استخدام کارشناس تولید محتوا در تجارت الکترونیک ستاره اصفهان

منقضی شده
شرکت تجارت الکترونیک ستاره جهت تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط زیر در اصفهان استخدام می نماید. معرفی مجله ستاره:مجله ستاره یک رسانه آنلاین است که در راستای آموزش و اطلاع رسانی در زمینه‌ی موضوعات مختلف از جمله خبر، آشپزی،سبک زندگی،بهداشت و سلامت، چهره ها،مذهبی،فرهنگی و هنری و ... فعالیت می‌کند.
عنوان شغلی انتظارات ما  انتظارات شما
کارشناس تولید محتوا
  • درحال حاضر و در راستای تامین نیروی انسانی سایت، ما به دنبال تعدادی نویسنده، محقق و یا مترجم جهت تولید محتوا برای وب سایت هستیم که به صورت تمام وقت، پاره وقت و یا کار در منزل با ما همکاری کنند. طبیعتا آشنایی کافی با برنامه‌های کاربردی کامپیوتر مثل آفیس و فوتوشاپ و مهارت کافی در تایپ و توانایی کار با محیط وب از الزامات این شغل می‌باشد. لطفا تنها در صورتی که با شرح وظایف یک نویسنده وب (Copywriter) آشنایی دارید برای این شغل اقدام نمایید. تولید محتوا می‌تواند به صورت نوشتن مطلب جدید، گردآوری و تحقیق، و یا در صورت تمایل ترجمه از منابع خارجی انجام شود.
  • ما متعهد هستیم که برای شما یک محیط کاری سالم، پرانرژی و رو به پیشرفت فراهم کنیم. شما می‌توانید بسته به زمانی که برای کار صرف می‌کنید میزان درآمد خود را تعیین کنید. نیروهای تمام وقت بر مبنای حقوق اداره کار و حقوق نیروهای نیمه وقت نیز به همان نسبت محاسبه خواهد شد.
نحوه همکاری: در راستای احترام به وقت شما همکار گرامی،خواهشنمد است ابتدا فرم همکاری که لینک آن در ادامه آمده است را دانلود کرده و در قالب یک فایل پی دی اف به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.در صورتی که شرایط همکاری فی‌مابین وجود داشته باشد، حداکثر ظرف مدت ۷ روز کاری همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. متقاضیان محترم می توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

این آگهی مربوط به ۲٬۷۵۸ روز پیش است و منقضی شده است بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود.