استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

۴۵۳۵ نظر

استخدام نهاد ریاست جمهوری

اخبار و استخدام‌های سازمان نهاد ریاست جمهوری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نهاد ریاست جمهوری، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نهاد ریاست جمهوری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) درخصوص اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی)

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ می رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. لذا با هر یک از متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر گروه شغلی باشند توسط دستگاه مربوطه ازطریق پیامک و یا به صورت تلفنی به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و روانشناسی تماس حاصل خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

اهمیت و چگونگی استخدام شدن در نهاد ریاست جمهور ی

 متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری می توانند بعد مطالعه شرایط استخدام و دفترچه آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری و پس از مشاهده رشته های مورد نیاز برای این آزمون مراحل ثبت نام در آزمون را طی کرده و در استخدام نهاد ریاست جمهوری از طریق دفترچه آزمون؛ نسبت به شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنند. همچنین می توانند برای مطالعه مراحل بعد از قبولی که مراحل گزینش و عقیدتی است از منابع مطالعاتی برای مصاحبه در این بخش استفاده نمایند

متقاضیان محترم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری کافی است اطلاعات مندرج در این صفحه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت بررسی کرده و هرگونه سوال خود را در بخش نظرات صفحه بیان کنید تا مشاور آموزشی «ای استخدام» در اسرع وقت نسبت به پاسخ دادن سوال شما اقدام کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نهاد ریاست جمهوری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نهاد ریاست جمهوری
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نهاد ریاست جمهوری
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نهاد ریاست جمهوری در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴٬۵۳۵ نظر برای استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

  • ن
    ناشناس2
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
    سلام.من روز 26اسفند درخواست سوء پیشینه ازطریق پلیس +10 تهران دادم.اما هنوز جوابش نیومده.گفتن از شعب پلیس+10 شهرستان هم میتونی پیگیری کنی.اما امروز مراجعه کردم میگن ما هیچگونه سامانه پیگیری نداریم.تهران هم که تماس میگیرم جواب نمیدن.ساکن شهرستانم.بنظرتون چطوری میشه پیگیری کرد؟
    • d
      david
      ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۶
      دوست عزیز دادگاه ها و مراکز صدور این امور عملا تا 15 فروردین تعطیل بودند. جواب شما حداقل یک هفته دیگه به دست شما می رسه. نگران نباشید
    • ن
      ناشناس
      ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷
      مطابقت مدارک و شرایط دفترچه چه زمانی و توسط کجا چک میشه؟
      • ن
        ناشناس
        ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱
        بعد از قبولی کتبی و تحویل مدارک به سازمان مربوطه،بررسی و تطبیق مدارک و شرایطدفترچه آزمون توسط کارشناسان منابع انسانی اون سازمان انجام میگیره و در صورت اکی بودن همه شرایط دعوت به مصاحبه صورت میگیره.
      • م
        محمد۲
        ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱
        در ضمن هیچ نمره‌ای ائم از نمره کل یا نمره مصاحبه یا رتبه نهایی من بین ۶ داوطلب دیگه هیچکدام را اعلام نکرد و گفت این اطلاعات را نداره. اصلا مشخص نیست دو نفری که از گره ما بعنوان قبولی اعلام شدن از اول بین ۶ نفر گروه ما بودن یا اینکه ازگروه دیگه‌ای به گروه ما آورده شدن
        • ن
          ناشناس
          ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۳
          شما از کجا فهمیدی نفر اول و دوم قبول نشدند؟میشناسیشون؟
          • d
            david
            ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۵۱
            دوست عزیز با سلام
            اینکه با شما در مورد حقوق درخواستی یا محل کار و زندگی صحبت کنند چیز عجیبی نیست که شما فکر کنی حتما می خواهند شما رو استخدام کنند. ببین دوست من این یک تکنیک در مصاحبه های استخدامی هست. برای اینکه سطح انتظارت شما رو محک بزنند برای مثال از شما می پرسند دوست داری چقدر حقوق بگیری و شما می گی 4 میلییون و اونها به شما حرف منفی نمی زنند که به سایر افرادی که می خوان مصاحبه بشن منتقل نشه حالا این سازمان طبق قانون مدیریت خدمات کشوری می تونه حداکثر به شما 1500000 هزار تومان حقوق بده پس سطح انتظار شما در مورد حقوق بالا است و این می تونه یک نکته کاملا منفی باشه چون میگن طرف استخدام می شه دو روز دیگه به علت نارضایتی از حقوق دریافتی میخواهد استعفاء بده بره. همچنین در زمانی که با شما مصاحبه می کردند مشخص نبوده که شما حتما قبول می شی یا نه که بخواهند با شما قطعا راجع به این موضوعات صحبت کنند فقط می خواستند بدونند دیدگاه و توقع شما مثلا در مورد میزان حقوق دریافتی چقدر هست. در مورد حقوق چون بخش دولتی هست نه شما می تونی نظر بدی و نه آنها. حقوق شما بر مبنای قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین میشه فرقی هر نداره از صنعتی شریف فارغ التحصیل شده باشی یا از یک دانشگاه درجه 3 . بلکه حقوق برای همه یکسان است. در ضمن علاوه بر مواردی که شما گفتی از من هم پرسیدند دوست داری مدیر باشی؟ به نظر شما میان در بدو ورود من رو به عنوان مدیر استخدام کنند؟ نکته دوم اینکه همه برای تست روانشناسی دعوت شدند. نکته سوم اینکه همه مطمئن هستند مصاحبه های خوبی رو داند و فقط شما نیستی که این تصور رو داره. نکته چهارم که خیلی مهمه در قوانین استخدامی، سازمانها این حق رو دارند که علاوه بر مقررات سازمان مدیریت مقررات داخلی خودشون رو هم در جذب افراد در نظر بگیرند این رو قاطعانه به شما عرض کردم چون من قبلا امور استخدامی رو انجام می دادم و اطلاع دارم. نکته پنجم برای شما آرزوی موفقیت دارم و اگر دوست داری می تونی پیگیری کنی
            در ضمن طبق قانون نمرات افراد جزء اطلاعات محرمانه است و نباید اعلام عمومی بشه و فقط نهایتا می تونند نمره افراد رو به خودشون اعلام کنند
            • d
              david
              ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۴۷
              در ضمن این نکته رو هم اضافه کنم که همانطور که قبلا گفتم اگر فردی تمام نمرات رو بیاره و با فاصله زیاد از سایر نفرات، نفر اول خوشه خودش باشه ، اگر ویژگی های مورد نیاز این خوشه رو در تست روانشناسی نداشته باشه حتما و بدون قید و شرط حذف میشه حتی اگر بالاترین نمره رو در مصاحبه و امتحان کتبی داشته باشه. من قبلا بارها گفتم که از همه مراحل مهمتر این تست روانشناسی هست. تست مایزر بریگز یک تست کاملا استاندارد بین المللیه و در تمام دنیا در سازمان های مهم ازش استفاده می کنند. من این تست رو می شناسم و قبلا به دوستان گفتم بودم که این تست رو سر سری نگیرید و خیلی مهمه.
              • d
                david
                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵
                دو نفر اول ممکنه شرط معدل رو نداشته باشند و یا اینکه تست روانشناسی شون منفی شده باشه. در ضمن یک نکته دیگه اینکه طبق قانون اگر در یک خوشه ای نفرات مورد نظر سازمان تامین نشود می توانند جایگزین کنند. و نکته آخر اینکه در تمام مصاحبه ها چه مصاحبه فنی و چه مصاحبه روانشناسی همه مصاحبه کننده ها با تمامی نفرات موظف هستند که برخورد بسیار خوب و دوستانه ای داشته باشند. بخش شفاهی مصاحبه روانشناسی به اندازه بخش کتبی تست مهمه. نتیجه ای که از بخش کتبی تست روانشناسی می گیرند و نتیجه کتبی رو با بخش شفاهی افراد مقایسه می کنند تا افرادی که نتیجه کتبی و شفاهی شون یکی نیست راحت تر برای حذف شناسایی بشن
              • ن
                ناشناس
                ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
                ببخشید این ماهی 1/5 برای فوقه؟ افزایش حقوق به چه صورته؟
                • d
                  david
                  ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۳۸
                  سلام- این مبلغ رو من مثال زدم . برای حقوق قانون مدیریت خدمات کشوری یک جدول داره که بر اساس اون افراد به گروه ها و سپس به رتبه های مختلف تقسیم بندی می شوند و بر اساس اون ضرایب حقوق افراد تعیین میشه. البته رسته کاری مثل ستادی، تولیدی، تحقیقاتی و خدماتی هم مثل سابقه کار و مدرک تحصیلی در تعیین حقوق و مزایا موثر است
                  افزایش حقوق سالیانه هم بر اساس ضرایبی که هر سال اعلام میشه محاسبه میشه
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶
                  با سلام و ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون.شما اطلاع دارید منظور از استعلامهایی که گفتن باید حتما جوابشون بیاد تا بعد از اون افراد رو بفرستن معاینات پزشکی و شروع بکار کنن چی هست؟یعنی سازمان تو این مدت طولانی هنوز نتونسته استعلام از مدارک ارائه شده توسط داوطلبان رو انجام بده و این امر مهم رو موکول کرده به بعد از قبولی داوطلب؟و آیا احتمال تغییر نتایج تو این مرحله وجود داره؟
                  • d
                    david
                    ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۳
                    با سلام
                    دوست عزیز تا جایی که من می دونم حدود 17 یا 18 مورد رو استعلام می کنند که جواب هر کدوم از اینها ممکنه تا یک ماه زمان ببره. برای مثال استعلام صحت مدرک تحصیلی، صحت پاسپورت و .... . این استعلامات فقط برای پذیرفته شدگان نهایی انجام میشه. در ضمن در این مرحله هم ممکنه نفراتی حذف بشن و نفرات جایگزین اضافه بشن. مثلا طرف از نظر گزینش فاقد صلاحیت اعلام بشه (مثلا در تحقیقات محلی بگن ایشون شروره و هر روز اینجا دعوا می کنه) و یا در تست پزشکی نتونه میزان سلامت مورد نیاز رو داشته باشه.
