استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۰۰۹ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۰۰۹ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ا
    اب
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۱۵
    سلام دوست عزیز من یک و سال و نیم
    دوستمون گفت تامین استرس نداره اشتباه محض سرو کار داشتن با مردمی که ......
    خستگی داره به اون معنا که بدی اونجا پشت میز بشینی نیست خیلی ارباب رجوع داره و خیلی شلوغ من خودم در آستانه جدایی از تامین و پیوستن به بانک
    اینو بگم حقوق تامین از خیلی ارگان های دیگه سر تره و عالیه
    • .
      ....
      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۳۹
      دوست عزیز ببین بانک بیشتر استرس داره یا تامین:در بانک شما به مشتری نیاز دارین و میزان بهره وری وه در هر ماه به پرسنل اون شعبه میدن بستگی به میزان منابع اون شعبه داره و طبیعی هست که وقتی مشتری میاد داخل باید از نظرشو جلب کنی و اگه یکم بی محلی ببینه زود میگه سپردمو میبرم بانک دیگه، در بانک باید خیلی هواست باشه که پول کم نیاری و وقتی که مبلغ قابل توجهی آخر روز پول کم آوردی انگار که یه سطل آب یخ ریختن روی سرت باید تو موقعیت قرار بگیری تا دقیقا متوجه این حرف شی و بعد از اینکه یه شوک بهت وارد شد بابد چند ساعتی وقت بذاری تا شاید بتونی رفع مغایرت کنی، در بانک باید خیلی هواست باشه که پول تقلبی بهت ندن و یا اینکه نکنه در مشخصات چکی دست ببرن چون اگه اینطور شه قطعا شما مقصر هستین شاید بگی که من مراقبم اما پیش میاد که بر اثر خستگی و یا اینکه اگه جعل کننده ماهر باشه شما به راحتی متوجه نشین.
      از متصدی های بانک بپرس بعضی وقت ها شعبه اینقدر شلوغ میشه که تا چند ساعت حتی فرصت نمیکنن برن سرویس بهداشتی و تا بخوان از جاشون بلند شن صدای اعتراض مشتری ها در میاد،به نظرت برای اینکه ساعت 7 سر کار باشی باید چه ساعتی از خواب بلند شی و بزنی بیرون؟ به جرآت میشه گفت که بیشترین ساعت کار مفید مخصوص بانکی هاست. درسته که پرسنل بانک 7 میرن سر کار و در شعبه برای ارباب و رجوع 7:30 باز میشه به نظرت تو اون نیم ساعت دارن استراحت میکنن؟؟ معلومه که اینطور نیست.
      فکر میکنی پرسنل بانک به راحتی میتونن مرخصی روزانه بگیرن؟؟مرخصی ساعتی رو که دیگه حرفشو نزن.
      • ا
        اب
        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱
        شک نکن حقوق تامین از 80 درصدبانک ها
        شکی درش نیست.من تو تامینم استرس و فشار کار هست بیشتر موقع ها قادر نیستی ی جایی بخوری البته بعضی قسمت ها شما اول باید در اون کار باشی تا حس کنی
        خودم تو موقعیت بانک نبودم که تجربه و شرایط کاریرو به دوستان
        الان دوست خوبم دو سال تامینه اونم رها کرد و رفت بانک........
        • ا
          اب
          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵
          اول از شما باید پرسید الان تو بانگی و داری تجربیات و به دوستان میگی یا از دیگران شنیدی .......
          • .
            ...
            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲
            بله من الان تو بانکم.
            البته نظرتونو اصلاح کنم، با اطمینان کامل میتونم بگم که از 29 بانکی که الان هست در حدود 14 بانک وضع حقوق و مزایای پرسنلشون از تامین بهتره و این مطلب یعنی در حدود 50 درصد بانک ها وضعشون از پرسنل تامین بهتره. در صورتیکه از نظر شما اینطور برداشت میشه که 20 درصد بانک ها وضع پرسنلشون از تامین بهتره.
            البته بگم که متاسفانه من الان در یکی از بانک هایی شاغلم که جز بانک های خوب نیست و مطمئن باش که در این زمینه ها از شما و سایر دوستانی که در بانک مشغول به کار نیستن اطلاعاتم خیلی کامل تره.
            پس بهتره که شما الان بفرمایید که کجا شاغلید که در مورد بانک و تامین نظر میذارید و آیا این نظرات کاملا موثق هست یا صرفا بر حسب شنیده و یا حدس و گمان میباشد؟؟؟؟؟؟؟؟
            دوستان بازم میگم ممکنه این نظرات بر روی تصمینم برخی از افراد تاثیر بذاره پس بید با آگاهی کامل نظر گذاشت و نه صرفا بر پایه حدس و گمان.
