مازندران امتحان میذاره؟
      • s
        sahar sabet
        ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰
        چرا لینک جوابیه آزمون را برداشتین، از کجا می شه جواب را دید با اینکه می دونم الان خیلی دیره
        • پشتیبان سه
          ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵
          سحر عزیز، لینک از طرف سازمان مربوطه غیر فعال شده است. موفق باشید

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