استخدام پلیس فتا (سایبری) در سال ۹۹ (استخدام جدید)

۱۶۱ نظر

استخدام پلیس فتا (سایبری)

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۱ تیر ۹۹ - استخدام در پلیس فتا گیلان 

فرماندهی انتظامی گیلان از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد استخدام می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندهی انتظامی استان گیلان در اطلاعیه ای از جوانان علاقمند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دعوت کرد.

رشته های تحصیلی:

مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های (تجارت الکترونیکی، شبکه صرفا رشته مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی و سایر رشته های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی)

گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش های نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، صرفا رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار در مقطع کارشناسی و سایر شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) و گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد.

شرایط و ضوابط اختصاصی جذب:

۱.حداکثر سن استخدام برای داوطلبان مقطع افسری دانش آموخته ۲۲ سال می باشد.

تبصره: در صورت داشتن هریک از موارد زیر دو سال به حداکثر سن داوطلب اضافه می گردد:

الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، بسیجیان فعال (بالای یکسال عضویت) و پلیس افتخاری.

ب) خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین المللی در رشته های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم

۲. حداقل معدل داوطلبان استخدام مقطع دانش آموخته ۱۵ می باشد.

۳. حداقل میزان فد داوطلب ۱۷۰ سانتی متر و مقدار وزن متناسب با قد وی می باشد.

۴. پذیرش داوطلبان در این مقطع ویژه برادران بوده و از طرفی باید بومی استان گیلان باشند.

مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۲ تیر ماه سال جاری است.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان به نشانی: رشت – میدان مصلی – بلوار شهید مدرس – کوچه شهید گلی پور مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن های ۲۰۰۶۲-۲۰۱۸۱ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی می باشد و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.irمراجعه نمایند.

خبر ۵ تیر ۹۹ - استخدام پلیس فتا در استان یزد

 پلیس فتا استان یزد جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در مقطع افسری جز بصورت پیمانی ۵ ساله نیرو جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شرایط اعلام شده برای جذب نیرو به شرح ذیل است:استخدامی پلیس فتا استان یزد در سال ۹۹/ مهلت تا ۱۰ تیرماه

مهندسی کامپیوتر با گرایش (نرم افزار در مقطع کارشناسی، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری و رایانش امن در مقطع کارشناسی ارشد)

مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش (مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کاشناسی تجارت الکترونیکی، شبکه‌های کامپیوتری و مدییت سیستم‌های اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد)

مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری در مقطع کارشناسی ارشد)

افراد با سن ۲۶ سال با مدرک لیسانس و با ۲۸ سال سن با مدرک فوق لیسانس و قد ۱۷۰ سانتی متر و حداقل معدل نمره ۱۵

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس میدان ابوذر کوچه هنگ ژاندارمری ساختمان وظیفه عمومی طبقه همکف و با شماره تماس شبانه روزی ۰۳۵۲۱۸۲۵۰۵۰ تماس حاصل کنند.

خبر ۷ خرداد ۹۹ - پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی استخدام می‌ کند 

بنا بر این اطلاعیه، استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای داوطلبان مرد در مقطع افسری و برای داوطلبان زن در مقطع درجه داری صورت می‌گیرد.
شرایط عمومی و تخصصی جذب داوطلبین استخدام در پلیس فتا:

۱ – اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و جوانان مومن، متعهد و ولایتی است.

۲- جذب افسر دانش آموخته با مدرک کارشناسی با رشته‌های تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های (تجارت الکترونیکی، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) و برابر سهمیه‌های ابلاغی صورت می‌گیرد و اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد است.

۳-جذب نسوان ( بانوان ) در مقطع درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر

۴- شرایط عمومی استخدام به شرح ذیل است:
اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن‌ تابعیت جمهوری اسلامی ایران عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران عدم عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی نداشتن سوء پیشینه کیفری عدم اعتیاد به مواد مخدر داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر حداکثر سن برای لیسانس ۲۶ سال و برای دیپلم ها ۲۳ سال و با معدل حداقل ۱۴ می باشد.

۵- با توجه به سهمیه جذب محدود استان‌ها، در صورت کثرت متقاضی، از میان دارندگان بالاترین شرایط و ویژگی‌ها، افراد واجد شرایط انتخاب و گزینش صورت خواهد پذیرفت.

افراد واجد شرایط بصورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه جذب می شوند، و تمام مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و غیره برابر با شرایط و ضوابط استخدام از سوی مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان صورت می‌پذیرد.

داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک- خیابان دانشگاه خیابان بهزیستی بعد از چهار راه شهید دستغیب سمت راست روبروی نمایندگی ایران خودرو ساختمان بنیاد تعاون طبقه دوم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۴۰۶۴۷۵۰ تماس حاصل فرمایند.

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۹ -استخدام پلیس فتا در استان یزد

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجای استان یزد از جذب نیرو‌های مومن، متعهد و کارآمد در مقطع پیمانی پنج ساله افسری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، پلیس فتای استان یزد اعلام کرد که اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و پلیس افتخاری، نخبگان علمی و از بین جوانان مومن، متعهد و ولایتی است.

اساس جذب به صورت پیمانی ۵ ساله مرد در مقطع افسری جزء است.

جذب داوطلبین از دانشگاه دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، با گرایش‌های (نرم افزار در مقطع کارشناسی، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری و رایانش امن در مقطع کارشناسی ارشد) مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های (مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی تجارت الکترونیکی، شبکه‌های کامپیوتری و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد) مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری در مقطع کارشناسی ارشد) صورت می‌گیرد.

سن ۲۶ سال برای لیسانس، ۲۸ سال برای ارشد، قد حداقل ۱۷۰ سانتی متر و معدل حداقل نمره ۱۵ به عنوان شرایط استخدام عنوان شده است.

خبر ۲۷ خرداد ۹۸ - استخدام افسر دانش آموخته در پلیس فتا

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به تشریح جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروهای متعهد و انقلابی در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی طی سال ۹۸ پرداخت.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب افسر دانش‌آموخته از بین جوانان متعهد و مومن، طی سال ۹۸ در پلیس سایبری کشور، اظهار داشت: استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی (برای داوطلبان مرد) صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در ادامه شرایط عمومی و تخصصی جذب داوطلبین استخدام در پلیس فتا را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱- اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و جوانان مومن، متعهد و ولایتی می باشد.
۲- اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء می باشد.
۳- جذب افسر دانش آموخته با مدرک کارشناسی و بالاتر مطابق با رشته‌های تحصیلی مذکور در جدول ذیل و برابر سهمیه‌های ابلاغی صورت می‌گیرد و اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد می‌باشد.

ردیف عنوان رشته تحصیلی مقطع تحصیلی توضیحات
کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری
۱ مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های (تجارت الکترونیکی، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی) * * * صرفاً رشته مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی و سایر گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری 
۲ مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) * * * صرفاً رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار در مقطع کارشناسی و سایر گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری 
۳ مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری)   * *  

 

۴-اولویت جذب درمقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته های تحصیلی ۱ مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار و هوش مصنوعی ۲ مهندسی فناوری اطلاعات ۳ مهندسی برق (صرفاً گرایش مخابرات امن و رمزنگاری) می‌باشد.

۵- شرایط عمومی استخدام به شرح ذیل می باشد:

- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن‌.
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
- عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
- عدم عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
- نداشتن سوء پیشینه کیفری.
- عدم اعتیاد به مواد مخدر.
- داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
- حداکثر سن برای لیسانس ۲۸ سال و برای فوق لیسانس و بالاتر ۳۰ سال می باشد.
۶- کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام ناجا، در استان‌ها توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه صورت می‌پذیرد و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به آدرس: میدان فردوسی- خیابان نجات الهی - تقاطع خیابان سمیه - مرکز گزینش و استخدام ناجا، انجام می‌شود.

۷- با توجه به سهمیه جذب محدود استان‌ها، در صورت کثرت متقاضی، از میان دارندگان بالاترین شرایط و ویژگی‌ها، افراد واجد شرایط انتخاب و گزینش صورت خواهد پذیرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط بصورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی، تحقیقات و ...) جذب می شوند، خبر داد: از تاریخ ۲۵ الی ۳۱ خردادماه سال ۹۸ داوطلبان می‌توانند در سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir جهت ثبت نام مراجعه کنند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ اردیبهشت ۹۸ - پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی استخدام می‌کند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گفت: پلیس فتای استان از بین جوانان متعهد و متخصص واجد شرایط استخدام می‌کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اساس سهمیه اختصاصی جذب نیرو در سال جاری پلیس فتا استان از بین جوانان متعهد و مومن با دارا بودن شرایط عمومی، داشتن اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون جمهوری اسلامی، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و تابعیت جمهوری اسلامی، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض جمهوری اسلامی، نداشتن محکومیت قضائی و سوء پیشینه موثر کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت در نیروی انتظامی اقدام به جذب نیروی انسانی می‌کند.
وی به شرایط اختصاصی استخدام در پلیس فتا اشاره کرد و افزود: داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و لیسانس در رشته‌های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری از شرایط پذیرش است.
سرهنگ آنقی حداکثر شرایط سنی برای مقاطع دکتری ۳۴ سال، فوق لیسانس ۳۰ سال و لیسانس ۲۸ سال با معدل حداقل ۱۴ عنوان کرد و گفت: حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر برای داوطلبان الزامی است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این استخدام به صورت پیمانی ۵ ساله است، خاطر‌نشان کرد: خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده کارکنان نیروهای مسلح و نخبگان علمی در اولویت استخدام هستند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی با بیان اینکه داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود گفت: بسیجیان فعال و پلیس افتخاری نیز ۲ سال به سن استخدامی آنان افزوده می‌شود.
وی ادامه داد: تمام مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی مصاحبه تحقیقات و غیره برابر با شرایط و ضوابط استخدام از سوی مدیریت گزینش و استخدام استان صورت می‌پذیرد.
سرهنگ آنقی در پایان گفت: داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۲۶۰۷۱ و یا از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای اداری به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی به آدرس اراک حدفاصل میدان امام حسین(ع) و میدان فراهان ابتدای شهرک بعثت مراجعه نمایند.

