استخدام یک شرکت معتبر و فعال در حوزه سیستمهای تصویری

Untitled شرکت TPM مجموعه ایی فعال و بین المللی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری هوشمند و سامانه های ضبط حرفه ایی تصاویر بوده و توانسته است در زمینه اجرا و ایجاد امنیت ، نظارت پیرامونی و نیز پروژه های بزرگ داخلی و خارجی مربوطه متعدد ، رزومه کاملا منحصر بفردی را در طول سالیان متمادی به خود اختصاص دهد . این شرکت در نظر دارد ، در حوزه های تخصصی ذیل نسبت به جذب و پذیرش افراد واجد شرایط با سابقه کاری لازم و منطبق ( تسلط کامل ) ، با توجه به لحاظ نمودن حقوق مکفی و توافقی ، اقدام به استخدام نماید . شایان ذکر است ، افراد دارای تجربه لازم با توجه به تخصصهای تعریفی در هر شغل که به تفکیک در ادامه به آن اشاره شده است ، مورد پذیرش واقع خواهند شد ، لذا چنانچه رزومه شما به لحاظ تجربه کاری ، کمتر از 80 % موارد درخواستی بوده باشد ، لطفا از ارسال رزومه خودداری بفرمائید . چنانچه تمایل به شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرکت TPM و نحوه فعالیت آن می باشید ، لطفا به آدرس اینترنتی www.tpmcctv.com مراجعه نمائید . شرایط عمومی: 1. دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران 2. داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر 3. فقط آقایان می توانند اقدام به ارسال رزومه نمایند 4. دارای گواهینامه پایه دو و داشتن ترجیحا وسیله نقیله شخصی ( داشتن وسیله نقلیه شخصی اجباری نمی باشد ولی امتیاز دارد ) 5. عدم اشتغال به تحصیل و فراغت کامل از آن و نیز داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان 6. ساکن بودن در تهران و یا شهرهای اطراف تهران ( همچنین استان البرز ) 7. تجربه لازم جهت کار در ارتفاع استاندارد ، بسته به نوع محیط indoor و یا outdoor ( برای ردیف شغلی 2 یعنی تعمیر کار نیاز نیست ) 8. توانایی انجام کار در سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران و خارج از کشور ( کار در خارج از کشور اجباری نبوده ولی امتیاز دارد ) - ( برای ردیف شغلی 2 / تعمیر کار نیاز نیست ) شرایط همکاری و ردیفهای شغلی مورد نظر جهت استخدام : کلیه فارغ التحصیلان با سابقه کار و نیز متخصصان تجربی که نه به شکل آکادمیک ( حداقل با دیپلم فنی به بالا ) در حیطه ردیفهای شغلی پیشنهادی ، واجد شرایط باشند به مصاحبه مرحله اول دعوت خواهند شد .
شبکه کار Network مسلط به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه شامل موارد زیر
  • تسلط به انواع ویندوز و ویندوز سرور
  • تسلط کامل به کابل کشی شبکه و استانداردهای آن در محیطهای Indoor و Outdoor شامل Cat 5 و Cat 6 و نیز سوکت زنی و سر بندی مربوطه در مسیر انتقال و نیز چیدمان استاندارد هرکدام از آنها در رک یا سرور سخت افزاری مربوطه
  • مسلط به کار با انواع سویچها HUBو روترها ، مخصوصا تجهیزات CISCO
  • تسلط کامل به کنترل ، تنظیم و راه اندازی اتاق سرور و چیدمان رکهای فلزی
  • تسلط کامل به نصب و راه اندازی کامپیوتر و سخت افزار مربوطه
  • تسلط به نصب نرم افزارهای کاربردی
  • توانایی کار در سرار کشور جمهوری اسلامی ایران
 
مونتاژ کار الکترونیک ، با سابقه کار حداقل 1 سال به بالابصورت حرفه ایی یا تجربی و مسلط به موارد زیر
  • تسلط به کار با انواع ابزار نظیر پیچ گوشتی اتومات و دستی ، انبر دست و سیم چین
  • تجربه کاری لازم با انواع بردهای الکترونیکی نظیر سیستمهای صوتی و تصویری نسل جدید
  • تسلط به کار با انواع هویه نوک ریز یا معمولی و نیز هوای گرم
  • مسلط به کار با دستگاه مولتی متر و غیره
نحوه ارسال رزومه : کاربران عزیز لطفا توجه داشته باشید که در ایمیل Email ارسالی حتما به حقوق درخواستی خود اشاره کرده و مبلغ درخواستی خود را حتما قید بفرمائید . ضوابط داخلی شرکت TPM به لحاظ اضافه کار و حق ماموریت طبق قوانین وزارت کار بوده و به حقوق توافقی اضافه خواهد شد . این شرکت پس از استخدام دارای سه نوع بیمه شامل تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت برای تمامی پرسنل است . ارسال رزومه دقیق ( نوع فایل ارسالی حتما از نوع pdf یا word باشد و عکس 3*4 شما به آن الصاق گردد ) به آدرس ایمیل Email زیر بوده و حتما توجه داشته باشید که در قسمت سابجکت Subject ایمیل ، نام ، نام خانودگی و تخصص مربوطه با ردیفهای شغلی با عنوان " مونتاژ کار " یا " شبکه کار " را قید بفرمائید :

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