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۳۸
                  تو گروه ماهم رتبه 3و 4و 2 و 6 قبول نشدن، یعنی مصاحبه رتبه 5 چطوری بوده که ماها رد شدیم!!!!!! خدا میدونه فقز
                • م
                  محمد۲
                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
                  سلام دوستان
                  من دیروز رفتم اتمی با خانم داوودی صحبت کردم.
                  هیچ اطلاعااتی از کسانیکه قبول شدن نداد. فقط گفت شما حد نصاب برای پذیرش را نیاوردین و نتیجتون نداشتن شرایط اعلام شده. این درحایه که دکتر محمدی و خانم قنادی در انتها ا مصاحبه من کاملا راضی بودن و حتی مورد شرایط کار حقوق درخواستی و شرایط اقامتی و ... هم صحبت کردیم. من از نتیجه مصاحبه خودم مطمئنم. جالب اینجاست که بین ۶ نفر مصاحبه شده از گروه ما نتیجه ۳ نفر اول نداشتن شرایط اعلام شده. شاخه شغلی ما کارشناس فناوری/۴ بود. رتبه کتبی من ۳ بود. من هر کار کردم نام یا رتبه قبول شده‌های گروهمون رو اعلام نکرد. اینطور که معلومه در تمام شاخه‌های شغلی سع کردن فقط کارکنان قراردیشون را بگیرن. مطمئنم ۲ نفری که از گروه ما جذب پذیرفته شدن از کارکنان خودشون بودن. شنیدم برخی دوستان به بازرسی کل کشور شکایت کردن. اگر صحت داره بگین تا ماهم اقدام کنیم
                  • ن
                    ناشناس
                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
                    شما جوری اعتراض میکنی که انگار از نفرات اصلی قبولی بودی.بهرحال شما رتبه ات 3 بوده وبیشتر از ظرفیت پذیرش بوده و اون دو نفر اول نمره کتبی شون از شما بالاتر بوده.نمره مصاحبه هم که فقط 30درصد رو نمره نهایی تاثیر داره. حداقل یه احتمالی بده که اون دونفر اصلی هم مصاحبه شون راضی کننده بوده.
                    • م
                      محمد ۲
                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳
                      نفر اول هم قبول نشده - نفر دوم هم قبول نشده - منم که نفر سوم هستم قبول نشدم - منم میخوام مثل چند نفر دیگه به بازرسی کل کشور شکایت کنم. ابهام اینجاست که نمیگن کی با چه امتیازی قبول شده و امتیاز دیگران چنده؟!! من مصاحبه هوش را هم رفتم. تنها کسانی به مصاحبه هوش میرن که نمره مصاحبشون بهتر از سایرین باشه. اگر من قبول نشدم پس باید نمره کل دو نفر اول و دوم بهتر از من باشه. چطوره که اینجور نیست؟؟؟!! شما چی فکر میکنی؟؟
                      • ن
                        ناشناس
                        ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۲۰
                        داداش به حرف ادمای خودبین گوش نکن.حتما حقتو پیگیری کن.خدا به همراهت
                  • م
                    محمد۲
                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
                    سلام
                    من دیروز رفتم اتمی با خانم داوودی صحبت کردم.
                    هیچ اطلاعااتی از کسانیکه قبول شدن نداد. فقط گفت شما حد نصاب برای پذیرش را نیاوردین و نتیجتون نداشتن شرایط اعلام شده. این درحایه که دکتر محمدی و خانم قنادی در انتها ا مصاحبه من کاملا راضی بودن و حتی مورد شرایط کار حقوق درخواستی و شرایط اقامتی و ... هم صحبت کردیم. من از نتیجه مصاحبه خودم مطمئنم. جالب اینجاست که بین ۶ نفر مصاحبه شده از گروه ما نتیجه ۳ نفر اول نداشتن شرایط اعلام شده. شاخه شغلی ما کارشناس فناوری/۴ بود. رتبه کتبی من ۳ بود. من هر کار کردم نام یا رتبه قبول شده‌های گروهمون رو اعلام نکرد. اینطور که معلومه در تمام شاخه‌های شغلی سع کردن فقط کارکنان قراردیشون را بگیرن. مطمئنم ۲ نفری که از گروه ما جذب پذیرفته شدن از کارکنان خودشون بودن. شنیدم برخی دوستان به بازرسی کل کشور شکایت کردن. اگر صحت داره بگین تا ماهم اقدام کنیم
                    • .
