استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت نیرو

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت نیرو در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

  • م
    مجتبی خرمشهر به الف
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵
    سلام
    چه رشته ی هستی واز کجا؟
    آره منم حرفتو قبولدارم، اصلا وقتی کارنامه میاد باتفکرات ما زمین تا آسمان فرقشه، اینو بگم من که مالی هستم اکثر شهرها با میانگین 40درصد وپایین ترشم دعوت به مصاحبه میشن حالا بچه های مهندسی از اینم پایین تر...
    • ا
      الف
      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰
      من مهندسی مکانیک اصفهانم. ارشد صنعتیم هستم. اختصاصیم خوب خونده بودم. واقعا هم آسون بود ولی خوب باید حل میکردی. سه تا درسو اصلا نرسیدم بزنم
      • ص
        صادق-مکانیک
        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۷
        به به.....چه عجب یه مهندس مکانیک دیدم...من تخصصی بین 42 تا 55..دقیقشو نمیتونم بگم چون سوالاتمون رو گیر نیاوردیم...و عمومی 53 درصد....کرمانشاه گیلانغرب شرکت کردم...شماکجا شرکت کردید و درصداتون؟.میانگین تخصصی حدودا چندهستی؟؟
        • ا
          الف
          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۶
          والا آقا صادق شما خیلی عالی زدی. من از اصفهان شرکت کردم. چک هم نکردم سوالا رو. ولی فکر میکنم حداکثر عمومی 40 و اختصاصی 30 زده باشم
      • ع
        علی به فرشته آبفا
        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸
        سلام فرشته خانم. لکنت زبان توی مصاحبه رد میشه؟؟من مصاحبه بانک رد شدم فقط فقط دلیلش لکنت زبان بود اونم خیلی خفیف.خداییش نه اینکه زیاد باشه.در حد مکث گفتاری اونم در شرایط استرس زیاد.اما د شرایط عادی به چشم نمیاد.اطلاعاتی راجب این زمینه دارید؟ یا میتونید اطلاعاتی گیر بیارید؟؟ مرسی از شما و همه دوستان.
        • م
          مسعود
          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
          علی آقا احتمالا به خاطر حساسیت شغل بانک و ارتباط مداوم با ارباب رجوع ردت کردن ولی شغل های دیگه به احتمال زیاد ردت نمیکنن،نگران نباش.
          • ن
            ناشناس
            ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
            بنده توزیع برق قسمت مالی هستم و یکی از همکارام که رسمی هستن لکنت نسبتا زیادی هم دارند.
            • ف
              فرشته ابفا-حسابداری ب علی
              ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
              سلام داداش عزیزم
              توکلت ب خدا باشه..مشکلی نیس..کاری ندارن..وقتی شما با نمره خوب قبول بشید و از عهده مصاحبه هم بربیای حتما موفق میشی..با آرزوی موفقیت
            • ا
              الف
              ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱
              با سلام. بچه هایی که درصداشون رو اینقدر بالا میگن. یاد زمان دانشگاه پیفتم. بعضی از دوستان وقتی از سر جلسه امتحان میومدن بیرون میگفتن امتحان گلابی بود من یا نوزده و نیم میشم یا بیست. ما کلی ناراحت میشدیم که خراب کردیم. وقتی جوابا میومد اونا همشون دوازده سیزده شده بودن ما که فکر میکردیم خراب کردیم هجده نوزده. بابا من با اینکه اختصاصی خیلی خونده بودم و تستم زیاد زده بودم اصلا به نصف اختصاصیا نرسیدم. حالا چه جوری دوستان مثل بنز اختصاصی زدن رو نمیدونم
              • ص
                صادق-مکانیک
                ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۶
                منم شاخه اخر رو نرسیدم...مکانیک سوالاش متوسط و خوب بود و اگه وقت میبود مثلا 15 دقیقه بیشتر من یکی مطمئنم میانگین تخصصیم 60 میشد.........ولی متاسفانه به قول شما از بس حساب شده نبود وقتش که از شاخه اخر که 15 ا سواله بود...فقط 4-5 تا ساده رو تو 5 دقیقه گلچین کرده و صحیح..و بقیشم به نظر سخت نبود ولی وقتگیرتر از اینایی بود که من انتخاب کرده...ولی خوب با وجود وقت کم..فکر میکنم کسایی که مطالعه داشتند و ...بتونند 40 تخصصی بزنند............و مطمئنم تو کل کشور افرادی وحود دارند که تخصصی رشته مکانیک رو...55هم زده باشند....و حتی ممکنه 60 هم پیدابشه.....
