استخدام ۱۵ نیروی جدید در جهاد کشاورزی اسدآباد

۴ نظر
ناصر فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد تعداد ۱۰۰ نفر چارت و پست سازمانی دارد، اظهار کرد: هم اکنون از این تعداد، ۳۰ نفر در این اداره در حال فعالیت هستند که پنج نفر بازنشسته شدند. وی با اشاره به اینکه اداره جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف از جمله زراعت، باغبانی، حفظ نباتات و... فعال است، گفت: این اداره با وجود این تعداد واحدها با کمبود نیروی متخصص، کارآمد و جوان مواجه است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از استخدام ۱۵ نفر نیروی جدید در جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد و گفت: این تعداد افراد از طریق آزمون، مصاحبه و گزینش انتخاب و به عنوان ناظر مشغول به کار می‌شوند. وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان اسدآباد هفت کلینیک کشاورزی، فنی و مهندسی وجود دارد، افزود: در این کلینیک‌ها و شرکت‌های کشاورزی و فنی و مهندسی مجموعاً ۳۵ نفر در رشته‌های کشاورزی مشغول فعالیت هستند. فتاحی در ادامه با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۲ نفر شغل در این بخش ایجاد شده است. وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی ۳۲ درصد محقق کرده است، افزود: در خصوص مشاغل خانگی در بخش کشاورزی نیز ۹۰ نفر شناسایی و برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: دو بانک عامل رفاه و کشاورزی برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده که تاکنون بانک رفاه هیچ گونه همکاری با ما نداشته است. وی به وجود تسهیلات ۳ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان در بخش مکانیزاسیون اشاره کرد و گفت: افراد متقاضی ماشین‌آلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شدند. فتاحی همچنین از واگذاری ۴۹ دستگاه تراکتور به غیر از مکانیزاسیون در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه تراکتور نیز در بخش کشاورزی می‌تواند اشتغالزایی کند. وی از احداث کارخانه رب گوجه‌فرنگی در شهرک صنعتی خبر داد و گفت: با احداث این کارخانه برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی  در مورد جهاد کشاورزی سال ۹۳ اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام ۱۵ نیروی جدید در جهاد کشاورزی اسدآباد

  • س
    ساسان
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵
    اسدآباد کجاست؟
    • ح
      حسین
      ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۵۳
      همدان
      • م
        مهران
        ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰
        اسدآباد یکی از شهرستانهای استان همدانه که هم مرزه با شهر کرمانشاه. یعنی بین دو شهر همدان و کرمانشاه قرار گرفته و یکی از معدود شهراییه که حدود پنج زبان دارن یعنی 10 درصدشون فارسن، 10درصدشون لر، 40 درصدشون ترک، 37درصدشون کرد و 3درصدشونم لک هستند و اکثرا آدمای خوب و خونگرمی هم هستند. زادگاه سیدجمالدین اسدآبادی هم در این شهره. اسمشو که شنیدین؟
        • ح
          حمید
          ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۴
          ایوب به توضیح کامل . ولی توضیح ندادن لیسانس چی .کی .کجا

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