استخدام نیروی پیمانی در نیروی انتظامی استان سمنان

۵ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : برای تکمیل کادر نیروی انسانی موردنیاز نیروهای پیمانی در نیروی انتظامی استان سمنان جذب می‌شود. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : به‌منظور تکمیل نیروی موردنیاز خود در مقطع پیمانی ۵ سال درجه‌داری از بین متقاضیان مرد با مدرک تحصیلی دیپلم با شرایط ذیل استخدام می‌کند. وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان سمنان واقع در بلوار معلم، بلوار استقلال مراجعه و داوطلبان شهرستان‌های استان نیز به معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی همان شهرستان مراجعه کنند . فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به رشته‌های موردنیاز این نیرو افزود: کلیه دارندگان مدرک دیپلم در رشته‌های نظری با معدل ۱۲ به بالا با رعایت معیارهای ناجا و فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با معدل ۱۴ به بالا می‌توانند جذب این نیرو شوند. قاسمی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط با شماره‌های ۰۲۳۲۱۸۲۴۵۵ و ۰۲۳۲۱۸۲۴۵۶ تماس گرفته و از همکاران ما مشاوره بگیرند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای استخدام نیروی پیمانی در نیروی انتظامی استان سمنان

  • م
    میلاد فتحی زاده
    ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷
    از بچه های تبریز_عجبشیر استخدام میکنید؟
    • ر
      رسول نصرتی اسکوئی
      ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
      سلام اینجانب با بیش از پانزده سال کار رانندگی در صنایع پخش مواد غذایی و لبنی و نوشیدنی و سه سال رانندگی خودرو حمل پول بانک دارای گواهینامه حرفه ای از فدراسیون اتومبیلرانی و دوره دیده در پلیس نوپو (تعقیب و گریز ) آماده راننده محافظ جهت مدیران ارشد کشور
      • ب
        بیژن عسکری
        ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰
        سلام.
        با مدرک کاردانی استخدامی نداریم ؟
        • ت
          تت
          ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳
          از دیبلمت استفاده کن
          • M
            Milad
            ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۰۴
            استعلامه اخرین مدرکو میگیرن ک

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