استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

۱۹۱۸۶۱ نظر

استخدام وزارت نیرو

وزارت نیرو استخدام‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی که اطلاع رسانی آن از سایت‌ها و مجاری خبری به اطلاع عموم می‌رسد انجام می‌دهد. اگر به دنبال آگاهی از استخدام‌های وزارت نیرو هستید مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- اخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره‌گیری هرچه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارگر نجفی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، گفت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیر مجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

مشاهده متن کامل خبر

 

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال جاری می‌توانند با مراجعه به صفحه شرایط آزمون استخدامی وزارت نیرو، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو استفاده کنید.
شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدامی وزارت نیرو

شرایط استخدام وزارت نیرو چیست؟

یکی از سوالات فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار در حوزه کاری وزارت نیرو، این است که بدانند کدام رشته‌ها بیشترین میزان نیاز وزارت نیرو برای استخدام را تشکیل می‌دهند. پاسخ به این سوال چندان ساده نیست، به دلیل تعدد رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تعداد بالای شرکت‌های مختلف توزیع نیرو، شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌ها و ادارات برق طیف گسترده‌ای از رشته‌های دانشگاهی برای استخدام در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه نیاز است.

کاربران گرامی در صورت اعلام هر گونه خبر در خصوص استخدام وزارت نیرو سال ۱۴۰۱ و شرایط استخدام وزارت نیرو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

رشته‌های برق، مکانیک، عمران، زمین شناسی و در مواردی برای کارهای اداری رشته‌های حسابداری و ... از جمله بیشترین نیازهای وزارت نیرو در زمینه استخدام را تشکیل می‌دهد.

پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان (دو برابر ظرفیت) مصاحبه می شوند همچنین فرمها و اطلاعات مربوط به گزینش در روز مصاحبه توزیع و بعد از تکمیل آنان گردآوری می شود.

همانطور که خواندید استخدام در این سازمان و وزارتخانه کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید از طریق سایت «ای استخدام» گوش به زنگ یک اطلاعیه استخدامی مرتبط باشید تا به بتوانید وارد این حوزه کاری شوید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت نیرو در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

لیست سازمان‌های فراگیر هفتم

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (خبر جدید)

  • س
    سیما
    ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵
    ممنون از راهنمایی دوستان.خدا خیرتون بده,یه نفس راحت کشیدم.من یه چهار-پنج باری به همین دلیل رد شدم,پس حق بدین که استرس کشیدن هم داره.دوستان یه لطف کنین بگین واسه مصاحبه چطور آماده میشین؟چی میخونین؟من کارشناس شبکه قبول شدم.
    • ص
      صنایع بروجن
      ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۲۲:۲۶
      سلام شما که گفته بودین خدمات مشترکین قبول شده بودین الان می گین کارشناس شبکه این تناقض واسه چیه؟
      • س
        سیما(ایلام)
        ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸
        من شبکه قبول شدم.اون سیما خانم یکی دیگه هستن که خدمات مشترکین قبول شدن,تشابه اسمی بوده!خواهش میکنم بگین چی میخونین واسه مصاحبه ؟
    • ا
      امیر
      ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷
      سلام
      چند تا سؤال داشتم، هر کدوم از دوستان که اطلاع دقیق و موثقی دارن لطفاً راهنمایی بفرماین. حداقل حقوق یک مهندس برق که تازه استخدام بشه چقدر هستش، با مزایا و بی مزایا و با کسورات و بدون کسورات حداقل چقدر دستمون رو میگیره؟؟
      ارشد با لیسانس حقوقش چقدر تفاوت داره؟
      حداقل یا پایه حقوق که قطعاً ارتباطی به دستگاه متولی نداره و در این مسئله فرقی بین حوزه ستادی، شرکت مهندسی آب، آب وفاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی نداره و در همه اینها یکسان باید باشه.
      ممنون
      • م
        مهندس برق
        ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲
        سلام
        حداقل حقوق که کلا طبق قانون کار تعیین میشه. در حدود 700 هزار تومان. در سال اول استخدامی معمولا حقوق و مزایا زیاد نیست و در حدود یک میلیون تومان.
        اما تقریبا از سال دوم به بعد بیشتر میشه و بسته به شرکت و رشته و گروه شغلی و ... ممکنه از یک تا یک و نیم میلیون تومان تغییر پیدا کنه.
        در مورد اختلاف حقوق لیسانس و ارشد ، تقریبا اختلاف زیادی نداره ولی ارشد داشتن جاهای دیگه ای به دردتون میخوره مثلا در ارتقای شغلی.
      • م
        محمود
        ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲
        اینم برای دوستمون که میفرمایند قبل ازمون باید مدرک صادر میشده !! باز هم میگم ملاک تاربخ فارالتحصیلی است !
        ۱۰- چنانچه در هر مرحله از فرآیند استخدام مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی منتفی خواهد شد.
        • ص
          صنایع بروجن
          ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹
          حرف شما کاملا صحیخ است و تاریخ فارغ التحصیلی زمان اتمام آخرین درس در مدرک تحصیلی قید می شود
        • م
          محمود
          ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۰:۴۰
          به همراه تائیدیه پرداخت حق بیمه در موعد مقرر ارائه گردد.
          ---------------
          دوستان این یعنی چی ؟ من که همچین چیزی ندارم تا جاییکه میدونم !!!! لطفا راهنمایی کنید عزیزان
          • ص
            صنایع بروجن
            ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸
            این یعنی باید سوابقتونو از اداره تامین اجتماعی بگیرید که ممهور به مهر رئیس و واحد درآمد است و روی اون برگه کلیه سوابقتون ماه به ماه ذکر می شه برای دیدن شما می تونید به سایت تامین اجتماعی قسمت سوابق وارد بشید و سوابق خودتونو ببینید
            • م
              محمود
              ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲
              دوست عزیز بنده هیچ سابقه در پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ندارم . نه فقط من بلکه کل خانواده ام بیمه تامین اجتماعی نیستیم . بازم لازمه این مدرک براشون ؟؟
              • ص
                صنایع بروجن
                ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰
                نه عزیزم لازم نیست این برا اون موقعی هست که شما اداعای سابقه کنید وگرنه لازم نیست
          • س
            سیما
            ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
            سلام دوستان.یه سوال مهم داشتم,به نظرتون امکانش هست کسی با سهمیه جانبازی جز سه برابر ظرفیت باشه و با ما که سهمیه آزاد داریم بیاد مصاحبه یا سهمیه دارا استخدامشون جداست؟آخه تو متن آگهی نوشته ۱۷۳نفر از طریق سهمیه ایثارگری و معلولان جذب میشن!
            • ص
              صنایع بروجن
              ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴
              سلام سیما خانم، سهمیه جانبازان و شهدا جداست اما ایثارگرانو نمی دونم شاید باشه جزو سهمیه اصلی اشالا شما هم قبول می شی چرا اینقدر استرس داری تازه احتمالا توی بهمن یا اسفند یا شاید اردیبهشت وزارت نیرو تو شرکت برق منطقه ای استخدامی داره ، مگه شما چند سالتونه شاید می ترسید سن استخدامتون بگذره، اونم راه داره
              • م
                مریم
                ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶
                سلام .شما گویا از حقوق ابفار مطلعید ب نظر شما بین بانک سپه و ابفار با مدرک ارشد کدوم بهتره ? ممنون از لطفتون
                • ؟
                  ؟
                  ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۳
                  سلام.شرایط سنی چه راه حلی داره؟
                • f
                  fcc
                  ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴
                  با سلام در مورد سهمیه یک 25 %سهمیه وجود دارد که بدون آزون و بطور جدا ازسوی بنیاد معرفی می شوند. و یک 5% که در آزمون شرکت کرده و در سهمیه خود بطور مجزا مورد بررسی قرارگرفته می شود. مابقی در صورت داشتن سهمیه بصورت داوطلب آزاد می باشند . و اگر هم قبول شوند طبق اعلامیه استخدامی در مراحل بعدی حق استفاده از سهمیه را ندارند. پس خیال شما راحت باشد همه چیز بستگی به تواناییهای شما و رقبایتان دارد
                • س
                  سینا
                  ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۴۱
                  سلام به همه عزیزان و ادمین گل
                  من ی سوال دارم: آقا من مدرکم ارشده مصاحبه سازمان بازرسی رفتم و قبول شدم از سر برج ۱۱ هم قراره کارم شرو کنم حقوقشم خوبه تقریبا{۲(۲میلیون} فقط ی مشکلی که داره قراردادی بودنش الان تو این آزمون هم حوزه ستادی وزارت قبول شدم و میدونید ک این پیمانی هستش ولی اعتبارش ب طبع کمتر از سازمان بازرسی هست حالا ب نظرتون من کدوم رو تو اولویت بذارم؟
                  ادمین جان شما هم لطفا کمک کنید
                  • آ
                    آبفار گیلان
                    ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۲۱:۳۶
                    سلام. تبریک.
                    اصلا اینطور نیست که فرمودید. حوزه ی ستادی وزارت نیرو امکاناتش ماوراست. هم دولتیه هم تهران هم ستاد. یعنی هر چی مزایاست رو می گیرید. بعید می دونم اینجا هم حقوقتون زیر 2 باشه.
                    در مورد اعتبار هم وزارت نیرو قسمت ستادیش همچین دست کمی از سازمان بازرسی نداره.
                    بهتره شما به مزایا و حقوق فکر نکنی. چون هر دو مزایا و حقوق رو دارن. تمرکزتون رو بذارید روی فشار کاری و قراردادی و پیمانی بودن و ...
                    همین که پیمانی باشید، کلی آرامش خیال دارید و خودش کلی ارزش داره. امنیت شغلی چیز خیلی مهمیه.
                    در ضمن اگه رشتتون فنی هست وزارت نیرو باز بهتره.
                    این نظرات شخصی بنده بود. به امید موفقیت شما دوست ارجمند.
                    • س
                      سینا
                      ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱
                      مرسی دوست گلم ک وقت گذاشتی جواب دادی
                    • ک
                      کارشناس حقوقی
                      ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷
                      سلام،فقط اینو درنظربگیر که سازمان بازرسی نقده اینجا سه برابر ظرفیته یعنی همونطور که احتمالش هست قبول بشی همون قدر احتمال قبول نشدنت وجود داره.
                      • س
                        سینا
                        ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳
                        مرسی ک جواب دادی من هم منظورم بعد از قبولی در مصاحبه و گزینش بود
                    • ؟
                      ؟
                      ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۳۵
                      سلام.بنظر شما این امکان وجودداره که ازمون کتبی بصورت صوری برگزار کرده باشن برای جذب نیروهای قراردادی؟ورود قراردادی به مرحله دوم صرفا فقط بخاطرحضور در ازمون کتبی؟کسی با وجود رقیب قراردادی شانسی برای قبولی داره؟
                      • ا
                        انصاف
                        ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶
                        سلام برادر من باوجود قرادادی به مدت 6سال قبول نشده الا ن پچه داره با ماهی کرایه خانه 600 هزار تومان تازه من هم نه پدردارم نه مادر یک برادر داشتم امیدوار بودم قبول بشه تازه دیگه سنش میگذره برای سال بعد میخواهم بدون دیوان عدالت اداری کجاست ببینه چه خبر این اقاین هم بانک قبول شدند همک نیرو اون توی زندگی فکری ندارند صد درصد خوب میزنند وقبول میشوند ما چی برادرم میگه باشه هنوز خدا هست تازه رتبه 16 فوقلیسانس بود معدلشم الف چون دستمون به جای بند نیست بیرون شدیم یاحق خدایا برسون صاحب الزمان را
                      • س
                        سوال دارم
                        ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
                        سلام.سوالی از دوستان دارم.از من واسه یک شرکت خصوصی واسه کار دعوت شده.از من مدارک گرقتن..معمولا چند وقت طول می کشه واسه مصاحبه.؟
                        • ا
                          الهام کارشناس حقوقی
                          ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷
                          بلاخره ما نفهمیدیم حقوق وزارت نیرو ب کارکناش چنده؟؛!! هرکس ی چیز میگه
                          • م
                            ماهان
                            ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴
                            روند داره طولانی می شه . خدا کنه در ادامه این تاخیر رو جبران کنن . کسی هست که شرکت مهندسی قبول شده باشه ؟
                            • ب
                              بروجن .خدمات مشترکین
                              ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷
                              همشهریا منم خدمات مشترکین بروجن قبول شدم من سهمیه دارم
                              • m
                                messi
                                ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴
                                آخه بزودی اعلام میشه یعنی چی؟
                                من هنوزم که هنوزه معنی بزودی رو نفهمیدم
                                • -
                                  -