خبر ۲۴ شهریور ۹۷ - اطلاعیه پلیس فتا در خصوص شرکت کنندگان آزمون استخدامی پلیس فتا روز جمعه مورخه ۲۳ شهریور ماه

بدین وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی پلیس فتا روز جمعه مورخه ۲۳ شهریور ماه می‌رساند، با توجه به اینکه داشتن فعالیت و مهارت‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی در گزینش داوطلبین موثر می‌باشد، درخواست می‌گردد ظرف مدت ۲۴ ساعت هرگونه فعالیت پژوهشی، مهارتی، گواهینامه تخصصی و دانش کاربردی، شرح سوابق و فعالیت‌های خود را، همراه با مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی، در قالب فایل PDF به ایمیل Technical@cyberpolice.ir ارسال نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

خبر ۴ شهریور ۹۷ - زمان برگزاری آزمون استخدام پلیس فتا

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام زمان برگزاری آزمون استخدام پلیس فتا نیمه دوم شهریورماه خواهد بود.

خبر ۲۹ مرداد ۹۷ - منابع آزمون تخصصی استخدامی پلیس فتا

منابع آزمون تخصصی استخدامی پلیس فتا از کتب دوره کارشناسی رشته مهندسی نرم افزار گرایش نرم افزار خواهد بود. لذا داوطلبان گرامی بخصوص فارغ التحصیلان سایر رشته‌ها و گرایش‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.
داوطلبینی که در روزهای گذشته بصورت حضوری به مراکز گزینش نیروی انتظامی استان خود مراجعه نموده و ثبت نام کردند و یا به علت نوع دانشگاه فارغ التحصیلی از ایشان ثبت نام بعمل نیامده است در این سایت مجددا ثبت نام کنند.

خبر ۲۰ مرداد ۹۷ - استخدام پلیس فتا

پلیس فتا به‌منظور تامین نیروی انسانی متخصص موردنیاز، از بین خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان محترم نیروهای مسلح، بسیجیان، پلیس افتخاری، جوانان مومن، متعهد، ولایتی، نخبه علمی و کارآمد(مرد) به‌صورت پیمانی پنج‌ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل(مصاحبه، معاینات پزشکی، تحقیقات و …) با شرایط ذیل و به‌صورت محدود از تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ تا مورخه ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ اقدام به ثبت‌نام افراد واجد شرایط می‌نماید. گفتنی است مهلت ثبت‌نام به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نیست.
شرایط استخدام:
۱- اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و از بین جوانان مومن، متعهد و ولایتی هست.
۲- اساس جذب به‌صورت پیمانی پنج‌ساله مرد در مقطع افسری جزء هست.
۳- جذب داوطلبین در مقاطع تحصیلی کارشناسی به بالا از کلیه دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با گرایش‌های ذیل انجام می‌گردد.
– مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های (طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت الکترونیکی، امنیت اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت دستگاه‌های اطلاعاتی)
– مهندسی کامپیوتر با گرایش‌ های (نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن)
– مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری) صرفاً در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
۴- اولویت جذب در مقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته‌های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار ، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق(صرفاً گرایش مخابرات امن و رمزنگاری) هست.
۵- شرایط اختصاصی جذب به شرح موارد ذیل هست :
• سن ۲۲ سال لیسانس، ۲۴ سال فوق‌لیسانس و ۲۸ سال دکتری
• قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر
• معدل حداقل نمره ۱۴
تبصره ۱: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌گردد.
تبصره ۲: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲سال افزوده می‌گردد.
تبصره ۳: به خانواده جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲سال به سن استخدامی افزوده می‌گردد.
تبصره ۴: داوطلبینی که بستگان درجه‌یک و دو شهدا می‌باشند از ۵سال تسهیلات سنی برخوردار می‌گردند.
۶- کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی ناجا در استان‌ها توسط مدیریت گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان مربوطه و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به آدرس خیابان سمیه تقاطع نجات الهی مرکز گزینش و استخدام ناجا بعد از معرفی داوطلب توسط پلیس فتا ناجا انجام می‌شود.
۷- داوطلبین حوزه جغرافیایی شهر تهران (سهمیه جذب ستاد پلیس فتا ناجا) صرفاً پس از احراز شرایط استخدام و مصاحبه تخصصی توسط رده‌های فنی پلیس فتا ناجا و تائید هیئت‌رئیسه پلیس فتا ناجا جهت ثبت‌نام و طی مراحل استخدام به مدیریت گزینش و استخدام فا تب معرفی می‌گردند.
توجه مهم: اخبارتکمیلی از طریق همین آگهی به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ مرداد ۹۷ - استخدام پلیس فتا در استان ایلام در مقطع افسری

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: پلیس فتا استان ایلام از بین جوانان متعهد و متخصص واجد شرایط استخدام می‌کند.

علی جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بر اساس سهمیه اختصاصی جذب نیرو در سال جاری تعداد چهار نفر مرد از بین جوانان متعهد و مومن با دارا بودن شرایط عمومی، داشتن اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون جمهوری اسلامی، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و تابعیت جمهوری اسلامی، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض جمهوری اسلامی، نداشتن محکومیت قضایی و سوء پیشینه موثر کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت در نیروی انتظامی را داشته باشد.

وی به شرایط اختصاصی استخدام در پلیس فتا اشاره کرد و افزود: داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و لیسانس در رشته‌های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام شرایط سنی برای مقاطع دکتری ۲۸ سال، فوق لیسانس ۲۴ سال و لیسانس ۲۲ سال با معدل حداقل ۱۵ عنوان کرد و گفت: حداقل قد ۱۷۰ سانت برای داوطلبان الزامی است.

جمالی با اشاره به اینکه این استخدام به صورت پیمانی ۵ ساله است، خاطر نشان کرد: خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده کارکنان نیروهای مسلح و نخبگان علمی در اولویت استخدام هستند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود گفت: بسیجیان فعال و پلیس افتخاری نیز ۲ سال به سن استخدامی آنان افزوده می‌شود.

جمالی افزود: همچنین داوطلبان از بستگان درجه یک و دو شهداء (پدر،مادر، خواهر، همسر و فرزند ) از ۵ سال ارفاق سنی برای استخدام برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: داوطلبان حداکثر تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۱ الی ۱۳ روزهای اداری به پلیس فتا واقع در ایلام-بلوار شهید بهشتی-جنب ستاد فرماندهی انتظامی. استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمام مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی مصاحبه تحقیقات و غیره برابر با شرایط و ضوابط استخدام از سوی مدیریت گزینش و استخدام استان صورت می‌پذیرد.

استخدام پلیس فتا در اصفهان

سید مصطفی مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مجموعه پلیس فتای اصفهان از طریق برگزاری آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل استخدام و با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع افسری استخدام می‌کند.

وی افزود: داوطلبان باید شرایط عمومی استخدام مانند اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت‌ فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوءپیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر را داشته باشند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان گفت: شرایط اختصاصی استخدام داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌ لیسانس و دکتری در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت، مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری، مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد است.

وی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را ۲۲ سال، کارشناسی ارشد ۲۴ سال و دکتری ۲۸ سال دانست و ادامه داد: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود ، به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲سال افزوده می‌شود ، به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال به سن استخدامی افزوده و داوطلبانی که بستگان درجه‌ یک و دو شهدا( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) هستند از ۵ سال تسهیلات سنی برخوردار هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند، ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت بومی خواهد بود، داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و یا سوم برای داوطلبان الزامی است و دوره آموزش پذیرفته‌شدگان شبانه‌روزی و مدت آن تابعه مقررات خاص خواهد بود.

وی اذعان داشت: مهلت ثبت‌نام تا ۵ مردادماه است و داوطلبان می‌توانند روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ به پلیس فتای اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان قائمیه، کوچه فضیلت مراجعه کنند.

