استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۶۶۶ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۶۶۶ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ز
    زهره به مدیر گرامی
    ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵
    سلام خدمت مدیر گرامی لطفا دیدگاه منو تایید بفرمایید باتشکر.
    • م
      مدیر
      ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳
      با سلام
      کاربر گرامی دیدگاه شما در ساعت 14:16 دقیقه تایید شده است لطفا دقت فرمایید
      با تشکر
      • ز
        زهره به مدیر گرامی
        ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
        با تشکر از شما مدیر گرامی.
    • ز
      زهره به آقا جواد وسایردوستان
      ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶
      سلام دوستان گرامی.من سنم چند ماهه از سی سال گذشته.از شما دوستان یه راهنمایی میخاستم هر کسی میدونه منو راهنمایی کنه لطفا.من میخام با این شرایط سنی که دارم یعنی از سی سال رد شدم در آزمون تامین اجتماعی و بانکها و آزمونهای آینده شرکت کنم آیا با این وضعیت اگه قبول بشم ردم میکنند؟اگر ردم کردند میتونم برم دیوان عدالت اداری شکایت کنم و حقمو بگیرم آخه تو قانون کشوری داریم که تا 40 سال میتونیم استخدام بشیم آیا این روش راه به جایی خواهد برد؟در ضمن من الان دارم ارشد میخونم اما قبل 32 سالگی تموم نمیکنم در حالی که اکثرازمونا برا ارشد 32 سال میخاند براهمین بسیار سردر گم هستم چه کنم لطفا آقا سروش و بقیه دوستان که تجربه و اطلاع دارند منو راهنمایی کنند؟مدیر گرامی لطفا تایید بفرمایید باتشکر.
      • ن
        ناشناس
        ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۱۲
        تا چهل سال برای شرایط خاص هست، وقتی میخوای تو یه آزمون ثبت نام کنی اولین چیزی که باید تایید کنی شرایط آزمونه و این یعنی بعدا نسبت به شرایط اولیه آزمون که شامل حداکثر سن و حداقل معدل و... میشه حق اعتراضی نداری
        • ج
          جواد
          ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
          سلام همونطور که دوستمون گفتن اون برا شرایط خاصه تامین که به هیچ وجه دستگاه اجرایی هم بعید میدونم بتونید شرکت کنید با این شرایط
        • ا
          ای تب
          ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴
          وقتی گفته مراکز درمانی یعنی فقط پرستار ماما این چیزا میهاد بیشتر
          نمیدونم چرا اینقدر منتظر استخدامیش هستین
          • م
            م
            ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
            منابع چ رشته ای
            • س
              سمیرا
              ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
              سلام خسته نباشید میشه لطف کنید بگید چه منابعی باید بخونیم ؟
              • س
                سایه
                ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷
                سلام دوستانی که تجربه دارند من معدل لیسانسم زیر 14 هست (پیام نور بودم)تامین اجتماعی ارشد هم جذب میکرد سال پیش؟معدل ارشدم خوبه میتونم فقط باهمون شرکت کنم
                • م
                  مونا
                  ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹
                  سلام دوستان ،روز بخیر
                  من برا مدیریت مدرسان گرفتم،رشته ام حسابداریه،ب نظرتون میتونه مفید باشه؟
                  • م
                    مرتضی
                    ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰
                    سلام وخسته نباشید
                    ببخشید میشه یکی بیاد جواب بده که از آزمونهای استخدامی خبری دارین؟؟
                    کی آزمونی برگزار میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                    ممنونم
                    • م
                      مریم
                      ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵
                      سلام دوستان بخصوص آقا جواد،لطف کنید درباره زمان استخدام یه خبر بگیرید،ممنون از لطفتون
                      من تازه کتاب گرفتم بخونم
                      • م
                        مهسا
                        ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱
                        سلام من رشتم مدیریت کتابایی ک اقا میثم معرفی کردن خیلی حجیمه نمیشه تو این زمان کم تمومش کرد چ برسه ب دوره و تست زنی دوستانی ک قبلا خوندنو تجربه ازمون دارن راهنمایی کنن چ کتابی حجم کم بازدهیش بالاس اگه میشه راهنماییم کنید مرسی من واقعا میخوام بخونم و خیلی برام مهمه قبولی
                        • م
                          محمد امین
                          ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۳۲
                          خیلی خلاصه ومفید بخای کتاب تیوری ها مدیریت مدرسان شریف خیلی خیلی خوبه البته این نظر منه تازه ،این کتاب هم تئوریهای مدیریت رو داره هم مدیریت سازمان ومنابع انسانی وهم تجزیه وتحلیل سیستم ها.
