اصلاح حقوق بازنشستگان تصویب شد

۱۰ نظر
خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته دفاعی این کمیسیون گفت: پیشنهاد مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید. به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی عصر دوشنبه به تشکیل کمیته ویژه دفاعی این کمیسیون به حضور نمایندگان کلیه دستگاه های ذیربط از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ریاست حشمت الله فلاحت پیشه اشاره کرد و افزود: در این جلسه پیشنهاد جایگزین ماده ۳۴ برنامه توسعه که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده بود، مطرح و با دریافت نظرات دستگاه های مختلف، به تصویب کمیته رسید. وی ادامه داد: همچنین در این جلسه، پیشنهاد مصوب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید و بنا شد پیشنهاد مذکور در کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق برنامه نیز مطرح شود. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: در صورت تصویب در این کمیته، پیشنهاد در دو کمیته دفاعی و اجتماعی کمیسیون تلفیق مشترکا مصوبه مذکور در ارتباط با بازنشستگان را در صحن کمیسیون تلفیق مطرح کنند و به تصویب برسانند. نقوی حسینی اظهارداشت: همچنین در این جلسه پیشنهاد کمیته، در ماده (۳) که موضوعات راهبردی برنامه ششم آورده شد، یک بند دیگر افزوده شد. این بند عبارت بود از اینکه دفاع و امنیت به عنوان موضوع راهبردی برنامه توسعه در نظر گرفته شود. وی از تشکیل جلسات کمیته برای بررسی موارد دیگر در دورهای آتی خبر داد و گفت: مسئولیت کمیته دفاع کمیسیون تلفیق برنامه ششم به عهده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از حشمت الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و هاجر چنارانی گذاشته شده است.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای اصلاح حقوق بازنشستگان تصویب شد

  • م
    مصطفی
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۱۱
    سلام - بازنشستگان محترم تامین اجتماعی چرا اینقدر تنگ نظرید بخدا تواین چند ساله اخیر جز همان درصدافزایش ابتدای سال که برای همه یکسان میباشد هیچ چیز دیگری به حقوق بازنشستگان کشوری اضافه نگردیده و همش حرفه میباشد چرا حقوق شاغلین در عرض دو سال گذشته دو برابر بازنشستگان شده است .
    • م
      مهدی
      ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷
      باسلام٬ خواهشمندیم در هنگام بررسی جهت ترمیم حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری( حقوق زیر دو میلیون تومان) ٬ حق همسر و حق فرزند را حساب نکنید و فقط حقوق ثابت را در نظر بگیرید. با تشکر
      • ا
        ایمان
        ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۸
        آیا بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتمایی آدم نیستند از حتی از همسان سازی حقوق هم محروم هستند به خدا آنها زیر خط فقر هستند فکری به حال آنها کنید.
        • ا
          افسون
          ۳ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۳
          خداراشکرحداقل یکعده بهترزندگی کنن ولی آیاتفاوتی بین خریدتامین اجتماعی ودولتی وجودداردویاخون آنهارنگین تراست .فکری هم بحال بازنشستهای تامین اجتماعی بکنید
          • م
            مصطفی
            ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۰۰
            بنده خدا شماحرص بازنشستگان کشوری را نخور سکته میکنی آنجا هم خبری نیست همشه حرفه .
          • م
            محسن مجیدی بازنشسته کشوری
            ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۳۷
            از دست اندرکاران ونمایندگان محترم مجلس خواهشمند است در حین تصویب افزایش حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری خود وخانوا ده محترمشان را جای ما وخانواده امان بگذارند وقضاوت فرمایند که آیا با ماهی یک میلیون ودویست هزار تومان حقوق بازنشستگی وهزینه های سر سام آور زندگی امروزی میتوان دوام آوردد
            • ف
              فریده اردشیرپوری
              ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶
              در مورد24درصدی کشوری ها چه شد در حالیکه لشکری ها چند سالی است که به حقوقشان اضافه شده
              • ب
                با سلام
                ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
                اطلاع نداری جانم
                چند سال پیش تازه حقوق لشکری ها مثل کشوری شد نه بیشتر
              • س
                سیدجعفرکاظمی
                ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱
                ازاینکه اینهمه به فکرترمیم حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری بودید ممنون ولی چه تفاوتی میان این عزیزان وبازنشستگان تامین اجتماعی؟ تبعیض آشکاردردولت باصطلاح اسلامی!!
                • ا
                  ایمان
                  ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹
                  واقعا گل گفتید شاید خون آنها رنگین تر از ما است

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