            بازم میگم که وضع پرسنل بانک های دولتی و تعداد محدودی(بازم تاکید میکنم تعداد محدودی و نه همه بانک های خصوصی) از بانک های خصوصی از پرسنل تامین بهتره و اینم بگم که استرس و فشار کار در بانک خیلی بالاست و به نظر میرسه که در تامین به این شدت نباشه.
            البته معیار هرکی در خوب بودن شغلی متفاوته بعضی آفراد صرفا به دنبال پول هستن و برخی دیگه آرامش در کار هم مدنظرشون هست. پس نمیتوان به طور دقیق معیار دقیقی عنوان کرد.
          • .
            ....
            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
            دوست عزیز من همیشه در نظراتم به این تاکید کردم که از کلی گویی پرهیز شه و مثلا مثل نظر شما نگیم که حقوق تامین از خیلی از ارگانها خیلی بهتره و بهتره که شفاف سازی شه و مثلا بگین از کدوم ارگان بهتره یا اصلا به تمام جزییات بگین که حقوق و مزایای تامین از کدام یک از بانک های دولتی بهتره؟؟؟؟؟ سعی کنیم با شفافیت صحبت کنیم چون ممکنه این نظرات در تصمیم گیری و سرنوشت شخصی تاثیر گذار باشه و نکنه کاری کنیم که ناخواسته باعث گمراهی فردی شه
            • پ
              پریسا
              ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۱
              دوست عزیز در بانک چیزی هست علی رغم سختی ها به نام پرستیژ و نوین بودن در تامین این ها نیست منم تامینی ام ولی بانکیا علی رغم سختی ها شادتر و راضی ترن تامین شادی و پرستیژ نداره ارامش که نگووو
            • پ
              پریسا
              ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
              سلام دوست عزیز.شما اطلاعاتی در مورد حقوق کارشناس مالیاتی ندارین؟من موندم برم تامین یا اداره مالیات.خواهش میکنم اگه از حقوق و مزایا هر دو ارگان اطلاعات دقیق دارید بهم بگید.سر دو راهی گیر کردم.
              • .
                ...
                ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
                اطلاع دقیقی راجب مالیاتی ندارم اما شنیدم که مالیاتی یه پاداشی داره که با توجه به مالیات اخذ شده در اون شهر بهشون میدن و طبیعتا برای پرسنلی که در شهرهای تهران و اصفهان و .... هستند بهتر از سایر شهرهاست. البته کارشونم طبیعیه که بیشتر هست.
            • ح
              حسین
              ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
              سلام بچه ها
              من برای یکی از شهرستانهای اراک بخش بیمه هستم حدود یک ماه پیش اومدن تحقیقات ولی هنوز خبری نشده و زنگ نزدن،کسی اطلاع داره که چجوریه؟
              • س
                سعید
                ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰
                سلام
                اگر مصاحبه گزینش هم رفتی، صبر کن تا نتیجه نهایی گزینش ات بیاد و یک سری مثل شما همین وضعیت رو دارن.
                اما اگر مصاحبه گزینش نرفتی، خودت حضوری برو اداره کل پیگیری کن ببین اصلی بودی یا ذخیره بودی و چه جوریاس؟
                • ح
                  حسین
                  ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵
                  منم پرسیدم نفراصلی هستم ولب هنوز مصاحبه گزینش نرفتم.شما رفتین؟تو چه مرحله ای هستین؟
                  • س
                    سعید
                    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸
                    من 20 روزی است که گزینش رفتم و الان منتظر جوابشم.
                    ولی هستند کسانی که از من هم کارشون جلوتره و ...
                    کلا معلوم نیست چه خبره!!!
