استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

۸۴۶۳۷ نظر

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

خبر ۲۴ تیر ۱۴۰۲- زمان اعلام نتایج نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به اطلاع میرسانیم، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ می رساند با یاری خداوند متعال ، تاریخ نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ اعلام خواهد شد.
گفتنی است در این مرحله داوطلبانی که در معاینات صنعتی حایز شرایط انجام وظایف شغلی شناخته شده اند به ترتیب بالاترین رتبه نهایی فرد در سهمیه آزمون مجاز به ادامه فرآیند شده اند

شایان ذکر است با توجه به اینکه آزمون برگزار شده جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سال های آتی فولاد مبارکه است از نفرات مجاز فوق الذکر به تدریج و بر اساس نیاز شرکت ، جهت تکمیل فرآیند جذب دعوت به عمل خواهد آمد

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  •  اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۰ بهمن ۱۴۰۱  اعلام شد. با مراجعه به بخش  شرایط عمومی و اختصاصی  آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون مصاحبه استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌توانید از «منابع و سوالات مفید مصاحبه » موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

زمان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی ۲۵ آبان الی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ است
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.
  • زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

دریافت کارت آزمون

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

متقاضیان محترم، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱و ۲ دی  ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج آن ۲۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج آزمون

 

مروری بر آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی و از شرکت‌های پیشروی ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون با تعریف ده‌ها پروژه توسعه کمی و کیفی در گروه بزرگ فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار صدها نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی فراهم کرده است. فولاد مبارکه قرار است تعداد زیادی از افراد استخدام کند، از این حیث می‌توان آن را بزرگ‌ترین آزمون استخدامی یک شرکت فعال در صنعت فولاد کشور دانست.
در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ عنوان شده است که تعداد ۱۱۰۳ نفر در گروه‌های شغلی اپراتور با مدرک دیپلم و کارشناس با مدرک لیسانس به استخدام این شرکت درخواهند آمد. برخی از شرایط عمومی مندرج در آگهی استخدام این شرکت عبارتند از: «تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سو مصرف مواد اعتیادآور و داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا آخرین روز برگزاری آزمون». برای مطالعه کامل شرایط عمومی، اینجا کلیک کنید. سقف محدودیت سنی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه برای شغل اپراتور ۲۴ سال و برای شغل کارشناس ۲۸ سال است. این شرکت برای دارندگان کارت پایان خدمت و فرزندان ایثارگران و افراد با سابقه کاری، تسهیلاتی برای افزایش سقف محدودیت سنی معین کرده است که برای اطلاع از آن‌ها دفترچه آزمون را از اینجا بخوانید یا به بخش «سوالات متداول»، رجوع کنید.
افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب حد نصاب آزمون استخدامی و بخش مهارت و شایستگی‌های رفتاری به بخش معاینات طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند. افرادی که در هر یک از این مراحل فاقد شرایط تشخیص داده شوند از فرآیند استخدام حذف می‌شوند. در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ ذکر شده است: «این آزمون برای تامین نیازهای سال‌های آتی شرکت برگزار می‌شود و از این‌رو نفراتی که همه مراحل استخدامی را با موفقیت طی کرده‌اند به تدریج و بر اساس نیاز شرکت برای تشکیل پرونده فراخوانده می‌شوند.
«ای استخدام» برای شما داوطلب گرامی آرزوی موفقیت دارد و پیشنهاد می‌کند «منابع مطالعاتی آزمون» برای قبولی در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه را مطالعه کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه «منابع مطالعاتی آزمون‌های استخدامی»، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.

 

صفحات استخدامی شرکت‌های فولاد

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۴٬۶۳۷ نظر برای استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

