استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

۱۱۳۴۳ نظر

استخدام وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه به عنوان متولی امور دیپلماتیک ایران یکی از اجزا و ارکان اصلی ساختار دولت برای برقراری ارتباط سازنده با جهانیان است. استخدام‌های وزارت امور خارجه تماما و به صورت دقیق در این صفحه اطلاع رسانی می‌شود.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت امور خارجه در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • کارت  آزمون استخدام وزارت امور خارجه ۸ آبان ۱۴۰۲ فعال شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی  و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی وزارت امور خارجه می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

 

اخبار استخدام   وزارت امور خارجه

زمان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام وزارت امور خارجه بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۱۱ شهریور الی ۷ مهرماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت امور خارجه

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت امور خارجه، نتایج این آزمون پس از انتشار در همین صفحه اعلام خواهد شد.

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت امور خارجه در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱٬۳۴۳ نظر برای استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

  • م
    منتظر سابق
    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۱
    سلام دوستان عزیز. با توجه به جمیع صحبت های مطرح شده من این طوری نتیجه گیری کردم که:
    عدم احراز شرایط یعنی این که فرد بر اساس مجموع نمره کتبی و مصاحبه (علمی و تخصصی، زبان، روانشناسی و ...) بایستی قبول می شده ولی چون باید یک جوری سازمان سنجش و سازمان مدیریت را دور می زدند گفتند که این فرد شرایط مورد نظر ما را ندارد (دقیقا کاری که دانشگاه ها در مصاحبه دکتری انجام می دهند). اگر هم از آن ها بازخواست کنند که چرا نفر اول آزمون را در فلان رشته حذف کردید می گویند ظاهر طرف مناسب نبود، زبان خارجی یاد نداشت، اصلاً نمی توانست حرف بزند و ... (این ها را در مصاحبه دکتری امسال دیدم که می گم، خود من با رتبه 10 در آزمون دکتری هیچ کجا قبول نشدم چون بعضاً اساتید قبل از مصاحبه شرایط دانشجویان آینده خود را احراز کرده بودند). و به همین صورت، نفرات برتر را خط زدند تا برسند به احتمالاً عزیزانی که شرایط را همواره احراز می کنند. علت این همه تاخیر هم همین بود که هی یکی یکی نفرات را خط می زدند تا برسند به کسی که شرایط را دارد. انشاالله که خدا خیرشان بدهد.
    • ک
      کاربر
      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴
      کاش میتونستیم بفهمیم آیا نیروهای مورد نظر وزارت خارجه جذب شدن با این روش یانه؟؟ کاش یک نفر همزمان با قبول شدگان میتونست اونجا حضور داشته باشه ک بفهمیم واقعا ۱۴۱ نیرو جذب شدن یانه؟ متاسفانه من نمتونم بیام این یکی دیروز
      • م
        منتظر سابق
        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲
        بله دوست عزیز، افراد مورد نظر جذب شده اند.
        • ک
          کاربر
          ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۰۲
          بااین شرایط سختگیرانه ای ک آقایون از خودشون در آوردن فکر نمکنم حتی نصفی از افراد مورد نظر جذب شده باشند. یعنی تصور ن این هست ک صرفا اون گرایش هایی ک واقعا نیاز داشتن جذب نیرو صورت گرفته تحت هر شرایطی.
          • م
            منتظر سابق
            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
            اون قدر نفرات برتر را خط زدند تا بالاخره به شایسته ها (البته از نظر خودشان) رسیده اند. علت طولانی شدن فرآیند استخدام هم همین بوده و این که بعد از اولین مصاحبه، دو گروه دیگر هم دعوت به مصاحبه شدند (حدودا اواخر مردادماه آخرین نوبت مصاحبه بود). بنابراین 100 % ظرفیت را نیرو گرفته اند.
            • ف
              فری النقی
              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۴۱
              من فکر نمی کنم
              • ن
                ناشناس
                ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹
                دوست گرامی کسانی که اخر مرداد تو اخرین نوبت رفتند مصاحبه برای کدوم رشته ها بودن میدونید شما؟
            • س
              سیما
              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۱۰
              بله باید کنار بیایم ، چقد میومدم این سایت چک میکردم زنگ میزدم پیگیری می کردم نمیدونم چه حکمتی بود ایشاا همتون موفق باشید خدانگهدارتون
              • ع
                علیرضا
                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۲۲
                انشاله موفق باشید در مراحل بعدی. کامنت های زیادی از شما، فری النقی، ح، و دیگرانی که الان یادم نیست خواندم و امیدوار ماندم. الان هم خدا را به خاطر داده و نداده اش شکر. می دانم که ادامه دادن همیشه به جایی می رسد. انشاله به جاهای خوب برسید.
                • ح
                  ح
                  ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۴
                  باید منتظر آینده بود..شاید تقدیر بهتری در انتظارمون باشه.من خودم با اینکه 7 ساله تهرانم اما تصور یه عمر زندگی توی تهران همیشه برام ناراحت کننده بود...به هرحال انشالله که موفق باشین..
                • ح
                  ح
                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳
                  سلام من امروز اول تلفنی از طرح و برنامه پیگیری کردم همون جوابایی که به شما دادن رو به منم دادن. بعد حضوری رفتم وزارتخونه. قسمت کارگزینی رفتم نذاشتن برم داخل اما همون دم در نگهبانی تلفنی وصل کردن به یکی از کارمنداش، اون گفت عدم احراز شرایط یا بر اساس نداشتن یکی از شرایط ثبت نام بوده یا بر اساس اینکه هیئت بررسی کننده شما رو واجد شرایط ندونستن. گفت به غیر از اون هیئت مصاحبه کننده، یه هیئت دیگه هم تشکیل میشه که نمرات کل اون ایتم ها میره پیش اون هیئت و اونجا تصمیم گیری می کنن. توی اساسنامه هم به اشاره شده به این موضوع. اون اسمم رو پرسید و سرچ کرد و گفت که اون هیئت تو رو واجد ندونستن. . گفتم اعتراض نتیجه میده؟ گفت صادقانه میگم وقت خودتو تلف نکن. بعد با یکی از آشناهام توی وزارتخونه تماس گرفتم. ایشون خودش یکی از مصاحبه کننده ها هم بود و اون موقع گفت توی مصاحبه قبول شدی و اسمت واسه قبولی رد شده. اون هم پیگیری کرده بود، گفت بخاطر اینکه نمره زبانت کم بوده، نفر بعد از تو جایگزین شده، ظاهرا نمره زبان خیلی مهم بوده. دوستم قبول شده، با اینکه نمره کتبیش از من پایینتر بود اما یه کم زبانش بهتر بود. من نفر اول کتبی بودم اما مطمئنا بر اساس 70 درصد نمره کتبی نبوده. شاید دوستانی هم که زبانشون خوب بوده، زبان رقیباشون هم خوب بوده و بر اساس ایتم های دیگه رد شدن...به هرحال تجربه بدی بود. باید باهاش کنار اومد...
                  • م
                    مهشید
                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
                    مرسی از توضیحات کاملی که دادین. بهترینها نصیبتون.
                    تجربه ای بود که ما هم باهاش کنار نیایم، خودش از این به بعد کنارمون میاد !!!
                    • ح
                      ح
                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۴
                      ممنون، والا امبدوارم زود فراموشش کنیم
                    • ع
                      علیرضا
                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
                      حتی با این حالت هم باید می زدند مردود، نه عدم احراز شرایط. یعنی حتی اگر به هر روشی محاسبه ای انجام شده که برای همه یکسان بوده، آن وقت نتایج اعلام شده معادل مردودی قبول نشده هاست. اما عدم احراز شرایط یعنی که اینکه فارغ از محاسبه، شرایط ما برای عده ای محرز نشده. این از عینی بودن به ذهنی بودن می رسد و جای بحث باقی می گذارد.
                      • ع
                        علیرضا
                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸
                        در حقیقت، اگر حرفی که به شما گفته اند درست باشد، از عینیت محاسبه مجموع نمرات گذشته و نظر خودشان را مقدم بر مجموع توانایی های شخص کرده اند.
                        • ع
                          عدالت
                          ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱
                          شما چ رشته ای بودین دوست عزیز؟
                          • ح
                            ح
                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۵
                            در ارتباط با کارشناس امور سیاسی
                          • ک
                            کاربر
                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
                            خیلی ممنون جناب ح صادقانه هر چیزی ک اتفاق افتاده بود رو نوشتید و مارو آگاه تر کردید.
                            • ح
                              ح
                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۸
                              خواهش می کنم دوست عزیز
                          • .
                            ....
                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹
                            حالا متوجه شدید مردود و عدم احراز چه تفاوتی داره ؟ مردود یعنی بر اساس قانون سنجش شما نمره لازم را کسب نکردید و رد شدید چون محاسبه صورت گرفته ولی کسی که با محاسبه ی سنجش قبول شده و نمره کل او از رقیباش بیشتر شده چطور بزنه مردود ؟ خب پس عدم احراز شرایط و رقیبای با نمره پایین تر جا براشون باز میشه و قبولی در کارنامه اونها درج میشه و السلام
                            • م
                              منتظر سابق
                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۳
                              احسنت، دقیقا همین بود که شما فرمودید.
                            • ج
                              جواد
                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
                              دوستان سلام
                              کسی اینجا هست که کارشناس شبکه (امنیت )قبول شده باشه؟؟ تحویل مدارک روز دوشنبه هست؟؟
                              • خ
                                خارجه
                                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۸
                                دوستان نظراتشون رو اینجا منعکس نکردن . خواهشا پیگیری کنید و زنگ بزنید و یا حضوری برین اونجا که الحق و انصاف سلیقه ای عمل کردن
                                • م
                                  منتظر سابق
                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵
                                  دیگه سلیقه ای کار کردند، خیلی جالبه که در آزمونی نفرات برتر (مثلا رتبه 1) شرایط مورد نظر را نداشته باشد ولی رتبه های پایین تر (مثلا 10) اون شرایط را دارا باشند. این سهم 70 درصد آزمون کتبی هم که کشکه!!
                                • م
                                  محمد
                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲
                                  دوستان تو رو خدا پیگیری کنید و منتظر نشینین
                                  • ع
                                    علی
                                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷
                                    من با آقای طلعتی صحبت کردم و گفتم که منظور از عدم احراز شرایط چیه و گفت که یا شرایط اولیه توی دفترچه رو نداشتین یا اینکه هیات داوران به هر دلیلی(وضعیت ظاهری و صحبت و...)از شما خوششون نیومده و رد کردن و گفتم من از چه مرحله نمره نیاوردم و من رو به اقای نادری ارجاع داد که کارهای اصلی نمره با اونهاست و گفت که من نمی تونم نمره را به شما بگم و مجددا با آقای طلعتی صحبت کردم و گفتن که توی مقرات و اساس نامه وزارت خارجه هیچ دلیلی برای اینکه توضیح بدن به چه دلیلی شما رو رد کردن وجود نداره و گفت که خیالتون رو راحت کنم که کارتون به جایی نمی رسه . دوستان جوری که باز این آقا گفت مسئله زبان نبوده و اعمال شخصی بوده.
                                    • .
                                      ....
                                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۰
                                      اینم مغایر با گفته ی من نیست گفت یا زبان یا روانشناسی یا چیزای دیگه که همون چیزای دیگه یعنی ظاهر ما و طرز رفتارمون و چیزهایی که خودتون بهتر میدونید...
                                      بنده خدا روش نیومد بگه دلمون نخواسته اقا استخدام کنیم دلیل نمی خواد که
                                      • ک
                                        کاربر
                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
                                        من ک گفتم این ها همه صحبتهایی بود که دکتر حجت به خود من گفت که ما تابع سنجش نیستیم و خودمون اساسنامه داریم و کار خودمون رو میکنیم.
                                    • خ
                                      خارجه
                                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۱۸
                                      من با آقای طلعتی صحبت کردم و گفتم که منظور از عدم احراز شرایط چیه و گفت که یا شرایط اولیه توی دفترچه رو نداشتین یا اینکه هیات داوران به هر دلیلی(وضعیت ظاهری و صحبت و...)از شما خوششون نیومده و رد کردن و گفتم من از چه مرحله نمره نیاوردم و من رو به اقای نادری ارجاع داد که کارهای اصلی نمره با اونهاست و گفت که من نمی تونم نمره را به شما بگم و مجددا با آقای طلعتی صحبت کردم و گفتن که توی مقرات و اساس نامه وزارت خارجه هیچ دلیلی برای اینکه توضیح بدن به چه دلیلی شما رو رد کردن وجود نداره و گفت که خیالتون رو راحت کنم که کارتون به جایی نمی رسه . دوستان جوری که باز این آقا گفت مسئله زبان نبوده و اعمال شخصی بوده. دوستان آگاه باشین
                                      • ک
                                        کاربر
                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳
                                        ممنون از پیگیریتون
                                        اساتید وقتی از کسی خوششون نمیاد خب نمره کمی بدن نه اینکه براش بزنن عدم احراز شرایط و اساسا جمع تفریق 70 درصد و 30 درصد نزنن. این دوستان با علم به اینکه اکثریت زبان رو کم گرفتند ظرفیت خالی رو گذاشتند والسلام.
                                      • .
                                        ....
                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
                                        من نمیدونم با کدوم قسمت صحبت کردم گفتن کسانی که مردود شدن در هیچکدوم از قسمت ها حد نصاب رو نیاوردن یعنی مجموع مصاحبه علمی و کتبی و زبان
                                        ولی کسانی که عدم احراز هستند تنها در یک بخش زبان حد نصاب را کسب نکردند !
                                        ولی مجموع مصاحبه علمی و کتبی خوبی داشته اند ! چه عدالتی دستتون درد نکنه حقمونو خوردین یه آبم روش به روش عدم احراز نمره هامونو بیخیال شدین و حتی سنجشم گول زدین خواهش میکنم پیاممو انتشار بدید این حداقل کاریه که میتونید بکنید متاسفم برای خودم و امثال خودم که سرنوشتمون جز سوختن نیست خدایا مرسی که توام با اونایی
                                        • ب
                                          بینام
                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱
                                          منکه خودم رشتم زبانه و کتبیو دو برابر حد نصاب اوردم. ایلتسمم خیلی راضی بودم یعنی نمره نه میخواستن؟
                                          • ب
                                            بینام
                                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳
                                            راستی مصاحبه علمی ما به زبان انگلیسی بود ک کلی سوال سیاسی ازمون پرسیدن چجوریه مصاحبه علمی قبول شدیم ولی زبان حد نصاب نیاوردیم؟
                                            • .
                                              ....
                                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶
                                              در خط ششم اینو یادم رفت بنویسم گفت در یکی از بخش ها یا زبان یا هوش یا .....
                                              پس یعنی برا زبان اعتراض نکنید چون میگن هوشت کم بوده برا هوش اعتراض نکنید چون میگن زبانت کم بوده و الی اخر
                                              • ع
                                                عدالت
                                                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷
                                                اگه اینطوره ک شما میفرمایید بهتره موضوع رو یا از طریق دیوان عدالت یا رسانه ها پیگیری کنیم چون بر خلاف قانون عمل کردن. ملاک بلید 70 درصد کتبی و 30 درصد مصاحبه باشه و لا غیر
                                              • ک
                                                کاربر
                                                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲
                                                من همون اول گفتم فقط بحث زبان مطرح بوده...بقیه ی حرفایی که زدند شبیه شوخیه...خب بر اساس همون چیزایی که میگید نمره میدادید
                                                • خ
                                                  خارجه
                                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
                                                  دوست عزیز"عدالت" قطعا باید همین کار رو انجام بدبم چون این وزارت خارجه اصلا براش مهم نیست
                                                  • ع
                                                    عدالت
                                                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
                                                    دوستان من دوشنبه میرم وزارتخونه. با چند نفر از دوستان مشورت کردم گفتنبرید بگید شرایطتون چی بوده ما قبول میکنیم اگر از لحاظ کتبی و مصاحبه شرایطمون خوب بوده
                                                • خ
                                                  خارجه
                                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
                                                  هر چی از صبح زنگ می زنیم وصل می کنن به آقای طلعتی الان باز مجددا وصل کردن یه آقایی برداشت گفت رفته کلاس تا ظهر میاد.ببینیم ایشون هم مثل ما عدم احراز شرایط شده یا نه>
                                                  • ی
                                                    یوسف
                                                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
                                                    سلام به دوستان قبول شده
                                                    لطفا شما که فردا و پس فردا مراجعه دارید
                                                    لطفا در مورد پذیرش تمام نفرات مورد نیاز سوال کنید یعنی آیا ظرفیت خالی مانده است یا نه؟
                                                    معنی عدم احراز شرایط را سوال کنید ؟
                                                    اینکه پذیرش نهایی براساس همان 70 درصد کتبی و 30 درصد مصاحبه بوده است؟
                                                    ممنون
                                                    • ی
                                                      یوسف
                                                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                                      من که با بخش گزینش صحبتی داشتم این گفتن که:
                                                      ما نمرات جمع کردیم از بالا به پایین نفرات را براساس نمرات جذب کردیم و ظرفیت خالی ندایم و نفرات مورد نیاز را گرفتیم. عدم احراز شرایط را اینطور گفتن که نفرات براساس نمره جذب شدن و نفرات بعد از نفرات قبول شده آن حدنصاب را نداشتن و عدم احراز شرایط زدن.
                                                      البته من قانع نشدم از نظر اینکه اصلا این حرف ها درست باشد و دوم اینکه معلوم نیست 70 درصد کتبی و 30 درصد مصاحبه را اعمال کرده باشند و فقط نمره زبان را ملاک قرار داده باشند
                                                      شما دوستان چه خبر؟
                                                      • خ
                                                        خارجه
                                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
                                                        می خواستین بگی که چرا برای بعضی ها زده مردود و برای بعضی ها عدم احراز شرایط.الکی میگه
                                                      • .
                                                        .
                                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
                                                        فکرکنم "عدم احراز شرایط" یعنی نخواستیم شما رو استخدام کنیم حالا به هر دلیلی!
                                                        وفکر میکنم وزارت خارجه اینقدر زورش برسه که هرکس رو میخاد استخدام کنه هرکس رو نخواست نکنه! (قبلاهم سابقه داشته برای مترجمی عربی هیچ کس رو استخدام نکردن اتفاقی هم براشون نیفتاد!)
                                                        اینو گفتم که دوستان خیلی روی اعتراض سرمایه گذاری نکنن و حرص نخورن!
                                                        حالا خود دانی!
                                                        • ک
                                                          کاربر 2
                                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴
                                                          پیگیری که بهتر از هیچیه
                                                          حداقل تکلیف خودمونو میدونیم
                                                        • م
                                                          محمدرضا
                                                          ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷
                                                          سلام
                                                          لطفا نتایج پیگیری ها رو اعلام کنید تا بتونیم یه جمع بندی درستی از حرفاشون داشته باشیم
                                                          • خ
                                                            خارجه