                    • ح
                      حسین
                      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷
                      چند وقت بعد مصاحبه بهت زنگ زدن برا گزینش؟
                      • ح
                        حسین
                        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸
                        ببخشید منظورم این بود چند وقت بعد تحقیقات برا گزینش بهتون زنگ زدن؟
                    • ق
                      قزوین
                      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۱
                      خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده............ مخصوصا کسایی که حکمشون خورده و در جریا ن حقوق هستند.... حقوق تامین برای ارشد چقدره؟؟ شهرداری بهتره یا تامین؟؟
                      • س
                        سعید
                        ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵
                        بچه هایی که فناوری اطلاعات قبول شدن حکم شون کدوم واحد خورده؟ کسایی هستند که حکم شون برای یک واحد دیده مثل درامد، نامنویسی و ... خورده باشه؟
                        • ش
                          شاپور
                          ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶
                          سلام ،بچه ها تاییدیه تحصیلی چند روزه جوابش میاد
                          • ع
                            علی
                            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
                            10 تا 20 روز اصل کار مدارک دیگتونه
                          • س
                            سارا
                            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۵
                            بچه ها تو رو خدا به من کمک کنید
                            من بین تامین اجتماعی واحد غرب تهران کارشناس بیمه و یانک پاسارگاد موندم تو رو خدا بگید اگه جای من بودید کدومو انتخاب می کردید و چرا ؟
                            تو رو خدا هر کی این پیامو می خونه بهم بگه درست ترین کار چیه (در ضمن من دانشجوی ارشدم و بانک این رو نمیدونه چون بانک اصلا دانشجو قبول نمی کنه )
                            • ا
                              اق شرق تهران
                              ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰
                              شک نکن بانک پاسارگاد بهتره
                              • س
                                سارا
                                ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲
                                خب اخه چرا بانکپاسارگاد بهتره ؟؟؟دلیلش فقط وامه؟
                                • ع
                                  علی
                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸
                                  منم شرق تهرانم چرا دوست عزیز بانک پاسارگاد و میگی ؟! رفیق من بانک پاسارگاده از خستگی همش میناله باهاش که حرف میزنم میگه هر دوسال جابه جایی دارن استرس داره کارش وقت ناهار غذا ندارن سریع یه چیز باید بخورن دستشویی برن بیان از ساعت 6 و نیم باید بانک باشن 5 صبح از خواب پا میشه وام دادن هم یجور گروکشیه که مطمن بشن 30 سال اونجا دوام میاری میگفت از هم دوره ای هاش 4 نفر انصراف دادن از کار تو بانک چون یه صد تومن وام پول بیشتر به استرسش نمی ارزد این تجربه دوست من بود وقتی فهمید من تامین قبول شدم حتی پیشنهاد تعویض کار هم دادش !!!!
                                • s
                                  saeed
                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
                                  سلام.
                                  اینو برادرانه بهت میگم. من الان توو بانک صادراتم با اینکه مرد هستم بعدازظهر از خستگی میمیرم و دارم میرم بیمه شما که خانم هستی شک نکن و حتما برو تامین اجتماعی.
                                  بانک از لحاظ مالی خیلی بهتره اما برای خانمها بیمه خیلی بهتره. چون کارش سبکه
                                  • .
                                    ...
                                    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۱
                                    اگه معیارت فقط پوله برو بانک اما اگه معیارهات آرامش و استرس خیلی کم و راحت مرخصی گرفتن در محل کاره و .... برو تامین.
                                    به نظر من کار بانک اصلا برای خانوم ها به درد نمیخوره.
                                    بازم میگم بانک از نظر مالی نسبت به تامین سر تره و در بقیه معیارها تامین سر تره.
                                    • ج
                                      جواب
                                      ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۱۲
                                      باسلام
                                      من کارمند بانک هستم
                                      فشار کار کارمند بانک خ بالاست و ممکنه ک پول کم بیاره ودر کل کارش مسئولیت بیشتری داره درعوض وام بانک برات سکوی پرتاب یعنی سریع از نظر مالی پیشرفت میکنی ولی فشار کارش خ بالاست
                                      من ارزوم شهرمون بانک پاسارگاد بیاد برم حقوقش فوق العاده نسبت ب تامین
                                    • ب
                                      بیمه
                                      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۷
                                      آقا کسی میدونه واحد اجرائیات چطور واحدی هستش؟؟
                                      حقوق و مزایاش چطوره؟؟ کارش چی هست اصلا؟؟
                                      • ف
                                        فرهاد
                                        ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
                                        سلام واحد خوبیه اگه مسیول باشی مسیولیت دارهست ولی اگه کارشناس باشی زیاداسترس نداره حقوقش هم خوبه
                                      • س
                                        سهیل
                                        ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
                                        مام که دست خودموننیست از دانشگاه پست کردن وزارت علوم تا بیاد طولمیکشه
                                        • س
                                          سهیل
                                          ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
                                          سلام....بچه کرمان من تماس گرفتم ادار کل گفت ن اگثرا بچه ها حکماشونو زدیم.....من چون هنوز تاییدیه مدرک دانشگامنرسیده و چنتا ازبچه ها فقطموندیم؟؟؟؟؟ایا درسته کرمانیا برا بیمه رفتن سر کار؟؟؟؟یا شاید اینطور گفته ما بجنبیم؟؟؟ما ک
                                          • س
                                            سلام
                                            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۴
                                            چوم ، ما که 5 هفته منتظریم !!!هنوز زنگ نزدن!!
                                          • ا
                                            اراک۱
                                            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲
                                            سلام دوستان اراکی کسی هست که جدیدا رفته باشه سرکار؟
                                            من امروز سوال کردم کی مشغول میشیم؟گفتن همه باید مدارکشون تکمیل بشه و استعلاماتون بیاد،بعد همگی رو حکمشونو میدیم
                                            • ا
                                              امین از بندرلنگه
                                              ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
                                              سلام،هرمزگانی ها چه خبر؟برای آزمایشات باهاتون تماس گرفتن؟
                                              • س
                                                سلام
                                                ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴
                                                سلام نه هنوز.مگر با شما تماس گرفتن؟
                                                • ا
                                                  امین از بندرلنگه
                                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴
                                                  برای من هم فعلا خبری نیست
                                              • ک
                                                کرمانی
                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۹
                                                دوستان کرمانی اعلام وجود کنن....حرف بزنن ایاحکمشو گرفته کسی ایا کسی هست شهر دیگه انداخته باشنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوستان پلیزززززززز لدفا جواب.........
                                                • س
                                                  سلام
                                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲
                                                  ما که 5 هفته انتظار داره میشه 6 هفته انتظار
                                                • ت
                                                  تامین کرمان
                                                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۳۴
                                                  سلام
                                                  کارشناس فناوری اطلاعات استان کرمان کسی حکمش خورده یا نه؟
                                                  • ع
                                                    علی
                                                    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
                                                    سلام دوستان من رفتم سرکار ولی از حقوق و مزایایش نگرانم؟! قبل دوستان اشاره کرده بودند ولی فراموش کردم ممنون میشم اگه کسی اشاره کنه
                                                    • م
                                                      میثم
                                                      ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳
                                                      سلام بچه های قزوین با من تماس گرفتن فردا برم تامین فکر کنم میخان نامه هارو بدم
                                                      ب کس دیگه ای زنگ زدگ عایا
                                                      • خ
                                                        خسته
                                                        ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴
                                                        سلام به همگی ، من حکمم خورد و از فردا میرم سرکار،از این سایت خوب تشکر میکنم چون واقعا تاثیر گذار هست و من به همه دوستانم که جویای کارن این سایتو پیشنهاد میدم،بازم ممنون از همه دوستان،به دوستانم پیشنهاد میدم در رابطه با غذا و سرویسو مسائل بی ارزش کامنت نزارن چون به نظرم این مسائل اینجا بیان نشه بهتره،امیدوارم همه موفق باشن
                                                        • م
                                                          مصطفی
                                                          ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶
                                                          مبارک باشه هم استانی. به سلامتی ان شاءالله.
                                                          شهر خودت فرستادن دیگه؟ واسه گلستانی یه شهر دیگه فرستادن!
                                                          واسه من که زنگ نزدن هنوز
                                                          واقعا نگران شدم فکر کردم امروز خبر میدن?خدا بخیر بگذرونه
                                                          • گ
                                                            گلستاني
                                                            ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۰۵
                                                            نگران نباش مصطفی
                                                            امروز 5نفر حکم شروع بکارمون رو دادن
                                                            تنها نیستین پس چند نفر دیگه هم موندن
                                                            انشاالله تا فردا خبر بدن بهتون
                                                            • م
                                                              مصطفی
                                                              ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
                                                              شما گفته بودین بخش درمان قبلا شروع بکار کردن بعد امروزم 5 نفر حکم شروع بکار گرفته باشن فقط دو نفر میمونن که هنوز حکم نگرفتن که یکیش منم?
