استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

۴۱۶۰۱ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

خبر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳-تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم،ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های ۱۰ استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

مشاهده اصلاحیه

لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان

 

در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفا برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. ضمنا داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

ثبت نام

 

مشاهده الحاقیه

 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱٬۶۰۱ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

  • m
    milad
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۴۸
    کسانی که مصاحبه می کنند نیروهای خود استانداری ها هستند یا مربوط به جای دیگن کسی میدونه ؟
    • .
      ...
      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴
      سلام .با توجه به این که ما هفته آینده مصاحبه داریم ترجیحا قصد دارم تا پایان مصاحبه اینجا نیام و درس بخونم . برای همه آرزوی موفقیت دارم .التماس دعاااا .
      • ب
        به بچهای فارس
        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۲
        درود مجدد به همه شما
        آیا کسی از روند بعد از مصاحبه و پزشکی اطلاعی داره لطفا راهنمایی کنید با سپاس
        • م
          مسعود
          ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷
          سلام
          کاش یکی میدونست .به ما هم میگفت
          مثلا شروع به کار کی هست ؟؟
          • ا
            امیر
            ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
            ما میگیم نره شما میگی بدوش.
            دوست عزیز الان صحبت از استخدام 150 تا 200 نفر استخدام سالانه جوانان این مرز و بومه. اونوقت شما تاریخ شروع به کار نگرانت کرده.
            نکنه هماهنگ شده فقط گفتن باید تاریخ رو مشخص کنن برات و قبولی رو عالیجناب هماهنگ کرده.
        • آ
          آریا
          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۸
          دوستان شیرازی که نتایجشون اومده آیا نتایج بر اساس نمره مکتسبه در اولویتهای دوم و سوم هم محاسبه میشه. فرضا ممکن فرد نمره اولویت اول رو نیاورده باشه اما در قیاس با نفر اول اولویت دوم خودش که البته اونجا هم سه نفر معرفی شدن نمره بیشتری آورده باشه آیا این موارد براشون روشن و شفاف شده یا مبهم خواهد ماند؟
          • س
            سامان
            ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴
            این سوالی هست که برا منم پیش اومده خیلی مهمه اگه کسی اطلاع داره دوستان جواب بده
            • ح
              حامد
              ۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶
              به نظرم فقط نمره خام ازمون کتبی باید باشه
          • ف
            فارسیها
            ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
            سلام 1.ازمون کتبی2مصاحبه تخصص3پزشکی
            بچها ایا باز هم مصاحبه داریم یانه و اینک اگه کسی از ادامه روند اطلاعاتی داره کمک کنه....
            • آ
              آریا
              ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱
              به نظر میرسه برای تحیقیقات میان محله ندگی تون از در و همسایه پرسو جو میکنند و از مسجد محل و این داستانا.
              حالا بعد عمری و بوقی باید بریم به متصدی مسجد هم بسپریم حواسش به ما باشه زیرآب نزنه.
              • ف
                فارسیها
                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۳
                دقیقا
            • r
              raana-اطلاعات
              ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳
              دوستان امروز رفتم شهرداری و با توجه به اینکه اارتباطبرقرار کردنم خوبه همونطور که رتبم رو تونستم همون روز بپرسم امروزم یک چیزایی پرسیدم اولا خودشونم زمان دقیق مصاحبه رو نمیدونن گفت اواسط اردیبهشت شایدم خرداد گفتم از چیا هست مصاحبه گفت7 مورد هست اونا رو بخون icdl و زبان و روانشناسی و قوانین و بخصوص اطلاعات رشته خودت گفتم اینا 7تا نشد گفت والا 4فرم هست از اوناست پس به احتمال زیاد همونی هست که دوستمون تو صفحات قبل گذاشتن برا استان ما هم چندین نفر مصاحبه میکنند فتم احکام چی گفت اون بعد این مرحله هست.ولی دوستان شما کلی مسایل اعتقادی رو بخونین ولی این چندمین باره که من پرسیدم گفتن نیست باز مطالب اضافه اعتماد به نفس میاره مرده به اون چهارتا تاکید کرد و گفت رو رشته خودت خیلی وقت بزار چون اینا دنبال تخصصن.میدونم همه اینارو میدونین گفتم باز بگم خوبه بدونین استان ما هم مثل بقیه استانا بیشتر رو چیا میسنجه و روالشم مثل بقیه استانا هر رشته مصاحبه کننده مخصوص خورش رو داره و بعد اینم باز یک مرحلهداریم.به امید موفقیت همه