خبر ۵ فروردین ۹۷ - استخدام در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان هرمزگان

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان، گفت: پلیس فتا استان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال ۹۷ از بین داوطلبان دارای مدارک کارشناسی و بالاتر جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی پلیس فتای استان هرمزگان، علی‌اصغر افتخاری اظهار داشت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال جدید، با رعایت شرایط و ملاحظات، پس از ارزیابی فنی، تخصصی، عضویابی و شناسایی، افراد واجد شرایط را استخدام می‌کند.

وی افزود: متقاضیان استخدام در صورت داشتن شرایط زیر به پلیس فتا استان واقع در خیابان طلوع و یا به مرکز گزینش استان به آدرس چهارراه مصلی، جنب دادسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
۱. اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در رسته آگاهی و در مقطع افسری جزء است.
۲. رشته‌های تحصیلی مورد نیاز: ۱- رایانه ۲- برق و الکترونیک

شرایط اختصاصی جذب:
۱. سن ۲۲ سال برای لیسانس، ۲۴ سال برای فوق‌لیسانس و ۲۶ سال برای دکتری
۲. قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر
۳. معدل حداقل نمره ۱۶
۴. آزمون تخصصی پلیس فتا در همان روز آزمون ورودی مرکز گزینش و استخدام ناجا به صورت متمرکز در تهران صورت می‌پذیرد.
۵. کلیه مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و… برابر با شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی ناجا انجام می‌گیرد.
تبصره۱: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی اضافه می‌شود.
تبصره۲: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲ سال اضافه می‌شود.
تبصره۳: به خانواده‌های شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادهای برتر، دارندگان مقام‌های برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال به سن استخدامی آنها اضافه می‌شود.
تبصره۴: داوطلبان بستگان درجه یک و دو شهدا (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) از ۵ سال تسهیلات سنی برخوردار هستند.

وی در پایان بیان داشت: لازم به ذکر است استخدام اولیه از طریق سایت گزینش به آدرس WWW.GOZINESH.POLICE.IR انجام می‌شود.

خبر ۱۶ اسفند ۹۶ - استخدام پلیس فتا ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: پلیس فتا ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال ۹۷ از بین داوطلبان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیرو جذب می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد “روح الله شهبازی پور” اظهار داشت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال جدید، با رعایت شرایط و ملاحظات و بدون درنظر گرفتن سهمیه جذب، پس از ارزیابی فنی و تخصصی و عضویابی و شناسایی، افراد واجد شرایط را استخدام می کند.
۱- اولویت با خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و نخبگان علمی و اعضای پلیس افتخاری و جوانان مومن، متعهد و ولایی است.
۲- اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در رسته های آگاهی و اطلاعات و در مقطع افسری جزء است.
۳- داوطلبان باید فارغ التحصیل دانشگاه دولتی و یا دانشگاه آزاد اسلامی باشند.
۴- رشته های تحصیلی مورد نیاز: الف) رشته های ۱- نرم افزار (طراحی و تولید) ۲- شبکه های کامپیوتری هر دو رشته با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکترا.
ب) رشته های ۱- هوش مصنوعی و رباتیک با اولویت داده کاوی ۲- مخابرات امن و رمزنگاری ۳- امنیت اطلاعات ۴- مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش تجزیه و تحلیل سیستم ها – تجارت الکترونیکی) در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا.
شرایط اختصاصی جذب:
۱- سن ۲۲ سال برای لیسانس، ۲۴ سال برای فوق لیسانس و ۲۶ سال برای دکتری
۲- قد حداقل ۱۷۰ سانتی متر
۳- معدل حداقل نمره ۱۶
۴- آزمون تخصصی پلیس فتا در همان روز آزمون ورودی مرکز گزینش و استخدام ناجا بصورت متمرکز در تهران صورت می پذیرد.
۵- کلیه مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و… برابر با شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی ناجا انجام می گیرد.
تبصره۱: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی اضافه می شود.
تبصره۲: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲ سال اضافه می شود.
تبصره۳: به خانواده های شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادهای برتر، دارندگان مقام های برتر کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده های کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال به سن استخدامی آنها اضافه می شود.
تبصره۴: داوطلبان بستگان درجه یک و دو شهدا (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) از ۵ سال تسهیلات سنی برخوردار هستند.
وی افزود: متقاضیان استخدام در صورت داشتن شرایط زیر به پلیس فتا استان واقع در خیابان جمهوری جنب بانک قوامین مراجعه کنند

خبر ۱۰ مرداد - استخدام پلیس فتا

پلیس فتا به منظور تامین نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد، ولایتی، بسیجی، پلیس افتخاری، نخبه علمی و کارآمد (مرد) به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل(مصاحبه، معاینات پزشکی و ...) با شرایط مندرج در این آگهی، بصورت محدود استخدام می‌نماید.