  • J
    Javid
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳
    سلام و وقت بخیر
    لطف کنید کسایی که کد ۱۰ بودن و رد شده های طب هستند یه آماری بدن.ممنون میشم.
    • و
      وحید
      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۷
      چه آماری میخوای برادر من .دیگه رد شدیم رفت . بیخیال
      • ع
        علیرضا
        ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵
        سلام
        اصلا کسی هست که بهش گفته باشن رد شدی یا هنوز پزشک معتمد و این جور کرتحل مونده؟؟
        • ع
          علیرضا
          ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰
          مراحل
      • i
        iman
        ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۴
        سلام دوستان
        من رتبه تک رقمی خیلی خوب تو یکی ازکد رشته هاداشتم.مصاحبه عالی بود (اینو با توجه به کسایی که تو آزمون مهارت بودند و ازشون پرسیدم چجور دادند میگم)ولی برا بقیه مراحله دعوت نشدم به نظرتون برا پیگیری چیکار کنم؟
        من واقعا به خاطر فولاد از خیلی چیزا گذشتم و به خودم مطمئن بودم
        • ع
          علی
          ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۹
          سلام بچه ها
          من تو کد, 31رشته حسابداری رتبم شد49
          ک 16نفر میخواستن
          ب نظرتون امیدی, واسه زنگ زدن هست
          ازکجا باید یه خبری, بگیرم
          • ش
            شیما
            ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵
            من رتبه زیر ده بودم با احتساب مصاحبه 18شدم به من گفت خیلی امید نداشته باش. موندم چقدر مصاحبه به من کم دادن!!!
            • س
              سوال مهم
              ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲
              سلام دوستان،یه سوال دارم لطفا هر کس اطلاع داره جواب بده.به یکی از اشناهای ما چندتا فرم از مجتمع فولاد دادن که پرکنه وتحویل بده وازش ازمون بگیرن وتو بخش اداری قسمت حسابداری مشغول به کار بشه..الان که موعد جذب در مجتمع فولاد نیست و در ازمون قبل رشته حسابداری رو از طریق ازمون گرفتن..به نظرتون چنین چیزی ممکنه؟ کسی اینجا هست بارشته حسابداری شرکت کرده باشه؟
            • ح
              حامد اصفهان
              ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷
              رشته حسابداری چند نفر رد شده و انصرافی داشتیم ؟
              • h
                hamed
                ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶
                بله 15 نفر رفتند طب صنعتی ولی ممکنه کسایی رد شده باشند که از نفرات بعدی دعوت به عمل می آید؟سوال من اینه که آماری هست از رد شده های طب صنعتی کد 21؟ممنون میشم جواب بدین دوستان عزیز.
                • h
                  hamed
                  ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۱
                  سلام دوستان کارشناسی رشته برق قدرت کد 21 چند نفر طب رد شدند؟کسی آمار داره.من امروز زنگ زدم 3402 یه آقایی جواب داد خیلی هم خوش برخورد بود مثل آبی که روی آتش بریزند رتبم گفت.بعد ازش پرسیدم بین چند نفر؟گفت بین چهل نفر.یعنی اولش گفت ما پنج نفرو میخاستیم که گرفتیم.بعد ازش پرسیدم این رتبه بین چند نفره گفتش بین چهل نفر.بعد گفتم ممکنه بیشتر از اون تعداد بخواند نیرو جذب کنند گفت نامه ای که با ما دادند تعداد مشخصی بود و ما بر اساس اون فرخوان دادیم.حالا دوستان میان میگند سال های قبل بیشتر از تعداد اعلامی جذب شده به نظرم این دفعه اصلن اینجوری نیست .خودش گفت این شماره 3402 مسئول استخدام
                  • ا
                    احمد
                    ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۹
                    رتبه چیو پرسیدی؟ رتبه آزمون کتبی که زده بودن تو سایت
                    • h
                      hamed
                      ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۶
                      نه رتبه کلی شامل محاسبه کلیه نمرات از جمله نمره کتبی که فکر کنم ضریبش خیلی کم کردند و دو روز کانون و نمرات قسمت های مختلف.
                      رتبه رو گفت از بین چهل نفر که دعوت شده بودند به کانون و نهایتا 15 نفر میخاند تو کد 21 .حالا من موندم چند نفر برق قدرت کارشناسی طب رد شدند و شانس ممکنه به ما زنگ بزنند یا نه .
                    • م
                      مه
                      ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
                      سلام ببخشید من متوجه نشدم, مگه 15 نفرو نمیخان برا برق قدرت
                      پس چرا 5 نفرو گرفتن؟
                      • h
                        hamed
                        ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹
                        سلام 15 نفر میخاند از بین 40 نفر انتخاب شدند ولی من موندم چند نفر تو طب صنعتی رد شدند .ممکنه کد 21 ما دعوت بشیم برا طب صنعتی ؟؟
                        • م
                          محم
                          ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵
                          خوب اگه 15 نفرا گرفتند که دیگه کسیو بیشتر نمیگیرند این دوره
                      • ح
                        حسین 12
                        ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۵
                        سلام زنگ بزنید فولاد اشنا نمیخاد داخلی 3402کد ملی بدین تا بهتون بگه
                        • م
                          مهدی مرادی
                          ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۱
                          با عرض سلام.
                          لطف می کنید شماره فولاد رو بدید ؟ ممنون.
                        • ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
                          سلام. یکی ازدوستان گفت که بهش گفتندرتبش۹۰شده میخواسم بدونم یعنی زنگ بزنیم رتبه رامیگن؟؟؟یااینکه ایشون آشناداشتن؟؟؟
                          • پ
                            پیچک
                            ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
                            سلام دوستان
                            تا جایی که من اطلاع دارم کارشناسها همشون تا آخر مرداد دعوت میشن به آموزش.
                            انشالله تکلیف همه خیلی زود مشخص بشه.
                            • م
                              مهران
                              ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۱۶
                              ای بابا مگه کارشناس ها هنوز مشغول نشدن؟
                              همه دیپلمه ها که طب قبول شدن آموزششون شروع شده؟
                              • م
                                مه
                                ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹
                                سلام امیدوارم همینطور بشه
                                منم کارشناسیم
                              • ح
                                حسین
                                ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷
                                سلام.رتبه هاتون اگه خوب باشه بعداز گزینش 40نفر اخر بچهها احتمالا نوبتدماست که طب بریم
                                • ع
                                  علی
                                  ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸
                                  تاریخ گزینش این 40 نفر کی هست؟
                                  • ح
                                    حسین
                                    ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۸
                                    فک نکنم توی این سال زتگ بزنن به ذخیره ها
                                    • ح
