استخدام فروشنده خانم با روابط عمومی بالا در تهران

منقضی شده
این شرکت مجموعه ای فعال و بین المللی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری هوشمند و سامانه های ضبط حرفه ای تصاویر بوده و توانسته است در زمینه اجرا و ایجاد امنیت ، نظارت پیرامونی و نیز پروژه های بزرگ داخلی و خارجی مربوطه متعدد ، رزومه کاملا منحصر بفردی را در طول سالیان متمادی به خود اختصاص دهد . شرکت در نظر دارد ، در حوزه تخصصی فروش و امور اداری مربوطه ، نسبت به جذب و پذیرش افراد واجد شرایط با سابقه کاری لازم و منطبق ( تسلط کامل ) و فقط خانم ، با توجه به لحاظ نمودن حقوق توافقی ، اقدام به استخدام نماید . شایان ذکر است ، افراد دارای تجربه لازم با توجه به تخصص تعریفی در شغل مربوطه ، مورد پذیرش واقع خواهند شد ، لذا چنانچه رزومه شما به لحاظ تجربه کاری ، کمتر از ۸۰ % موارد درخواستی بوده باشد ، لطفا از ارسال رزومه خودداری بفرمائید . - شرایط عمومی: ۱. دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران ۲. داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ۳. فقط خانمها می توانند اقدام به ارسال رزومه نمایند ۵. عدم اشتغال به تحصیل و فراغت کامل از درس و دانشگاه ۶. ساکن بودن در شهر تهران و ترجیحا غرب تهران جهت سهولت در رفت و آمد   - شرایط تخصصی همکاری جهت استخدام : کلیه فارغ التحصیلان با سابقه کار و نیز متخصصان تجربی که نه به شکل آکادمیک ( حداقل با دیپلم فنی به بالا ) در حیطه ردیفهای شغل پیشنهادی ، واجد شرایط باشند به مصاحبه مرحله اول دعوت خواهند شد : الف)داشتن روابط عمومی بالا در ارتباط با مشتری . ب)آشنا به یکی نرم افزارهای حسابداری رایج . ج)داشتن فن بیان قوی . د)استعداد فعالیت در کارهای گروهی Team Work . ه)استعداد در فراگیری نکات فنی مربوط به کالا های الکترونیکی نظیر دوربین ، کامپیوتر و غیره . ز)لطفا چنانچه زود عصبانی می شوید از ارسال رزومه خودداری نمائید . ر)داشتن حداقل سابقه کار یکسال در امر فروش ضروری می باشد . ن)قابلیت سازگاری و تطبیق با انواع شرایط و قوانین جدید که در شرح وظایف بخش اداری لحاظ می گردد ( انعطاف پذیری نسبت به قوانین سازمانی شرکت ) . ق)آشنا به کامپیوتر و نرم افزارهای Office نظیر Word  و Excel و غیره و نیز توانایی کار با اینترنت جهت ارسال یا دریافت Email .   نحوه ارسال رزومه :
  • کارجویان عزیز لطفا توجه داشته باشید که در ایمیل Email ارسالی حتما به حقوق درخواستی خود اشاره کرده و مبلغ درخواستی نهایی خود را حتما قید بفرمائید .
  • ضوابط داخلی شرکت به لحاظ اضافه کار و حق ماموریت طبق قوانین وزارت کار بوده و به حقوق توافقی اضافه خواهد شد .
  • این شرکت پس از استخدام دارای بیمه تامین اجتماعی برای تمامی پرسنل است .
  • ارسال رزومه دقیق ( نوع فایل ارسالی حتما از نوع pdf یا word باشد و عکس ۳*۴ شما به آن الصاق گردد ) به آدرس ایمیل Email زیر بوده و حتما توجه داشته باشید که در قسمت سابجکت Subject ایمیل ، نام ، نام خانودگی با عنوان ” فروشنده ” را قید بفرمائید.
چنانچه تمایل به شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این شرکت و نحوه فعالیت آن می باشید ، لطفا با تلفن ۰۹۱۹۱۰۶۲۱۵۵ تماس حاصل نمایید .
این آگهی مربوط به ۳٬۱۸۷ روز پیش است و منقضی شده است بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود.