استخدام ۵ هزار نفر در سازمان فنی‌ و حرفه‌ای کشور

۱ نظر
احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پیگیری‌های زیادی با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پیرامون موضوع رفع مشکلات مربیان حق‌الزحمه‌ای ایلام برگزار شده است. نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون براین با وزیر کار، رفاه و تعاون نیز در این باره دیدارهایی برگزار شده است. وی ادامه داد: در جلسات ویژه‌ای نیز با دکتر پرند رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور موضوع رفع مشکل این افراد در استان و کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین با کیایی معاون اداری مالی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص نحوه رفع مشکلات این قشر بحث شده و قرار است در این راستا تدابیری اندیشیده شود. شوهانی تصریح کرد: بر اساس وعده مسئولان امر قرار است تا پایان امسال ۵ هزار نفر در کل کشور از نیروهای حق التدریس تبدیل وضعیت می‌شوند. نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است این افراد از شرایط حق التدریسی به شرایط پیمانی و یا قراردادی تغییر وضعیت دهند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط ویژه ایلام و جوانان تحصیل کرده آن قرار است سهمیه ویژه‌ای به استان ایلام برای جذب نیروها تعلق گیرد. نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده و نوکر مردم ایلام تمام تلاش خود را صرف رفع مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان می‌کنم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۵ هزار نفر در سازمان فنی‌ و حرفه‌ای کشور

  • س
    سمیه
    ۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹
    سلام
    یه فکری هم به حال مربیان آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای بکنید که بیچاره ها ساعتی بدون بیمه ومزایا و..کار میکنند.اصلا تکلیفشون معلوم نیست که شاغلن یا بیکار حساب میشن!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