استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۵۵۲ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۵۵۲ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • س
    سعید
    ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۲
    وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران جناب آقای قاسمی
    احتراما با سلام و آرزوی توفیق برای خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عرض سلام و درود به روح ملکوتی امام راهل و شهدای گرانقدر به استحضار میرساند اینجانبان اسامی مشروح ذیل که اخیرا در آزمون شرکت ملی نفت شرکت وبعد از احراز رتبه قبولی دعوت به مصاحبه شغلی و تخصصی شدیم اما متاسفانه بعد از اعلام نتیجه آزمون مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۰متوجه ۹۹ درصد محرومیت از فرآیند جذب گردیده ایم این در حالی است که ما شرایط لازم علمی و تخصصی به مانند پذیرفته شدگان شرکت های نفت پارس و فلات قاره را دارا میباشیم لذا با عنایت به شرایط زیر استدعا مندیم دستور فرمایید تجدید نظر لازم در تاریخ فوق و در دو تکمیل ظرفیت مورخه های ۱۰/۴/۱۳۹۱ و۱۵/۶/۱۳۹۱که هیچ یک از بچه های ایلام پذیرفته نشده اند صورت پذیرد که این اقدام زمینه ساز اجرای عدالت و احقاق حق خواهد بود
    ۱- اینجانبان در آزمون کتبی رتبه قبولی را احراز نموده و دارای شرایط علمی و تخصصی مشابه پذیرفته شدگان میباشند
    ۲- ضمن اعتقاد راسخ به اجرای عدالت میتوانیم بگوییم بوی بودن خود امتیاز است زیرا محل اجرای پروژهای نفتی و گازی استان ایلام و امنیت امروز بهره برداری از این نعمت خدادادی حاصل جهد و تلاش و ایثار و فدا کاری پدرانی است که دفاع از ثغور اسلامی و دفاع از حیثیت کشور را بر آرامش و آسایش ما خوردسالان آن روز ترجیح داده و با اهدای خون و یا اعضایی از پیکر خود عزت و امنیت را برای همیشه به ارمغان آوردند نادیده گرفتن فداکاری و از خود گذشتگی پدرانمان را نوعی بی توجهی به ارزشهای ماندگار انقلاب میدانیم لذا لحاظ نمون این ارزش بزرگ را برای خود امتیاز تلقی می کنند
    ۳-یکی دیگر از محوریترین مولفه های اجرای عدالت قایل بودن فرق بین فقر و غنا است اگر اوضاع و احوال استان ایلام مد نظر قرار گیرد این موضوع قابل توجه احراز خواهد شد و بطور بدیهی در اتخاذ تصمیم هم تاثیر خواهد گذاشت جنابعالی و همه مسولین مصتحضرند که استان ایلام به علت دور افتادگی در دوران گذشته محروم بوده و بعد از پیروزی انقلاب به دلیل مرزی بودن و وقوع جنگ محروم باقی مانده است و تا رسیدن به سایر مناطق کشور راهی پر فراز و نشیب در پیش دارد لذا توجه به جوانان این خطه ارج نهادن به مقام شامخ ایثار و فدا کاری و نیز توجه به فقر زدایی و زمینه ساز اجرای عدالت است
    ۴- استان ایلام با داشتن ۱۱درصد ذخایر گازی دومین استان گاز خیز و از نظر نفت خام چهارمین استان کشور است و از نظر دفاعی اولین استان مرزی است که بیش از ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با مهاجمان دوران دفاع مقدس داشته و با این اوصاف و با داشتن شرایط علمی و تخصصی مشبابه با افراد غیر بومی چه توجیهی برای رفع بیکاری و نظارگر بودن اشتغال دیگران وجود دارد آیا این اقدام نمیتواند زمینه دلسردی و یاس و ناامیدی در بین جوانان و مردم خسته هشت سال دفاع مقدس واقع گردد؟
    ۵- اینجانبان ضمن اعتقاد به اصول انقلاب اسلامی و اعلام آمادگی سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار رسیدگی به موضوع فوق بوده و اتخاذ تصمیم مدبرانه و خداپسندانه را استدعا مندیم
    باتشکر فرآوان۴۳نفر از شرکت کننده گان و قبول شده گان شرکت ملی نفت که به مصاحبه استخدامی راه یافته اند
    لازم به ذکر است افراد فوق طی پیگیری مکرر از مجلس و وزارت نفت به این نتیجه رسیدن که که قول مساعدت داده شد از طرف وزارت نفت که افرادیکه بالای به دو گروه تقسیم شدند
    ۱- افراد که نمره آزمون علمی و مصاحبه تخصصی پایین ۴۰درصد هستند مردود قطعی هستند
    ۲- آنهایکه نمره علمی و مصاحبه تخصصی بالاتر از ۴۰درصد هستند امید قبول شدن دارند و جز استخدامی هستند
    -واز این افراد نزدیک به ۲۵نفر بالای ۴۰ در صد هستند که متاسفانه در تمام فرایند های جذب مورد پذیرش قرار نگرفتند و حتی با سند هم میتوان گفت در پذیرش این ۲۵ نفر هم اجحاف شد
    حقایق بعدی با ارایه سند به این پایگاه ارسال خواهد شد اگر عزم راسخ نفت نیوز در حقیقت جویی باشد اینجانب حاضرم تمام حقایق را با سند ارایه کنم
    • r
      r
      ۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۴
      دنبال کدوم عدالت می گردید؟!!!!!!!!!!!!!!
