استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

۴۱۶۰۸ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

خبر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳-تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم،ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های ۱۰ استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

مشاهده اصلاحیه

لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان

 

در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفا برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. ضمنا داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

ثبت نام

 

مشاهده الحاقیه

 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱٬۶۰۸ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (ثبت نام جدید آزمون)

  • ت
    تالشی
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۱۸
    سلام من واسه کامپیوتر اکسل و پاورپوینت و ورد رو میخونم با اینترنت و قوانین شهرداریها رو کامل میخوام بخون و زبان هم نمیخونم هوش هم کتاب ندارم بخونم شما نمیدونی هوش چی بخونیم؟
    • &
      &
      ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶
      سلام تالشی تو خبر داری نفر چندم شدی؟رقیبات کیا هستن؟به نظرت احتمال پارتی بازی هست به نظرت.از هرکی میپرسم میگن دنبال یه پارتی باش چون کاری نکنی حقت ضایع میشه.منم همون ورد اکسل میخونم تو مدرک icdl داری؟به نظرت میشه توی یه ماه مدرک جور کرد؟هوش منبع مشخصی نداره معلوم نیست چی میخوان بپرسن.من هوش چیزی ندارم بخونم.
      • ت
        تالشی
        ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
        سلام نه خبر ندارم رقیب ام کیان یکیشونو روز تحویل مدارک دیدم منم پارتی ندارم به منم اینا رو میگن بی خیال توکل به خدا شما چی؟ من یه مدرک طراحی با نرم افزار از نظام مهندسی. دارم دیگه نه زبان نه کامپیوتر هیچی ندارم شما چی میخونی؟
        • ت
          تالشی
          ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
          خبر نداری مصاحبه کیه؟
      • م
        من
        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹
        همشهری حالت خوبه چیکار میکنی با مصاحبه؟
        • ت
          تالشی
          ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۰۷
          سلام خوبم شما خوبی؟ منبع جدید ی سراغ نداری وا سه مصاحبه بخونیم
          • ت
            تالشی
            ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۰۳
            راستی من رفتم شهرداری دریغ از یه راهنمای یششما رفتیرراهنمایی ت کردن؟
            • م
              من
              ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰
              سلام همشهری فعلا نرفتم اصلا حالشو ندارم برم اونجا. فعلا در دوران افسرده گی آماده شده برای مصاحبه به سرمیبرم خیلی ناامیدم.
      • ب
        به بچهای فارس
        ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۲۳
        سلام 1.ازمون کتبی2مصاحبه تخصص3پزشکی
        بچها ایا باز هم مصاحبه داریم یانه و اینک اگه کسی از ادامه روند اطلاعاتی داره کمک کنه ممنون
        • م
          محمد
          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۴۲
          ما هم مثل شما اگه شیرازی ها بدونن
        • ب
          به بچه های حسابداری فارس
          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۱۶
          سلام.
          از بچه های فارس اگه کسی رشته ی حسابداری قبول شده یه لطفی کنه تجربیاتش رو برای ما بذاره
          • ه
            هادی
            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۵
            لرستانیهای عزیز موقعه موعود فرا رسیده وقت برداشته.امیدوارم هر کسی زحمت بیشتر کشیده به امید لیزد موفق بشه.من خودم اماده مصحابه هستم یعنی زحمت کشیدم نه به اندازه بعضیا که میشناسم امیدوارم همگی موفق بشید تا روز 5شنبه من از خدمتتون مرخص میشم.سوالات رو براتون میزارم هر چی پرسیدن
            • ب
              به قبول شده های اصفهان
              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰
              سلام.بچه های اصفهان از زمان مصاحبه خبر ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
              • .
                ...
