استخدام برنامه نویس وب سایت در شرکت طراحی سایت نونگار

منقضی شده
شرکت طراحی سایت نونگار قدیمی ترین و قوی ترین شرکت طراحی سایت ایران با توجه به افزایش تعدادپروژه های ورودی خود درصدد جذب برنامه نویسان حرفه ای PHP می باشد. این مجموعه ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی سایت های اینترنتی دارد و تاکنون کار طراحی در حدود ۳۵۰۰ وب سایت را انجام داده است. همچنین نونگار مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد. تخصص های مورد نیاز برای استخدام به صورت حضوری و یا غیر حضوری در نونگار به صورت زیر می باشد.
عنوان شغلی توضیحات
برنامه نویس وب سایت
  • برنامه نویس وب سایت به جز کد نویسی های سمت کاربر نظیر HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت می بایست برنامه نویسی PHP را به صورت حرفه ای بداند.
  • اکثر پروژه های وب بدون نیاز به برنامه نویس حرفه ای PHP قابل اجرا می باشد اما در پروژه های خاص تر،که نیاز به عملیات های خاصی می باشد نیاز به برنامه نویس وب سایت می باشد.
توجه:
  • زمان کاری این مجموعه از ساعت ۹صبح تا ۱۷ بعدازظهر شنبه تا چهارشنیه در ایام کاری و پنج شنبه ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر می باشد و کلیه پرسنل این مجموعه بیمه می شود و طبق قانون کار عمل می شود.
  • نونگار با توجه به حجم بسیار بالای پروژه های ورودی خود نیاز به طراحان و برنامه نویسان با تجربه وب سایت دارد. زبان برنامه نویسی تخصص نونگار PHP می باشد و پروژه های خود را توسط این زبان برنامه نویسی پیاده سازی می نماید.
  • نونگار در راه اندازی سایت های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال استفاده می نمایدو همچنین در طراحی سایت های فروشگاهی از مجنتو و پرستا شاپ استفاده می نماید. بسته به نوع پروژه ممکن است نیاز باشد سایتی از پایه کد نویسی گردد که نیاز به دانش برنامه نویسی و کد زنی PHP از پایه می باشد.
  • نونگار معمولا سایت های خود را تحت دیتابیس MYSQL بالا می آورد و بنابراین نیاز به دانش SQL نویسی نیز می باشد و البته ممکن است نیاز به کار با دیتابیس هایی نظیر MSSQL نیز نیاز باشد.
  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن خط مشی اصلی نونگار می باشد و با توجه به این اصل نونگار در صدد می باشد تا گروهی از طراحان و برنامه نویسان با تجربه را گردآوری نموده تا به این مهم دست یابد.
  • نونگار برای اجرای پروژه های خود از نیروهای حضوری و غیر حضوری استفاده می نماید که با توجه به نوع پروژه خود روش انجام پروژه مشخص می گردد.
آدرس سایت های این مجموعه http://limotorsh.com،http://sitecode.ir و همچنین وب سایت زیر می باشد. واجدین شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
این آگهی مربوط به ۲٬۷۱۱ روز پیش است و منقضی شده است بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود.