استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۷۰۱ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۷۰۱ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ا
    اگه خدا بخواد
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵
    میگم قضیه چیه چرا هیشکی نمیاد در مورد کارشناس فناوری اطلاعات صحبت کنه که رفته باشه سرکار اصلا تا الان کسی مشغول بکار شده تو ای قسمت یا نه اگه بله شرایط کاریش چه جوریه
    • ت
      تامین کرمان
      ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹
      سلام.من هستم ولی هنوز سرکار نرفتم.
      • ا
        اگه خدا بخواد
        ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵
        تو هم جز اون سه نفری بودی که 4 اردیبهشت مصاحبه اولیه دادی منظورم سه نفر پسر برا کارشناسی فناوری اطلاعات
      • د
        دماوند
        ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴
        من سرکار رفتم کارشناس فناوری اطلاعات در اداره بهترین شغل را داره هم کارش خیلی خیلی کمه هم مراجعه کنندش کمه و هم اینکه حقوقش هم خوبه
        • ا
          اگه خدا بخواد
          ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳
          آموزش هم بهتون دادن یا نه چه جوری یاد گرفتی کارا رو
          • ن
            ناشناس
            ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹
            سلام دماوند ،شما برا چه شهری ازمون دادین
          • ت
            تامین کرمان
            ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
            آره جزو همونا هستم.
          • ع
            علی
            ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
            دوستان بخش درامد چجوریه تو تامین میگن کارش زیاده ولی ارباب رجوع کمی داره میشه بیشتر توضیح بدید ؟ ممنون....
            • گ
              گلستانی
              ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶
              دقیقا همینطوره ارباب رجوع کم ولی حجم کار تا دلت بخواد
              البته من 4 روزه مشغول شدم تو این 4 روز اندازه 4ماه کار کشیدن ازم
              صبح 7 اداره ام تا 4:30 ولی تموم نمیشه
              انقد پرونده داره واسه بایگانی
              خلاصه کاراش به قول همکارم با 10سال سابقه تموم نشدنیه
            • a
              asoo
              ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
              واقعا دچار دوگانگی شدم از یه طرف بانک پاسارگاد مراحلش تموم شده و کلاسا داره شروع میشه از یه طرف تامین اجتماعی نزدیک گرفتن حکمم دیگه نمیدونم چی برام در اولویته خانمم متاهلم زندگیم برام مهمه درس خوندم کار هم برام مهمه ارشد مدیریت دارم از دانشگاه تهران دوس دارم حتما حتما دکترا بخونم خونه نداریم زندگیمونو از صفر شروع کردیم میخوایم با کمک هم بسازیمش بچه داشتن و به بچه رسیدن برام مهمه استرسم زیاده شغل پر استرس بدترم میکنه این شرایطیه که دارم از یه طرفم وام های بانکو لازم دارم و زندگیمو میسازه و اینکه شغل بانکدار رو به خاطر پرستیژش دوس دارم تمام خواسته هام قاطی شده شما بودید چیکار می کردید
              • h
                hd
                ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۱۲
                ببخشید اینقدر رک صحبت میکنم ولی مشکل شما اینه که همه چیزو با هم میخواهید.بعضی مواقع باید برای بدست آوردن یه چیزایی از چیزای دیگر بگذریم.در ضمن پرستیژ تامین اگر از بانک بیشتر نباشه کمتر هم نیست.موفق باشید.
                • ن
                  ناشناس
                  ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱
                  من بودم میرفتم بانک اونم پاسارگاد خیلی خوبه
                  حقوق خوب در حد تامین ولی وام و مزایای بانک بهتره پرستیژ کار تو بانک بهتره شما هم که مدرک مدیریتی دارین بعد چند سال مدیر میشین
                  درضمن اینای که من گفتم از خودم در نیاوردم تجربه و زندگی دو تا از برادرام هست در بانک
                  • ع
                    علی نقی
                    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳
                    سلام جدیدا جلوی وام های با بهره ی کم بانکیها رو گرفتن عملا دیگه بانکی ها باید با همون نرخ عادی وام بگیرن پس دیگه فرقی با کارمندای سازمان های دیگه ندارن
                  • ع
                    علی
                    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۵۵
                    سلام بستگی داره در تامین برای کدام عنوان شغلی قبول شده باشید اگر به عنوان کارشناس بیمه قبول شدید با مراجعه کنندگانی مواجه خواهید شد که چند برابر مراجعات بانک است !!!برو به شعبه ای که قبول شدی ببین چقدر مراجعه کننده داره بخش درامد تامین استرسش از بانک هم بیش تره چون هم تعداد بسیار بالاست هم باید دقتت بالا باشه ... ولی امنیت شغلی تامین به نظر من بالاتره
                    • ع
                      علی
                      ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
                      دوستان بخش درامد چجوریه تو تامین میگن کارش زیاده ولی ارباب رجوع کمی داره میشه بیشتر توضیح بدید ؟ ممنون
                    • ا
                      الهام
                      ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۷
                      بنظرم بانک شادی و پرستیژ بیشتری دارید من از تامین راضی نیستم اگر ازدواج کنممدو بچه دار هرگز سرکار تامین که مملو از استرس و بیروحیگی هست نمیرم فرسودگیش سرسام اوره
                    • ع
                      علی
                      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳
                      دوستان تهران شرق حکمتون چی خورده ؟ یکم توضیح بدید بد نمیشه
                      • آ
                        آرش
                        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳
                        دوستان گلم سلام.بالاخره منم حکمم رو گرفتم.کارشناس درآمد شهرقدس.البته اولش تو حکمم کارشناس مستمریها خورده بود که بنا به دستور رئیس قسمت اداری اداره کل حکمم رو تغییر دادن.
                        اول از خدا و بعد از سایت خوب ای استخدام تشکر میکنم و واقعا مدیون هر دوشونم.جزوها و نظرات کاربرا خیلی کمکم کردن و بابت همه از این سایت خوب ممنونم.
                        امید، محمد و شاپور عزیز برای شما هم آرزوی موفقیت دارم و ایشالا شما هم خیلی زود استخدام شید.
                        من تمام مراحلم رو برای خودم یادداشت کرده بودم و امیدوارم به درد شما هم بخوره:
                        18/10/94 ثبت نام در آزمون استخدامی
                        16/11/94 برگزاری آزمون
                        8/3/95 اولین تماس جهت تحویل مدارک(3 ماه و 22روز)
                        9/3/95 تحویل مدارک(یک روز)
                        6/4/95 تماس جهت مصاحبه تخصصی(یک ماه)
                        14/4/95انجام مصاحبه تخصصی(یک هفته)
                        30/4/95 تماس جهت تحویل مدارک به گزینش(15 روز)
                        2/5/95 تحویل مدارک(3روز)
                        4/5/95 تماس جهت انجام مصاحبه گزینش(2روز)
                        7/5/94 انجام مصاحبه گزینش(3روز)
                        20/5/95 انجام تحقیقات محلی(2هفته)
                        7/6/95 تماس جهت ارائه کپی مدرک تحصیلی+یه قطعه عکس به اداره کل خ زنجان شمالی(18روز)
                        8/6/95 تحویل مدارک و گرفتن فرم آزمایشات،سوء پیشینه و تعهد محضری(1روز)
                        11/6/95 انجام آزمایشات در کلینیک ابوریحان و انجام سوپیشینه در پلیس+10
                        16/6/95 گرفتن جواب آزمایشات از کلینیک ابوریحان
                        21/6/95 گرفتن حکم شرروع بکار(13روز بعداز گرفتن فرم آزمایشات و...)
                        کل زمان سپری شده: 3 ماه و 16 روز تا 21/6/95
                        • ا
                          امید
                          ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵
                          سلام آرش جان خیلی خوشال شدم. آگه قسمت باشه تو شعبه میبینمت اگر هم.نه امیدوارم همیشه خوش خبر باشی و موفقیتدهایدافزونتر کسب کنی.
                          • م
                            محمد
                            ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲
                            سلام آرش جان.
                            خدا قوت
                            خیلی خوشحال شدم که بالاخره بعد از چندین ماه انتظار به مراد دلت رسیدی و نتیجه زحمات بی بدیلت رو از خداوند منان گرفتی.
                            برات آرزوی موفقیت و سربلندی رو دارم.
                            ما رو هم دعا کنین.
                            یا حق
                        • ن
                          ناشناس
                          ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
                          سلام به همکارای جدید،یه سوال داشتم ازتون که سرکاررفتید ،مسئول اموراداری چه وظایفی داره؟چه کارای رو باید انجام بده؟شرایط و حجم کاریش چجوریه؟حقوقش چقده؟ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
                          • ع
                            علی
                            ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۵۸
                            در مقایسه با کارشناسان بیمه کارش خوردن و خوابیدن هست !!!
                            • ت
                              تهران شرق خانم
                              ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸
                              دوست عزیزمن کارشناس اداری هستم که کار اصلیش مستمری همکار هستش.خیلی سخت نیست ولی نسبت به واحدهای دیگه کارش راحت تره.حقوق و مزایا هم یکی هستش
                              • ن
                                ناشناس
                                ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹
                                ممنون ک راهنمایی کردین،
                            • ع
                              علی
                              ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶
                              دوستان فقط خواستم خودتون دنبال کاراتون باشید یسری اطلاعاتی که دوستان میزارن به اشتراک مفیده بقیش غلط و برای رد گم کردنه واقعا نمیدونم چرا !!!!؟؟ اینو میگم که خودم با چشمام دیدم چند نفر از دوستان یه چیز میگن ولی برعکسشه تامین سازمان خوبیه و از تمامی بانک ها و سازمان های هم سطح برتره دوستانی هم که کاراشون لنگه برید دنبال کاراتون چون دوستاتون بنا به دلایل عجیب راستشو بهتون نمیگن....
                              • آ
                                آرش
                                ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۵۸
                                دوستان سلام
                                از بچه های غرب شهرستانهای تهران مثل
                                شهریار
                                شهرقدس
                                ملارد
                                و...
                                کسی هست که شروع بکار کرده باشه
                                من اموربیمه شهرقدس م 95/6/8 دعوت به آزمایشات شدم و کارامو انجام دادم و هنوز زنگ نزدن.لطفا اگه کسی شروع به کار کرده خبر بده.
                                • س
                                  سلام
                                  ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹
                                  شما خوبه 12 روز پیش تر مدارک تحویل دادید من که 43روزه که مدارکم تحویل دادم و هنوز خبری نیست ، استان کرمانم ،
                                • ع
                                  علی
                                  ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱
                                  دوستان تهران شرق که امروز 5 6 نفر اومده بودن سازمان برای ادامه کاراشون اعلام وضعیت کنن انقدر چراغ خاموش نرید جلو خوب نیست !!!!
                                  • گ
                                    گلستانی
                                    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵
                                    سلام مصطفی چه خبرا؟چیکار کردی امروز؟صحبت کردی باهاشون؟چی گفتن؟
                                    راستی به شهر ما خوش اومدی
                                    • م
                                      مصطفی
                                      ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
                                      سلام کاش میفرستادن گنبد وقتی رفتم گفتن آزادشهر فرستادنت. آقای قربانپور گفت کاریش نمیشه کرد رفتم پیش معاون بیمه ای گفت هر جا ردیف خالی داشته باشه میفرستیم اگه نمیخوای برو انصراف بده!! منم خیلی ناراحت شدم بندر کجا آزادشهر کجا. رفتم دادگاه که شکایت کنم اونا حقو بهم دادن ولی گفتن تا حکمت بیاد اونجا مشغول شو وقتی حکمت اومد اونو بیار تا ضمیمه شکایت بکنیم بفرستیم. تا رای هم بدن چند ماهی طول میکشه. حالا میخوام سازمان بازرسی شکایت کنم. اون که سریع جواب میده ولی آنچنان قدرتی نداره باز امتحان میکنم. از طریق نماینده های مجلس هم میخوام اقدام کنم
                                      • گ
                                        گلستاني
                                        ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵
                                        واااای عجله نکن بعدا واست بد نشه اخه 30سال باید با سازمان کار کنی هنوز یه کم دندون رو جیگر بذار قراره دوره اموزشی بذارن واسمون اونجا بچه ها جمع میشن حداقل باهم مشورت میکنیم از الان بخوای اینجوری کار به شکایت واینا برسه واست بد نشه
                                        میتونی از بچه های اداره حتی بچه های گنبد پرسوجو کنی تا با اونایی که اینجا خونه گرفتن همخونه شی تا یه مدت
                                        راستی امروز تنها بودی یا نیروی جدید دیگه هم بود غیر تو؟
                                    • k
                                      k
                                      ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶
                                      بچه ها من چادری ام ولی تو محیط کار برام سخته برای نپوشیدن باید به کی بگم و اجازه بگیرم ؟؟؟
                                      • ن
                                        ن.
                                        ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵
                                        خوب عزیزم بردار چادرت رو
                                        در محل کار همه برمیدارن مهم حجاب کاملته
                                        نیاز به اجازه هم نیست والا یه چیز طبیعیه
                                        مگه کارت چیه ؟
                                        • k
                                          k
                                          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۵
                                          کارشناس بیمه غرب تهران
                                          میخوام بدونم اینجور اخراجم نمیکنن؟؟؟
                                        • م
                                          مهدی
                                          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۵۳
                                          با چادر وارد اداره شدی، محیط کارت نیاز بود چادرتو برمیداری با مانتو متناسب اداری و حجاب کامل باشی مشکلی نیست. نیاز ب اجازه هم نیست! اداره ما همه خانوما مامتویی ان تازه بعضیا ارایشم دارن
                                          • s
                                            s
                                            ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳
                                            سلام ، میتونید مدل چادرتون رو عوض کنید مثلأ ملی و..... .
                                            من دیدم با چادر میایند اداره و بعدش چادرشون رو بر میدارن ولی مانتوشون مناسب و حجاب دار است
                                          • ن
                                            نا
                                            ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴
                                            سلام به همکاری جدید،یه سوال داشتم ازتون که سرکاررفتید ،مسئول اموراداری چه وظایفی داره؟چه کارای رو باید انجام بایدبده؟شرایط و حجم کاریش چجوریه؟حقوقش چقده؟ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
                                            • ع
                                              ع
                                              ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴
                                              سلام....بچه های استان کرمان ایا کسی مشغول شده؟؟؟؟؟؟حکماتونو گرفتین؟؟؟؟؟؟کرمانیا کجایییییییییییییین جواب بدین
                                              • س
                                                س
                                                ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
                                                سلام نه
                                                • ت
                                                  تامین کرمان
                                                  ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶
                                                  نه عزیز همچنان منتظریم
                                                • ح
                                                  حمیدرضا
                                                  ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
                                                  بعد از مصاحبه چند روز طول میکشه بیان تحقیقات
                                                  • ح
                                                    حمیدرضا
                                                    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹
                                                    من برای بهیاری شرکت کردم با دیپلم دانشجوی لیسانس بودم بدون اینک انصراف بدم دیگه نرفتم این مشکل ساز نمیشه برام لطفا هرکی میدونه جواب بده
                                                    • ب
                                                      بندرعباس
                                                      ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
                                                      هرمزگانی ها چه خبر؟ با کسی واسه آزمایشات تماس گرفتن؟
                                                      • ا
                                                        امین از بندرلنگه
                                                        ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵
                                                        سلام،فعلا خبری نیست
                                                        • ا
                                                          امیر بندرعباس
                                                          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                                          همچنان منتظرم دوست عزیز
                                                        • ن
                                                          ناشناس
                                                          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹
                                                          سلام یه سوال
                                                          حقوق یه پرستار در حال حاضر تو بیمارستان تامین بهتره یا بیمارستان علوم پزشکی ؟
                                                          اگه کسی میدونه یا تجربه داره لطفا جواب بدید ممنون
                                                          • ا
                                                            ارزو
                                                            ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۱۲
                                                            دوستان وقتی کارمند تامین اجتماعی باشی میشه ازمون استخدامی بانک رو شرکت کرد یا باید استعفا داد بعد شرکت کرد؟؟
                                                            • م
                                                              مهدی
                                                              ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳
                                                              میشه شرکت کرد. اما بعد از قبول شدن قبل از صدور حکم باید از تامین استعفا بدی. تامین میگه دوماه جلوتر باید استعفات را ارایه بدی
                                                            • ا
                                                              اراک۱
                                                              ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۳
                                                              دوستان اراکی سلام
                                                              لطفا اعلام وضعیت بفرمایید کسی میدونه کی حکمامون رو میدن؟
                                                              • ک
                                                                کرمانشاه
                                                                ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷
                                                                سلام هیوا
                                                                هنوز با شما هم تماس نگرفتن؟؟؟؟
                                                                • ه
                                                                  هیوا
                                                                  ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
                                                                  سلام دوست عزیز نه هنوز .برای شما خبری نشد
                                                                  • ک
                                                                    کرمانشاه
                                                                    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳
                                                                    نه هنوز خبری نیست.

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