شرایط عمومی استخدام:

۱- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
۲- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه
۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵- عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام
۶-عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
۷- نداشتن سوء پیشینه کیفری
۸- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۹- داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر

شرایط اختصاصی مقطع افسری جزء:

۱- مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
۲- سن ۲۴ سال فوق لیسانس، ۲۸ سال دکتری
۳-رشته های تحصیلی مورد نیاز: مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق،مدیریت فناوری اطلاعات
* توجه: فقط در گرایش‌های مذکور در فرم ثبت نام
۴- قد حداقل ۱۷۰ سانتی متر
۵- معدل حداقل نمره ۱۴
۶- صرفاً فارغ التحصیل دانشگاه دولتی یا دانشگاه آزاد اسلامی
تبصره ۱: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌گردد.
تبصره ۲: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲سال افزوده می‌گردد.
تبصره ۳: به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲سال به سن استخدامی افزوده می گردد.
تبصره ۴: داوطلبینی که بستگان درجه یک و دو شهدا( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) از ۵سال تسهیلات سنی برخوردار می‌باشند.

نکات مهم:

۱- داوطلبان استخدام می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.
۲- ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی خواهد بود
۳- داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و یا سوم برای داوطلبان الزامی است.
۴- نداشتن مهر غیبت در دفترچه خدمت نظام وظیفه و معافیت پزشکی
۵- نحوه آزمون ورودی ، تاریخ و محل برگزاری در زمان ثبت نام توسط مرکز گزینش و استخدام ناجا اعلام خواهد شد.
۶- آزمون تخصصی پلیس فتا ناجا پس از آزمون سراسری در همان روز برگزار خواهد شد.
۷- دوره آموزش پذیرفته شدگان شبانه روزی و مدت آن تابعه مقررات خاص خواهد بود.
مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت نام:
۱- روگرفت صفحات اول، دوم و سوم شناسنامه
۲- روگرفت آخرین مدرک تحصیلی
۳- روگرفت گواهینامه رانندگی پایه دو یا سه
۴- چهار قطعه عکس جدید تمام رخ ۳*۴
۵- روگرفت مدارکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد، روگرفت کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت

داوطلبان گرامی می‌توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به مدیریت گزینش استان مربوطه، از طریق گزینه زیر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ اسفند ۹۴ - به کارگیری ۱۴ هزار همیار در پلیس فتا

خبرگزاری فارس : رئیس پلیس فتا از ۱۴ هزار و ۴۰۰ فقره تماس مردم با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس خبر داد و گفت: بیشترین موضوع تماس مردم در خصوص کلاهبرداری اینترنتی بوده است.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتا در گزارش عملکرد یک ساله پلیس فتا اعلام کرد: در حال حاضر در ۱۳۴ شهرستان و مرکز استان پلیس فتا عملیاتی و در ۱۲ مرکز استان آزمایشگاه ادله دیجیتال در حوزه شبکه، کامپیوتر و تلفن همراه فعال است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ اسفند ۹۳ - شرایط جذب همیاران پلیس فتا اعلام شد

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه نیروی انتظامی با استفاده از شاخص‌های اجتماعی ازجمله همراهی وهمگام کردن مردم باخود ظرفیت بسیار بالایی را در جهت ایجاد «هرشهروند، یک پلیس» ایجادکرده است، گفت: امنیت یک فرایند است که زائیده مشارکت تک به تک افراد جامعه است و حاصل نمی‌شود مگر با همکاری و همدلی کلیه افراد جامعه در هر سن ، شغل و سمتی که باشند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ آبان ۹۳ - جذب پلیس افتخاری در پلیس فتای ایلام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از جذب پلیس افتخاری در پلیس فتا ایلام خبر داد و گفت: تعامل مردم رمز موفقیت پلیس فتا در استان ایلام است.
 

