استخدام تعمیرکار در شرکت TPM در تهران

منقضی شده

شرکت TPM مجموعه ایی فعال و بین المللی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری هوشمند و سامانه های ضبط حرفه ایی تصاویر می باشد . شرکت در نظر دارد ، در حوزه تخصصی ذیل نسبت به جذب و پذیرش افراد واجد شرایط با سابقه کاری لازم و منطبق ( تسلط کامل ) ، با توجه به لحاظ نمودن حقوق توافقی ، اقدام به استخدام نماید . شایان ذکر است ، افراد دارای تجربه لازم با توجه به تخصص تعریفی در هر شغل که به تفکیک در ادامه به آن اشاره شده است ، مورد پذیرش واقع خواهند شد ، لذا چنانچه رزومه شما به لحاظ تجربه کاری وعملی، کمتر از 80 % موارد درخواستی بوده باشد ، لطفا از ارسال رزومه خودداری بفرمائید .

این شرکت پس از استخدام دارای بیمه تامین اجتماعی برای تمامی پرسنل می باشد .

 عنوان شغلی شرایط عمومی شرایط تخصصی
تعمیرکار
  • دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتغال به تحصیل و فراغت کامل از آن و نیز داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان
  • ساکن بودن در شهر تهران یا اطراف تهران با فاصله نزدیک
کلیه فارغ التحصیلان با سابقه کار و نیز متخصصان تجربی که نه به شکل آکادمیک (حداقل با دیپلم فنی به بالا ) در حیطه ردیفهای شغلی پیشنهادی ، واجد شرایط باشند به مصاحبه مرحله اول دعوت خواهند شد .
  • الف) تعمیر کار الکترونیک مسلط به تعویض و نصب قطعات SMD ( SMT ) و با تجربه در تعمیرات موبایل ، تبلت یا نوت بوک و بهتر است که در زمینه تعمیرات دوربینهای تلویزیونی ودستگاههای ضبط آن نیز تا حدی اطلاعات پیش زمینه وجود داشته باشد.
  • ب) تسلط به نحوه کار با انواع ابزار مربوط به تعمیرات الکترونیکی و مخصوصا ابزار آلاتی نظیر هویه SMT و نیز هویه هوای گرم.
  • ج) آشنا بودن به شبکه در حد متوسط جهت تست انواع دستگاهها.
موارد الف و ب ضروری بوده ، ولی در مورد بند ج ) می توانید در مرحله مصاحبه تلفنی ، توضیح بیشتر بدهید .

نحوه ارسال رزومه : کارجویان عزیز لطفا توجه داشته باشید که در ایمیل Email ارسالی حتما به حقوق درخواستی خود اشاره کرده و مبلغ درخواستی نهایی خود را حتما قید بفرمائید . ضوابط داخلی شرکت به لحاظ اضافه کار و حق ماموریت طبق قوانین وزارت کار بوده و به حقوق توافقی اضافه خواهد شد. ارسال رزومه دقیق ( نوع فایل ارسالی حتما از نوع pdf یا word باشد و عکس 3*4 شما به آن الصاق گردد ) به آدرس ایمیل Email زیر بوده و حتما توجه داشته باشید که در قسمت سابجکت Subject ایمیل ، نام ، نام خانودگی بعلاوه عنوان تعمیر کار را قید بفرمائید. چنانچه تمایل به شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این شرکت و نحوه فعالیت آن می باشید ، لطفا با تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

این آگهی مربوط به ۲٬۵۷۴ روز پیش است و منقضی شده است بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود.