استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- اخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره‌گیری هرچه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارگر نجفی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، گفت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیر مجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

مشاهده متن کامل خبر

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

  • م
    مجتبی خرمشهربه فرشته آبفا
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
    سلام
    شما از 5 دروس تخصیصتون چند درسش عملیاحفظی بود حسابرسی که حفظیه و بقیشو بگو
    واسه ما میشه گفت 2ونیم درس از 5درس،بودجه و محاسبات و نصف دولتی میشه گفت، و بنظر من نصف دیگشم محاسباتی بود.
    بنظر خودت میانگین تخصیصت با احتصاب غلط هات چقد شده باشه،اگر 50تستم تخصصی زده باشی 3تاشم اشتباه باشن 46تست صحیحت،میشه میانگین تخصیصت 42درصد..
    شما سوالات تخصیصتون سنگین بودن یاراحت باتوجه به اینکه طراح ما سنجشه، بنظرم تو یک سطح باشه باسوالات ما،سوالای مارو دیدی چطورن؟ وواقعا واسه تخصیصت وقت اضافم آوردی مثلا 10دقیقه چک بکنی سوالات پاسخ دادتو با پاسخنالفپ
    • ا
      ارشد حسابداری
      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
      آخه این چه سوالیه میپرسی مومن.!!!
      • m
        mohammad
        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۸
        چکار به ملت داری دارن بحث و گفتگو میکنند شلوغ بودن این صفحه بهتر از اینکه سوت و کور باشه حداقل خوبیش اینکه موقع اعلام نتایج جمع مون جمع هستش
      • 1
        1234
        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۷
        سلام
        اقا مجتبی ببخشید که اینو میگم
        ولی خدایی فازتون چیه؟؟؟
        ممنون میشم جواب بدین
        • b
          bargh
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۰۳
          خخخخخ گل گفتی 1234
        • ف
          فرشته ابفا-حسابداری
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸
          سلام داداش
          درس مبانی سازمان و مدیریت و حسابرسی و زبان تخصصی حفظی بود بقیه که شامل اصول و مدیریت مالی و حسابداری مالی بود محاسباتی بودن...تا جایی ک میدونم اصول و حسابرسی زبان تخصصی رو عالی جواب دادم...تعداد دقیقشو نمیدونم...کاش کارنامه ما رو هم بزنن تو سایت
        • ن
          ناشناس
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶
          سلام ببخشید از دوستان و فرشته خانم خواهش میکنم اگه جواب سوال منو بدن ممنون میشم. من در حال حاضر دانشجو هستم و در مقطع پایین تر ثبت نام کردم موقع ثبت نام که اصل مدرک رو میخوان کسایی که قبول میشن باید اصل مدرک ببرن . حداقل از دانشگاه خودمون خبر دارم که تقریبا تحت هیچ شرایطی(تاکید میکنم هیچ شرایطی)اصل مدرک رو دست بچه ها نمیده می خوام بدونم در اینصورت چاره چیه؟گواهی اشتغال به تحصیل باید ببریم؟کپی برابر اصل قبول می کنن؟خودشون راجبه اصل مدرک استعلام نمیگیرن؟و یه مشکل اینکه اگر نتایج تیر اعلام بشه و دانشگاه خیلی فاصله با محل زندگی داشته باشه همون کپی برابر اصل رو قبول نمیکنن تا بشه اصل مدرک رو براشون برد؟
          • ف
            فرشته ابفا-حسابداری
            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۲
            سلام دوست عزیز...منظورتون رو دقیق متوجه نشدم..با چه مدرکی شرکت کردی برای آزمون؟و آیا اون مدرکی ک باهاش شرکت کردی تاریخ اتمام درستون قبل از تاریخ ثبت نام ازمون نیرو بوده؟من خودم وقتی برای تطبیق مدارک رفتم مدرکم آماده نبود و گواهی فراغت از تحصیل رو براشون بردن و قبول کردن...
            • ن
              ناشناس
              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۹
              من با مدرم ارشد ثبت نام کردم تاریخش هم مشکلی نیست مال قبل از ثبت نام آزمونه..سوالم اینه اصل مدرک ارشد دست دانشگاهی هست که الان دکترا اونجا می خونم و متاسفانه اصل مدرک رو نمیدن!الان میشه کپی برابر اصل برد؟؟؟(با توجه به اینکه گواهی فراغت از تحصیل از شما قبول کردن)یا گواهی اشتغال به تحصیل؟(که نشون بده مدرک دست دانشگاه محل تحصیل هست)
              • ن
                ناشناس
                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰
                بسیار ممنون از اینکه جواب دادین..
                • ف
                  فرشته ابفا-حسابداری
                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۱۴
                  مدرک من آماده نشده بود بخاطر همین گواهی فراغت از تحصیل رو بردم براشون...ب نظرم اگه به دانشگاهی ک دکترا میخونی بگی برای کار میخوای بهت بدن..بعید میدونم مشکلی پیش بیاد..ماشاالله دکترا میخونی..موفق باشی
              • ه
                هدف
                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹
                باسلام خدمت دوستان گل
                و فرشته ابفا مخصوصا
                خانم فرشته میشه بگید مدرک شما چی هست؟برای کارشناس ارشد شغل امور اداری( برق) بنظرتون چقدر حقوق میدن و اینکه برای همه استان ها یکسان هست یا تفاوت داره مثلا ما که کرمان هستیم حدودا حدس میزنید چقدر باشه واینکه بنظرتون اداره برق بهتره یا تامین اجتماعی؟
                باتشکر
                • ف
                  فرشته ابفا-حسابداری
                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸
                  سلام دوست عزیز..مدرکم کارشناسی حسابداری..بستگی ب منطقه داره..شما استان محروم محسوب میشید؟اداره برق کلا با آبفا تفاوت داره..و حقوقش بیشتره..ولی آبفا از نظر من خیلی خوبه..پله پله ادم باید پیشرفت کنه..امور اداری هم مثل رشته حسابداری غیر فنی حساب میشه..امسال حکم جدید با ۲۰ درصد افزایش ۲۴۰۰ شد واسه ما..بعید میدونم برای شما از این کمتر باشه..با ساعات اضافه کاری که رئیس اداره براتون میزنه و حداقل باید ۵۰ ساعت برای ماه های اول باشه و ب همراه بن غذا و ۶۵ درصدی ک تصویب شده حداقلش ۴ تومن هستش..البته ۶۵ درصد افزایشات رو بصورت بن میدن..اگه وزارت نیرو روند کارش تا سال آینده طول بکشه حکم تا ۲۸۰۰ هم افزایش پیدا میکنه..تامین اجتماعی شامل این ۶۵ درصد افزایشات نیس‌..حقوقشو نمیدونم.و اونجوری ک دوستان گفتن حقوقش خیلی خوبه..
                  • ص
                    صادق-مکانیک
                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰
                    عزیز..مشخص بود خوب نیمه اول..45 روز فرصت سنجش ..تو نیمه اول تیر تموم میشه...6 تیر ...ولی خوب یه چند روزیم برا لحاظ تعطیلات بهش اضافه میشه خوب.....ان شالله قبل از کارت ورود به جلسه کنکور سراسری..یعنی قبل از 12 تیر نتیجه بیاد.....اگه که سعی کنند تا 5-6 تیر بیاد عالی میشه .که داوطلب بدونه حول و حوشش رو و تصمیم بگیره که ازمون دستگاههای اجرایی رو که احتمالا مثلا تا 8 تیر یا 10 تیر تمیدی میشه ثبت نامش..رو شرکت کنه یا نه.....
                    • ف
                      فرشته ابفا-حسابداری ب صادق مکانیک
                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
                      داداش کامنت رو اشتباهی اینجا نوشتی...?
                  • س
                    سلیمان
                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵
                    سلام دوستان عزیز
                    نتایج وزارت نیرو نیمه اول تیر ماه اعلام می شود.
                    • م
                      مدیر
                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵
                      با سلام
                      کاربر گرامی به شایعات منتشر شده توجه ننمایید از این پیگیری ها قبلا نیز بارها انجام شده مثلا ذکر شده نتایج فلان آزمون یک ماه دیگر احتمالا اعلام شود و 2 روز بعد نتایج اعلام شده است لطفا تا زمان اعلام رسمی از طریق مراجع معتبر از انتشار این شایعات خودداری نمایید
                      با تشکر
                      • ع
                        عمه خانم
                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
                        ایول مدیر جان
                        • m
                          mohammad
                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳
                          مدیرر عزیز اگه امکانش هست شمام پیگیری کنید بهرحال ب شما پاسخگو خواهند بود
                          • م
                            مدیر
                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹
                            با سلام
                            کاربر گرامی تمام پیگیری ها انجام میشود منتها تا زمانی که پاسخ قطعی دریافت نشود اعلام نمیشود و متاسفانه ما نمیتوانیم پیگیری های احتمالی را در سایت درج کنیم. این نوع پیگیری ها همانی میباشد که کاربران زنگ میزنند و در دیدگاهها اعلام میکنند و بسیاری از وب سایتها به اسم پیگیری، مجدد به کاربران اعلام میکنند تا برای وب سایت خود اعتبار کسب کنند!!!
                            با تشکر
                        • خ
                          خبر
                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
                          آخه اینم خبر شد!!!!!!!!!!!!!
                          تاریخ دقیق بگووووووووووووووووووووووو
                          یجوری میگی نیمه اول تیر انگار میگی نصف روز
                          • m
                            mohammad
                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱
                            بله بنده هم شنیدم بهرحال چیزی که مهمه اینه که خرداد خبری نخواهد شد
                          • ا
                            از بندر ب فرشته
                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷
                            طب کار ما شامل شنوایی سنجی ، تست ریه ، تست عدم اعتیاد ، ازمایشات ی که دکتر طب کار نوشت و نتیجش رو ببریم براش و احتمالا روانشناس یا روانپزشک هم باید بریم...
                            ولی توی برگه نیروگاه ، متخصص نورولوژی و چند تا آیتم دیگه هم بود...
                            ولی دوستان گفتن مشکلی نداره و همون نامه طب کار دانشگاه مورد تایید نیروگاه هستش
                            • ف
                              فرشته ابفا-حسابداری
                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
                              یادم رفته بود.ماهم شنوایی سنجی رفتیم...اره اصل همینا بودن که خود طب کار مینویسه تو پرونده...بازم هزارمرتبه شکر که دیگه کارتون جور شد..واقعا جای شکر داره ک تکلیفتون مشخص شد..بازم تبریک میگم
                            • S
                              SHOMAL.A
                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲
                              باعرض سلام و وقت بخیر خدمت یکایک دوستانم حاضر در این سایت و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
                              داشتن همچین دوستای خوب و مهربان با راهنمایی و پیشنهادات دلنشین سعادت میخاد
                              (مخصوصا خواهر گرانقدر فرشته خانم و کوردیا خانم بازم میگم بترتیب حروف الفبا) کوردیا خانم که ظاهرا مدتی کم پیدا هستن یعنی ممکنه داره بکوب درس میخونه؟؟؟!!!! ان شاءالله همگی موفق باشیم
                              یه عرضی هم داشتم بنظر شما برای درس ادبیات و زبان فارسی فقط از دروس دبیرستان و فقط بخش ادبیات به غیر از دستور زبان فارسی مطالعه نماییم تا چند درصد میشه کسب نمود؟؟؟
                              مثلا ازادبیات فارسی بخش های تاریخ ادبیات.قرابت معنایی.معنای واژگان و ...
                              خیلی دوستون دارم
                              باتشکر
                              • ف
                                فرشته ابفا-حسابداری
                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹
                                سلام و صبح بخیر هم خدمت داداش ابوالفضل گل..ما هم ارادت داریم خدمتت داداش...طاعات و عبادات قبول حق باشه انشاالله.
                                اینکه چن درصد میتونی پاسخ بدی بستگی داره طراح سوال از هرکدوم چن تا سوال طرح کنه..ولی آرایه های ادبی و قرابت معنایی مثل اینکه زیاد سوال میاد...شما هم برای ازمون چهارم فراگیر آماده بشید..با آرزوی موفقیت
                                • A
                                  Abolfazl
                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
                                  درود بر شما
                                  ماشاءالله خیلی باهوشی
                                  اسممو نگفتم ولی متوجه شدی
                                  • ف
                                    فرشته ابفا-حسابداری
                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
                                    از طرز نوشتنت و اینکه نوشتی شمال مشخصه داداش ابوالفضلی
                                    • م
                                      مسعود
                                      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
                                      مبارکه.
                                      • ف
                                        فرشته ابفا-حسابداری ب مسعود
                                        ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰
                                        اقا مسعود چی مبارکه؟
                                        • م
                                          مسعود
                                          ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۵
                                          عید فطرو گفتم خواهر، پیشاپیش مبارک.
                                      • و
                                        وحیدد
                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۲
                                        سبام دوستان عزیز مخصوصا فرشته آبفا
                                        می خواست بپرسم برای درس حسابداری صنعتی کدوم فصل ها مهمترن میشه راهنماییم کنین
                                        ممنونم
                                        هر کی که سر رشته داره ازش خواهش میکنم راهنماییم کنه
                                        ممنونم
                                        • ف
                                          فرشته ابفا-حسابداری
                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰
                                          سلام دوست عزیز...
                                          برای ازمون ۹۴ صنعتی جزو منابع نبود‌..ولی برای خوندن حتما مدرسان بخون..۱۴ فصل داره..ولی خیییلی عالیه..موفق باشید
                                          • و
                                            وحیدد
                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶
                                            سلام
                                            ممنونم ابجی واقعا لطف کردی
                                            • ف
                                              فرشته ابفا-حسابداری ب وحید
                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵
                                              خواهش میکنم
                                            • A
                                              Ash
                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵
                                              سلام
                                              درباره صنعتی اگه برای آزمون میخوایید که خیلی سوالهای کمی میاد مثلا همین آزمون نیرو یه سوال اومده بود ولی اگه میخواد به صنعتی مسلط بشید بهتره کتابهای دکتر عثمانی.یا کتاب دکتر نوروش بخونید
                                            • ج
                                              جمال
                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵
                                              فعلا که هنوز انتخاب رشته ی ارشد هست بعدش هم که بلافاصله ثبت نام فراگیر استخدامی هست اعلام نتایج تامین اجتماعی داشنگاه شهید بهشتی و دیوان محاسبات هم که سنجش زودتر از ما برگذار کرده هنوز اعلام نشده به احتمال زیاد پس از تموم شدن ثبت نام فراگیر یکی یکی این نتایج رو سنجش بزنه به احتمال زیاد 5 تا 15 تیر
                                              • ف
                                                فرانکشتاین
                                                ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۷
                                                گفته میشه دعای دیگران در حقت به درگاه خدا بیشتر موثر هست.
                                                ما رو از دعای خودتون امشب محروم نفرمایید لطفا
                                                شبتون خوش
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۲
                                                  سلام به همگی
                                                  از خسرو شهر آذربایجان شرقی امور مالی کسی هس؟درصداتون چطوره؟من عمومی 35 و تخصصی 40 غیر بومی هم هستم
                                                  • ر
                                                    رضا
                                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۴۶
                                                    رند کردم
                                                    عمومی میانگین30
                                                    تخصصی ها بودجه ومحاسبات80
                                                    دولتی50
                                                    مالی واصول30
                                                    فرشته خانم وبچه های مالی نظراتتون ،البته همچی به رقبا داره، اما با توکل بخدا وتجربیات آزمونای قبل بنظرتون امیدی هست؟
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴
                                                      سلام آقا رضا شمام واسه خسرو شهرین ؟بومی هستین یا غیر بومی؟
                                                      • ر
                                                        رضابه علی
                                                        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳
                                                        من واسه استان شما نیستم، بنظر شما این درصدا چطوره داداش اصلا خوبه باتوجه به زمان آزمون و همچی وباتوجه به رفقات که امتحان دادن؟
                                                        • ر
                                                          رضا
                                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲
                                                          سلام
                                                          من واسه استان شما نیستم،بنظرت کلا چطوره امیدوار باشم باتوجه به زمان وشرایط آزمون؟
                                                          • ف
                                                            فرشته ابفا-حسابداری ب رضا
                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
                                                            سلام..ب نظرم خوب جواب دادین..مخصوصا تخصصی رو..زمان کمی برای تخصصی در نظرگرفته بودن که رقابت رو سخت کنن...توکل برخدا..انشاالله قبول میشی..ولی یه نصیحت: حتما برای ازمون چهارم دستگاه اجرایی شرکت کن.
                                                          • م
                                                            محمد
                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
                                                            سلام من از خوده شهر خسروشهر هستم و بومی اونجا دقیقااا میانگین عمومی بالای 63 درصد وتخصصی دولتی وقانون وبودجه رو هر ده تا رو صحیح زدم اصولم نصفش رو ولی به مالی اصلا وقت نرسید
                                                            • ع
                                                              علی
                                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳
                                                              آقا محمد با این درصدا حتما آزمونهای حسابرس رسمیرو شرکت کن قبول میشی.باور کن
                                                          • M
                                                            Morteza
                                                            ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۵۹
                                                            سلام به همه دوستان....
                                                            برای مبحث ریاضی چه انتشاراتی بهتره برای خوندن؟؟
                                                            مدرسان دارم ولی جالب نیس...
                                                            لدفا راهنمایی کنید...
                                                            ممنونم...
                                                            • ف
                                                              فرشته ابفا-حسابداری
                                                              ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱
                                                              سلام..کتاب گاج دبیرستان کافیه
                                                            • م
                                                              محمد
                                                              ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۳۲
                                                              سلام از تکنسین برق مراعه کسی هست اگه هست درصداشو لطفا اعلام کنه
                                                              • م
                                                                مجتبی خرمشهربه فرشته آبفا
                                                                ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۸
                                                                سلام
                                                                اگر شما دو نفری که قبولشدید 2نفرآخری بودید که رفتید واسه مصاحبه پس نشان میده از کمترین نمره شروع به مصاحبه کردن احتمالا
                                                                اگرم نه ترتیبون ایطورنبوده احتمالا شما و اون پسر بنده خدامتولد 64 نمرتون بهم نزدیک بوده حالا بچه کجابود بنده خدا شاید آخرین فرصتش بوده انشالا تا حالا استخدام شده باشه چون خودم تجربه شکست تو مصاحبرو دارم بنظرم هرچی آرومتر باشی وسعی کنی خونسرد باشی به سوالاتشون فقط پاسخ بدی بهتره پرحرفی بنظرم بدباشه وتاحدودی مسلط به رشتت ومباحث اولیش و مثلا 2نفر اگر بخان مهمه که نمره آزمونت جز 2نفر اول باشی تاقبول بشی، نظرشماچیه؟
                                                                • ف
                                                                  فرشته ابفا-حسابداری
                                                                  ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۲۲
                                                                  سلام..اول دوستم رو صدا کردن..بعدش اون آقا بعدش من.و نفر چهارم هم یه خانم ک طبق گفته خودشون ذخیره بود همشهریمم بود...اون آقا آبادانی بود ولی گفت اصفهان زندگی کرده..بنده خدا وقتی منتظر بودیم ک صدامون کنن میگفت دیگه ۳۰ سال شدم و از این حرفا..انشاالله ک اونم الان یه جایی کار پیدا کرده باشه..روزی ک برای تشکیل پرونده رفتیم اونجا خییلی بهش میگفتن ک بومی نیستی و از این حرفا..ولی هرچی بود مثل اینکه تحصیلات مدرسه رو اهواز گذرونده بود...اره دقیقا همینه ک گفتی نباید باعجله جواب داد ولی مکث زیاد هم خوب نیس..باید فکر کنی یه معلم داره سوال ازت میپرسه..من دفعه اولم بود و استرس هم داشتم...
                                                                  خب اگه دو نفر بخوان بستگی به این داره آیا نمرات ازمونشون با ننره ازمون نفر سوم و چهارم خیلی تفاوت داره یا نه...