    • ا
      الی
      ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲
      با عرض سلام.
      لیسانس حقوق ۲۴ ساله از استان گلستان و جویای کار
      • s
        sara
        ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۳
        سلام منم۲۴ سال ارم و فوق لیسانس فیزیک از امیرکبیر دارمو بیکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدایا به کی بگم!!!!!!!!!!!!اللهم عجل لولیک الفرج
        • s
          sara
          ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶
          خبر دارین کی قرار برگزار بشه؟؟؟ میشه الانم ثبت نام کرد؟؟؟؟
        • ف
          فاطیما
          ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱
          همسرم کارشناس مکانیک هست و دنبال کار هست
          • A
            Alireza
            ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷
            سلام
            پیشنهاد می کنم تو سیستم ما ثبت نام کنند تا آگهی استخدام متناسب با رشته، تخصص و شهرشان را ببینند تا انشاا.. یک کار مناسب پیدا کنند.
          • د
            دهه شصتی
            ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۶
            یعنی یه کار واسه لیسانس کامپیوتر تو شهر ارومیه نیس ما از افسردگی در بیایم.مردیم انقد دنبال کار گشتیم.ما جوونا چقد بدبختیم خدااااااااااااااااااااااااااا
            • خ
              خانم
              ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۲۸
              انشاا... یه کار خوب گیرتون بیاد. برا ما هم دعا کنید
            • م
              مریم
              ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۰:۴۹
              آیا جایی واسه استخدام مشاور خانواده وجود داره؟
              • ا
                افسانه
                ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۴
                ۴ساله فارغ التحصیل رشته مدیریت دولتی با معدل بالا شدم دربدر دنبال کار میگردم ولی متاسفانه کار پیدا نکردم تو راخدا به فریاد جوانها برسید چرا انصاف رعایت نمیشه باالاخره تکلیف ما چی میشه؟
                • م
                  متین عارف
                  ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۳
                  با سلام
                  نتایج ثبت نام جهت استخدام در موسسه مدیریت سر امد ایرانیان چه زمانی اعلام می شود ؟آیا برای ان ازمون برگزار می شود یا نه؟
                  • ح
                    حامد
                    ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
                    دوستان سلام
                    بنده هم مثل بسیاری از شما
                    هر روز ظهر میام و این صفحه رو چک کنم ، خبر جدیدی؟
                    امید جدیدی؟
                    نه ! خبری نیست !
                    سر میزنم به کامنتهای دوستان ، نظراتشون رو میخونم!
                    به سه دسته تقسیم شدن : اونهایی که شرایط جدید ،یعنی سهمیه فرزندان جانباز و ایثارگر به نفعشون هست و
                    یاد ۳۰ سال قبل و ایام جنگ افتادن!
                    دسته ی دوم اونهایی که از وضع ناراضی هستند و امید چندانی تو کامنتهاشون نیست!
                    دسته ی سوم هم افرادی که هنوز کور سو امید تو نوشته هاشون دیده میشه !
                    خودم تو دسته ی سوم هستم:
                    یک صحبتی با گروه اول داشتم!
                    دوستان من ، حتمن میدونید چقدر سخته که هر روز وقتی برمیگردید خونه به چشم یک آدم بیکار بهتون نگاه میکنند
                    نگاه تلخی که تک تک سلولهای آدم رو به درد میاره ! وقتی هر روز میگذره
                    باید نظاره گر از دست دادن مهمترین چیزهای زندگیتون باشید
                    عشقتون - غرور - روزهای باقی مانده از عمرتون - امیدتون - ...
