اشتغال‌زایی بیش از ۶ هزار نفر در حوزه صنایع کشاورزی

۲ نظر
خبرگزاری ایلنا : مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از صدور ۵۲۵ جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری با اشتغال‌زایی ۶ هزار و ۸۹۷ نفر در حوزه صنایع کشاورزی خبر داد. به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، بهاره دادلویی امروز شنبه (۱۱دی) افزایش ارزش‌افزوده، توسعه صادرات، کاهش ضایعات و همین طور کاهش ریسک را عمده فواید توسعه صنابع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از بهترین روش های توسعه اشتغال و افزایش درآمدهای غیر کشاورزی در مناطق روستایی، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع روستایی است. وی نقش صنایع تبدیلی و تکمیلی در کاهش حجم ضایعات کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هم اکنون ضایعات بخش کشاورزی حدود ۳۰ درصد است که ارزش این حجم از ضایعات ۳ تا ۵ میلیارد دلار برآورد می شود. دادلویی بیان داشت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در دو دهه اخیر به صورت یک راهبرد مشخص در امر توسعه و برنامه ریزی روستایی در دستور کار بخش کشاورزی قرار گرفته است. مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از صدور تعداد ۴۰۹ جواز تاسیس صنایع کشاورزی با ظرفیت تولید یک میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۲۸ تن و اشتغال‌زایی ۵ هزار و ۱۶۲ نفر در این استان خبر داد و تصریح کرد: در حوزه صنابع کشاورزی همچنین موفق به صدور ۱۱۶پروانه بهره برداری با ظرفیت تولید ۶۲۰ هزار و ۹۰ تن و اشتغال‌زایی یک هزار و ۷۳۵ نفر در استان شده ایم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اشتغال‌زایی بیش از ۶ هزار نفر در حوزه صنایع کشاورزی

  • ر
    رامین
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۳۰
    اینجا هم شورای نگهبان باید تایید کنه که جه نظری داری؟
    • ر
      رامین
      ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۲۶
      چه شرایط سنی برای کارکرد مفید یک نیروی کار لازم است آیا سن 35 سال به بالا شرلیطلازم برای استخدام را ندارند یا توان کارآیی آنها پایین آمده است .چگونه است که بعضی آقایان در محدوده سن 85 سالگی شرایط لازم را برای کر دارند آن هم نه یکی بلکه 3 تا چهار کار همزمان با هم .که همگی هم مدیریتی و اجرایی و باید توانایی ذهنی بالایی را داشت تا از عهده فقط یکی از آنها برآید . من جوان چهل ساله در کشور خودم با داشتن هر مدرکی چه کارشناسی چه ارشد و .... نباید حق کار کردن داشته باشم در صورتیکه بعضی با نداشتن هیچگونه صلاحیت وتوان کار ارزشی میتواند با دلشتن رابطه به بالا ترین عناوین شغلی و حرفه ای برخوردار شود . پس من کیم؟!...

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