اشتغال زایی ۹۳۰ نفری در بستان آباد

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : فرماندار شهرستان بستان آباد از اشتغالزایی برای ۹۳۰ نفر با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال در طول سال گذشته خبر داد. به گزارش ایرنا، سید علی موسوی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند، اظهارکرد: حمایت از مشاغل خانگی و تولیدات روستاییان می تواند تا حد زیادی گره کور بیکاری در شهرستان را باز کند. وی از ایجاد بازارچه دائمی برای عرضه محصولات کشاورزی و تولیدات روستاییان در بستان آباد در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ایجاد این بازارچه اشتغال زایی قابل توجهی خواهد داشت. فرماندار بستان آباد حوزه گردشگری شهرستان را از ظرفیت های مهم و مغفول این شهرستان دانست و گفت: با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از آنها می توان از این ظرفیت برای رونق و توسعه اشتغال در شهرستان استفاده کرد. وی نرخ بیکاری در شهرستان را ۷ درصد اعلام کرد و گفت: هرچند میزان بیکاری درشهرستان از متوسط کشوری و استانی پایین تر است اما با وجود بیش از ۶۰۰ واحد کوچک و بزرگ تولیدی در شهرستان این آمار هم قابل قبول نیست. شهرستان بستان آباد با ۹ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اشتغال زایی ۹۳۰ نفری در بستان آباد

  • س
    سیدحمیدامیرسادات
    ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۲
    با سلام.دنبال کارمیگردم لیسانس حقوق دارم لطفا راهنمایی ام کنید.
    • پشتیبان چهار
      ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۳۹
      با سلام
      کاربر عزیز آگهی های استخدامی را از این صفحه پیگیری نمایید و در صورت تمایل به دریافت آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت سغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