                    پا روی غرورتون میذارید و به هرکاری راضی میشید : کارگری - خدماتی ..
                    خیلی سخت تر میشه وقتی به هرجا که میرید میگن بالاتر از دیپلم استخدام نمی کنیم !!!
                    یک تحقیر دوباره و بیشتر!
                    این همه سال درس خواندن و تلاش کردن تو دانشگاه چی بود؟ کشک؟
                    وقتی می بینید کسی هم سن شما به خاطر نداشتن استعداد تحصیلی ،
                    وارد بازار شده و الان زن ، زندگی ، خونه ماشین !
                    ولی شما که بهترین شرایط تحصیلی رو تو دانشگاه داشتید : چند سال وقت گذاشتین، از خوشی هاتون زدین الان آطل و باطل!
                    ما هم هر روز باید نظاره گر این باشیم که با بالا پایین رفتن ارز روز به روز
                    شرایط زندگی سختتر میشود !
                    برای تمام ایثارگران احترام زیادی قائل هستم! ولی آیا ایثارگری این افراد باید سبب ضایع شدن
                    حق دیگران بشه؟ مگه غیر از اینه که کسی که شایستگی بیشتری داره، تلاش بیشتری کرده به این شغل برسه؟
                    باشه - برای این افراد سهمیه اختصاص داده بشه! هر امکاناتی در اختیارشون قرار بگیره!
                    ولی یک سهمیه جدا از سهمیه استخدامی که حق ما فارغ التحصیلان دانشگاه است براشون در نظر گرفته بشه !
                    ما به خاطر این عمری که پای تحصیل گذاشتیم این حق رو داریم که حداقل ما رو حساب کنند!
                    نه اینکه تو هر استخدامی : سهمیه ها اختصاص داده بشه
                    اگه آقا زاده نیستیم!
                    یا خانواده پولدار نداریم که بتونیم اشتغال زایی کنیم ...
                    آدم هستیم که ...
                    به حساب بیایم!
                    عاجزانه ی خواهش میکنم با این صحبتهای احساسیتون
                    روزگار تلخ ما رو عذاب آورتر نکنید!
                    • ع
                      علی....
                      ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰
                      سلام حامد جان از صحبتات خوشم اومد.اینم من اضافه کنم که ما جوونای این دوره جنگ روانی داریم که این جنگم کمتر از جنگ .... نیست
                      • ح
                        حامد ۲
                        ۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸
                        در پاسخ به دوست عزیزم.من خودم ۲ساله بی کارم ولی به همون خدایی که بالا سرمه هیچوقت به خودم اجازه قضاوت یک طرفه و عجولانه ندانم اون کسایی که ۳۰سال پیش رفت سینه خودشو جلو دشمن سپر کردن تا اون صدام تکریتی نیاد و ناموستو خاکتو میهنتو از بین ببره نه پارتی داشتن که تو اداره ایی استخدام بشن از مال وجان و فرزندو همسر خود گذشتن.هیچ قولی هم بهشون نداده بودن فقط واسه اسلام و میهنشون.یه لحظه میخام واقعا با خودت خلوت کنی فک کنی پدر بالا سرت نباشه بی کاری بیداد میکنه حتی حتی یه حامی بالا سرت نباشه که حد اقل یه کاره آزاد شروع کنی چه احساسی بهت دست میده...شاید همتون با خودتون بگید طرف ۱۰۰درصد خانواده شهید یاجانبازیا .....ولی نه به خدا یه نگاهی به کسایی که با پارتی تو ادارات استخدام شدن بندازین فک میکنین همه شون با ازمون استخدام شدن نه عزیزم. نه وجدان کاری نه تخصص نه تعهد به نظام رو ندارن نگاه کنید.اگر شهدا مظلوم نبودند به جنگ نمیرفتن...فقط من یه بسیجی تحصیل کرده بیکار هستم به امید روزی که همه جوانان مشکلاتشون حل شه.