                • ا
                  الف
                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۲۱
                  نمیدونم شاید من کند تست زدم و شایدم اشتباه کردم از استاتیک و مقاومت شروع کردم. ساعتم نبرده بودم سر جلسه ولی فکر نمیکنم سر سوالیم مونده باشم یا وقت الکی صرف کرده باشم. نمیدونم شاید سوالای آخر راحت تر و حفظی بوده که من نرسیدم اصلا
              • M
                Morteza به فرشته آبفا
                ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰
                سلام...
                در مورد سوالی که پرسیدم ازتون که چه انتشاراتی برای ریاضی مناسب تره...
                شما هم لطف کردید پاسخ دادید که گاج...
                یه سوال دیگه...
                گاج یه نوع کتاب داره به نام IQ
                ریاضی تجربی IQ بگیرم به نظرتون...
                سرفصل های این کتاب:
                ریاضی2...
                ریاضی3....
                ریاضی عمومی پیس دانشگاهی...
                هندسه1....
                آمار و مدل سازی....
                با تشکر.
                • ف
                  فرشته ابفا-حسابداری
                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹
                  سلام دوست عزیز....نه نیازی ب IQ ندارید همون کتاب گاج معمولی رو بگیرید‌...
                • ا
                  احسان
                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۹
                  سلام دوستان.یک سوال داشتم از خدمتتون
                  بنده ازمون استخدامی رو خوب دادم بحمد الله یعنی فکر کنم عمومی ها رو چند تا 100 زدم و چند تا هم 60 الی 70 تخصصی ها هم اکثرا 90 یا کمش 80 بودن.شاید یکی هم 100 زده باشم اما یک مشکلی که دارم بالفرض قبول شوم و به مصاحبه دعوت شوم با توجه به بیماری که دارم ایا قبول خواهم شد؟
                  بنده لب شکری هستم البته تا حدودی اثرش دیده نمی شود(یکطرفه)اما بازم مشهود است و شنوایی ام هم تحت اثر همین بیماری تا حدود 30 درصد شنوایی ندارم...می خواستم ببینم برای استخدامی که کاری اداری هست به ظاهر صورت و هم چنین برخورد روابط اجتماعی خیلی اهمیت میدن؟چون در این یه مورد به خاطر رفتار زننده مردم در روابط اجتماعی و برخورد غیر عادی سطح روابطم بسیار محدود و گوشه گیرم!!
                  البته حسنم این هست که بر تمامی اصول کامپیوتر حتی مطالب پیشرفته تر و دررشته ام هم تقریبا تمامی اصول را بلدم.