                          بعدشم به قول اقا جواد هرمنبعی که میگن صد در صد نیست خوب تا یه حدی میتونن ازمون رو پوشش بدن مخصوصا وقتی که برگزار کننده سنجش باشه خیلی نباید امیدوار درصدهای بالایی از خودتون باشید چون اصلا قاعده وقانون نداره.
                          موفق باشید.
                          • ج
                            جواد
                            ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۰۸
                            سلام ببین مهسا خانم یه مسءله هست این که کتابای کم حجم هم هست مثل کتابی که اقا محمد امین لطف کردن معرفی کردن ولی خصوصا برا کسی که هیچ پیش زمینه و مطالعه قبلی نداشته زیاد مناسب نیست شما خودت باید زحمت بکشی یه سر بزنی کتابخونه های شهرتون حتی دوست اشنا پرس و جو کنی کتابو از نزدیک ببینی که ایا برای شما با توجه به زمانی که در اختیار دارید پیش زمینتون و تواناییتون در خوندن مناسب هست یا نه جوری بخونی که به نظر خودت ۶۰ درصد سرفصل ها رو خونده باشی هرچند نه با جزییات اونوقت تضمینی برا قبولیت هست یه کار دیگه هم میتونی بکنی مدیریت مباحث تابلو و همیشگی رو بخونی در حدی که چند سوال جواب بدی بیشتر وقتت رو بذاری رو بیمه چون اکثرا مثل شما نمیتونن مدیریت خوب بزنن نگو گشتن دنبال کتاب تو کتابخونه سخته که وقتی استخدام بشی انقدر بایگانی انجام میدی که اندازه هزار تا کتابخونه پرونده میاری بیرون میذاری تو فرض کن این دو ماه هم بخشی از دوران استخدامت هست که حقوقشو کمی دیرتر میگیری اگه واقعا به قبولی امیر داشته باشی با این فکر انگیزت برا گشتن دنبال کتاب خوب بیشتر میشه
                            • م
                              محمد امین
                              ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳
                              ولی جواد جان ایشون ذکر کردن دانشجوی مدیریت هستند وحتما پیش زمینه ای در این رشته دارن
                              • م
                                مهسا
                                ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲
                                مرسی اقا جواد و اقامحمد امین بابت پاسخگوییتون و یه سوال دیگه اینکه یکی از مواد ازمون قانون و مقررات تامین اجتماعی هست ک همون ۱۱۸ تا قانون میشه اما بعضیام میگن قانون کارم باید بخونید الان من فقد ۱۱۸ تا قانونو لود کردم دارم نمیدونم از کدوم بیشتر سوال میاد ک از وقتم بهینه استفاده کنم
                              • ج
                                جواد
                                ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۲
                                قانون کار اگرهم سوال بیاد در حد یکی دوتست اونم مباحثی که به بیمه ربط داشته باشه سریع یه دور بخون نکته های مهم مرتبط رو خلاصه کن
                              • ا
                                ايدا به جواد
                                ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰
                                شما فکر کن من همیطوری یه چیزی گفتم فقط خواستم به بچه ها کمک کنم باورش با خودتون
                                • ج
                                  جواد
                                  ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۵۳
                                  سلام کسی نگفت شما خدای نکرده دروغ میگی فقط میگم بی مقدمه و بدون ذکر منبع میگی هر کس فکری میکنه خوب !
                                • ا
                                  ايدا به جواد
                                  ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۹
                                  سلام اقا جواد استخدام صد در صد اسفند برگزار میشه من از مدیر کل استانمون پرسیدم و اداره کل تهران سمت خودم کارشناس فرابری داده ها هستم
                                  • ا
                                    ايدا به جواد
                                    ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶
                                    قسمت فرابری داده ها هستم
                                    • ر
                                      رضا به ایدا
                                      ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۳
                                      ایدا خانوم میشه لطف کنید منابعی رو که واسه ترابری داده ها خوندین رو به ما هم معرفی کنین؟ خواهشا جواب بدین
                                    • ع
                                      علی
                                      ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶
                                      احتمالا امسال یا سال بعد فعلا تو این دوره اخرین امتحان جذب نیرو بکنند تا چند سال بعد.... چون که تو واحد خودمون سال بعد 4 تا 30 ساله داریم بعد هم بخشنامه 25 سال خانوما اومده بعد هم میگن 20 به بالا با دو فرزند یا معلول هم میتون پیش از موعد بکنن خلاصه نیرو خیلی کم دارند
                                      از الان بخونید ولی روال کار استخدام تامین هم میثم اقا زحمت کشیدن ملاحظه کنید ولی چاره ای نیست بعضی ها هم سهمیه دارن کاریشون نمیشه کردش من خودم با توکل به خدا یکم مطالعه مخصوصا جزوه تامین و مدیریت قبول شدم عمومی بالا نزدم
                                      • ن
                                        نیلوفر
                                        ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۵۵
                                        سلام علی آقا؛ موفق باشید ان شالله ؛ تشکر میکنم بابت خبر خوبتون؛ میشه لطفا جزوه ای که مطالعه فرمودین رو در اختیارمون قرار بدید؟ با تشکر فراوان
                                      • ب
                                        به منصور
                                        ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸
                                        سلام منصور جان ببین اینا رو میگم خودت سبک سنگین کن تامین حقوق ماه اول ۲تومن بعد ۶ ماه با انگیزشی ۳تومن خالص دریافتی بعد مثلا ۲۰ سال به ۵-۶تومن برا کارمند عادی میرسه سرپرست و رییس واحد بیشترم میشه تامین پیشرفت تا سطح سرپرست قسمت ممکنه بعد اون سخت میشه تا درون شعبه باشی سرپرست و رییس واحد هم که باشی باید صبر و اعصاب پولادین و اطلاعات و سواد و توانایز خوب داشته باشی در تامین شما استرس مثل بانک نداری ولی حجم کار و درگیری متنوع با پرونده ها جوری هست که اگه بخوای شب هم کار برا انجام دادن هست الان ما ۵۰ ساعت باید اضافه کار پر کنیم یعنی غیر پنجشنبه فقط ۳ روز در ماه میتونیم بعد از ظهر اداره نباشیم بانک یه مزیت بزرگ داره و اون وام هاشه شما دور بر ۱۵۰ تومن وام میگیری که این وامو اگه بیرون بتونی بگیری که نمیتونی باید کمش ۱۰۰ میلیون سودشو بدی که این یعنی حداقل ۵ سال کارکرد و حقوقت در تامین رو پس انداز کنی همش هیچ باید بدی بابت سود البته از نظر اعتبار بله خوبه مثلا الان در هرشهری بزرگ بالای ۳۰ تا شعبه بانک حتما هست ولی مثلا در شهری که ۳۰ تا شعبه بانک داره حداکثر ۳ تا شعبه تامین هست که احتمالا ۳ تاش هم کار خواهی کرد این یعنی بیشتر در دید خواهی بود و میشناسنت اما حرف اخر اگر واقعا تحمل اضطراب رو نداری و مریض شدی و یا فکر میکنی خدای نکرده مریض بشی تامین بیای بهتره اما اگه میتونی تحمل کنی اینو بدون سالهای بعد از باجه برت میدارن استرست کمتر میشه پست بانک بلاخره دولتیه هم حقوقش هم توقع کاری که ازت دارن خیلی بهتر از بانکی هست که من بودم و خصوصی بود در تامین باید کل روز رو وقف اداره بشی بخوای یا نخوای فکرت درگیر پرونده ها میشه در مجموع اگه بتونی تحمل کنی بانک بهتره و اگر واقعا نمیتونی طوری که مریض شدی یا خدای ناکرده فکر میکنی بشی ارزششو نداره تامین بیای پشیمون نمیشی
                                        • م
                                          منصور
                                          ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۱۹
                                          ممنون جواد جان
                                          تو.شهری که من زندگی میکنم،کارمندای تامین ساعت یک و ربع کارشون تموم میشه، اون بعد از ظهر کار کردنم یه طرح سه ماهه بود، اینو از یکی از کارمنداش پرسیدم ، ینی اینجا همون نهایتش 2 3 کارشون تموم میشه
                                          اره وامای بانک خوبه ولی دیگه مث قبل نیس، خیلی درصداشو بردن بالا، مثلا وام ضروری یک درصد بهره، شده 10 درصد بهره و به نظرم ارزش وام بانک دیگه مث قبل نیس
                                          برا من زود پیشرفت کردن مهم نیس، مهم آرامش کاریه ، پیشرفتی تو سه سال بانک داره رو، ترجیح میدم تو 5 6 سال داشتهباشم ولی در عوض آرامش باشه چون خودت میدونی استرس و ضرر مالی یه چیز دیگس
                                          میتونم بانکو تحمل کنم ولی سبک سنگین که میکنم و همکارای با سابقه 8 9 ساله رو که میبینم حقوقشون فقط دویست تومن باهام فرق داره، میفهمم سنوات اینجا معنی نداره، درحالی فرق کارمند یه ساله با 10 ساله تو تامین حدااقل یه تومن و مزایای خاص دیگس
                                          درگیری با کاغذ و پرونده های کاغذی غیرمالی رو ترجیح میدم به درگیری با پرونده های مالی و استرس زای بانک
                                          راستش از طرف دیگم جو حاکم تو سازمانی که کار میکنم،جوری نیس که بشه تحمل کرد، مثلا بانکی که تو توش کار میکردی خیلی چیزا با نظم و برنامه بود، مثلا تو شعبه های مهراقتصاد 6 نفر حداقل کار میکنن، یا بانکای دیگم همین طور، اما اینجا همچین شرایطی نیست و ما تو.شعبه سه نفر هستیم وحتی نگهبان و خدماتیم نداریم و پیشرفت شغلی تو بانکی که هستمو خیلی خیلی ضعیف میبینم ، کامنتای قبلیم بهت گفتم که اینجا خیلی باندبازی حاکمه، بیش از حد روابط تاثیر داره اینجا که میبینم ارزش موندن نداره، تا چن سال آیندم خیلی پیشرفت کنم میشم رییس شعبه که دردسراش شرو میشهو مرتب از شهری به شهر دیگه جابجا میکنن و مجبوزم برم چون شعباتش تو سطح شهر خیلی کمن، اینجا چن کارو ازت میخوان درحالی که بانکای دیگه وظایف تقسیم شدست و مشخصه
                                          اگه بانکی مث مسکن شاغل بودم میتونسم تحمل کنم و به کارم علاقه داشته باشم ولی با توجه به اعتبار کمش تو جامعه و جو بدی که داخل سازمان با پارتی بازیش داره ،احتمال جابجایی بین شهریم هست،ارزش ندادن به کارمنداش و دادن پستای خوب و راحت در سرپرستی و شعبه مرکزی صرفا از روی روابط و پارتی و نه از روی شایستگی خیلی ناراحتم میکنه،اینو تو کارمنداشم میبینم، کارمندی که کارشو خیلی خوب بلده ولی روابط نداره میندازنش شعبات درجه پایینتر و تا 10 15 سال یا بیشترم ممکنه پشت باجه بمونه ولی کسی که روابط داره و هیچ کار خاصیم نمیکنه، صرفا بخاطر روابط تو شعبه مرکزیه و بالاترین اضافه کاری و حقوقم میگیره ،فک کن بیشتر از رییس شعبه درجات پایبنتر حقوق میگیره، اینجا ناعدالتی خیلی شدیده ،قسمت اداری و سرپرستیشم فقط کسایی که روابط دارن میرن، فک کن کسی که فارغ التحصیل ریاضیه،صرفا بخاطر روابط و باند بازی مسئول انفورماتیک و کامپیوترش کردن و هیچیم از کارش بلد نیس ?? !!!
