استخدام وبسایت آفتاب در تهران

آفتاب همواره به دنبال جذب نیروهای متخصص در زمینه های زیر است. لذا از شما تقاضا داریم در صورتی که مایل هستید با آفتاب همکاری کنید رزومه خود را به آدرس ما ایمیل کنید. لطفا توجه داشته باشید امکان همکاری فقط با کسانی که رزومه خود را ایمیل کرده باشند وجود خواهد داشت بنابراین از قراردادن مشخصات خود ذیل مطالب وبلاگ خودداری کنید. نوع همکاری بستگی به تخصص، وضعیت فرد و پروژه های پیش روی آفتاب دارد. در بعضی موارد ممکن است مستقیما توسط آفتاب استخدام صورت پذیرد، در مواردی ممکن است به صورت پروژه ای یا پاره وقت کار کنیم. افرادی که جذب مجموعه می شوند ممکن است بر روی خود آفتاب و یا پروژه هایی جانبی مرتبط با آن کار کنند. ممکن است پاسخگویی به شما با تاخیر همراه باشد، پیشاپیش پوزش ما را بپذیرید. نیروهای مورد نیاز آفتاب :
  • بازاریاب با شرایط زیر :
دارای روابط عمومی بالا جهت فروش تبلیغات. در این مرحله فقط در تهران و در آینده نزدیک که نمایندگی های شهرستان راه اندازی شد رزومه های شهرستان ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. افراد با سابقه کار و تحصیلات مرتبط شانس بهتری خواهند داشت.
  • برنامه نویس حرفه ای PHP با شرایط زیر :
مسلط به فریم ورک Yii و دیتابیس Mysql. حداقل 3 سال سابقه کار. لطفا در رزومه ای که می فرستید لینک سایت هایی که کار کرده اید را هم بفرستید. دانش آموختگان مهندسی نرم افزار از شانس بالاتری برخودار خواهند بود.
  • برنامه نویس و توسعه دهنده ی wordpress با شرایط زیر :
جهت ساختن سایت، ساخت قالب و پلاگین بر اساس سیستم وردپرس، ترجمه قالب های خارجی و غیره. لطفا در رزومه ای که می فرستید لینک سایت هایی که کار کرده اید را هم بفرستید. افراد مسلط به زبان انگلیسی و با سابقه کار بالا از شانس بالاتری برخوردار خواهند بود.
  • گرافیست خلاق وب با شرایط زیر :
به دنبال افرادی هستیم که در وهله اول گرافیست باشند و بعد به طراحی های مدرن وب مسلط باشند، سابقه کار وب داشته باشند و کارهایی که طراحی می کنند کپی نباشد. کسانی که دوره های هنر و گرافیک گذرانده باشند از شانس بیشتری برخوردار خواهند بود. همچنین دانستن HTML و CSS و یا Flash امتیاز محسوب می شود. لطفا در رزومه ای که می فرستید لینک سایت هایی که کار کرده اید را هم بفرستید.
  • متخصص seo با شرایط زیر :
جهت کار بر روی سایت آفتاب و پروژه های دیگر مجموعه با سابقه کار و مسلط به زبان انگلیسی.
  • متخصص بازاریابی اینترنتی با شرایط زیر :
مسلط به مفاهیم بازاریابی و مارکتینگ جهت ارائه مشاوره به مشتری، طراحی و نظارت بر اجرای کمپین ها، Content Writing و غیره و مسلط به زبان انگلیسی.همچنین داشتن تحصیلات مرتبط و سابقه کار امتیاز محسوب می شود.
  • لطفا به سایت زیر مراجعه فرمایید یا رزومه ی خود را به ایمیل وبسایت آفتاب ارسال کنید :

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