                  • ص
                    صادق-مکانیک
                    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸
                    ان شالله که هیچ گیری ندند به این مورد..و نباید هم بدند...چون یه کارمند اداره اب خیلیم نیازی به ارتباط مستقیم با مردم رو که نداره...در ضمن داشته باشه...هیچ موردی ندارید شما به نظر من...اخلاق خودت رو تو روز مصاحبه عالی نشون بده ..تا ان شالله مطمین بشند که مردمداری بلدی و...فقط پیرامون تست شنوایی..به اونا ربط داره که گیر بدند یا نه..ولی ازشون قبول نکن..و بگو که به این شغل نیاز داری شدیدا.....و ان شالله یه کاری بهت میدند....برا حساب و کتاب و کارهایی که کمتر با مردم در تماس باشه و توسط چشمت و کارهای کامپیوتری انجام شدنی باشه..نگزان نباش..شما صادقانه براشون بگو...ولهشون هم پیشنهاد بده که چنین کاری رو بهت بدند..ان شالله بیای و بگی نتیجه مصاحبت رو و ما رو هم خوشحال کنی...و نفرات بعدی که مشول مشابه دارندهم خوشحال بشند...و امیدوار
                    • ف
                      فرشته ابفا-حسابداری
                      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱
                      سلام دوست عزیز...انشاالله ک بهتون گیر ندن...من ستاد که بودم یکی از کارمندا لب شکری بود اتفاقا خیییلی اروم صحبت میکرد باید خیلی توجه میکردم تا متوجه حرفاش بشم...نگران نباشید توکلتون بر خدا باشه...واستون دعا میکنم که بخیر بگذره
                      • م
                        محسن
                        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
                        تو که اینقد 90 ،100زدی جواب درست عمومی هارو بزار ببینیم ما چیکار کردیم
                        • ا
                          احسان
                          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۲
                          چشم حتما الان درگیر یک پروژه درسی هستم.در اوقات فراغتم حتما بررسی میکنم سوالات رو و جواباشو میزارم.
                        • م
                          مهدی_مالی
                          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۰
                          سلام دوست عزیز
                          اگه این درصدای نجومی که شما میگی درست از اب دربیاد کلا حد نصابو میاری حدود 45 درصد و دیگه کمتر کسی نصاب میاره. و مصاحبه هم 25 درصد کاره که اگه فرض محال صفرم بگیری بازم بالای 65 درصدی بدون هیچ سهمیه ای پس بازم قبولی پس دیگه نگران نباش (البته به شرطی که درصدایی که میگی واقعی باشن) اما تاییدیه پزشک معتمد دیگه داستانش جداس که امیدوارم تو اون مرحله هم موفق بشی
                          عمومیا 100 درصد؟!!!
                          • ص
                            صادق-مکانیک
                            ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۹
                            نوشته که چند مورد 100وچند مورد 60-70...یعنی میانگین عمومیش مثلا 80 درصد میشه.....انیشتینم نمیتونه چنین عمومیهایی رو حتی اگه بشینه بخونه 100 بزنه...و...
                          • ا
                            احسان
                            ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰
                            از تمام جواب های زیبایتان بسیار بسیار سپاسگذارم.ان شاء الله همه به خواسته هایشان برسند.
                            • م
                              محمود
                              ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹
                              قربونت عزیزم حالا لب شکری یعنی چی تو که مثل بلبل صحبت میکنی ..
                          • y
                            y
                            ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۳
                            سلام خدمت دوستان بزرگوار.میگم اگه حدنصاب بیاری و بومی شهرستان هم باشی نوع الف.قبول میشیم یا بستگی به نفرات برتر داره؟
                            • ح
                              حمید از سقز
                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۵۵
                              سلام به فرشته خانم شرمنده یه سوال داشتم خدمتتون اگه تو سهمیه دارا بالاترین حد نصاب 30درصد باشه نفر دوم هم نباید از 30درصد کمتر باشه مثلا اگه نفر اول 30درصد باشه من هم که فرزند جانباز60درصد هستم باید حتما میانگین کل من هم 30باشه؟ممنون میشم اگه جوابمو بدید
                              • r
                                reza
                                ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۰۹
                                حد نصاب بدون اعمال سهمیه هست وبرای آوردن حد نصاب باید نصف نمره بالاترین فرد رو بدون سهمیه به دست بیارین. بعد از اون سهمیه اعمال میشه.