استخدام پلیس سایبری در سال ۹۳

نیروی انتظامی جمهموری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت درمعاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا (فاوا) و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا ) از بین جوانان مومن ، متعهد و کار آمد(مرد ) بصورت پیمانی ۵ ساله انتظامی در مقطع( درجه داری) و پایور (افسری ) از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معافیت پزشکی و … ) با شرایط مندرج استخدام می نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۱ نظر برای استخدام پلیس فتا (سایبری) در سال ۹۹ (استخدام جدید)

  • ح
    حمید
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
    دوستان کسی هست که تا الان ثبت نام کرده باشه برا آگهی فتا امسال
    • م
      مصطفی
      ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۰
      سلام
      من خودم 27 سالمه لیسانس ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتم سال 95 پلیس فتا استخدامی شرکت کردم و مراحل کامل استخدامی رو انجام دادم از جمله ( ازمون ، مصاحبه، تست جسمانی، آزمایشات، قران، عقیدتی و...) در آخر گفتن چون 13 سال پیش سفر خارج داشتم نمیشه با اینکه از اول مراحل گفته بودم.
      • ن
        ناشناس
        ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۷
        استخدامی های نیرو انتظامی چرا حد وسط نداره یا دیپلم میخوان یا ارشد و دکترا آخه کی با دکترا کامپیوتر میره تو نیرو انتظامی برا ماهی 1/5 حقوق ؟
        • ر
          رهگذر
          ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲
          خیلیا علاقه دارند در ضمن 1.5 نیس 3 تومنه حداقل چون با سروانی اغاز می کنند خدمتشونو زیر 10 سال خدمت سرهنگ میشن
          • ن
            ناشناس
            ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۵
            اگه سربازی رفته باشن 6 ماه آموزشی دارن اگه نرفته باشن 9 ماه . بعداز اون با درجه ستوان یکم وارد یگان میشن . تا درجه افسر ارشد یعنی سرگردی باید دو دوره 3 تا 4 ساله دوره مرزی بری . در ضمن حقوقشم زیر دو تومنه تا سه سال اول
          • a
            ali
            ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹
            من خودم زمون خدمت ینی سال 92 به بعد،فیش های حقوقی کارمندان رو میگرفتم و تحویل میدادم،بین 1 تا 2 تومنه
            رئییس ما با سرهنگ تمامی و کلی سنوات 3 تومن بود
            حالا شاید شهر به شهر فرق کنه
          • y
            yasin a
            ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۲
            چرا لیسانس نزاشتن ----فوق لیسانسشو گزاشتن 26 ---اخه ما تا لیسانس تموم کنیم 24 دو سال هم سربازی میشه 26
            • ر
              رهگذر
              ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲
              خوب شما سربازی برین 26 قبوله میان روی سن
            • ح
              حمید
              ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶
              سلام
              دوستان تو راه خدا هرکی متونه راهنماییم کنه ممنون میشم
              تو آگهی من متوجه نشدم ثبت نام فقط فرم و به صورت اینترنتی پر کنیم کافیه یعنی نیازی با ارائه مدارک و مراجه حضوری نمباشد؟
              همچنین تاریخ آزمون قید نشده کی آزمون برگزار میشه
              • ح
                حسین
                ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸
                سلام باید به مراکز استان مراجعه کنید برای تشکیل پرونده
              • ا
                ایمان
                ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۱
                سلام
                من لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار دارم
                ۲۶سال سن دارم،معدلم بالای۱۴ و درحال خدمت هستم وبرج ۹خدمتم تمام میشه،
                بااین شرایط سنی که گذاشتید وشرایط مدرک کمتر کسی پیدا میشه بتونه ثبت نام کنه.
                من خیلی هم دوست دارم واردنظام بشم.
                حداقل لیسانس هم بگیرید.
                • ر
                  رهگذر
                  ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
                  شما نگران نباشید احتمالا خیلیا ثبت نام کردند.
                • ف
                  فاطیما
                  ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۰
                  با سلام
                  لطفا در استخدامی فتا خانوم هارو هم در نظر بگیرین
                  من مدتی افتخاری کار کردم .روی زبانهای برنامه نویسی تبحر و تسلط دارم php,c#,asp.net.
                  سنم 23 هست ولیسانس دارم خواهش میکنم خانوم هارو توی استخدامی مد نظر قرار بدین چرا که هوش و استعداد ربطی به جنسیت نداره.
                  • A
                    Ali
                    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸
                    آگه لیسانس میخاستن بقیه شرایط رو داشتم
                    • س
                      سعید
                      ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
                      سلام، دوستان رشته ی مهندسی برق که همچین گرایش هایی نداره که تو فرم هست، برق قدرت، الکترونیک، کنترل، مخابرات، اینا چی میشن
                      • A
                        Amir shirvan
                        ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۰۶
                        منظور همه شاخه های برقه
                        • ر
                          رهگذر
                          ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴
                          خیر در ارشد و دکتری فقط گرایش مخابرات امن و رمزنگاری هس که تو فرم ثبت نام هس
                        • r
                          r
                          ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰
                          عجب شرایط سنی سختی؟؟
                          یه دفه بگو نیرو نمی خواهیم دیگه؟
                          • ا
                            افشار بدیهی
                            ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
                            با سلام ،بنده فوق لیسانس مدیریت میباشم با 27 سال البته دارای پایان خدمت ،ضمنا به دفتر گزینش پلیس فتا زنگ میزنم کسی جواب درست حسابی نمیده انگار ناراحتن لطفا یاری بفرمائید ممنون .
                            • ع
                              علی
                              ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۶
                              نوشته پایان خدمت دو سال اضافه میشه
                              درضمن برو سریع کارت فعال بگیر چون اگه نداشته باشی امتیاز کم میاری اگه داشته باشی هم دو سال به سن اضافه میکنه هم امتیاز میاره راحت تر استخدام میشی
                              • ر
                                رهگذر
                                ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶
                                فوق لیسانس مدیریت بر نمدارن فقط دکتری مدیریت فناوری اطلاعات در گرایش کسب و کار هوشمند
                              • س
                                سعید فولادیان
                                ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱
                                سلام خسته نباشید من مهندسی برق الکترونیک دارم اما شرایط سنی شما خیلی شرایط را برای ماسخت میکنه من ۲۶سالمه اما شما فوق لیسانس را ۲۶ قرار دادید یعنی لیسانسه ها حذف با سن ۲۶ سال خواهش میکنیم شرایط سنی را کمی درست بفرمایید معمولا لیسانس را ۲۶ اعلام میکنند و۲۸ فوق لیسانس و....
                                • س
                                  سپهر
                                  ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳
                                  برادر من اصلا الکترونیک نمیخوان که!!!!
                                  • ر
                                    رامین
                                    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
                                    یا خدا مهندس برق شامل الکترونیک و مخابرات و کنترل و قدرت میشه
                                  • A
                                    Ali
                                    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
                                    برادر اصلا لیسانس نمیخان، نوشته فوق لیسانس
                                  • d
                                    d
                                    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
                                    سلام چطور حساب کردن مدرک دکتری سن 28 سالگی
                                    • .
                                      ..............
                                      ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶
                                      احتمالا تمام کنتراتی حساب کردن
                                      • ع
                                        علی
                                        ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹
                                        چون خودشون دکترای افتخاری گرفتن فکر کردن همه مثل خودشون دکترا گرفتن !!!
                                        • ر
                                          رهگذر
                                          ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶
                                          دکترا سنش 28 شده است
                                      • ع
                                        علی
                                        ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵
                                        لیسانس هم بردارید دیگه
                                        • ح
                                          حامد
                                          ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲
                                          فوق لیسانس باشی با 26 سال سن نمی دونم بهتر بود لیسانس می نوشتن
                                          • م
                                            مجتبی
                                            ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲
                                            سلام،اگه میشه لیسانس هم بگیرید ،من لیساتس برق دارم معدلم16 هستش با تشکر
                                            • ا
                                              احمدرضا
                                              ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳
                                              با سلام وخسته نباشید.
                                              بنده لیسانس نرم افزار دارم. میخوام استخدام پلیس فتا بشم. اگه ممکن بهم بگین که باید چه تخصص هایی رو حتما داشته باشم که بتونم استخدام پلیس فتا بشم؟؟؟
                                              و آیا امسال پلیس فتا استخدامی داره؟؟؟؟
                                              • م
                                                میلاد شایگانی
                                                ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵
                                                سلام ضمن عرض ادب وخسته نباشید من نی خواهم استخدام پلیس فتا شوم لیسانس
                                                مهندسی ITتجارت
                                                هستم میخواهم جذب پلبس فتا شوم وبه مملکت خود خدمت کنم. تشکر میکنم من را هنمایی کنید
                                              • ح
                                                حاصل
                                                ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۵۴
                                                سلام من لیسانس نرمال افزار دارم معدلم 12 هست میتونم شرکت کنم
                                                • خ
                                                  خانم عبدی
                                                  ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۶
                                                  سلام خسته نباشید من فوق دیپلم itدارم میتونم ازمون استخدام پلیس سایبری شرکت کنم
                                                  • ف
                                                    فاطمه مرادی
                                                    ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶
                                                    بسمه تعالی
                                                    با عرض سلام اینجانب فاطمه مرادی دارای کارشناسی IT با توجه به اینکه علاقه زیادی به پلیس سایبری دارم دوست دارم در این شغل به کشورم خدمت کنم . خواهشمندم درصورت امکان یاریم فرمایید
                                                    ومن الله توفیق
                                                    • پشتیبان هفت
                                                      ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸
                                                      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته و شهر خود اینجا کلیک کنید.
                                                      • ح
                                                        حاصل
                                                        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۵۷
                                                        سلام رشته نرم افزار کامپیوتر دارم معدلم 12 هست میتونم تو آزمون استخدامی شرکت کنم

                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                    ثبت پاسخ