                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱
                سلام. از 5 شنبه هرچی زنگ میزنم تو بخش امور شهری اصلا کسی گوشیو بر نمیذاره. 3 تا داخلیم داره
              • ب
                به لرستانیا
                ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۵
                اقا هادی و بقیه بر وبچای لرستانی. ایا اه شماهم تماس گرفتن واسه مصاحبع؟ اخه بعضیآ از استان خودمون گفتن برا چهارشنبه باهاشوت تماس گرفتن من نگران شدم منم مث اونا امور اداریم؟ ایا شهر به شهر دعوت میکنن؟ مرسی
                • ه
                  هادی
                  ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶
                  با سلام واسه شهرداری ازنا امروز با من تماس گرفان از شهرداری که ساعت 4پنج شنبه دفتر امور شهری باشم واسه مصاحبه.احتمالا شهر به شهر باشه واسه ازنا من خبر دارم که پنجشنبه هستش.به امید موفقیت نهایی
                  • ب
                    به هادی
                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۱
                    خواهشا رفتین تجربیاتتون رو بزارین .مرسی
                    • ه
                      هادی
                      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶
                      حتما
                  • ب
                    به لرستانیا
                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۳
                    دفتر امور شهری کجاس؟
                  • ع
                    علی قبول شده از فارس
                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸
                    راستی. اتاق دوم یه قانون خیلی معروف شهرداری رو هم پرسیدند که باز به ساده ترین شکل جواب دادم. نه خود قانون رو. بلکه این که قانون چی میگه رو گفتم.
                    • ه
                      هادی
                      ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                      سلام دوست عزیز اگه میخای کمک کنی واقعا قشنگ توضیح بده ببینم چه سوالاتی ازت پرسیدن.این متنی که دادی رو اصلا هیچ برداشتی نمیشه ازش کرد
                    • ع
                      علی قبول شده از فارس
                      ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۵
                      سلام دوستان جویای کار
                      امیدوارم همتون چه توی شهرداری قبول بشین یا نشین، موفق باشید و زندگی شادی رو داشته باشین.
                      خیلی همه درباره مصاحبه و این که چی بخونن و چی نخونن سوال می پرسند. امیدوارم این چند خط براتون مفید باشه.
                      قبل از هر چیز برید و این پی دی اف رو دانلود کنید و بخونید. الان تمام اقدامات استخدامی شما بر اساس این دستورالعمل که وزیر کشور امضاش کرده داره انجام میشه. با خوندن این حق و حقوقتون رو میشناسید و با مراحل کار بهتر آشنا میشید.
                      قبل از گفتن سوالات مصاحبه به صورت تحلیل، دو تا نکته:
                      نکته اول: من نمی تونم بگم چه رشته ای بودم. زیاد هم فرقی نمی کنه. خودم هم شاغل هستم الان به صورت خصوصی و قبل از عید که زمان مصاحبه بود اصلن نمی تونستم بخونم. فقط دو ساعت مرخصی گرفتم، رفتم خونه لباسمو عوض کردم و رفتم مصاحبه دادم . همین. هیچچچچی هم نخوندم. اصولن شما قبلن آزمون دادید و الان توی مصاحبه نباید کسی درجه علمی شما رو اندازه بگیره، بلکه منظورشون از سوالات علمی، فهمیدن نحوه جواب شما به سوالات هست و دیدتون به موضوع علمی. مثلن اگر شما برای متصدی امور کامپیوتر هستین، قبلن سوالای کامپیوتر رو جواب دادید و اگه توی مصاحبه سوال کامپیوتری بکنند میخان ببینن شما چطور توضیح میدید؟ آیا موضوع رو اونقدر فهمیدید و می تونید به زبان ساده بگید؟؟ آیا می تونید یه موضوع کامپیوتری یا حقوقی یا اقتصادی رو برای کسی که از این موضوعات سر رشته نداره، توضیح بدین؟ چطور توضیح میدید اصلن و ..... نصف بیشتر سوالاتی که از شما می پرسن رو خودشون می دونن اصلن. این که کجا درس خوندیدو ..... مهم جمله بندی شما، استفاده شما از کلمات و آرامش هست.
                      نکته دوم: زیاد دنبال سوالات مصاحبه نباشید. یه مصاحبه گر خوب از دو نفر یه سوال تکراری نباید بپرسه. چه برسه به دو تا مصاحبه گر جدا توی دو تا استان مختلف. تازه تو استان فارس برای هر رشته مصاحبه کنندگانش فرق می کردند. راحت باشین و ریلکس.
