استخدام ۷۵۰ نفر در هلال احمر

۸ نظر
خبرگزاری ایرنا : دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: پس از ۱۰ سال طبق مجوز صادر شده از سوی شورای عالی جمعیت هلال احمر ۷۵۰ نفر در این سازمان استخدام می شود. به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی محمدیون شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به واسطه اینکه هلال احمر هیچ دخل و تصرفی در فرآیند جذب نداشته باشد، همه مراحل غیر از موارد تخصصی به وزارت علوم واگذار شده است. وی ادامه داد: ۲ مرحله امداد رسانی به مردم یمن داشته ایم که شامل ارسال مواد غذایی و پوشاک و نیازهای درخواستی صلیب سرخ بوده است. محمدیون اعزام کشتی صلح را آخرین اقدامی دانست که در رابطه با یمن انجام شده است و افزود: هر زمانی که صلیب سرخ جهانی در این ۲ ساله اعلام کمک کرده است ما اقدام کرده ایم. مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز گفت: یک سری مسابقات، المپیادها و امکانات ورزشی برای امدادگران جمعیت هلال ‌احمر پیش‌بینی ‌شده است. وی به مرکز حمایت ‌های روانی برای امدادگران جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: طرح مرکز حمایت ‌های روانی از روسیه گرفته ‌شده است و برای هر مرکز استان یک مرکز حمایت ‌های روانی برای امدادگران طراحی می شود. رئیس سازمان امداد و نجات کشور در رابطه با استخدام نیروهای امدادی هلال‌احمر نیز عنوان کرد: در این زمینه امسال برای نخستین باردر طول تاریخ جمعیت هلال ‌احمر بین امدادگران آزمون برگزار شد و غیر امدادگر استخدام نکردیم. سید حمید جمال‌ الدینی معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال ‌احمر کشور نیز در رابطه با طرح مرکز حمایت‌ های روانی امدادگران گفت: از زمان زلزله بم برنامه حمایت ‌های اجتماعی روانی در جمعیت شکل‌ گرفته است اما در روسیه یک تجربه‌ ای وجود دارد به ‌نحوی ‌که برای این موضوع یک اتاق حمایت ‌های روانی اجتماعی طراحی‌ شده است و ما نیز می ‌توانیم از آن الگوبرداری کنیم. به گفته وی در این طرح بعد از حادثه برای امدادگرانی که در حادثه ‌های سنگین حضور پیدا می‌ کنند حمایت‌ های روانی اجتماعی ارائه می‌ شود که امیدواریم ما نیز بتوانیم این طرح را در کشور بومی ‌سازی کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای استخدام ۷۵۰ نفر در هلال احمر

  • م
    مسلم
    ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷
    سلام این 750نفر استخدامی جدید97 هستش یا مال 95 میباشد؟؟؟؟؟؟
    • ن
      نسرین
      ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۲۷
      ایا بامدرک فوق دیپلم رشته نرم افزار ثبت نام میشود
      • ح
        حسن نوری
        ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۵
        چرا کاردان وکارشناسان رشته های سوانح ونجات را استخدام نمی کنید؟.عزیزان امدادگر بهشان برنخورد ولی اولویت استخدام با فارغ التحصیلان دانشگاهی باید باشه نه یه امدادگرمعمولی.
        • ص
          ص
          ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۰
          سلام
          با توجه به اینکه رئیسسازمان امداد و نجات کشور در رابطه با استخدام نیروهای امدادی هلال‌احمر نیز عنوان کرد: در این زمینه امسال برای نخستین باردر طول تاریخ جمعیت هلال ‌احمر بین امدادگران آزمون برگزار شد و غیر امدادگر استخدام نکردیم.
          من تا اونجایی که خبر دارم نیروهای امدادگر که خیلی ها قبول شدن به خاطر یک سری ناقصی ها ردشون کردن و به مصاحبه نرفتن ولی کسانی بودن که اصلا عضو نبودن ولی چون تو ازمون قبول شدن بدون هیچ گونه مدرک امدادگری یهویی سر از هلال احمر داروردن و هیچ کس نیست بگه با کدوم مدرک امدادگری ؟
          مگر اینکه عده ای مدرک هم براشون درست کنن چون اصلا این اشخاص تا به حال عضو هلال احمر هم نبودن
          لطفا شما که خبرها رو دقیق میگذارید پیگیر این قضایا هم باشید
          واقعا خیلی حق و نا حق میشه
          واقعا یکی نیست بگه ما که امدادگر بودیم تا دیروز داشتیم امدادگری میکردیم و با همین مدرک تحصیلی توی تصادفات جاده ای نقش اصلی امداد رو داشتیم چطور حالا بدرد کارشون نمیخوریم
          گویا اینجا حرف از استخدامه ولی نقش ما فقط یه امدادگر بود بدون هیچ چشمداشتی
          • ع
            عیسی
            ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۰:۱۳
            واقعا گل گفتی یکی بردن جای ما که هنوز نمیدونه کمک اولیه چیه
            خدا داند چجوری رفت
          • ح
            حسین
            ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲
            سلام.
            کسی خبر داره کارنامه رو که قرار بود بیست روز پیش تو سایت بگذارند گذاشتن یا نه.
            من رد شدم و میخوام کارنامه ام را با اونی که قبول شده مقایسه کنم.
            فکر کنم این حق من باشه از عملکرد خودم مطلع بشم
            • م
              محمد
              ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۹
              عزیز کارنامه رو مدرسه میده
              اینجا فقط دیدار با اولیاس
              • ب
                بهزاد
                ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
                سلام در استخدام هلال احمر بعد از چند سال خدمت خالصانه و خدا پسندانه امدادگرا باید همانند نهادها و ادارات دیگر و به پاس خدمت این عزیزان که بدون هیچ چشم داشتی به خلق خدا کمک میکنند ردیف شعلی می امد نه اینکه فقط کسانی استخدام شوند که سفارش شده بودند و به قول امدادگران اصلا در ان پایگاه خدمت نکردند موقع استخدام نور چشمی ها از هر منطقه فعال و غیرفعال در اولویت قرار گرفتن لطفا رسیدگی شود

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