استخدام صندوق کارآفرینی امید در سال ۹۶ (زمانبندی مصاحبه)

۱۶۳ نظر

استخدام صندوق کارآفرینی امید

خبر ۸ مرداد ۹۶ - زمانبندی مصاحبه صندوق کارآفرینی امید

داوطلب گرامی ، شما می توانید با وارد نمودن کد ملی و کد امنیتی از زمانبندی مصاحبه دعوت به همکاری صندوق کارآفرینی امید اطلاع حاصل فرمایید.

برای مشاهده زمانبدی مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ اردیبهشت - اطلاعیه تغییر زمان آزمون

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون میرسد به علت درخواست و اعتراض تعدادی  که موفق به ثبت نام نگردیده اند زمان آزمون تغییر و متعاقا از طریق پیامک اعلام میگردد با تشکر

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۶ - کارت آزمون صندوق کارآفرینی امید کاربران گرامی برای مشاهده کارت آزمون صندوق کارآفرینی امید روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

 


صندوق کارآفرینی امید به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود از متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه دعوت به همکاری می­نماید: شرایط داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان عدم اعتیاد به مورادمخدر، روانگردان  و دخانیات نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران التزام به قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته های حسابداری، بانکداری، اقتصاد، مالی، بازرگانی و مدیریت های مرتبط حداقل مدرک ۱۴ (جهت فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی) و ۱۵ (جهت فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد و …) متقاضیان بومی در اولویت استخدام خواهند بود. دارا بودن حداکثر سن ۳۰ سال برای مقطع لیسانس و ۳۵ سال برای مقطع فوق لیسانس (سوابق کاری مرتبط و تمام وقت متقاضیان،مشروط به پرداخت حق بیمه به حداکثر سن مذکور اضافه خواهد شد). داوطلبان می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ به سایت www.karafariniomid.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند. زمان آزمون از طریق سایت مذکور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۳ نظر برای استخدام صندوق کارآفرینی امید در سال ۹۶ (زمانبندی مصاحبه)

  • ف
    فاطمه
    ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
    سلام . کسی از استان فارس قبول شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • م
      مجید
      ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸
      مگه نتایجو زدن؟
    • ن
      نتیجه آزمون استخدامی صندوق کی اعلام میشه؟
      ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷
      جواب آزمون مشخص نیست لطفا بگین کی نتیجه اعلام میشه.
      • ت
        تیام
        ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۲
        دوست عزیز ک دیررسیدی چیزیو ازدست ندادی
        میگیم صندوق سوالات به کارمنداش داده سایت چاپ نمیکنه
        صدامون کجا برسونیم
        • Z
          Z
          ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۷
          باسلام.من دیروز دیر رسیدم ب جلسه امتحان هرچقدر خواهش کردم متاسفانه نگذاشتن امتحان بدم. آزمون چطور بود؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