                      ......
                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸
                      دوستان با ارزوی موفقیت برای شما و قبول نشده ها انشالله یه جای بهتری موفق باشند میگم من رفتم پلیس 10گفت اصلا سوپیشینه به مامربوط نمیشه باید بری اگاهی چطور خانمه برا من گفت پلیس10 شما هم اینطوری شده اگاهی رفتید
                      • ن
                        ناشناس
                        ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶
                        تو تهران فکر کنم گواهی سوء پیشینه رو دادن پلیس +10، شهرستانها هنوز همون پلیس آگاهی
                        • ن
                          ناشناس
                          ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳
                          ولی من رفتم پلیس +10 اصل کارت ملی شناسنامه یه قطعه عکس 3*4 می خواست. امروز بردم انگشت نگاری کرد گفت 10 روز طول میکشه بیاد در خونتون.
                        • ن
                          ناشناس
                          ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۷
                          سلام
                          بچه ها کسی از نوع معاینات پزشکی اطلاعی داره، شامل چه تست هایی میشه؟
                          • ب
                            به ح و ناشناس 2 و دیگران
                            ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸
                            دوستان برای تحویل گواهی عدم سوپیشینه تاریخ خاصی رابراتون معین کردند؟ به من گفتن هفته دیگه خبر میکنن براشون ببرم. کسی هست تا حالا عدم سوپیشینه رو برا سازمان برده باشه؟
                            • ن
                              ناشناس2
                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۴۸
                              گفتن هرموقع گواهی عدم سوء پیشینه رو بیاری مصاحبه امنیتیت انجام میشه.
                              • ن
                                ناشناس
                                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵
                                مصاحبه امنیتی دیگه چیه؟
                                • ح
                                  ح
                                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                  نه تاریخ خاصی نگفت گفت اماده کن زنگ میزنیم بیاری یه سوال دیگه اینکه میگن هنوز جواب استعلاما نیومده یعنی ممکنه قبول که نوشته بعد جواب استعلاما رد هم می کنن
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
                                    اگه کسی مدرک جعلی داده باشه بله!
                                • ر
                                  رزا
                                  ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۱
                                  سوپیشینه اون نامه آیه که آخرش نوشته پیشینه کیفری ندارد و دادگستری مهر میکنه یا نامه ای که نوشته صلاحیت فردی نامبرده تایید میشود؟!؟
                                  :$
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹
                                  امروز زنگ زدم واحد جذب ..گفتم قبولی که زده نهاییه.؟..شروع به کار کیه؟ ...گفتن هر وقت استعلاماتون بیاد از گزینش و سو پیشینه و ..اکی شه...بعد از معاینات پزشکی بلافاصله شروع به کاره..اگه یکی کارش زودتر تموم شه ...معطل بقیه نمیمونه ...
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
                                    دوستانی که رفتن حفاظت می تونن بگن کدوم قسمت بود؟ آیا ساختمون شهید چمران نبود؟ همون که جلوی خود راکتوره؟
                                    • ر
                                      رزا
                                      ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹
                                      نه یه ساختمون دیگه بود
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲
                                        شما هم کارشناس فنون مهندس هسته ای بودین؟
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶
                                        پشت چمران
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵
                                        دوستان کسی بغیر از من و "ح" محترم کسی هست که قبول شده باشه ولی هنوز تشکیل پرونده حقاظت نرفته باشه؟
                                        • ح
                                          ح
                                          ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
                                          به من رنگ زدن سو پیشینه اماده کنم به شما ها هم گفته بودن کسی خبر داره کی شروع کاره واقعا میخوام بدونم باید برنامه ریزی کرد
                                          • ن
                                            ناشناس2
                                            ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
                                            به من همون روزی که برای تشکیل پرونده حفاظتی رفته بودم گفت سوئ پیشینه بیار.
                                            • ح
                                              ح
                                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵
                                              دوست محترم دیگه چه مدارکی برا حفاظت میخوان و عقیدتی من اماده کنم پاسپورت رو میدونم بقیش چیه
                                              • ن
                                                ناشناس2
                                                ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰
                                                اصل و کپی شناسنامه کارت ملی مدرک تحصیلی و سه قطعه عکس و پاسپورت.البته اگه یک عکس اضافههم همراهتون باشه اگه احیانا شما هم برای سوء پیشینه اقدام کردید باهاتون باشه.