                                                              7 نفر قسمت بیمه میخواست دیگه
                                                              • گ
                                                                گلستانی
                                                                ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶
                                                                بهرحال تنها نیستی وجای نگرانی نداره
                                                            • ک
                                                              کرمان
                                                              ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲
                                                              تماس گرفتم اداره کل گفتن....گفتن که دست کمیسیونه احتمال دار هر شهری بندازنتون حتی غیر شهر حودتون
                                                              • س
                                                                سلام
                                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
                                                                شما اصلی بودید یا ذخیره ؟؟؟
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۱۵
                                                                  امکانش هست اصلی ها شهر خودشون باشن و ذخیره ها رو شهر دیگه ای بفرستن ؟اینطوری خیلی بد میشه اگه اصلی ها شهر خودشون نباشن
                                                              • ک
                                                                کرمان
                                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۵۵
                                                                سلام...بچه های کرمان منتظرن که مارک همه کامل بشه کمیسیون بگیرن حکمارو بزنن.....نهایتا تا اخرماه.......ولی خدا کنه هر کسی رو شهر خودش بنداز چون احتمال داره شهری غیر از شهری که ازمون دادی بندازنمون.........ان شاله ک این بلارو سرمون دن دیگه
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷
                                                                  چقدر امکان داره شهری غیر از شهر خودمون بندازن ؟
                                                                  اصلا این رو از چه کسی شنیدید شما ؟
                                                                  چقدر موثق هست ؟
                                                                  • گ
                                                                    گلستانی
                                                                    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸
                                                                    سلام
                                                                    منبع موثق منم
                                                                    امروز حکمم رو گرفتم شهر دیگه فرستادنم
                                                                    قبلا حراست بهم گفته بود احتمالش خیلی کمه بفرستن شهر دیگه ولی خیلی راحت فرستادنم شهر دیگه
                                                                    اصلی بودم نفر ذخیره هم نداشتم تازه
                                                                  • ک
                                                                    کرمانی
                                                                    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴
                                                                    سلام
                                                                    ممنون که اطلاع دادین. انشالله هرچی و هرجا مصلحتمونه همون پیش میاد
                                                                  • ح
                                                                    حمیدرضا
                                                                    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
                                                                    من مدرکم فوق دیپلمه ولی با مدرک دیپلم شرکت کردم برای استعلام دیپلم استعلام میشه یا فوق دیپلم
                                                                    • ع
                                                                      علی نقی
                                                                      ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۸
                                                                      همون مدرکی که کپی ش رو تحویلشون دادی... به طور کلی همون مدرکی که لازمشونه استعلام میکنن کاری به بقیه مدارکت ندارن
                                                                      • ح
                                                                        حمیدرضا
                                                                        ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶
                                                                        مرسی
                                                                    • گ
                                                                      گلستانی
                                                                      ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
                                                                      سلام مصطفی خوبی؟
                                                                      چه خبر؟تماس نگرفتن؟
                                                                      من امروز حکممو دادن فرستادنم مینودشت،برای گنبد امتحان داده بودم
                                                                      • گ
                                                                        گلستانی
                                                                        ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴
                                                                        مینودشت هم گویا نیروی اقا میخواستن
                                                                        فک کنم شما برای مینودشت بودین نه؟
                                                                        رییس شعبه با اقای جعفری صحبت کردن فک کنم تااخر ماه میخوان منو نگه دارن چون فک کنم گفتن نیروی اقا هم به زودی میاد شعبه
                                                                        خداکنه منو بفرستن گنبد
                                                                        • م
                                                                          مصطفی
                                                                          ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸
                                                                          سلام
                                                                          نه هنوز منتظرم زنگ بزنن
                                                                          واقعا نگران شدم چرا آخه مینودشت؟!!!! حالا باز خوبه نزدیکه به گنبد. من برای مینودشت نیستم برای بندرترکمن هستم.خدا کنه همون بندر بفرستن. نگران شدم
                                                                          • گ
                                                                            گلستانی
                                                                            ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹
                                                                            چی بگم والا
                                                                            منم اصلا انتظار نداشتم بفرستنم مینودشت،اما خب چه میشه کرد...
                                                                          • م
                                                                            مصطفی
                                                                            ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴
                                                                            یعنی مشخص نیست شما بمونین مینودشت یا نه؟نپرسیدی چرا؟یا تا کی باید اونجا باشی؟ اگه پیگیر باشی میتونی حقتو بگیری میتونی دیوان عدالت شکایت کنی. نباید این کارو بکنن اگه مینودشت شهر خودت بود اشکالی نداشت حیف
                                                                            برای منم خبری نشد امروز. فردا خودم زنگ میزنم ببینم چه خبره
                                                                            خسته جان شما چه خبر؟ شهر خودت فرستادنت یا نه
                                                                            • گ
                                                                              گلستاني
                                                                              ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۰۴
                                                                              این اول اولش که نمیشه اعتراض کرد حالا ببینم چی میشه خدا کنه باز بفرستنم گنبد
                                                                              نه معلوم نیست تا کی اینجا باشم
                                                                              خدا کنه شما شهر خودت بیفتی

                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                          ثبت پاسخ