                      واما مصاحبه من: خیلی آروم و سر حال و ریلکس بودم. برام کل مصاحبه حساسیتی نداشت و از نمره بالای خودم مطمئن بودم. فرم مصاحبه اون بالا هست می تونید دانلود کنید.
                      ابتدا رفتم یه اتاقی که فرم 1 و 4 رو مصاحبه می کردند.
                      از این که اهل کجا هستم پرسید. خوب خودش مسلمن می دونست، میخاست نحوه جواب دادن من و نگرشم به شهری که توش بزرگ شدم رو بدونه.
                      از این که چرا آزمون برای شهرداری دادم پرسید. منم راستشو گفتم و گفتم همون طور که برای باقی جاها آزمون دادم برای اینجا هم دادم!!!!!! با تعجب بهم نگاه کرد. انتظار همچین جوابی نداشت. تا اینجا صداقتمو ثابت کردم و در ادامه درباره اینکه چرا این شغل توی شهرداری رو انتخاب کردم گفتم و با توجه به سوابقم براش مثال آوردم که این کار رو می تونم خوب انجام بدم.
                      درباره بودجه شهرداری پرسید که از کجا مییاد. اینم همه می دونند و اگه من بگم غیر دولتی هست هنری نکردم. در جوابم گفتم که از کجا مییاد و درباره فرهنگ سازی و توجه مردم به هزینه کرد از جیب خودشون برای شهر و جا انداختن فرهنگ مالیات و عوارض هم گفتم. اصلن اینم گفتم که این اسم عوارض اصلن خوب نیست و باید عوض بشه!!
                      سوال کرد نظر مردم نسبت به شهرداری چیه؟ گفتم که نظر خوبی ندارند و باز هم تعجب کرد که چرا این جوری جواب میدم، ولی در ادامه گفتم که باید تمامی خدمات شهر رو در کنار مسائلی مثل عوارض و مالیات و ..... با هم به مردم نشون داد، تا اونوقت مردم با جمع بندی درست، دید بهتری داشته باشند و راه هایی هم که همون جا به ذهنم رسید گفتم.
                      درباره این که مجردم یا نه سوال کرد. خوب خودش این رو هم می دونست. ولی من درباره این که چرا هنوز مجردم و برنامم چیه و نگاهم به ازدواج توضیح دادم.
                      درباره کار فعلی و سوابق کاریم پرسید. براش توضیح دادم و البته جاهایی از کارم و سوابقم رو که برای شهرداری و اون پست مخصوص به درد می خوره گفتم و همین طور از لزوم رعایت قانون در کار اداری برای حلال بودن درآمد برعکس کار خصوصی که فقط رضایت دو طرف قضیه و شرعی بودن معامله و .....
                      در آخر هم نظرمو درباره شهرداری و کارهاش پرسید و همین طور مشکلات شهرداری که یه خورده دیگه با هم رفیق شده بودیم و چند دقه ای گپ زدیم. خودم که فکر کنم خیلی خوشش اومده بود و بنده خدا تا دم در بدرقم کرد و .... .
                      بعد از اون یه اتاق دیگه بود که فرم شماره 2 و 3 رو می پرسیدند.
                      تو این اتاق چند نفر بودند و سعی می کردند جو سنگین باشه. من خودم از این ظاهرسازی برای سنگین کردن جو خندم گرفته بود.
                      از اعضای خانواده و این که هر کودوم چه کار می کنند پرسیدند. مسلمن براشون مهم نیست که برادر شما کارگر هست یا دکتر یا نقاش. مهم اینه که شما اعضای خونوادتون رو چطور خطاب می کنید، به شغلشون چه حسی دارید، آیا مرتب و به ترتیب و با آرامش جواب میدین یا نه و .... .
                      اینجا باز هم از سوابق کاری و ... پرسیدند.
                      از اینکه چه رشته ای و کودوم دانشگاه ها درس خوندم پرسیدند. خوب مسلمن اینو خودشون می دونستند. علاوه بر جوابشون درباره دانشگاهم، علت انتخاب رشتم، رتبه خوب کنکورم، کارهای علمیم و علت انتخاب رشته پایان نامم توضیح دادم.
                      به نظر من که کلن خوششون مییومد از پر حرفیم و وراجی هام.
