اشتغال ۵۰۰ نفر در پتروشیمی لردگان

۳ نظر
خبرگزاری فارس : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌ها در پتروشیمی لردگان بسیار خوب بوده است به شکلی که در سال ۹۴ بیش از ۵۰۰ نفر در این طرح شاغل شدند. قاسم سلیمانی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در راستای سلسله سفرهای استانی و در سفر به شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری ۵۰ خواسته مردم در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از خواسته‌های مردم این شهرستان مربوط به قبل بوده که فرایند مصوب شدن آن‌ها طی شده و در حال حاضر در روند اجرا دچار مشکل هستند تصریح کرد: برخی دیگر نیز طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی هستند. سلیمانی دشتکی با بیان اینکه پتروشیمی شهرستان لردگان در خردادماه سال ۹۴ جمع‌بندی نهایی شد یادآور شد: در همین زمان ارز و فاینانس مورد نیاز برای این پروژه آزادسازی شد. وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در این پتروشیمی بسیار خوب بوده است به شکلی که در سال ۹۴ بیش از ۵۰۰ نفر در این طرح شاغل شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز حدود ۴۰۰ نفر به پرسنل پتروشیمی شهرستان لردگان اضافه شود.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای اشتغال ۵۰۰ نفر در پتروشیمی لردگان

  • ا
    احمد زمانی بروجنی
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶
    با سلام و احترام اینجانب احمد زمانی بروجنی هستم دارای مدرک کارشناسی مکانیک با دو دوره کمک بازرس فنی در پالایشگاه اصفهان و دو سال سابقه سرپرستی مکانیک در واحد طرح و توسعه مرتبط با پتروشیمی رجال و مسلط به زبان انگلیسی دارای مدرک QC(کنترل پروژه)از آموزشکده صنعت نفت اصفهان
    • محتوا گذار شش
      ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته ، تخصص و موقعیت شغلی خود اینجا  کلیک کنید.
      موفق باشید
    • ح
      حمید
      ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۰۵
      خوب

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