              • 1
                1313
                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳
                شما از کدوم استان هستید؟
                برای اینکه رتبمونو بدونیم باید از کی سوال کنیم؟
                تو سایت ک فقط قبولی رو زدن!!!
                • م
                  من
                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹
                  سلام شما از کدوم استانی؟
                  • r
                    raana
                    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
                    آذربایجان شرقی.تو سایت فقط قبولی سه برابر ظرفیت زدن من روز تحویل مدارک پرسیدم.اون روزم منابع رو پرسیدم همونایی که تو اون چهار فرم بود رو گفتن ولی من خودم باز یکسری مسایل اعتقادی رو برا محکم کاری میخونم
                    • م
                      مسعود
                      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵
                      سلام
                      شما می تونید تو سایت فرم های مصاحبه را دانلود کنید
              • ح
                حکیم باشی به آقای تات
                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳
                آقای تات اگه آزمون را نفر اول شدی و نسبت به اون دو نفر امتیاز خیلی خوبی داری با آسوده خاطر برو سر جلسه مصاحبه چون امتحان ضریبش دو هستش و مصاحبه ضریبش یک که این هم خودش جای سوال داره من خودم توی اتاق اول گفت در مورد اخلاق سخرانی کن و دو تا سوال هوش و وظیفه شغلی که خیلی خوب جواب دادم نفر دو بیوگرافی بود اونم از 25 امتیاز بهم داده بود 23 چون واقعا سابقه کاری و علمی خوبی داشتم بعد تو اتاق سوم که مدرک کامپیوتر و مقاله غیره میگرفت چون فوق بودم همه چیز داشتم و از 25 بهم داده بود22 و تو اتاق چهارم هم چند تا سوال مدیریت مثل فرق بین قدرت و اختیار یا فرق تیم و گروه وظیفه شغلی...اینقدر خوب جواب دادم که از شهرداری و ماده هاش هیچی ازم نپرسید و گفت خوبه و مطمعن بود از لحاظ طرز صحبت و بیان و مدیریت جلسه و حتی ظاهر از اون دو رقیبم بهتر بودم و زنگ هم زدم استاندار فارس و نمراتم را با جزءیات گفت مصاحبه از دوتا رقیبم خیلی خیلی بهتر شده بودم ولی به خطر امتحان کتبی که خیلی بد شده بودم و نفر سوم بودم با جمع نمرات و تقسیم بر سه نفر دوم شده بودم و حدود کمتر از سه دهم نسبت به نفر اول دوم شدم و قبول نشدم اگه تو امتحان کتبی یک تست بیشتر زده بودم درست قبول میشدم یا یک نمره بیشتر تو مصاحبه میگرفتم کار تمام میشد اگه آزمونو خوب دادی و نفر اولی یا با فاصله خیلی کمی دوم یا سوم هستی میتونی با مصاحبه خوب نفر اول بشی ولی اگه با فاصله نسبت به نفر اول دوم یا سومی روی مصاحبه نمیشه زیاد حساب کرد مثل من که مصاحبه عالی بود ولی امتحان خراب با اینکه نمره مصاحبه تونست خیلی خیلی جبران کنه و فاصله را به صدم برسون وای در آخر با چند صدم کمتر دوم شدم اگر هم آزمون نفر اولی اونم با فاصله زیاد تو فکر مصاحبه نباش اگه در حد متوسط هم امتیاز بهت بدند کافی هستش و راحت قبول میشی ولی اگه ولی اگه فاصله خیلی خیلی کم در حد یک صدم باید دقت کنی و با اعتماد بنفس و خوش بیان باشی تا نمره مصاحبه جبران نمره آزمون بشه اگه ضریب آزمون و مصاحبه یکی بود من بازهم با اختلاف زیاد نفر اول میشدم نمیخوام زیاد اما و اگر بیاورم مبارک اون نفر که قبول شده اونم یک جوان بیکار مثل من اگه اون بره سرکار مثل اینکه من رفتم سر کار خوشحال میشم
                • ح
                  حسن
                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
                  آقایون آقای حکیم باشی کاملا راست میگه همین که در میزنی و وارد اتاق میشی و چند تا سوال کلی و نه سخت که بیشتر دنبال طرز صحبت هستند و اعتماد بنفس میفهمند چند مرده حلاجی و نمره را بهت میدند و در مورد آزمون اگه آزمون خیلی خوب داده باشی مصاحبه هم افتضاح باشی باز هم قبول میشی به سادگی انشا الله آقای حکیم باشی جای بهتر از شهردادی قبول بشی زیاد هم تو فکرش نرو من با اینکه قبول شدم ولی چون حقوق شهرداری کم و دیر دیر هم میده زیاد هم هیجان زده و خوشحال نیستم مطمعنا اگه فرصت بهتری داشتم به هیچ عنوان نمیومدم شهردادی از بین بد و بدتر مجبورم بد رو انتخاب کنم که فقط پیش فامیل بگم شغل دارم و بیکار نیستم امیدوارم آقای حکیم باشی جای مثل بانک های خوب استاد دانشگاه کار در دستگاه های اجرای دیگه که خیلی بهتر از شهرداری گیرت بیاد و اونجا مشغول به کار شی و کیفیت را فدای سرعت نکن کار تو ارگانهای خوب گیرت بیاد اون موقع میای میگی خدا را شکر که شهرداری قبول نشدم شاید حرف های من باعث نشه نارحتی کم بشه ولی مطمعن باش این چیزهای گفتم درسته خیلی دوست داشتم قبول میشدی و ادامه کامنت هایت را میخوندم و چک میکردم چون خودم یکی از پیگیر ترین کامنت هایت بودم و همیشه میخوندم انشاالله جای بهتر از شهرداری قبول بشوی هیچ اشکالی نداره از لطف خدا ناامید نباش