                                            • ر
                                              رزا
                                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
                                              سوپیشینه را گفت از کجا بگیر؟
                                              • ه
                                                های
                                                ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲
                                                از پلییس+10
                                                • ن
                                                  ناشناس2
                                                  ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۱۷
                                                  مال شما جوابش چند روزه اومد؟من 26 اسفند رفتم هنوز جوابش نیومده.
                                                  • ه
                                                    های
                                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳
                                                    من 26 اسفند رفتم 27 اسفند اومد :)
                                                    • ه
                                                      های
                                                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵
                                                      یه پیگیری کنی بد نیست از هر کدام از شعب پلیس+10
                                              • ف
                                                فاطمه
                                                ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹
                                                این که زده قبول....یعنی قبول نهایی بعد گزینش یا منظورش قبولی قبل گزینشه....؟ با توجه به اینکه هم تحقیقات محلی اومدن و تشکیل پرونده حفاظتی...فقط مصاحبه عقیدتی مونده ...
                                                • ن
                                                  ناشناس2
                                                  ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۷
                                                  منم شرایطم دقیقا مشابه شماست.فکر کنم با موفقیت در مصاحبه عقیدتی قبولیمون قطعی میشه.
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲
                                                  چطوری میشه فهمید کدوم مرحله قبول نشدیم و رد شدیم؟ آیا جایی هست که بشه تماس گرفت یا مراجعه کرد؟
                                                  • h
                                                    hhh
                                                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷
                                                    سوال منم همینه لطفا یکی جواب بده
                                                  • ب
                                                    به سعید، حمید و دیگران
                                                    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
                                                    سلام. من در خوشه خودم در آزمون کتبی نفر اول شده بودم. کارشناسی ارشد از دانشگاه شریف با معدل بالا. چند مقاله داشتم (7 تا آی-اس-آی و 6 تای علمی-پژوهشی)+ مدرک زبان آیلتس 6.5.
                                                    ولی خودم یا خانوادم از ایران تا حالا خارج نشدیم. چه برسه به فرنگ و امریکا. برام زده مردود.
                                                    منم تا مصاحبه روانشناسی دعوت شدم. تازه روانشناس هم گفت خیلی خوبی! (هر چند به "م" هم همینو گفتن و رد شده).
                                                    منم رد شدم. البته تو عید رد شدم انگار!
                                                    کسایی که شکایت میخان بکنن به دیوان عدالت اداری، میشه بگید از کجا باید شروع کنم شکایتو؟ شاید اگه تعداد زیادی شکایت کنن، موثرتر باشه.
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
                                                      چه رشته ای بودین؟لطفا نتیجه پیگیریتون را اینجا بنویسید تا دلیل رد شدنتون را بدونیم
                                                      • ب
                                                        به سعید، حمید و دیگران
                                                        ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
                                                        صنایع- کارشناس عملیات
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۱۷
                                                        چطور ممکنه، یه جای کار میلنگه (اینور یا اونورشو خدا میدونه)
                                                        • ب
                                                          به سعید، حمید و دیگران
                                                          ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶
                                                          تعریف از خودم نباشه. ولی به نظرم با این رزومه و رتبه چرا باید مردود شم؟!
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲
                                                            حیف از شما، امیدوارم آزمون استخدامی دوم یا دستیاران رو از دست نداده باشید حالا
                                                            • ر
                                                              رزا
                                                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۵
                                                              گفتن تو حیفی با این رزومه میتونی راحت اپلای کنی بری یه جای به دردخور
                                                              :D
                                                              • ب
                                                                به رزا
                                                                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱
                                                                سلام.اتفاقا فاند هم گرفتم. ممنون از توجهتون و راهنمایی!
                                                          • س
                                                            سعید
                                                            ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
                                                            برای شما نوشته "مردود" یا "انصراف یا نداشتن شرایط"؟
                                                            چه فرقی با هم دارند؟
                                                            • س
                                                              سعید
                                                              ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
                                                              روند پیگری از طریق دیوان عدالت احتمالا فرایندش یک مقدار طولانی تر میشه. ولی در عین حال احتمالا مطمئن ترین راه هست.
                                                              • ب
                                                                به سعید
                                                                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                                                نمیدونم. نوشته مردود. همین. من که فکر نمیکنم عدالت اداری هم جواب درستی بده. اینجا که 1 سال طول کشید، دیوان هم 1 سال طول میده. فراگیر 2 و دستیاری رو هم شرکت کردم. اینجا هم تو انتخابام هست، مجددا!