                                          اگه بانکی با اعتبار بالاتر مث مسکن و ... بود که وجهه اجتماعیش بالاتره و چندین سال سابقه داره و تو شعباتش 6 7 نفر کار میکنن، میتونستم تحمل کنم و دلم بهش خوش باشه و واماشم یه مزیت میشد، اما اینجایی که هستم تحمل نمیکنم
                                          به نظرم وامای بانکی یه نوع سیاست برا نگه داشتن کارمنداس، یه نوع گرو کشیه تا اگه کارمند بعده 5 6 سال از استرس بانک خسته شد خواست از بانک بیاد بیرون،باید کل زندگیشو بفروشه و یه چیزیم بذاره روش تا بتونه تسویه کنه
                                          جوادجان ببخشید خیلی سرتو درد آوردم
                                          • ج
                                            جواد
                                            ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۴۲
                                            سلام خواهش میکنم از صحبتهات استفاده کردم اگه اینطوریه که صد در صد تامین بهتره فقط یه نکته اگه کارمندای تامین شهر شما ساعت ۲ میان خونه چطوری اضافه کار میگیرن اینجا حداقل یک سوم حقوقت اضافه کار هست بدون اون نمیصرفه که ?
                                            • م
                                              منصور
                                              ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                                              اتفاقا عین همین سوالو از کارمند تامین پرسیدم
                                              گفت اضافه کارو به همه میدن ! ??
                                              ینی 120 ساعت برا همه هست
                                              از کارمندی که تو قسمت نامنویسی بود و.برحسب اتفاق برا کارای بیمم رفته بودم، دیدم همسن هستیم و براش تعریف کردم که بانک کار میکنم و از تامین قبول شده بودم، جالب بود که گفت منم قبلا بانک بودم و الان سه ساله اومدم تامین و خیلیم راضیم از هرلحاظ بهمون میرسن
                                              در مورد کار کردنشون تا ساعت 5 6 هم سوال کردم،گفت طرح سه ماهه بود که الان تموم شده، 120 ساعتم به همه میدن با اینکه ساعت یک و ربع کارشون تموم میشد
                                              با دیدن اون کارمند واقعا روحیه گرفتم و انگیزم بیشتر شد برا استخدامی تامین
                                            • م
                                              منصور
                                              ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱
                                              مدیرمحترم سایت لطفا کامنتمو تایید کن مهمه برام
                                            • ج
                                              جواد
                                              ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
                                              سلام ایدا خانم میشه بگی این خبر رو دقیقا از کجا اوردی؟سمت و عنوان شغلی اون شخص چی بود؟شما کدوم استانی؟خدای نکرده قصد ندارم بگم که خبرت موثق نیست اما هنوز چیزی قطعی نیست اینو از معاونت کل پرسیدم در حالی که حتی اداره کل اداری هم میگفت خبری نیست به ما چیزی ابلاغ نشده قصد توهین ندارم ولی نمیشه همینطوری چیزی بگیم و بریم اینطوری فقط اعتبار خبر همه رو از بین میبریم و بچه ها دلسرد میشوند
                                              • m
                                                mahsa
                                                ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴
                                                از طرز نوشتنش معلومه که دلی داره این حرفو میزنه
                                              • آ
                                                آيدا
                                                ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
                                                بیمه مطمعنم اسفند ازمون برگزار میکنه
                                                • م
                                                  مهتاب
                                                  ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۵۲
                                                  خبرتون موثقه ؟! لطفا بگید چه رشته هایی میگیرن و چه استانهایی و اینکه شرط سنی چند هست ؟!
                                                  • ن
                                                    نیلوفر
                                                    ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲
                                                    سلام آیدا خانوم؛ عزیزم منبع خبرتون چی هست؟ خدا کنه اینطور باشه که میفرمایین
                                                  • آ
                                                    آيدا
                                                    ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵
                                                    تو ازمون اصلا پارتی بازی نمیشه فقط خوب بخونید
                                                    • آ
                                                      آيدا
                                                      ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۳
                                                      کارشناس کامپیوتر بوشهر فقط مرد استخدام میکنه برای عسلویه و بیدخون کنگان
                                                      • آ
                                                        آيدا
                                                        ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱
                                                        کارمند تامین هستم سوال مردم گفتم اسفند ازمونه

                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                        ثبت پاسخ