                  • م
                    محسن
                    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
                    آقای حکیم باشی زیاد نتراحت نباش دونیا دو روز ده روز دیگه همه چیز رو فراموش میکنی امیدوارم جای بهتر از شهرداری قبول شی شهرداری هم آش دهن سوزی نیست بیخال
                    • م
                      م
                      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
                      سلام، امیدوارم در ازمون بعدی حتما موفق باشی، لطف میکنین بگین در ازمون کتبی از نفر اول چند نمره کمتر بودین که با وجود مصاحبه ی خوب نتونستین جبران کنید،
                      من تو ازمون کتبی با نفر اول فکر میکنم ۸٪ اختلاف دارم که با احتساب ضریب ۲ میشه ۱۶٪ به نظر شما شانس قبولی دارم، با این توضیح که شهر ماه برای رده شغلی که میخوام شرکت کنم سه نفر میخوان
                      • ح
                        حامد
                        ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۵۵
                        آیا نتایج بر اساس نمره مکتسبه در اولویتهای دوم و سوم هم محاسبه میشه. فرضا ممکن فرد نمره اولویت اول رو نیاورده باشه اما در قیاس با نفر اول اولویت دوم خودش که البته اونجا هم سه نفر معرفی شدن نمره بیشتری آورده باشه آیا این موارد براشون روشن و شفاف شده یا مبهم خواهد ماند؟منظورم سهمیه ها است.
                      • س
                        سارا
                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸
                        سلام لطفازمان مصاحبه خوزستان رواعلام کنید
                        • ک
                          کارشناس حراست خوزستان
                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵
                          سلام سارا خانوم نمیدونم چرا خوزستان فکری واسه ما نمیکنه و زمان مصاحبه رو اعلام نمیکنن بچه ای شیراز دارن میرن سرکار ولی ما هیچ
                          • ا
                            اهواز
                            ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲
                            سارا . کشتی ما رو. هر وقت گفتن من اولین نفر میام اینجا اعلام می کنم.
                            • م
                              متصدی امور دفتری
                              ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
                              خوزستان...من چند روز پیش تماس گرفتم استانداری گفتن تو سایت میزنیم ولی خب چیزی تو سایت نزدن هنوز..
                              • س
                                سارا
                                ۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵
                                چون هنوزشروع نکردم میخوام ببینم چقدروقت دارم بخونم واقعابه این کاراحتیاج داریم چون باتوجه به شرط سنی آخرین فرصتمه
                            • ب
                              به بچه های فارس
                              ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
                              بچه ها اگه کسی خبر داره روز سه شنبه روند مصاحبه و معاینات چطوریه لطفا اطلاع بدین لطفا .ثواب داره
                              • م
                                مسعود
                                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲
                                چه مصاحبه ای ؟؟
                                خوشتون میاد هی مصاحبه بدین ...
                                گفته پزشگی
                                مصاحبه مصاحبه چیه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                • ف
                                  فارس
                                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
                                  خب ما هم میخواستیم همینو بدونیم روند حضور(:
                              • ح
                                حکیم باشی
                                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲
                                سلام
                                بچه ها زیاد تو فکر این مصاحبه نباشید من خودم زنگ زدم استاندار فارس با اینکه نفر اول شدم تو مصاحبه با اختلاف زیاد ولی متاسفانه چون امتحان را ضعیف داده بودم و ضریب امتحان هم دو بوده و ضریب مصاحبه یک بوده درنهایت با اختلاف سه دهم نفر دوم شدم
                                • ت
                                  تات
                                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