                        در پایان:جاده زندگی نباید صاف و مستقیم باشد خوابمان میگیرد.دست انداز ها نعمتند
                        • ط
                          طرفدار حامد
                          ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳
                          اگه درست حرفای حامد و بخونی که حرف همه ماست،میگه که ما منکر زحمات و ازخودگذشتگی شهدا نیستیم. ولی به اندازه خودمون تو زندگی "حق" داریم. مثل شهدای گرانقدر و خانواده هاشون که فقط و فقط به اندازه خودشون "حق" دارن نه کمتر نه بیشتر و نه اونقد که بخواد در قبال ما تو روز روشن حق خوری بشه. منم مثل تو دانشجوی بسیجی هستم ولی پس انصاف کجا رفته؟ اونی که دوسش دارمو با تحصیلات عالیه بخاطر بیکاریش دارم از دست میدم چون پدرم موافقت نمیکنه. اگه بجای اینکه بره با بدبختی فوق لیسانیس مخابرات بگیره میرفت از دیوار مردم بالا،شاید الان مشکلی نبود! ولی اونم مثل همون شهدا غیرت داره تعصب داره وجدان داره. پس جای اون و امثال اون کجای این مملکته؟ یکی به من بگه.
                      • a
                        altin
                        ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷
                        با سلام،فرم ثبت نام را چطور باید دریافت کرد؟ آیا هنوز ارائه نشده است؟
                        • آ
                          آهنکوب
                          ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۱۲
                          با سلام،فرم ثبت نام را چطور باید دریافت کرد؟ آیا هنوز ارائه نشده است؟
                          • ص
                            صفورا
                            ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۰
                            سلام من کارشناس زیست سلولی_مولکولی گرایش میکروبیولوژی هستم چند ماهی هست که آگهی استخدام واسم ایمیل میشه آگهی روزنامه ها رو هم چک میکنم در ضمن عضو شدم که آگهی مربوط به رشتم واسم ایمیل یا اس م س شه اما هنوز ۱ آگهی هم واسم نیومده دلیلش چیه؟ نزدیک ۱ ساله که دنبال کار میگردم هنوز کاری که میخوامو پیدا نکردم دیگه واقعا خسته شدم باید چی کار کنم میشه کمکم کنید؟ متشکرم
                            • ف
                              فاطمه
                              ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۲
                              سلام من ۶ماهه دنبال کارم حسابداری خوندم ولی چون سابقه کاری ندارم هیج جا قبول نمیکنه/تمام کارا شده بازاریابی تکلیف ما چیه خسته شدم اینقد کرایه ماشین دادم زاسه رفتن دنبال کار
                              • H
                                HSH
                                ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۸
                                سلام ناراحت نباش من مکانیک خواندم آن همه سختی به امید روز های خوب اما هنوز بیکارم تقریبا دوساله
                                • م
                                  محمد صادق میرشاهی
                                  ۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
                                  سلام فاطمه خانم از کدوم استان هستین؟
                                • م
                                  محمد کلهر
                                  ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳
                                  سلام. من لیسانس متالورژی هستم ۱سال سابفه دارم ساکن شرف تهران. جویای کار هستم
                                  • م
                                    ملینا
                                    ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲
                                    باسلام آیارشته های معارف کارایی ندارد؟اصلن رشنه های موردنیاز راعنوان نکردین
                                    • آ
                                      آهنکوب
                                      ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۰۷
                                      با سلام،فرم ثبت نام این آزمون را از کجا باید تهیه کرد؟ در اینجا فقط نمونه سوالات ارائه شده است
                                    • س
                                      ساناز
                                      ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۴
                                      سلام، من ۲۶ سالمه و لیسانس اقتصاد نظری هستم، فوق لیسانسم را هم تمام کردم در رشته علوم اقتصادی و فقط پایان نامه ام مونده، الان یکساله که دنبال کار میگردم ولی پیدا نمیشه. مدتی که لیسانسم را میخوندم کار تو بانکها زیاد بود ولی چون مدرکم را هنوز نگرفته بودم نمیشد. حالا که مدرکم را هم گرفتم و یه رده بالاتر را هم خوندم دیگه کار نیست. همه جا آقایان را میخواهند یا سابقه کار. معدل بالای مدرکم هم به هیچ دردی نخورد. توصیه میکنم زیاد درس نخونید چون آخرش میشید شکل من. زحمات یه عمر شده مدرک به درد نخور گوشه کمد. فقط خدا به جوونا کمک کنه
                                      • م
                                        مسی
                                        ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۲
                                        مخا برات مخابرات داغونند....پشت درت صف کشیدند اینا همه جوونند///بیکاری بیداد می کنه مخابرات می فهمی؟؟؟تاکی باید پشت درت این همه جوون بمونند؟؟پیامکات رسیده دست ماها//بسه دیگه سرکاری بگو آیا قبولند؟خیلی ا شون برای تو از پولشون گذشتند//فکر نکنی اینا همه نادونند؟!
                                        • س
                                          ستاره
                                          ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶
                                          علیکم السلام آقا مهدی . من اصلا با خانواده شهید و جانباز کاری ندارم نوکرشونم هستم . وقتی هم که توی آزمون شرکت میکنم نمیخونم کی چند درصد سهمیه داره کی نداره . این چیزهایی هم که نوشته بودم از روی شکایت و ناراحتی ننوشتم . وقتی بعضی جاها به خانواده فرهنگی ها سهمیه میدند که خیلی احمقانه است و ما هیچی نمیگیم , اونوقت خانواده شهید و جانباز که روی سر ما جا دارند را شاکی باشیم ؟! نه اقا مهدی من و خیلی از این بچه ها دردمون خانواده شهید و جانباز نیست . درد ما پارتی بازی و حق کشیه . از ما ناراحت نشید . ما که گفتیم به شما هرچی لازمه بدند ولی بقیه هم آدمند . بازمانده , احسان , خدابردار , عباس, هادی, سینا و,... چه گناهی کردند که بعد از اینهمه تحصیلات با این سن و سال باید با شرمندگی هنوز سرسفره پدرشون بشینند ؟ درد ما اینه نه شهید و جانباز . بازم میگم : بچه ها ناامید نباشد همه چی توی این آزمون خلاصه نشده . خدا هست بگردید ان شاالله کار بهتر پیدا میکنید . به خدا توکل کنید کفایتتون میکنه . آیا خداوند برای بنده خویش کافی نیست ؟ اللهم عجل لولیک الفرج* صلوات
                                          • ن
                                            نازنین
                                            ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۴۲
                                            ستاره جون سلام ازاین که ای جوری باهات صحبت می کنم معذرت می خوام ولی تو مثل اینکه واقعا با خانواده شهدا مشکل داری نه ؟ به نظر من ما باید خودمون اون مقداری که باید سعی کنیم تا قبول بشیم نه اینکه به سهمیه ها معترض باشیم ...
                                            • ا
                                              احسان
                                              ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۵
                                              ستاذه ختنوما نمیدونم اما من مشکل دارم.میخای چی کارم کنی حالا؟؟؟؟؟بگو بیدونم؟؟از موقع کنور تل الان اونا همه جا کلی سهمیه داشتن بهترین رشتهای دانشگاه مال اونا بود در حالی هیچ کدومشون صلاحیت علمیشو نداشتن نمونه هاشم هم تو ارشد دیدم هم تو لیسانس.میخاین اصلا ما از این کشور بریم همه چی مال اونا باشه؟؟؟؟؟؟چون ما برای این کشور نه سهید دادیم نه جانباز یا میخاین بمیرم؟؟؟هرچند الانم داریم به مرگ تدریجی میمیریم
                                          • س
                                            ساناز
                                            ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۲۰:۳۰
                                            سلام.من لیسانس میکروبیولوژی دارم لطفا راهنماییم کنید.خیلی دنبال کار گشتم ولی جور نشد.از استان گیلان هستم.
                                            • ع
                                              عاطفه
                                              ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۸
                                              من لیسانس کامپیوتر از دانشگاه دزفول دارم ۲ ساله فارغ التحصیل شدم مسلط به c#,sql,html,office,icdl هستم ۲ سالم سابقه ی تدریس رایانه کار دارم.دنبال کار تو شهر اصفهانم.لطفا کمکم کنید
                                              • ع
                                                عباس
                                                ۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۶
                                                اصلا خودتونو ناراحت نکنید ما همه مثل شما بیکاریم.فقط التماس دعا میتوانیم داشته باشم
                                              • خ
                                                خداداد
                                                ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱
                                                بابا کو بی کار برید سر کوچه احمدی جون بگردید اگر بیکار دیدید
                                                رفتم دنبال کارگر سر محله ایی که انها می نشینند هر کدامشان گفتم کارگرید گفتند استادند نمی دانم این همه استاد بنا سر چهار راه چه می کنند .
                                                قوانین اداره کار که مشکل ندارد باید با تصویب قوانینی این اساتید بزرگ را نیز قانون مند کرد این تنها قشری است که هنوز قانونی برایشان وضع نشده است
                                                • ا
                                                  ادم های ستمدیده
                                                  ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۵۱
                                                  بیکار ندیدی بیا اصفهان درب شرکت فولادمبارکه تا ببینی

                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                ثبت پاسخ