استخدام سری جدید شرکت معتبر TPM

۱ نظر
Untitled شرکت TPM مجموعه ایی فعال و بین المللی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری هوشمند و سامانه های ضبط حرفه ایی تصاویر بوده و توانسته است در زمینه اجرا و ایجاد امنیت ، نظارت پیرامونی و نیز پروژه های بزرگ داخلی و خارجی مربوطه متعدد ، رزومه کاملا منحصر بفردی را در طول سالیان متمادی به خود اختصاص دهد . این شرکت در نظر دارد ، در حوزه های تخصصی ذیل نسبت به جذب و پذیرش افراد واجد شرایط با سابقه کاری لازم و منطبق ( تسلط کامل ) ، با توجه به لحاظ نمودن حقوق مکفی و توافقی ، اقدام به استخدام نماید . شایان ذکر است ، افراد دارای تجربه لازم با توجه به تخصصهای تعریفی در هر شغل که به تفکیک در ادامه به آن اشاره شده است ، مورد پذیرش واقع خواهند شد ، لذا چنانچه رزومه شما به لحاظ تجربه کاری ، کمتر از 80 % موارد درخواستی بوده باشد ، لطفا از ارسال رزومه خودداری بفرمائید . چنانچه تمایل به شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرکت TPM و نحوه فعالیت آن می باشید ، لطفا به آدرس اینترنتی www.tpmcctv.com مراجعه نمائید . شرایط عمومی: 1. دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران 2. داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر 3. فقط آقایان می توانند اقدام به ارسال رزومه نمایند 4. دارای گواهینامه پایه دو و داشتن ترجیحا وسیله نقیله شخصی ( داشتن وسیله نقلیه شخصی اجباری نمی باشد ولی امتیاز دارد ) 5. عدم اشتغال به تحصیل و فراغت کامل از آن و نیز داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان 6. ساکن بودن در تهران و یا شهرهای اطراف تهران ( همچنین استان البرز ) 7. تجربه لازم جهت کار در ارتفاع استاندارد ، بسته به نوع محیط indoor و یا outdoor ( برای ردیف شغلی 2 یعنی تعمیر کار نیاز نیست ) 8. توانایی انجام کار در سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران و خارج از کشور ( کار در خارج از کشور اجباری نبوده ولی امتیاز دارد ) - ( برای ردیف شغلی 2 / تعمیر کار نیاز نیست ) شرایط همکاری و ردیفهای شغلی مورد نظر جهت استخدام : کلیه فارغ التحصیلان با سابقه کار و نیز متخصصان تجربی که نه به شکل آکادمیک ( حداقل با دیپلم فنی به بالا ) در حیطه ردیفهای شغلی پیشنهادی ، واجد شرایط باشند به مصاحبه مرحله اول دعوت خواهند شد .
شبکه کار Network مسلط به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه شامل موارد زیر
  • تسلط به انواع ویندوز و ویندوز سرور
  • تسلط کامل به کابل کشی شبکه و استانداردهای آن در محیطهای Indoor و Outdoor شامل Cat 5 و Cat 6 و نیز سوکت زنی و سر بندی مربوطه در مسیر انتقال و نیز چیدمان استاندارد هرکدام از آنها در رک یا سرور سخت افزاری مربوطه
  • مسلط به کار با انواع سویچها HUBو روترها ، مخصوصا تجهیزات CISCO
  • تسلط کامل به کنترل ، تنظیم و راه اندازی اتاق سرور و چیدمان رکهای فلزی
  • تسلط کامل به نصب و راه اندازی کامپیوتر و سخت افزار مربوطه
  • تسلط به نصب نرم افزارهای کاربردی
  • توانایی کار در سرار کشور جمهوری اسلامی ایران
 
مونتاژ کار الکترونیک ، با سابقه کار حداقل 1 سال به بالابصورت حرفه ایی یا تجربی و مسلط به موارد زیر
  • تسلط به کار با انواع ابزار نظیر پیچ گوشتی اتومات و دستی ، انبر دست و سیم چینتجربه کاری لازم با انواع بردهای الکترونیکی نظیر سیستمهای صوتی و تصویری نسل جدیدتسلط به کار با انواع هویه نوک ریز یا معمولی و نیز هوای گرم
  • مسلط به کار با دستگاه مولتی متر و غیره
نحوه ارسال رزومه : کاربران عزیز لطفا توجه داشته باشید که در ایمیل Email ارسالی حتما به حقوق درخواستی خود اشاره کرده و مبلغ درخواستی خود را حتما قید بفرمائید . ضوابط داخلی شرکت TPM به لحاظ اضافه کار و حق ماموریت طبق قوانین وزارت کار بوده و به حقوق توافقی اضافه خواهد شد . این شرکت پس از استخدام دارای سه نوع بیمه شامل تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت برای تمامی پرسنل است . ارسال رزومه دقیق ( نوع فایل ارسالی حتما از نوع pdf یا word باشد و عکس 3*4 شما به آن الصاق گردد ) به آدرس ایمیل Email زیر بوده و حتما توجه داشته باشید که در قسمت سابجکت Subject ایمیل ، نام ، نام خانودگی و تخصص مربوطه با ردیفهای شغلی با عنوان " مونتاژ کار " یا " شبکه کار " را قید بفرمائید :
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام سری جدید شرکت معتبر TPM

  • ا
    امین
    ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲
    ما که یک سال هم سابقه کار نداریم ؟ چی

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