اعزام نیروی کار به خارج از کشور در سال جاری افزایش می یابد

۵ نظر
خبرگزاری ایسنا : معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمار ایجاد شغل در سال گذشته از افزایش اعزام نیروی کار ایرانی در سال جاری خبر داد. حسن طایی به ایسنا گفت: امسال بیشتر از سال‌های قبل اعزام نیرو به خارج داشتیم و عزم دولت نیز برای اعزام جدی است. وی با اشاره به کارگروه ماده ۳۵ افزود: جلسات کارگروه در دفتر معاونت اشتغال تشکیل شده و با کاریابی‌ها به‌طور مداوم جلسه داریم. طایی ادامه داد: طبعا برای اعزام نیرو به خارج مشکلاتی هست ولی نسبت به سال قبل وضع بهتر شده است. معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر کار درعین حال از علاقه‌مندی کشورهای حوزه اروپا برای جذب نیروی کار خبر داد و گفت: ممکن است جلوی صدور خدمات فنی و مهندسی ما به عراق گرفته شده باشد ولی باب کشورهای دیگری در سطح اروپا به روی ما باز شده که علاقه‌مندی خود را برای جذب نیروی کار ایرانی اعلام کرده‌اند. وی از استرالیا و کشورهای شرق دور به عنوان کشورهای مذکور نام برد و گفت: اگر چه وضعیت اعزام نیرو مطلوب نیست اما در حد سال‌های ۹۲ و ۹۳ فعالیت می‌کنیم و برای اعزام نیروی کار برنامه داریم. معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا، از ایجاد ۳۷۳ هزار شغل در سال گذشته برابر آمارهای بیمه ثبت شده خبر داد و گفت: امسال نیز فرصت‌های شغلی جدیدی به وجود آمده ولی آمار آن هنوز اعلام نشده است. او گفت: بر اساس آمارها بازار کار کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۲ از وضعیت بهتری برخوردار بوده است. به گفته طایی از آمار اشتغال ۳۷۳ هزار نفری در سال گذشته، ۱۲۴ هزار شغل مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۷۴ هزار شغل متعلق به بسیج سازندگی، بیش از ۴۲ هزار شغل مربوط به صندوق کارآفرینی امید، ۳۹ هزار شغل سازمان بهزیستی و ۹۵۰۰ شغل متعلق به دیگر دستگاه‌ها بوده است.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال و استخدام در خارج کشور اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور در سال جاری افزایش می یابد

  • ج
    جعفرحاجی زاده
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶
    راننده پایه یک باثابقه بالاومدارک تکمیل اماده همکاری باشرکتها
    • پشتیبان سه
      ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر
    • م
      محمد رطا علیخانی
      ۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
      کارگر ساده ور خارج کشور اقدام نماید
      • محتوا گذار شش
        ۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹
        با سلام
        کاربر گرامی در صورتی که خبری در زمینه استخدام خارج از کشور اعلام شود در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم نمود
        با تشکر
        • ج
          جمشید بزرگیان زاده
          ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
          اینجانب خواهان اشتغال در خارج کشور هستم با توجه به اینکه در پروژه های راهسازی 20سال سوابق اجرایی ومدیریتی دارم ! از این دیدگاه خوشحال هستم!

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