استخدام موسسه بنیادعلوی سال ۹۶

۵ نظر

استخدام موسسه بنیادعلوی

موسسه بنیادعلوی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان با ماموریت محرومیت زدایی و توانمند سازی محرومان کشور در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی نسبت به جذب نیرو به صورت آزمایشی در مرحله اول و در صورت رضایت به صورت قراردادی تمام وقت با عقد قرارداد به شرح جدول پیوست از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری اقدام کند. از متقاضیان دعوت به عمل می آید نسبت به ثبت نام و ارسال سوابق کاری خود در سایت www.daneshmandins.com از تاریخ ۲۵شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه اقدام نمایند. شرایط عمومی استخدام: حداقل سن ۲۴ و حداکثر ۳۵ سال( دوران خدمت سربازی ودر صورت ارائه سابقه کار قابل قبول با مستندات و پرداخت بیمه تامین اجتماعی به همان میزان به سن اعلامی افزوده خواهد شد) تابعیت جمهوری اسلامی ایران متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی التزام به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران داشتن سلامت و توانایی در حد انجام وظایف مورد نظر موسسه دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی ( آقایان) نداشتن سوء پیشینه کیفری به تایید مراجع ذیصلاح عدم اعتیاد به مواد مخدر داشتن مهارتهای پایه و عمومی فناوری اطلاعات بر اساس گواهی مراجع ذیصلاح شرایط احراز و مدارک تحصیلی مورد نیاز حسب اطلاعات عمومی مندرج در سایت ثبت نام مدارک لازم: اسکن عکس ۴*۳ تصویر کلیه صفحات شناسنامه (که دارای توضیح است ) تصویر کارت شناسایی ملی (پشت و رو) تصویر مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط و آخرین مدرک اخذ شده تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (پشت و رو) آدرس کامل با درج کدپستی و شماره تلفن تماس (ثابت و همراه ) و پست الکترونیک توضیحات : *پس از بررسی مدارک ارسالی متعاقباً مراتب جهت آمادگی برای شرکت در آزمون منحصراً از طریق آدرس اعلام شده به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. * به درخواست ها و مدارک ناقص و ناخوانا و موارد واصله پس از تاریخ معین شده رسیدگی نخواهد شد. *در شرایط مساوی اولویت با افراد بومی خواهد بود که دارای سابقه حداقل ۲ سال تجربه کار مرتبط در رشته های اعلامی باشند . * داشتن گواهینامه دوره ICDL برای پذیرفته شدگان الزامی می باشد و مهلت ارائه آن یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود.. *لازم به ذکر است فرآیند استخدام در ۴ مرحله آزمون تخصصی، مصاحبه حضوری تخصصی، ‌آزمون روانشناختی و مصاحبه روانشناختی صورت می پذیرد.  

برای مشاهده جدول نیازمندی های منابع انسانی و تخصص های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای استخدام موسسه بنیادعلوی سال ۹۶

  • ب
    بنیامین
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
    دوستان کسی میدونه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کی هست؟؟؟ و آزمون تو شهر خودمونه یا تو تهران؟؟؟
    • ح
      حجت
      ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
      سلام. سوالات ازمون این بنیاد رو دارید؟
      • پشتیبان یک
        ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸
        با سلام
        کاربر گرامی برای مشاهده سوالات موجود در سایت ای استخدام اینجا کلیک کنید و برای دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی اینجا کلیک کنید. خارج از این مجموعه سوالات، سوال دیگری موجود نمیباشد پس زمان خود را هدر نداده و شروع به مطالعه کتابها و جزوه های دانشگاهی رشته خود نمایید.
        با تشکر
      • م
        مهدی
        ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲
        سلام کسی میدونه مصاحبه تخصصی بنیاد علوی چه جوریه؟
        • م
          محمد عمرانی
          ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱
          من دیروزمصاحبه داشتم چندتا سوال از رشته خودتون میپرسم چیز خاصی نداره

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