                                  ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۹
                                  سلام چطورهنوز متوجه نشدی با وحدت ملاک از "به زودی " قبلی که : از 20 آذر تا اوایل دی ماه که نتایج را اعلام کردند بود پس "به زودی" این دفعه یعنی اوایل بهمن ماه.
                                  • ع
                                    علی
                                    ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱
                                    خدا کنه اوایل بهمن باشه.....ما که به همونشم راضیییم!!
                                • م
                                  محمد علی
                                  ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸
                                  اطلاعیه جدید صفحه اعلام نتایج
                                  برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی 30/8/93 وزارت نیرو اینجا را کلیک نمایید.
                                  به اطلاع قبول شدگان 3 برابر ظرفیت در آزمون استخدامی 30/8/93 وزارت نیرو می رساند که به زودی جزییات مربوط به زمان و مکان مراجعه برای ارایه مدارک و انجام مراحل بعدی، از طریق همین سایت اطلاع رسانی شده و حتماٌ با پذیرفته شدگان تماس لازم نیز گرفته خواهد شد. مؤکداٌ درخواست می شود از برقراری ارتباط با سایر مراکز خودداری نمایید. ( تاریخ اطلاعیه 24/10/93 ).
                                  • ر
                                    رضا
                                    ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
                                    محمد علی من هم الان این اطلاعیه رو دیدم
                                    به نظرم علت این تاخیرها در اعلام نتیج و زمان تحویل مدارک و غیره این است که قبول شده ها عادت کنن و بفهمن و قبول کنن که تاخیر یک امر بدیهی و اجتناب ناپذیر و حتمی! هست تا احیانا افردی که از با احتمال کمتر از یک صدم (74000/650 نفر) قبول شده اگه تا سال 95 هم استخدام نشد حرف نزنه و اعتراض نکنه. سلیگمن روانشناس معاصر هم از این روش (درماندگی آموخته شده) برای تربیت موش ها بسیار استفاده کرده
                                    • s
                                      sara
                                      ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶
                                      موافقم با این نظرتون....
                                    • پ
                                      پویا
                                      ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷
                                      من که همچین چیزی نمیبینم !!!!!!!
                                      • م
                                        مهدی
                                        ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸
                                        ممنون دوست عزیز که جواب سوالمو پایین دادی
                                        من سهمیه 5 درصد فرزند رزمنده رو دارم و تو ازمون هم شرکت کردم . یعنی با اینحال سهمیه من جداست از این تعدادی که تو ظرفیت استانمون مشخص شده ؟
                                        • م
                                          محمد علی
                                          ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷
                                          دوستم که خودش فرزند جانبازبود برا دادگستری قبول شد ولی از سهمیه استفاده نکرد.اینو بهم گفت. از بنیاد که سوال کرده بود راجع به سهمیه ها بهش گفته بودن قبلا ازینکه اطلاعیه استخدامی برای عموم زده بشه،آن سازمان مورد نظر تعداد افرادی که قراره از بنیاد شهید بگیره را به بنیاد اعلام میکنه.
                                          مثلا برای شغلی که دوستم در دادگستری قبول شد 4 نفر تو اطلاعیه زده بود.و الان 5 نفر مشغول به کارند. که یک نفر از اونا از سهمیه استفاده کرده
                                      • ک
                                        کارشناس حقوقی
                                        ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲
                                        سلام به همه،حدود یک ماه از اعلام نتایج میگذره اما خبری ازتحویل مدارک نشد ه البته خیلی طبیعی هست‏!چون روند همه استخدامیا همینه،از دست ما هم کاری برنمیاد،باید منتظربود...
                                        • ﺣﺴﻴﻦ
                                          ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴
                                          سلام بچه ها.من دیروز رفتم اب و فاضلاب شهری یه کاری داشتم (بجنورد) از کارمند قسمت خدمات مشترکین سوال کردم چقدر حقوق میگیرین گفت حقوق اداره ما بین دو و نیم تا هفت تومان هست بعد پرسیدم روستایی هم همینطوره که بعد از کلی بدوبیراه گفتن گفت حقوق اونا از یک و دویست شروع میشه و مدیر عاملش سه و نیم میگیره.گفتم شاید به دردتون بخوره.بچه های بجنورد دعاکنید من بانک سپه قبول شم به نفعتون بکشم کنار.من خدمات مشترکین قبول ﺷﺪﻡ
                                          • م
                                            مخمل
                                            ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶
                                            سلام حسین اقا غصه نخور ایشالله که قبول میشی من خودم برات دعا میکنم.;-)
                                            • م
                                              م
                                              ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴
                                              با اینکه من اب و فاضلاب روستایی قبول شدم ولی انشا.. هرجا که به نفعته همونجا قبول شی
                                            • ع
                                              علی
                                              ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴
                                              سلام
                                              آقا یه سوال، من که الان دانشجوی ارشدم مدرک لیسانسم دست دانشگاهه،ولی برای لیسانس ثبت نام کردم، موقع تحویل مدارک اصل مدرک لیسانسم رو چجوری از دانشگاه بگیرم
                                              ممنون
                                              • -
                                                -
                                                ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
                                                سلام دانشگاه تا فارغ التحصیل نشوید مدارک را نمی دهد فقط اگر بتوانی با مراجعه به دانشگاه یک کپی برابر اصل شده بگیری کافی است.انشاالله موفق باشید.
                                                • ش
                                                  شادمهر
                                                  ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰
                                                  به دانشگاه مراجعه کنید یه مدرک مقل گواهینامه یا کارت ملی ازتون میگیرن و موقتا مدرک رو بهتون میدن
                                                  • س
                                                    سالار
                                                    ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۹
                                                    با سلام. لزومی به گرفتن اصل مدرک از دانشگاه نیست. از دانشگاه فارغ التحصیلی دوره لیسانستون یه گواهی خطاب به شرکتی که قراره اونجا استخدام بشین، بگیرین.
                                                  • س
                                                    سمیرا
                                                    ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۲۲:۳۴
                                                    پویا مدیر جواتو داد.پس ایمیل کن تا برسه به دستم.ی دنیا ممنون .راستی به چند تا خبرگزاری سر زدم بد نبود برا منیکه علاقه به اخبار گوش دادن ندارم ی جا همه شو هر روز میخونم بهتره
                                                    • ا
                                                      ارغنون
                                                      ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۲۱:۱۴
                                                      آتش بس.....یه حدیث توکتاب دین وزندگی داشتیم دقیق یادم نیست.ولی کلامفهومش این بود
                                                      که اگه خدابخواد اتفاقی بیفته ولی تمام اهل زمین وآسمون نخوان .اون اتفاق میفته.واگه خدانخواداتفاقی بیفته ولی همه اهل اسمون وزمین بخوان که بشه .نمیشه.
                                                      • م
                                                        مهدی
                                                        ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۲۳:۵۷
                                                        چه کتابی بهتر از دین و زندگی دبیرستان واسه اینکه زندگیمونو بر مبنای اون قرار بدیم...
                                                      • س
                                                        سیستان و بلوچستان
                                                        ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۱۶
                                                        سلام
                                                        رفقا چرا هنوز خبری نشد ؟
                                                        • ش
                                                          شبنم
                                                          ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵
                                                          به همه دوستانی که در آزمون قبول شدن تبریک میگم. من که قبول نشدم.. میشه کمی راهنمایی کنید شاید در آزمون های دیگه به کارمون بیاد. منابع عمومی تون چه کتابهایی بود؟
                                                          دوستانی که خدمات مشترکین قبول شدن چه منابعی مطالعه کردن؟
                                                          • ی
                                                            یونس
                                                            ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
                                                            سلام
                                                            ببینید من جزوات و سوالاتی رو که از همین سایت خریداری نمودم مطالعه کردم، ان شالله در ازمون بعدی قبول میشید

                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                          ثبت پاسخ