                                • ف
                                  فرشته ابفا-حسابداری
                                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۹
                                  سلام دوست عزیز..والا راجب این سهمیه ها اطلاع کاملی ندارم..شرمنده
                                • آ
                                  آخرین امید
                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۵۲
                                  سلام به دوستان عزیز
                                  تو دفترچه نوشته 30درصد ایثارگران 3درصد معلولان 17درصد همکاران و کسانی که وزارت نیرو بودن
                                  پس چیش بر ا ما میمونه:-(
                                  • ف
                                    فرهاد
                                    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۷
                                    توکلت به خدا باشه، اگر قرار باشه به خواست خدا جایی مشغول بشی، هیچ نیرویی نمیتونه جلودارش باشه. ان شالله قبول میشی.
                                    • آ
                                      آخرین امید
                                      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷
                                      ممنون داداش گلم
                                      • ا
                                        امیدخان
                                        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۳
                                        باسلام
                                        کسی کرمان امور اداری هست ؟؟؟؟
                                    • ی
                                      یاسر مراغه
                                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۵
                                      شهر ما دو نفر تکنسین برق میخاد 30درصد دو نفرو که سهمیه دار استفاده میکنند چطوری حساب میشه.اگه کسی میدونه توضیح بده لطفا خیلی ممنون
                                      • م
                                        مهدی تکنسین برق کرج
                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۵۳
                                        تو دفترچه نوشته سهمیه دار ها باید جاهایی رو بزنن که ظرفیت کن نباشه تا بتونن ازسهمیه اشون استفاده کنند
                                        • ف
                                          فرشته ابفا-حسابداری
                                          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷
                                          سلام..ب احتمال زیاد اونایی ک سهمیه دارند باید جایی ک بیشتر از ۲نفر رو میخواد انتخاب کنه
                                        • ی
                                          یاسر مراغه
                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۵
                                          لطفا تکنسینای برق اعلام حضور کنند. درصداشون هم بگند
                                          • .
                                            .....
                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۲۷
                                            بچه ها و فرشته عزیز
                                            واسه زبان عمومی لغات 504کافیه؟؟یا باید کتاب 504با جمله ها مثالها و ....خوند
                                            من فقط فقط لغاتشو واسع ازمونای قبلی خوندم مفید نبود
                                            اگ راهنمایی کنید چی بخونم و چطور ممنون میشم
                                            • ف
                                              فرشته ابفا-حسابداری
                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۹
                                              سلام دوست عزیز...منظورتون اینکه لغات رو صرفا حفظ کردی و نتیجه نگرفتی؟؟زبان همین که معنی لغات رو بلد باشی کافیه...شما احتمالا تو ترجمه متن و جملات انگلیسی مشکل دارید..اگه اینجوریه حتما با جملات لغات رو یاد بگیرید...از برنامه ( بازار) کتاب ۵۰۴ در ۳ روز رو دانلود کنید لغات رو با روش کدینگ آموزش داده..خیلی خوبه..حجم کمی هم داره
                                              • ف
                                                فرشته ابفا-حسابداری
                                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۲
                                                البته لغات دبیرستان رو هم بخونید..کتاب (Tick 8) انتشارات گاج کل لغات رو داره..موفق باشید...اگه لغتی تو ذهنتون نموند حتما اون رو با نوشتن یاد بگیرید تا تثبیت بشه
                                                • .
                                                  .....
                                                  ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹
                                                  فرشته جون خیلی گلی عزیزم
                                                  • ف
                                                    فرشته ابفا-حسابداری
                                                    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
                                                    خواهش عزیزم..خودت گلی
                                                • ن
                                                  نگار امور اداری ایلام
                                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۲۳
                                                  بچه هایی که امور اداری ایلام شرکت کردین میانگین عمومی و تخصصیتون بگید لطفا؟ من عمومی30تخصصی25
                                                  • ص
                                                    صباخ
                                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۷
                                                    دوستان اولا التماس دعا و دوما نتایج تا 15 تیرماه میان. البته بیشتر ده اول تیر. اخرین خبر از اونا بوده
                                                    • ح
                                                      حسین
                                                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
                                                      سلام دوستان تکنسین برق یه بار بیا بگن تقریبی چند درصد زدن ؟ اون دسته از افراد که هم میان میگن تخصصی و عمومی ۷۵ درصد زدن تو کهکشانها سیر میکنن ( خودشونم میدونن دروغ میگن ) !!!!
                                                      من از اردبیلم تخصصی نهایت ۴۰ و عمومی نهایتا ۱۸ !!!! شما چی ؟
                                                      • ی
                                                        یاسر
                                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۴
                                                        از نظر من با توجه به زمان ۸۰ دقیقه برای تخصصی نهایت درصدی که یک نفر که خیلی تلاش کرده و خونده ۷۰ درصد بیشتر نیس
                                                        براعمومی هم خیلی طرف کارش درست باشه 40 می تونست بزنه چون واقعا سخت بود ..
                                                        خودم عمومی ۲۰ الی ۳۰ زدم
                                                        تخصصی ۶۰ الی ۷۰ بین این درصداا
                                                        • ی
                                                          یاسر مراغه
                                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۲
                                                          سلا آقا یاسر شما از کدوم شهریدمن هم عمومی نهایت 20 زدم و تخصصی هم بالای55 درصد مطمئنا درست زدم
                                                          • ی
                                                            یاسر به یاسر مراغه
                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۲
                                                            از شمال هستم
                                                            میتونی به تفکیک درس اا درصداتو بگی آقا یاسر؟؟
                                                            • ی
                                                              یاسر مراغه به یاسر شمال
                                                              ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۰۶
                                                              سلام مدار 65 ماشین 55 صنعتی50 توزیع 60 تولید انتقال76 البته تقریبی هستند اینا عمومی هم نهایتا 20 درصد
                                                            • ت
                                                              تکنسین برق همدان
                                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۳
                                                              سلام منم عمومی حداقل 40درصد زدم که البته وقت کم اوردم.اگر وقت بود بیشتر هم میتونستم بزنم.
                                                              تخصصی هم حداقل 45درصد زدم.که این رو هم چون نخونده بودم کم زدم،اگر خونده بودم بیشتر میزدم چون براب تخصصی من وقت اضافه اوردم.
                                                              • م
                                                                مهدی تکنسین برق کرج
                                                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴
                                                                سلام .عمومی 20""تخصصی55::البته سهمیه5%
                                                                ایثارگران(فرزند جانباز زیر25درصد)-بومی کرج هم نیستم"چون کرج بیشترین ظرفیت یعنی11میخواست رو زدم""کاش قبول شم
                                                              • ا
                                                                امیرعباس
                                                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷
                                                                سلام دوستان یه منبع خوب برا اطلاعات عمومی معرفی کنید
                                                                من بلد نیستم...
                                                                یاد می گیرم اما فرامومش کردم از بس نون با کچلیک خوردم
                                                                • ف
                                                                  فرشته ابفا-حسابداری
                                                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳
                                                                  سلام..کچلیک چیه
                                                                  • m
                                                                    mmm
                                                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۸
                                                                    منظورش کدو هست
                                                                    فک کنم اینجارو با پیج طنز اشتباه گرفته
                                                                    • ف
                                                                      فرهاد
                                                                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۰
                                                                      سلام فرشته ی مهربون ، خدا قوت، من خودم ترک هستم، فک کنم غذای شمالی باشه با کدو درست میکنن
                                                                      • ف
                                                                        فرشته ابفا-حسابداری ب فرهاد
                                                                        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱
                                                                        سلام داداش گل...ممنون لطف داری...من لر هستم..مرسی از راهنماییت
                                                                    • ح
                                                                      حسن
                                                                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱
                                                                      سلام دوستان من براى
                                                                      تکنسىن شرکت کردم عمومى رو حدود 15درصدو تخصص رو حدود 31درصد زدم.