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲
                                                              این مصاحبه هوش که بعضی ها میگن چیه؟منظور همون مصاحبه علمی و تخصصی هست یا مصاحبه مستقلی هست؟
                                                              • م
                                                                محمد ۲
                                                                ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۳۹
                                                                سلام
                                                                من در صاحبه تخصصی و هو شرک کردم و در هر دو صاحبه از سوی مصاحبه کننده‌ها تاید شدم. ۵ سال سابقه کار در سازمان دولتی و ۴ سال غیر دولتی و کلی مدارک و ... حالا اعلام <> !!! از مصاحبه که انصراف ندادم. کسی میدونه منظورش از شرایط چیه؟؟
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹
                                                                  متاسفانه یعنی مردود.شما شاغل قراردادی بودین؟
                                                                  • م
                                                                    محمد۲
                                                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰
                                                                    سلام نه
                                                                    اگر قراردادی بودم که اکی بود
                                                                  • س
                                                                    سعید
                                                                    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
                                                                    فرق "مردود" با "نداشتن شرایط" چیه؟
                                                                    • م
                                                                      محمد۲
                                                                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۳۲
                                                                      نداشتن شرای یعنی امتیازی که از مدارکتون دریافت کردین کافی نبوده. یعنی رزومه قابلی نداشتین
                                                                  • ن
                                                                    ناشناس
                                                                    ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
                                                                    جالبه تمام اینهایی که سابقه کار دارند که همه از بیرون سازمان هستند! یعنی کسی نیست که نیروی قراردادی خود سازمان باشه و قبول شده باشه؟یا اصلا کسی هست که بدون سابقه کار قبول شده باشه؟
                                                                    • س
                                                                      سورنا
                                                                      ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷
                                                                      سلام دوستان.
                                                                      از بچه ها کسی هست که پرتو پزشکی باشه و مصاحبه علمی و روانشناسی هم رفته باشه ولی برای سایر مراحل دعوتش نکرده باشن؟
                                                                      بهد از مصاحبه روانشناسی با من تماس نگرفتند. آیا این موضوع به منزله رد شدنه؟
                                                                      برا همه اونایی که به مرحله بعد از مصاحبه روانشناسی رفتن تحقیقات محلی انجام شده یا نه؟
                                                                      عید همه هم مبارک باشه.
                                                                      • ن
                                                                        ناشناس
                                                                        ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸
                                                                        نتایج تو سایت سازمان سنجش به روز شده و همه کسانیکه اینجا نظر گذاشتن، تعیین وضعیت شدن. مراجعه کنید.
                                                                        • م
                                                                          محمد ۲
                                                                          ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۳
                                                                          سلام
                                                                          من با خانم خادمی صحبت کردم گفت اگر کسی برای مصاحبه هوش فراخوان بشه حتما نمره مصاحبش خوب بوده. هیچ مرحله دیگری بعد از تست هوش انجام نشده
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱
                                                                            بعد از تست روانشناسی تشکیل پرونده گزینش، مصاحبه عقیدتی و تشکیل پرونده حفاظتی انجام شده.
                                                                        • س
                                                                          سورنا
                                                                          ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰
                                                                          سلام دوستان.
                                                                          از بچه ها کسی هست که پرتو پزشکی باشه و مصاحبه علمی و روانشناسی هم رفته باشه ولی برای سایر مراحل دعوتش نکرده باشن؟
                                                                          بهد از مصاحبه روانشناسی با من تماس نگرفتند. آیا این موضوع به منزله رد شدنه؟
                                                                          عید همه هم مبارک باشه.
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸
                                                                            جالبه تمام اینهایی که سابقه کار دارند که همه از بیرون سازمان هستند! یعنی کسی نیست که نیروی قراردادی خود سازمان باشه و قبول شده باشه؟یا اصلا کسی هست که بدون سابقه کار قبول شده باشه؟
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲
                                                                            بعد از این همه بحث و جدل آیا کسی هست که با سابقه کار قبول شده باشه یا همه فارغ التحصیل دانشگاه بودند و بدون سابقه کار؟
                                                                            • ن
                                                                              ناشناس
                                                                              ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵
                                                                              من سابقه کار داشتم. در مجموع 7 سال تو 2 تا شرکت خصوصی که دوتاشون هم ورشکست شدن!! باضافه 5 تا ظرح و پروژه تحقیقاتی و اجرایی که با وزارت خونه های صنایع ، دفاع، و نیرو بسته بودم.
                                                                              • م
                                                                                محمد ۲
                                                                                ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۵
                                                                                سلام
                                                                                قبو شدید؟
                                                                                • ن
                                                                                  ناشناس
                                                                                  ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲
                                                                                  بله. منظورتون از مصاحبه هوش چیه؟همون روانشناسی؟
                                                                              • ن
                                                                                ناشناس
                                                                                ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
                                                                                منم 4 سال قراردادی توی پتروشیمی جم شاغل بودم.
                                                                                • ن
                                                                                  ناشناس
                                                                                  ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۳۱
                                                                                  پتروشیمی جم که خوبه حقوقشم خیلی بالاتر از اینجاست. چقدر میگرفتی اونجا؟چرا بیرون اومدی از اونجا؟
                                                                                  • ن
                                                                                    ناشناس
                                                                                    ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵
                                                                                    بالاخره هر کی تو زندگیش مشکلات شخصی داره. حتما مجبور شدم که از اونجا اومدم بیرون دیگه.