                      از مقالات علمی پرسیدند. اولین مدرک مقالم رو دادم با توضیحاتش. خاستم بعدی ها رو بدم، گفتن نمیخاد. با حالت ناراحتی گفتم خوب چرا؟؟ یکیش که داشت می نوشت و تا اون موقع حرفی نزده بود گفت: خوب مقاله 5 نمره داشت بهت دادیم دیگه!!!
                      مدرک کامپیوتر هم همین طور.
                      مدرک زبان نداشتم و گفتن یه کم صحبت کن و خودتو معرفی کن. انجام دادم. گفتن بگو که برای شهرداری آزمون دادم و میخام.... . چند تا کلمشو نمی دونستم و با اعتماد به نفس نصف انگلیسی و چند کلمه فارسی جواب دادم!!!
                      دوباره درباره مشکلات شهرداری پرسیدند و با توجه به اتاق قبلی می دونستم منظورشون اختلاف نظر بین شوراها و شهردار هست. من درباره بودجه و مسائل فرهنگی صحبت کردم و اشاره ای به این موضوع نکردم. یکیشون این اختلافات رو پیش کشید و من هم با کمال پر رویی گفتم که نخیر. شهردار و شهرداری موظف به اجرای دستورات شورا هست و اختلاف معنا نداره . همشون با تعجب نگاه کردند و بحثی درگرفت. آخر سر نتیجه این شد که اگر یه نظر واحد از شورا صادر بشه حق با من هست و در صورت اختلاف میان شورا دیگه کار برای شهردار سخت میشه. من هم اشاره کردم که هنر شهردار و مجموعه شهرداری می تونه استفاده از همین اختلافات برای خدمت رسانی به شهروندان باشه و ... . یه چند دقه ای بین ما و بین خودشون سر این قضیه صحبت داشتیم.
                      وقت زیادی نمونده بود. یه سوال کوچیک تخصصی هم پرسیدند و من به ساده ترین شکل ممکن که یه بی سواد هم متوجه بشه، براشون توضیح دادم.
                      سوالات اعتقادی و سیاسی اصلن پرسیده نشد از من.
                      شاد باشید لتفن. چه قبول بشین یا نه. روزی دست خداست. به خاطرش خودتون رو عذاب ندین لتفن.
                      التماس دعا
                      • 0
                        00
                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱
                        خیلی ممنون .خیلی مفید بود
                        • ر
                          رها
                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۴۴
                          خیلی خیلی عالی توضیح دادین
                          خیییلی ممنون
                        • ش
                          شهرداری
                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۰
                          کردستان
                          سلام دوستان کردستانی؛
                          واقعا هیچکدام از زمان مصاحبه خبر ندارید؟! یعنی یک بار هم تمایس نگرفته اید پیگیری کنید؟ لطفا اگر کسی خبر جدیدی دارد اینجا مطرح کنید. من خودم چند روز پیش زنگ زدم گفتند احتمالا اوایل اردیبهشت.
                          • س
                            سمیرا
                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
                            سلام
                            من چندبار زنگ زدم گفتن تو سایت اعلام می کنیم
                          • س
                            سامان
                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳
                            سلام بچه ها بنظرتون اول نفرات اول کتبی دعوت به مصاحبه میکنند یا همه را باهم؟
                            • ی
                              یه سنقری
                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
                              سلام.بچه های کرمانشاه خبری ازمصاحبه نشد؟اونهایی که ساکن کرمانشاه هستن ی لطفی کنید برید حضورا تاریخ مصاحبه رو بپرسید تلفنی جواب نمیدن.تاحداقل تکلیفمون مشخصه بشه مردیم ازاین وضع بلاتکلیفی بابا اصلا نخواستیم استخدام شیم بااین روال کارشون مردیم ازدلهره.خواهشاهرکسی خبردار شدبیاد بگه.باتشکر
                              • ل
                                لرستان
                                ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۸
                                بچه های شهرهای دیگه لرستان مصاحبه شما چه روزی افتاده
                                • ر
                                  ریحان
                                  ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۳۵
                                  سلام از منم 4شنبه است ساعت 4.از شما چ ساعتیه???
