استخدام مددکاران در اورژانس اجتماعی

۴ نظر
خبرگزاری ایرنا : رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طرح مراکز پایگاه های خدمات اجتماعی تلفیقی فردا بررسی و ابلاغ می شود تا از هفته آینده در ۳۰ شهر کشور راه اندازی شوند. انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز مددکار در سالن فرهنگی و ورزشی تلاش در جمع خبرنگاران افزود: این پایگاه ها تلفیقی از خدمات سلامت روان، خدمات اجتماعی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه موسوم به CBR خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: با گسترش این مراکز مداخلات سازمان بهزیستی به صورت تخصصی، تلفیقی و علمی ارائه می شود. وی بدون نام بردن از ۳۰ شهر گفت: این پایگاه ها در شهرهایی راه اندازی می شوند که در آنها با مشکلاتی مانند نبود فرصت های برابر و رشد آسیب های اجتماعی روبرو هستیم. **خبر خوش برای مددکاران رئیس سازمان بهزیستی گفت: خبر خوش برای مددکاران این است که نقش آنان در برنامه ششم توسعه بسیار پررنگ دیده شده است. با بهره گیری از تخصص مددکاران می توان رشد آسیب های اجتماعی - که دغدغه همه مسئولان است- را مهار و کنترل و پیشگیری کرد. محسنی بندپی افزود: همچنین در آخرین روزهای سال ۹۵، هیات وزیران مصوبه ای داشته که پس از طرح در شورای عالی حقوق و دستمزد نسبت به افزایش حقوق نیروهای برخی دستگاه ها از جمله بهزیستی و مددکاران اجتماعی اقدام شود که امید است از این ظرفیت استفاده شده و حداکثر تا سقف ۵۰ درصد بتوان این افزایش ها را داشت. وی در خصوص بیمه مددکاران اجتماعی نیز گفت: بیش از هفت هزار مددکار اجتماعی در سازمان بهزیستی مشغول هستند که از این امتیاز قانونی برخوردارند و مددکارانی که بصورت خرید خدمت با بهزیستی کار می کنند مانند مددکاران اورژانس اجتماعی ، تمام امتیازات قانونی کار برای آنان اعمال می شود. **استخدام مددکاران در اورژانس اجتماعی رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص استخدام مددکاران اجتماعی نیز افزود: مجوز استخدام مددکاران اجتماعی را به ما ندادند اما آنان را به صورت خرید خدمت در ۱۴۰ شهری که می خواهیم در آنها اورژانس اجتماعی راه اندازی کنیم، به کار می گیریم. محسنی بندپی گفت: بطورمتوسط در هر پایگاه اورژانس اجتماعی ، پنج تا ۶ مددکار مشغول کار خواهند شد. وی یادآور شد: قرار است ۱۴۰ اورژانس اجتماعی حداکثر تا پایان خردادماه جاری در کشور راه اندازی شود. اکنون فقط در حال پیگیری نحوه خرید ماشین این پایگاه ها هستیم تا ساز و کار قانونی آن را پیدا کنیم.

برای مشاهده اخبار استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام مددکاران در اورژانس اجتماعی

  • س
    سارا
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
    سلام لطفا منابع ازمون رو معرفی کنید؟ما چی باید بخونیم؟
    • م
      مجتبی
      ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۳۰
      پیدا کردی ب مام بگو
    • س
      سارا
      ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
      سلام لطفا منابع ازمون رو معرفی کنید؟ما چی باید بخونیم؟
      • پشتیبان سه
        ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷
        با سلام
        کاربر گرامی در کل برای هیچ ازمونی منابع به طور قطع معرفی نخواهد شد پس لطفا زمان خود را هدر نداده و شروع به مطالعه کتب دانشگاهی و دبیرستان نمایید
        با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