                                                                • ص
                                                                  صادق-مکانیک
                                                                  ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۶
                                                                  سلام..فرشته جان....یه سوال یادته از 250 نمره مصاحبه حدودا چند شدی؟؟کلا میخوام بدونم حول و حوشش رو...و اینکه خیلی تفاوت فاحش نمیزارند بین نمرات افراد مختلف مثلا یکی رو که نفر اول ازمون کتبی شده رو بدند 70از 250..و دیگری رو که نفر مثلا3 ازمون کتبی شده..بدند 170از 250..که نفر 3 رو بیارند بالا و اولیه رو حذف کنند و...؟یا نه کلا خیلی متفاوت نمرات رو نمیدند و..؟خودتون یادتونه که از مصاحبه و نیز ازمونهای عمومی و تخصصی چند بودید از 250 و 500 و 250 مصاحبه..؟؟
                                                                  • ف
                                                                    فرشته ابفا-حسابداری
                                                                    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۹
                                                                    سلام داداش...نه والا کلا از نمرات خبر ندارم...بستگی ب این داره که نفرات اول تا چهارم ک مصاحبه دعوت شدن آیا نمرات کتبیشون خییلی بهم نزدیکه یا نه...مثلا کسی که زحمت زیادی کشیده و نفر اول ازمون شده به احتمال ۱۰۰ درصد برای مصاحبه هم خودشو برای قبولی آماده میکنه...از ما چهارنفر ک رفتیم مصاحبه یه خانم بود که ب عنوان ذخیره دعوت شده بودیه آقا هم بود که موقع مصاحبه قبل از من صداش کردن ولی رد شد..دیگه نمیدونم بخاطر سنش که متولد ۶۴ بود رد شد یا کلا از عهده ی مصاحبه بر نیومد...برای مصاحبه نحوه ی حرف زدن از نظر من خییلی مهمه...
                                                                    • م
                                                                      مسعود
                                                                      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۱
                                                                      سلام
                                                                      اگه میشه این جمله "برای مصاحبه نحوه ی حرف زدن از نظر من خییلی مهمه" رو بیشتر توضیح بدین؟
                                                                      یعنی چجوری مد نظرشون هست؟
                                                                      • ف
                                                                        فرشته ابفا-حسابداری ب مسعود
                                                                        ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۵۲
                                                                        سلام..منظورم اینه وقتی ازتون سوالی میپرسن اولا زیاد مکث نکنید و دوما با اطمینان و قاطعیت جواب بدین..اگه سوالی پرسیدن جوابشو بلد نبودی صادقانه بگو بلد نیستم..نه اینکه الکی فکر کنی تا به جوابی برسی..خود من یه سوال رو که اصلا بلد نبودم..یه سوالم نصفه بلد بودم..ولی بقیه رو صادقانه جواب دادم..وقتی میخوای جواب بدین یجوری صحبت کن که طرف مقابل مطمئن بشه که واقعا حالیته که چی داری میگی...
                                                                    • ش
                                                                      شهریار
                                                                      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۲
                                                                      سلام
                                                                      عمران قم کسی نیست؟
                                                                      • ا
                                                                        ارش
                                                                        ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۱
                                                                        سلام
                                                                        من هستم
                                                                        شما قم ازمون دادید؟
                                                                        چطور بود ازمون؟
                                                                        • ش
                                                                          شهریار
                                                                          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۳۵
                                                                          سلام
                                                                          بد نبود
                                                                          عمومی حدودا 40
                                                                          تخصصی حدودا 50
                                                                          شما چکار کردین؟
                                                                          به نظرم عمران قم زرنگ زیاد داشت
                                                                          من تقریبا از خودم ناامیدم
                                                                          • ا
                                                                            ارش
                                                                            ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
                                                                            منم عمومی حدود ۵٠ و تخصصی هم یکم ۵۵
                                                                            خوب بود سوالا
                                                                            اینجوری قبولی سخت میشه
                                                                        • ا
                                                                          اصفهان
                                                                          ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷
                                                                          سلام فرشته خانم.
                                                                          داشتن بسیجی فعال چقدر امتیاز داره؟
                                                                          • ف
                                                                            فرشته ابفا-حسابداری
                                                                            ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۳
                                                                            سلام.بسیجی برای گزینش خوبه..امتیازش رو نمیدونم ولی یجور کمکه...من خودم بسیجی فعال نداشتم...اصل همون مصاحبه تخصصیه ک قبول بشی و در این صورت ۹۵ درصد راه رو رفتی
                                                                            • ن
                                                                              نادر
                                                                              ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷
                                                                              فرشته خانم منظورتون از مصاحبه تخصصی دقیقا چیه؟ دروس تخصصی یا مصاحبه عقیدتی؟
                                                                              • ف
                                                                                فرشته ابفا-حسابداری ب نادر
                                                                                ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۷
                                                                                سلام
                                                                                دروس تخصصی منظورم بود
                                                                                عقیدتی رو که روز گزینش میپرسن
                                                                                • ر
                                                                                  رویا
                                                                                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۴۲
                                                                                  سلام فرشته جون...مصاحبه ی تخصصی دیگه کی هست؟؟؟؟
                                                                                  • ف
                                                                                    فرشته ابفا-حسابداری ب رویا
                                                                                    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳
                                                                                    سلام عزیزم...معمولا بعد از تطبیق مدارک و تشکیل پرونده..دو ماه بعدش میگن بری برا مصاحبه..باید تعاریف و پایه و اساس رشتتون رو بطور کلی بلد باشی.
                                                                                  • ع
                                                                                    عطار نیشابوری
                                                                                    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۲
                                                                                    هیچ امتیازی نداره
                                                                                  • ب
                                                                                    ب فرشته
                                                                                    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۰۸
                                                                                    با سلام و وقت بخیر...رفتیم طب کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ازمایشات پزشکی رو هم دادیم...ولی اون لیست معایناتی رو ک نیروگاه داده بود ، طب کار دانشگاه اون تست و معاینه ها رو نگرفت و ی سری چیز دیگه رو مبنای طب کار قرار داد و معاینات خودش رو داشت...در صورتی ک نامه نیروگاه هم خطاب ب همین طب کار دانشگاه بود و ما هم همون رو رفتیم...از طب کار دانشگاه پرسیدم چرا این تستایی که نیروگاه گفته رو نمیگیرید ...گفت مبنای کار ما اینایی هستش که از شما گرفتیم...
                                                                                    خودمونم موندیم والا...خدا بخیر کنه...نظر شما چیه فرشته خانوم ؟ آزمایشات و معاینه پزشکی شما شامل چی بود؟
                                                                                    • ف
                                                                                      فرشته ابفا-حسابداری
                                                                                      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷
                                                                                      با سلام و تبریک مجدد...ازمایشات من شامل آزمایش خون،ازمایش عدم اعتیاد و تست ریه و معاینه چشم بود....ما هم رفته بودم طب کار اهواز....مثلا ازمایشات شما جیا بودن؟در صورتی ک امکانش هست بگید....شاید اونا آزمایشات خاصی مورد توجهشون بوده ک طبق طب کار انجام ندادن
                                                                                    • م
                                                                                      مهدی
                                                                                      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۱
                                                                                      دوستان توی اخبار وزیر نیرو چند وقت پیش گفته بود ازمون وزارت نیرو امسال دوباره برگزار میشه , درسته ؟!!
                                                                                      • ف
                                                                                        فرانکشتاین
                                                                                        ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۳
                                                                                        بنظرت شدنیه؟
                                                                                        اگر انقدر این امور تو کشور سریع پیش میرفت عالی بود.
                                                                                        اگر بتونن این آزمون رو تا آخر سال تعیین تکلیف کنن خودش پیشرفت بزرگیه
                                                                                        • ص
                                                                                          صادق-مکانیک
                                                                                          ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۰۷
                                                                                          ان شالله سال دیگه نیمه اول سال یدونه دیگه ازمون بگیرند..و...
                                                                                          • ف
                                                                                            فرشته ابفا-حسابداری
                                                                                            ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
                                                                                            اره انشاالله..ولی معمولا وزارت نیرو اگه بخواد در سال دو بار ازمون برگزار کنه..اردیبهشت و اسفند خواهند بود...سال ۹۵ ک ازمون برگزار نکرده..انشاالله امسال دو باره برگزار بشه
                                                                                        • ر
                                                                                          رامین
                                                                                          ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۱
                                                                                          سلام. کسی میدونه نحوه ی اعمال سهمیه ی نیروهای قراردادی چنده و چه جوری اعمال میشه؟ مثلا گفتن 17 درصد اما چه جوری محاسبه و اعمال میکنن. تو یکی از کامنت ها نوشته بودن بومی شهرستان ضریبش 1.4 و استان 1.2 و سهمیه ی جانبازی 1.7 یعنی به اینا ضرب میشه . 17 درصد قراردادیا چنده؟
                                                                                          • m
                                                                                            mehdi
                                                                                            ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
                                                                                            باتوجه به اینکه سنجش برگزار کننده سه ازمون بود و از دوشنبه درگیر ازمون استخدامی هستش
                                                                                            نتایج اواخر هفته اینده اعلام خواهد شد چون تنها زمانیه که سر سنجش خلوت تره

                                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                            ثبت پاسخ