                                      حسام
                                      ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۵
                                      سلام نمی خوام نا امیدتون بکنم دوستان ولی من تماس گرفتم بهم گفت رتبت شده 140 کد 10 هم هستم گفت مثل روال سال های پیش نیست که تا چند سال بعد هم تماس بگیریم هر تعداد می خواستیم گرفتیم مثلا گروه شما همون 86 نفر هستش
                                      • ر
                                        رضا
                                        ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴
                                        خوب پس اینایی که طب رد شدن چی میش؟جایگزین نمیکنن
                                        • ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵
                                          آقاحسام امیدت به خداباشه...منم زنگ زدم کد۱۰گفت رتبم۱۴۱شده...بعدگفتم امیدی هست گفت برااین دوره بعیدمیدونم امااگه سال دیگه گفتن نیرومیخاندماازاولویتابعدی که شماباشیدزنگ میزنیم چون حدود۳۰نفرطب ردشدن...امابایدتوکل برخداکرد...که ببینیم قسمت چیه
                                          • ر
                                            رضا
                                            ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۲
                                            یعنی از گروه 10سی نفر طب ر د شدن یا کلی ؟شما پرسیدی که سی نفر رد شدن.؟
                                            • ر
                                              رضا
                                              ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵
                                              رتبه کتبیتون چند بود
                                          • ح
                                            حسین2
                                            ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶
                                            سلام.رتبه هاتون اگه خوب باشه بعداز گزینش 40نفر اخر بچهها احتمالا نوبتدماست که طب بریم
                                            • ا
                                              امیدوار
                                              ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
                                              این هفته انگار یه عده رفتن مصاحبه عقدتی، کسی سراغ نداره چند نفر بودند؟
                                              • m
                                                m
                                                ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰
                                                سلام نوشته که الکی تو چقد زود باوری
                                                • ح
                                                  حسین 12
                                                  ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۵۰
                                                  به من گفتن رتبم 90شده کد12ولی نگفتن منتظر باشم یا نباشم
                                                  • ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۱
                                                    مگه زنگ بزنیم رتبمونابهمون میگه؟؟؟
                                                    • ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲
                                                      بعدشم احتمال صددرصدمنتظرباش...چون دیگه پنج نفراریزش داره...
                                                      • ر
                                                        رضا
                                                        ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
                                                        ؟شما رتبه کتبی؟تون چند بود
                                                      • ن
                                                        ن
                                                        ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۵
                                                        سلام .کسی میدونه گروه بعدی که برای آموزش دعوت میشه چه تاریخیه.
                                                        • ی
                                                          یاعلی
                                                          ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۹
                                                          سلام بچه ها باارزوی موفقیت من کد12هستم بهم گفتندکه تو رزروی ها(ذخیره) هستم ولی تکلیفم را نمیدونم که اخرش چی میشه کسی خبر نداره باتشکر
                                                          • ع
                                                            علی.ت
                                                            ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۰:۵۳
                                                            سلام دوست عزیز منم کد 10 جز ذخیره هستم. فعلا باید صبر کنیم قبولیا طب همشون برند برا اموزش تا بعدش نوبت ما بشه.
                                                            • .
                                                              ...سردار
                                                              ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵
                                                              یه سوال دارم از دوستانی که میگن جزء ذخیره ها هستن.
                                                              به شماهم تماس گرفتن گفتن ذخیره هستید؟
                                                              یانه شما هم فقط کتبی رو قبول شدین ولی مهارت رو نه؟؟
                                                              • ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷
                                                                نه همونایی که کتبی قبول شدن وبعدازمهارت زنگشون نزدند
                                                                • ع
                                                                  علی.ت
                                                                  ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷
                                                                  من همون اردیبهشت ماه زنگ زدم 3401 گفتند قبول نشدم و رفتم جز ذخیره و اگه کسی تو طب صنعتی رد شد باهام تماس میگیرند. ازمون مهارت رو هم رفتم . باید صبر کنیم
                                                              • ش
                                                                شیما
                                                                ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۱۶
                                                                من خودم هم فولاد جز ذخیره شدم حالا بماند که رتبه تک رقمی داشتم خدا را شکر آزمون تامین اجتماعی قبول شدم .این آزمون هم بر عکس فولاد نمره کتبی ملاک هست با ضریب 70و خدا رآ شکر میکنم که وارد این صنعت نشدم اولش ناراحت بودم ولی حالا خوشحال هم هستم
                                                                • م
                                                                  مه
                                                                  ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۵۳
                                                                  سلام دوست عزیز