                                                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
                                                            ما که هنوز موفق به صحبت نشدیم
                                                            • a
                                                              alh
                                                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴
                                                              سلام ما از صبح داریم زنگ می زنیم به آقای طلعتی اصلا بر نمی دارن
                                                              گویا تلفنشون کشیدن.
                                                              عدم احراز شرایط!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                          • ا
                                                            احمد
                                                            ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴
                                                            سلام به همه دوستان
                                                            من هم نفر او خوشه شغلی بودم. قبول نشدم.
                                                            اگه اینا ملاک علمی مد نظرشون نبود و ملاک زبان خارجه بود بی دردسر زبان خارجه استخدامی می گرفتند.
                                                            • .
                                                              ....
                                                              ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸
                                                              داخلی مورد نظر گوشی رو جواب نمیده لطفا هر کس موفق به صحبت شد بیاد خبر بده
                                                              • خ
                                                                خارجه
                                                                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱
                                                                داخلی آقای طلعتی کسی جواب نمیده.
                                                              • خ
                                                                خارجه
                                                                ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴
                                                                الان به قسمت طرح و برنامه وزارت خارجه زنگ زدم یه خانمی برداشت و اصلا خودش هم نمی دونست عدم احراز شرایط چیه؟؟؟
                                                                • .
                                                                  .
                                                                  ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹
                                                                  عنوان درخواست :عمومی | استخدامی - سهمیه ایثارگران متن درخواست :ضمن عرض سلام و خسته نباشید - متقاضی دومین آزمون استخدامی فراگیر بودم که دیروز نتایج نهایی وزارت خارجه اعلام شد. با اطلاعی که از متقاضیانی که دارای سهمیه بودند گرفتیم - متوجه شدیم گویا سهمیه ها اعمال نشده است. مستدعی است این موضوع را پیگیری فرموده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید. با احترام -تاریخ ارسال پاسخ :١٣٩۵/٠٨/٢٢-٠٩:٢١پاسخ :با سلام
                                                                  بررسی میشود
                                                                  با سپاس
                                                                  • g
                                                                    gh
                                                                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
                                                                    سلام. عزیز از کجا میدونی سهمیه اعمال نشده؟
                                                                  • خ
                                                                    خارجه
                                                                    ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶
                                                                    سلام دوستان .اصلا باورم نمیشه .این دیگه چه جورشه.الان من منتظرم ساعت اداری باز بشه و زنگ بزنم ببینم اصلا معنی عدم احراز شرایط چیه؟؟؟بچه ها همه تون همکاری کنید و اگر هم که شده به دیوان عدالت مراجعه می کنیم
                                                                    • م
                                                                      محمد
                                                                      ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷
                                                                      احسنت موافقم
                                                                      • 3
                                                                        32
                                                                        ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸
                                                                        اره گفتن می شه به دیوان عدالت مراجعه کرد حداقل بدونیم به کدامین گناه؟؟؟

                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                    ثبت پاسخ