                                  حکیم باش قبول نشدی. کلی هی توشته هات رو خوندم و پیگیری کردم. حالا اشالاه فرصت بهتری واست ردیف بشه.
                                  نمره ها رو بهتون اعلام کردن آخه واسه ما که هنوز خبری نیست. اگر راجب مصاحبه توصیه ای داری بگو ممنون میشیم چی بخونیم چطور مدیریت کنیم جلسه رو؟؟؟؟
                                • ب
                                  به بچهای فارس
                                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
                                  سلام 1.ازمون کتبی2مصاحبه تخصص3پزشکی
                                  بچها ایا باز هم مصاحبه داریم یانه و اینک اگه کسی از ادامه روند اطلاعاتی داره کمک کنه ممنون.
                                  • ا
                                    اوا
                                    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
                                    زنگ زدم امور شهری خوزستان میگه مااصلا و ابدا خبر از زمان مصاحبه نداریم هروقت سایت اعلام کرد ماهم باشما خبردارمیشیم
                                    • م
                                      میلاد
                                      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۰۹
                                      سلام آوا خانم. جدی میگید؟ این چه برنامه ریزی هست .منظورشون چه سایتی هست؟
                                      • ا
                                        اوا
                                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
                                        احتمالا سایت استانداری
                                        • م
                                          میلاد
                                          ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴
                                          ممنون.
                                      • خ
                                        خراسانی
                                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
                                        من هم تماس گرفتم استانداری گفت سایت گیر دادم یک شماره دیگه داد اونم گفت سایت بعد اصرار کردم گفت احتمالن اواسط اردیبهشت توی سایت.
                                        گویا سایت همچی رو میدونه؟؟؟؟
                                        ت
                                        امان از این سایت؟؟؟ از کارشناس امور شهری بپرسی دستشوی کجاس میگه برو تو سایت!!! شرطی شدن
                                        • ب
                                          به اوا
                                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
                                          باز خوبه جواب شما رو دادن.من که هر چی تماس میگیرم یا جواب نمیدن یا مشغوله.
                                          میشه بگی شماره داخلی رو چند زدی؟
                                          • ا
                                            اوا
                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۷
                                            من پشتیبانی که یک هست روگرفتم گفتم وصل کنین امورشهری البته بعد چندبارجواب دادن انگار کرایه زبون میخوان
                                            کاش بعد کنکور ارشد باشه
                                        • ح
                                          حامد
                                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
                                          نتایج نهایی با فرمول زیر هست
                                          (نمره ازمون کتبی*2+نمره مصاحبه)
                                          می خواستم بدونم نمره ازمون کتبی با احتساب سهمیه ها است یا فقط نمره خام ازمون؟
                                          • م
                                            مهم مهم مهم
                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳
                                            سلام دوستان. در قوانین شهرداری بیشتر ماده ها رو زده حذف شده یعنی اونها رو نباید خواند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                            • ب
                                              بیکار
                                              ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱
                                              دوستانی مصاحبه رفتن ومیروند تجربیاتتونو بگذارید دعاگوی شما هستم.تشکر
                                              • ل
                                                لاله
                                                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹
                                                سلام. ببخشید کسی میدونه که برای شغل کارشناس برنامه ریزی بودجه چه فصلی از قوانین شهرداری رو بخونم؟ ممنون
                                                • ن
                                                  نرگس
                                                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵
                                                  سلام به دوستان. ببخشید این مجموعه قوانین شهرداری که همه ازش حرف میزنن و چند فصل داره میشه یکی لینکشو بزاره تا منم دانلودش کنم. مرسیییییییییییییییییییی
                                                  • ب
                                                    به نرگس
                                                    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹
                                                    نرگس جان بالای صفحه لینکش هست.موفق باشی.
                                                    • ن
                                                      نرگس
                                                      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵
                                                      مرسی آره متوجه شدم.
                                                  • م
                                                    مجتبی
                                                    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳
                                                    سلام بچه های فارس نمیدونید معاینات پزشکی چیه؟(منظورم بجز آزمایش خون و معاینه چشم دیگه چیه؟کسی میدونه حتما جواب بده...
                                                    • آ
                                                      آرش احمدی
                                                      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲
                                                      سلام دوست عزیز
                                                      شما کی تست پزشکی دارید؟ منم مثل شما سر در گمم اگه قبل از یکشنبه تست دارید لطف کنید اطلاع بدید چه معایناتی انجام میشه..... ممنونم
                                                    • م
                                                      م
                                                      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹
                                                      سلام دوستان من رشتم حسابداریه از کتاب قوانین شهرداری به غیر از فصل یک و دو دیگه کدوم فصلشو بخون که که به حسابداری ربط داشته باشه خواهشا راهنمایی کنید
                                                      کسی از آذربایجان غربی اینجا هست که پرسیده باشه یا بدونه مصاحبه کی میفته خدا کنه آخرای اردیبهشت بیفته من که الان استرس کنکور دارم واسه مصاحبه هم هنوز شروع نکردم خدایا به همه ماها کمک کن آمین
                                                      • م
                                                        مازندرانی
                                                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰
                                                        فصل مالی
                                                        • م
                                                          م
                                                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
                                                          کتاب قوانین شهرداری مگه همینی که بالای این صفحه هست نیست و 512صفحه داره و توش اصل فصلی به اسم مالی نیست خواهشا راهنمایی فرمایید
                                                          • م
                                                            مازندرانی
                                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸
                                                            من از اینترنت دانلود کردم فکر کنم حدود 40صفحس. فصل مالی و استخدامی هم داره
                                                      • ز
                                                        زهرا
                                                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۲۲
                                                        سلام دوستانی که مصاحبه دادن بگن آیا آیین نامه استخدامی شهردار یی هم سوال میاد که بخونبم ؟؟ ممنون

                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                        ثبت پاسخ