                                • ل
                                  لرستان
                                  ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹
                                  سلام به همه من لرستان هستم امروز ساعت12بهم زنگ زدن گفتن چهارشنبه بیام واسه مصاحبه معاونت استانداری تورو خدا کمکم کنید من هیچ کاری نکردم هنوزواسه کارشناس امور اداری هستم بگید چکارکنم احکام بخونم یانه کی ازلرستان هستن بیاین بگید مصاحبتون کی هست
                                  • ب
                                    به لرستان
                                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶
                                    سلام جدی میگین اخه من زنگ زدم گفتن فعلا معلوم نیس. تو رو خدا رفتی اطلاعاتت رو بزار.
                                    • س
                                      سعید
                                      ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
                                      میشه بگین ماله کدوم شهرین اخه منم امور اداریم ولی خبری نشده
                                      • م
                                        م
                                        ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷
                                        قوانین شهرداری رو حتما بخون کمی هم کامپیتور کار کن و زبان ودرسهای خودتون و...
                                        • ا
                                          اوا
                                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۲۷
                                          تو رو خدا رفتین اینجا بگین چی پرسیدن
                                          منم کارشناس امور اداری خوزستانم نتایجمونم قبل شمااعلام شد ولی خبری از مصاحبه نیست درگیرکنکورم نمیرسم برا مصاحبه اماده بشم
                                          • ع
                                            عاقل باش
                                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷
                                            دوست عزیز بشین بخون واسه مصاحبه مثلا ما خوندیم چی شدیم اخر سر مثل ما با دکترا میایی سر همین صفحه چون نهایتش همینه چه با دکترا چه با لیسانس تازه اون موقع برات سخت تره با دکترا بییایی دنبال استخدامی سنتم که خدا میدونه تا اون موقع قوانین چی بشین بتونی آزمون بدین یا نه اگرم قصد دارین هم استخدام شین هم ادامه تحصیل باید بگم اینجا ایران هست حتی تحصیلاتشم به مدت زمانی که میگذارین نمی ارزه تا حالا کدومش به دردتون خورده از اینجا به بعدش بخوره
                                        • م
                                          مسئول دفتر هرمزگان
                                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵
                                          کی بود میگفت بچه های بندر تبادل نظر نمیکنن؟
                                          ما تبادل نظر کردیم شما نبودی دوست عزیز
                                          به صفحه ی ۵۲۲ مراجعه کنید :)
                                          • ب
                                            بینام
                                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵
                                            سلام فقط من نفهمیدم گزینش بعد از مصاحبه تخصصی یا باهم ؟
                                            یکی دیگه اینکه اطلاعات عمومی یعنی چی.؟ زبان؟ هوش؟
                                            • م
                                              مسئول دفتر هرمزگان
                                              ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸
                                              گزینش جداست الان فقط مصاحبه ی تخصصی، اطلاعات عمومی شامل مسائل روز و مثلا اینکه معاون اول رئیس جمهور کیه؟زبان هم هست ولی هوش رو نمیدونم
                                              • م
                                                مسئول دفتر هرمزگان
                                                ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱
                                                بچه های کامپیوتر بگین به جز آیی سی دی ال چی بخونیم؟
                                                • ب
                                                  بینام
                                                  ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷
                                                  ممنون. شما مسئول دفتر نمرتون چند شده؟ از کجا بدونیم نفر چندم هستیم؟
                                          • ب
                                            به قبول شدگان امور اداری فارس
                                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴
                                            تو رو خدا بگین تو مصاحبه چی ازتون پرسیدن؟ بعد این قوانین شهرداری رو باید از کجا بیاریم بخونیم
                                            • م
                                              مسعود
                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵
                                              عزیزم من امور اداری نیستم
                                              ولی زیاد نمیخواد سخت بگیری
                                              یه اطلاعات کلی از رشته کاریتون و اطلاعاتی هم درباره قوانین شهرداری و زبان و کامپیوتر
                                              در کل ملاک اصلی به نظر من نمره کتبی هست
                                            • ب
                                              به قبول شدگان هرمزگان
                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶
                                              بچه های هرمزگان تو رو خدا ی حرفی بزنین همه استان ها اینجا تبادل نظر دارن بغیر از هرمزگان،کسی از تاریخ مصاحبه اطلاعی نداره
                                              • ب
                                                بینام
                                                ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۲۶
                                                میگن اردیبهشت هست..
                                              • T
                                                Tu
                                                ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷
                                                سلام دوستان یه لطف بکنین به بقیه هم اطلاع رسانی کنین نه هرکی برای خودش حرف بزنه حداقل خودتون بهم.کمک کنید تا موفق بشید کسی خبری صحبتی داره برای رضای خداوند در اختیار بچه ها بذاره
                                                • گ
                                                  گله مندم ازشیرازی ها
                                                  ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
                                                  سلام ب همگی.دوستان محترم وبزرگوارفارس اولاتبریک به اونهایی که ب حق قبول شدن و آرزوی صبر وشکیبایی ب عزیزانی که قبول نشدن فقط خدابدادتون برسه چون بیکاری دردناعلاجه غصه نخورید دیگه پیش آمده چ میشه کرد.درحال حاضر من ازدست همتون گله دارم چرا درست وحسابی هیچ کدومتون نمگید روال مصاحبه تون ب چ شکل بوده باتمام جرءیات وچه مطالبی ازتون پرسیدن ازهمان زمان ورودب محل مصاحبه تا پایان کارخواهشا بگیددیگه جواب مصاحبه هم اومده پس منتظرچه هستیدثواب داره به خدابااین کارتون بچه های دیگه کم وکاستی خودشون بدونن ودراین زمان کم درست درس بخونندواگه خداخواست قبول بشن وازاین آماربیکاری جوانان بدبخت ایرانی کم بشه ودرکنارش غم وغصه کمتر بشه.پس شیرازی های عزیز منتظرراهنمایهای سبزتون هستیم.ازطرف جمعی ازبیکاران بخت برگشته بلاتکلیف.باتشکر
                                                  • م
                                                    محمد به گله مند
                                                    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۳
                                                    کامپیوتر در حد ای سی دی ال زبان در حد سلام و احوال پرسی و معرفی به انگلیسی اشنایی با قوانین شهرداری کتابش رو گیر بیارین بخونین مخصوصا قسمت شورا ها روابط با شهرداری وظایف و مخصوصا بخش مرتبط به رشته خودتون مثلا رشته محیط زیست حتما بیشتر سوالاتش از بحث های مرتبط با محیط زیست هست رشته عمران و......همینجور سایر رشته ها تو استان ما کتاب دست طرف بود لاشو باز میکرد از اون سوال میپرسید و واسه بیشتر افراد سوالات متفاوت بود دیگه خودتو معرفی کن سوابق البته بازم میگم مطمنم استان شما متفاوته علت این که خیلی از فارسی ها چیزی نمیگن هم اینه که میخوان راهنمایی غلط نکنن مثلا تو ستان فارس سوولات عقیدتی تو مرحله اول نبد و تو مرحله دوم هست ولی تو خیلی از استان ها من مطمنم سوالات عقیدتی تو مرحله اول هم هست کلا با اعتماد نفس باشی انشالا همه چی حله تو کلتون به خدا
                                                    • r
                                                      raana
                                                      ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷
                                                      دوست عزیز بی نهایت ممنون.آرزومندم که در تمام مراحل زندگیتون همیشه موفق باشین دلتون همیشه شاد باشه .دیدین وستان بخدا چیزی از این آقا کم نشد حالا با جزیات ریزم میتونین بگین اونایی که روال مصاحبشون متفا وت بوده یا احساس میکنن سوالاتی پرسیده شده که احتمالا ماها بهشون دقیت نخوایم کرد.دوست عزیز بازم ممنون چون من فکر نمیکردم طرف کتاب دستش بگیره بپرسه پس ریز ریز باید خوند.