                                                                  یعنی الان راضی هستین رفتین تامین اجتماعی؟از فولاد بهتره؟
                                                                  اخه منم رتبه م تک رقمیه, منتظر فولادم, ولی اب وفاضلاب هم قبول شدم
                                                                  • م
                                                                    مهدی
                                                                    ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳
                                                                    بدون شک اب و فاضلاب. جای دولتی هستش. فولاد خصوصی هستش و وضعیت صنعت نامشخص هستش
                                                                    • ر
                                                                      رضا
                                                                      ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴
                                                                      شمآ هم جز ذخیره ها هستین ؟چ کدی هستین
                                                                  • ا
                                                                    احمد
                                                                    ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷
                                                                    سلام من که امیدی ندارم به فولاد جز ذخیره ها هستم. اصلا از چهارمحال کسیو گرفتن؟؟؟
                                                                    • م
                                                                      م
                                                                      ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
                                                                      آره داداش نصف بیشتریشون چهارمحالی هستن
                                                                      • ا
                                                                        احمد
                                                                        ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۲۵
                                                                        ما که هر کیو دیدیم ردش کردن شما از کجا می گی نمی دونم،، زمان آزمون مهارت هم خیلی کم ازچهارمحال بود،، نمایندگان اصفهان کار خودشو نو کردن
                                                                        • م
                                                                          م
                                                                          ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۰:۰۰
                                                                          الان تو گروه اولی که اومدن آموزش هفت نفر چهارمحالی هستن که منم هستم
                                                                          • م
                                                                            م
                                                                            ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۰:۰۶
                                                                            سلام دوستان . میخوام یه خبر خوشحال کننده به ذخیره ها بدم .من جزء گروه اول آموزشی هام . یه روز که مرکز تحقیقات برامون کلاس گذاشته بودن رفتم اتاق انتخاب و استخدام سوال کردم گفت اگه تو طب ردی داشته باشیم که داریم از کسانی که مهارت دادن دعوت میشه نه کسایی که کتبی رد شدن و این بازه زمانی زیادی داره و ممکنه چند ماهی طول بکشه ؟ برام دعا کنین امید وارم همتون را ببینم توی فولاد . اگه سوالی هم دارین بپرسین تا بدم جوابش را واستون بگیرم
                                                                            • ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵
                                                                              دمت گرم امیدوارمون کردی...خداخیرت بده... انشاالله هرکی حقشه قبول بشه شماهم موفق باشی
                                                                              • ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸
                                                                                دوست عزیزنمیدونی کد۱۰چندنفرقبول شدن ورفتن براآموزش؟؟؟ممنون اگه جواب بدی
                                                                                • م
                                                                                  م
                                                                                  ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۵
                                                                                  سلام اکثر بچه ها گروه 10 و 12 هستند و فکر کنم اگه بیشتر از پنجاه تا نباشن کمترم نیستن
                                                                              • ر
                                                                                رضا
                                                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۷
                                                                                پس ذخیره ها خبری نشد؟
                                                                                • ج
                                                                                  جواد
                                                                                  ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۴۷
                                                                                  باید برن دنبال یه کار دیگه بیخودی هم معتل نباشن که یه نفرشونم خودمم
                                                                                  • م
                                                                                    مهرداد
                                                                                    ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷
                                                                                    خوب به ذخیره ها میزنن ولی طول میکشه
                                                                                  • ن
                                                                                    ناشناس
                                                                                    ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
                                                                                    تا بیان لطف کنن بزن همه یجا قبول شدن و رفتن!دیگه نیاز نیست بزنن?
                                                                                  • ح
                                                                                    حامد
                                                                                    ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۴
                                                                                    سلام دوستان
                                                                                    از گروهی که این هفته آموزششون شروع شده واسه کارشناسی هم هستن؟

                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                    ثبت پاسخ