                                                                                    • ن
                                                                                      ناشناس
                                                                                      ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
                                                                                      دوستمون گفته که قراردادی بوده احتمالا باهاشون تمدید نکردند. منم یه بار این بلا سرم اومده خیلی بده.
                                                                                  • ن
                                                                                    ناشناس
                                                                                    ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷
                                                                                    بنده حدود 450ساعت سابقه تدریس در مجتمع فنی در زمینه نرم افزارهای مکانیک جامدات و همین طور4 ترم سابقه تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی (حق التدریس)دارم.
                                                                                    • ن
                                                                                      ناشناس
                                                                                      ۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                                                                                      سلام، شما بازرس کار مکانیک هستید؟
                                                                                    • ن
                                                                                      ناشناس
                                                                                      ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵
                                                                                      3سال کار در صدرا. متالورژ.
                                                                                      • ن
                                                                                        ناشناس
                                                                                        ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
                                                                                        چه مدت برای این آزمون مطالعه داشتید؟
                                                                                        • ن
                                                                                          ناشناس
                                                                                          ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                                                                                          من اون موقع شاغل بودم رو این حساب زیاد وقت نکردم بخونم. کلا برا آزمون وقتم زیاد نبود چون ثبت نام فروردین بود آزمون اول خرداد. منم فقط تو ایام تعطیل وقت کردم بخونم.
                                                                                      • ن
                                                                                        ناشناس
                                                                                        ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴
                                                                                        4سال در یکی از شرکت های تابعه سازمان
                                                                                        • س
                                                                                          سعید
                                                                                          ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
                                                                                          سلام میشه اسم چند تا شرکت وابسته به سازمان را به ما معرفی کنید !! من رشته مهندسی هسته ای هستم ، متاسفانه بدلیل کمبود بودجه سازمان از کار بیکار شدم ، به شرکت تفق هم درخواست دادم ولی نپذیرفتن ( باز هم بدلیل کمبود بودجه ) اگر راهنماییم بفرمایید ممنونتان می شوم!
                                                                                          • ن
                                                                                            ناشناس
                                                                                            ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۸
                                                                                            خوب چرا سازمان از نیروهای خودش استخدام نمیکنه؟نیروهای خودش را تعدیل میکنه بعد از بیرون استخدام می کنه؟این دیگه چطور سازمانیه؟
                                                                                            • ن
                                                                                              ناشناس
                                                                                              ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵
                                                                                              شما دانشگاه شریف بودین واقعا؟
                                                                                              • س
                                                                                                سعید
                                                                                                ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱
                                                                                                عرض کردم خدمتتان من ، آن آقا سعید دانشگاه شریف نیستم !! من فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم و در این آزمون هم در مرحله امتیاز بومی مردود شدم!
                                                                                          • ن
                                                                                            ناشناس
                                                                                            ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                                                                                            البته بنده هیچ قراردادی با خود سازمان نداشتم. فقط با یکی از شرکت های مشاور هسته ای در زمینه طراحی نیروگاه همکاری داشتم.
                                                                                            • ن
                                                                                              ناشناس
                                                                                              ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۲
                                                                                              شرکت افق؟آیا شرکت افق زیر مجموعه سازمان هست مثل شرکت متسا، تولید و توسعه و ...یا شرکت کاملا خصوصی و مستقل هست؟
                                                                                              • س
                                                                                                سعید
                                                                                                ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
                                                                                                سلام
                                                                                                اگر مقدور است آدرس تماس یا تلفنی از شرکت های وابسته به سازمان مثل متسا را بذارید که اگر شود باهاشون مکاتبه ای کنم ، شاید نیروی قراردادی بخواهند !
                                                                                                من خیلی دنبال کار گشتم پیدا نشد که نشد ، رشته ام مهندسی هسته ای است!
                                                                                                • ن
                                                                                                  ناشناس
                                                                                                  ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵
                                                                                                  سعید عزیز
                                                                                                  شرکت های زیادی هستن ولی تو همشون فقط افق توانا تپنا و بهره بردار نسبتا خوبن. بقییه رو خودت بهتر می دونی که اوضاع جالبی ندارند چون یا در زمینه های که از نطر برجام ممنوعه فعالیت داشتن یا تک و توکی هم که مشاوره و طراحی نیروگاه انجام میدن(بغیر از موارد نامبرده) یه جورایی تو فضا سیر میکنن و دنبال اهدافی اند که تحققش دور از ذهنه !! اینجا نمیشه خیلی قضیه رو باز کردً!!