                                                      • م
                                                        مسعود
                                                        ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
                                                        سلام خدمت شما و بقیه دوستان
                                                        ببین عزیزم
                                                        مصاحبه ما که از استان فارس بودیم به احتمال بسیار زیاد با جاهای دیگه از کشور متفاوت خواهد بود ولی من باز توضیح خواهم داد
                                                        برای استان فارس 4 تا پنل مصاحبه بود
                                                        دوتا پنل اول بیشتر شخصیتی و آشنایی فردی بود که هر کدام ار آنها چند دقیقه بیشتر طول نمی کشید و نیازی به مطالعه براشون نیست
                                                        پنل سوم سواالات درباره قوانین شهرداری و کار شهرداری و این جور چیزا بود که اگه کتابش بخرید یا اینکه دانلودش کنید، و همون بخونید کافیه و بیشتر سوالات هم مربوط به رشته کاریتون توی شهرداری هست
                                                        مثلا من حسابداری هستم درباره مسایل مربوط به مالی که توی کتاب قوانین شهرداری گفته شده ازم سوال شد
                                                        پنل اخر هم سوالات مبتدی زبان در حد معرفی خودت و ... و کامپیوتر هم در حد مبتدی مثل ا ی توضیحی درباره اکسل
                                                        با این وجود باز سوالاتی که از من پرسیده شده با دوستم متفاوت بوده مثلا از ایشون سوالات هوش و ی دونه سوال عقیدتی هم پرسیده بودن
                                                        امری باشه من در خدمتم
                                                        • م
                                                          مسعود
                                                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶
                                                          رعنا خانم ریز به ریز نمیخواد بخونی
                                                          تمرکزتون بیشتر به مطالب مرتبط با رشته تحصیلی و کااریتون باشه
                                                          مثلا اگر شما محیط زیست باشید نیازی نیست قسمت مالی کتاب که مربوط به حسابداری هست را بخونید
                                                          موفق باشید
                                                        • ا
                                                          امید
                                                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
                                                          سوالات عقیدتی تو مرحله دوم منظور شما این هست دوباره مصاحبه داریم اگه ممکنه واطلاعی از ادامه روند دارید به ما هم ...ممنونم
                                                        • م
                                                          مسعود
                                                          ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲
                                                          عزیزم شمام از شیرازیها گله مند نباش
                                                          من ی توضیحی برای رعنا خانم دادم
                                                          باز من به اینجا سر میزنم
                                                          سوالی دارین بپرسین من در خدمتم
                                                          اما این به یاد داشته باشید که نباید به سوالاتی که از ما پرسیده شده اکتفا کرد و امکان اینکه سوالات شما کاملا متفاوت باشه هست
                                                          • r
                                                            raana
                                                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶
                                                            ممنون دوست عزیز واقعا لطف کردی.منتها چون رشته ما کامپیوترهست خب اخه کجای قوانین شهرداری به رشته منه خب مشخص نیست یا خب چه نیازی به Iicdl هست که بپرسن.ولی بازم بینهایت ممنون واقعا لطف کردین.امیدوارم خدا همیشه هواتونو داشته باشه.
                                                            • م
                                                              مسعود
                                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۷
                                                              خواهش میکنم
                                                              • م
                                                                مسعود
                                                                ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹
                                                                قوانین شهرداری را وظایف شهرداری و قوانین کلی شهرداری را بخوان و از شهرداری شهرتون ی اطلاعات داشته باشی بد نیست
                                                          • ک
                                                            کردستان به تات
                                                            ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰
                                                            منظور شما دقیقا چیه؟واصح بگید؟
                                                            • گ
                                                              گله مندم ازشیرازی ها
                                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹
                                                              دوست عزیر منظور بنده اینکه الان من چه بخونم همین!بذاریدبیشترتوضیح بدم: آیافقط تخصصی وقوانین شهرداری وکامپیوتر وزبان بخونم ویادرکناراینهااحکام ومسایل سیاسی وعقدتی وغیره بخونم؟بابا داداش من ؛در کل شما چه خوندید وچه ازتون پرسیدن وخیلی ساده است بگیدالان ب من راه وچاه رو نشون بدید که چکارکنم وچه بخونم همین.یا علی
                                                            • ن
                                                              ن
                                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸
                                                              سلام کسی از دوستان در مورد منابع مصاحبه اطلاعی داره؟ از بچه‌های گیلان کسی هست که مصاحبه رفته باشه یا از زمانش مطلع باشه؟ لطفا راهنمایی کنید

                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                              ثبت پاسخ