                                                                      واىنم بگم تو اىن ازمون براى تکنسىن شهرما حدود 5نفرشرکت کرده بودند که دو نفر نىرو مىخواست واکثرن هم همىن درصد هاى منو زده بودندمىخواستم بدونم ماها که اىن درصدا رو زدىم معىار درصد هاى هست که سنجش مشخص کرده هست ىا نه معىار همون چن نفرىن که از همه بالاتر زدن و شاىدم به معىار سنجش نرسىدن هستش
                                                                      • ت
                                                                        تکنسین برق همدان
                                                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۸
                                                                        کدوم شهر شرکت کردید.شاید غیر بومی هم باشن که تو به شهر دیگه شرکت کرده باشن
                                                                        • ح
                                                                          حسن
                                                                          ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴
                                                                          نه چون روز ازمون از اطرافمون که سوال مىپرسىدم همه مىگفتن بومىن
                                                                          وتعدادم مشخص بود چون ىک ردىف مال شهر ما بود ىکردىف جلو مال ىه شهر دىگه که نىرو مىخواست بود
                                                                      • م
                                                                        مجتبی خرمشهربه فرشته آبفا
                                                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰
                                                                        امیدوارم این سوالم مناسب باشه دیگه
                                                                        مدیریت مالی و مبانی سازمان آزمون شما مساله ی که نبودن تستهاش ؟ حسابرسی که مشخصه
                                                                        • ف
                                                                          فرشته ابفا-حسابداری
                                                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱
                                                                          داداش اختیار داری هر سوالی داری بپرس..مدیریت مالی محاسباتی بود..مبانی حفظی که من نخونده بودم
                                                                          • ب
                                                                            برادران حوزوی
                                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۷
                                                                            بسیار سوالت بجا بود. مستفیذ شدیم. احسنت...
                                                                          • م
                                                                            مجتبی خرمشهر
                                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
                                                                            شرمنده اگر سوالم بی ربط بود...
                                                                            • غ
                                                                              غارنشین منزوی
                                                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۳
                                                                              بسیار سوالتون واضح و گویا بود. به داشتن جوانان دانا و نکته سنج و موشکاف مثلی شما به خودم میبالم.
                                                                              درود بر شما...
                                                                              اینا از اثرات بیکاریه
                                                                              نگران نباش جوون
                                                                              حل میشه
                                                                              • م
                                                                                محسن.م
                                                                                ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴
                                                                                سوالات عالین و پر مغز
                                                                              • ی
                                                                                یاسر
                                                                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۶
                                                                                سلام از تکنسین مراغه اگه کسی هست اعلام حضور کنه لطفا. کلا از تکنتسین آذربایجان کسی هست اعلام حضور کنند ببینیم آزمونو چطور دادند. درصداشونو هم لطف کنند . قبلا یه مراغه ای اینجا نظر داده بود عمومی 70 درصد زده و تخصصی 75 درصد.اما عمومی تکنسینا خیلی سخت بود.
                                                                                • س
                                                                                  ساناز
                                                                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۳
                                                                                  سلام عزیزان
                                                                                  فرشته جون و بقیه دوستان یک سوال از خدمتتون داشتم:
                                                                                  اگر زمانی که جوابها اومد فردی قبول شده باشه وضعیتش چطوره به نظرتون؟ حتما به مساحبه دعوت میشه یا اینکه ممکنم هست تو اولویت برای مساحبه حتی قرار نگیره؟
                                                                                  آخه آزمون فراگیر سوم خیلی مبهم بود چندین بار اعلام نتایج کردن. من که واقعا موندم چرا اینجوری دل بچه ها رو خوش میکنن بعد نابودشون میکنن
                                                                                  • ف
                                                                                    فرشته ابفا-حسابداری
                                                                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۴
                                                                                    سلام..اولین باره میشنوم اینو...وقتی تو سایت نوشته باشن قبول یعنی حتما شما به مصاحبه دعوت خواهید شد
                                                                                    • م
                                                                                      مسعود
                                                                                      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹
                                                                                      شما اول مصاحبه رو درست بنویس،بعد بیا ادعای پشت میز نشستن بکن..دوبارم که اشتباه نوشتی،جای هیچ شبهه ای نزاشتی خواهر.

                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                    ثبت پاسخ