                                                                                                  به هر حال شما که شریف خوندین ( چون یه آقا سعیدی پایین گفته بود از شریفه) با توجه به اساتید پر آوازه ای که دارن ( آقای دکتر صالحی آقای دکتر سهراب پور آقای دکتر غقرانی و ....و ....و.... ) خیلی راحت می تونین با استفاده از اساتیدتون از وضعیت شرکت ها با خبر بشین. اگه شما پرتو پزشکی باشین یا حداقل راکتور باشین کار براتون راحت تر پیدا میشه. درضمن یه آزمون دستیاران هم بوده که 21 اسفند برگزار شده امیدوارم اونو شرکت کردده باشین
                                                                                                  دست آخر باید بگم اتفاقا منم مثل شما تعدیل شدم . االان از آذر 93 تا الان هم بیکارم ولی با کمک خدا بالاخره اینجا قبول شدم . انشا الله براشما هم بهترین بشه.
                                                                                                  • ن
                                                                                                    ناشناس
                                                                                                    ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۱
                                                                                                    به خود سازمان مراجعه کنید آدرس ها را احتمالا بهتون میده. رزومه را به خود سازمان بدید فکر میکنم برای شرکت های مختلف بفرستند. یکی از شرکت هایی که به رشته شما خیلی مرتبطه شرکت افق هست توی گوگل بزنید آدرس و سایتش را براتون میاره
                                                                                                  • ن
                                                                                                    ناشناس
                                                                                                    ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳
                                                                                                    نخیر افق نبوده. شرمنده نمی تونم جزئیاتش رو بیشتر توضیح بدم ولی سابقه کار مارو بعنوان نیروی قراردادی خودشون حساب نکردن.
                                                                                                    درمورد افق هم باید بگم این شرکت حالت نیمه خصوصی داره. یعنی کاملا مستقل از سازمان نیست.ولی از اسامی که شما بردین مستقل تره. برخی مدیراشون کاملا از افراد شناحته شده خود سازمان اند.
                                                                                                    • ن
                                                                                                      ناشناس
                                                                                                      ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷
                                                                                                      لطفا فقط بفرمایید از شرکت های انرژی نوین بوده یا خیر؟یعنی سابقه کاری شما امتیاز محسوب نشد با اینکه از شرکت های تابعه بودید؟
                                                                                                      • ن
                                                                                                        ناشناس
                                                                                                        ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
                                                                                                        منظورتون از شرکت های انرژی نوین چیه؟ والا اسم شرکت ما که هم چین چیزایی نبود.
                                                                                                        در مورد سوال دومتون: کاملا یادم هست موقعی که زنگ زدن برا تحویل مدارک بریم (قبل از مصاحبه علمی) گفتن اگه نامه ای از محل کار قبلیتون بیارید که فلان مدت مشغول بودین امتیاز داره. ماهم با کلی درد سر نامه گرفتیم ولی موقع تحویل مدارک ازم خواستن نامه رو موقع مصاحبه علمی ببرم. موقع مصاحبه اگه یادتون باشه یه خانومی مدارکو با هاتون چک می کرد منم نامه رو بهش دادم ولی قبول نکردن. گفتن اگه داخل خود سازمان بودین این سوایق برتون امتیاز داشت و شامل قوانین مربوط به نیروهای قرار دادی میشدین.
                                                                                                        • س
                                                                                                          سعید
                                                                                                          ۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۰
                                                                                                          ممنون از کلیه دوستان که زحمت کشیدید با حوصله جواب من را دادید.
                                                                                                          واقعیتش من ، جناب آقا سعید محترم ، شریف درس خواندن نیستم ! من دانشگاه آزاد درس خواندم ! البته تعدیلی سازمان اتمی نبودم ، از سازمان شبه دولتی جای دیگر تعدیل شده بودم !
                                                                                                          درمورد بودجه ، دوستان خدا از زبانتان بشنود ، واقعیتش من پارسال خیلی پیگیری کردم ، به خاظر شرایط سنی و رشته درسی ام که فرصتی برای حضور در گوشه ای از سازمان پیدا کنم ، چون در آژمون فراگیر اول در مرحله تعیین بومی مردود شدم ! البته نیروگاه اتمی بوشهر هم در مرحله مصاحبه روانشناختی هم مردود شدم ، خلاصه پیگیری هایی که کردم اکثر افرادی که در سازمان بودند یک کلام می گفتن بودجه سازمان کم شده است و مجوز استخدامی هم نداریم !
                                                                                                          خلاصه ... خدا بدا امثال ما برسه ! وضعیت خراب ، رشته خراب و بدتر از همه دانشگاه آزادی هم هستم ( از دید مردم بی سواد ، البته شاید راست باشه ) !
                                                                                                          دوستانیکه استخدام شدید خداییش برای ماها هم دعا کنید!
                                                                                                          همگی سال خوبی داشته باشید!
                                                                                                          باز هم ممنون

                                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                  ثبت پاسخ