استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (زمان اعلام نتایج)

۳۳۳۷۶۸ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۳۱ فروردین ۱۴۰۳- زمان اعلام نتایج اولیه و برگزاری آزمون جدید استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

آزمون استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۲ نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز – جمعه سی‌ویکم فروردین – در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر درآزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از استقبال خوب داوطلبان از این آزمون استخدامی است و امیدواریم به‌زودی و در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ نیز که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

مشاهده متن کامل خبر

 

لینک‌ها و صفحات

  •  ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  از ۲۶ بهمن  الی ۱۳ اسفند  ۱۴۰۲ است . برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۳٬۷۶۸ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (زمان اعلام نتایج)

  • ق
    قزویین
    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸
    در این سرای بی کسی -کسی به زنگ نمی زند
    مردیم از چشم انتظاری
    • م
      م -قزوین
      ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۵
      نه
    • ز
      زهره
      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۵۶
      سلام خواستم یه چیزی بگم منم تو استخدام قبلی تو یک و نیم برابر اصلی بودم و ذخیره بودم ولی جذب نشدم...واقعا هم نیرو کم داشتنا...چون تو این استخدامی اون قسمت ک من توش ذخیره بودم آگهی استخدام زدن
      من کاملا این موضوع رو قبول دارم ک تامین از ذخیره ها نیرو جذب نمی کنه این سالهای اخیر ...و هر سال می بینید که حتی واسه یه نفر هم آگهی استخدام میده بیرون و پنجاه تومن پنجاه تومن پول ثبت نام میگیره
      منم چندتا از بستگانم قبلا تو سازمان ذخیره بودن و جذب شدن ولی این مال ده سال پیشه نه الان که هر سال آگهی استخدام میدن
      واقعا اگه فک میکنید با ذخیره استخدام میشید واقعا امید بیهوده بستید
      من تو این امتحان استخدام اصلی بودم بعد مصاحبه اولین ذخیره شدم ...کارمم هم گریه اس ...حتی تحقیقات محلی واسم اومدن مصاحبه دوم هم رفتم ولی استخدام قبلی به من یاد داد امید بیهوده نبندم
      • ا
        استاد استخدامی
        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۰۲
        سلام
        حرفتون درسته
        ولی شاید از اصلی ها رد بشه اونوقت میان سرغ ذخیره ها
        در ضمن نمیشه گفت همیشه روال یکسانه
        شاید این دفعه واقعا از ذخیره ها دعوت کنن
        • ن
          ناشناس
          ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳
          زهره خانم اصلا اینجوری نیست که شما میگی چون مدیرکل تامین اجتماعی استان ما گفت به احتمال زیاد به زودی به سراغ افراد ذخیره هم می رویم و از بالاترین نمره علمی . . . تو کلاس های آموزشی به ما گفت!!!
          • م
            محمد
            ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
            دوست گلم اصلا معلومه شما واقعا مفهوم دو برابر ظرفیت رو نفهمیدی؟ دو برابر ظرفیت یعنی این که اگه برای یه پستی 1 نفر لازم هست ولی چون امتیاز ها نزدیک هم هست و سطح علمی هر دو تو یه سطح هست برای مصاحبه 2 نفر رو دعوت می کنند تا از بین اون ها یکی در نهایت استخدام بشه!
        • k
          khodýa
          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۴۴
          خدایا بزرگ من زودتر کارامون درست شه بریم سرکار قبل عید. خدایا من یکب دیگه به اخر خط رسیدم
          • ا
            امور مالی تبریز
            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶
            سلام
            دوستان امور مالی تبریز اگه کسی خبری داره بگه؟ چه خبر؟کی قبول شده یا ذخیره؟ هر خبری بود بگین لطفا
            • م
              میثم
              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱
              سلام دوستان
              اگه کسی تو گزینش رد بشه بهش خبر میدن که بیاد برای تجدید نظر یا نه بی خبر ردش میکنن و میرن کارای نفر بعد و انجام میدن،،،
              در کل در چه صورتی ممکنه یه نفر رد بشه،،
              ممنون
              • ا
                استاد استخدامی
                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۰۰
                سلام
                بهش حکم رو ابلاغ میکنن که اگه اعتراض داره تا 20روز فرصت داره
                در غیر اینصورت رد میشه و نفر ذخیره جانشین میشه
                • 2
                  2015
                  ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸
                  من نمیدونم این اطلاعات نادرست رو شما از کجا میارین به بچه ها میگین شایدم میخواید گمراهشون کنید تا حالا چندین مورد تو کامنتایی که گذاشتی این موضوع رو به شخصه دیدم
                  آقای محترم کسایی که رد میشن حداکثر تا 2 ماه فرصت دارن (طبق قانون گزینش) که فرم تجدید نظر رو پر کنن و معمولا تو مرحله تجدید نظر با بردن یه سری مدارک و نامه از جاهای مختلف نتیجه مثبت میشه مگر اینکه واقعا کسی مشکل خاصی داشته باشه تا کلا رد شه و هر کاریم کنه تاییدش نکنن...
                  • م
                    میثم
                    ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲
                    ممنون
              • ک
                کارمند سازمان تامین
                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶
                با سلام عنوان کنم که اعلام پذیرش تهران کلا متوفق شده و موضوع بومی و غیر بومی صحت دارد . و سازمن در حال سورت کردن دوباره نمرات است . درخصوص ذخیره هم اعلان میکنم که پس از پایان هرسال کلیه ذخیره سوخت میشود که گاها ادارت استانها از قانون تخطئی می کنند و در سال بعد از محل آزمون نیرو بر میدارند که حجم این قبیل نیروها شاید به انگشتان دست هم نرسد.
                • ی
                  یهـ خستهـ
                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷
                  خیلی ممنون معلومه که کارمند سازمان هستید با این غلطهای املایی و نگارش خوبتون . . . بسیار متشکرم!
                  • ا
                    ایت
                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰
                    خواهرها و برادرها باور نکنین،حرف این بنده خدا کاملا برای تشویش اذهانه ،ایشالا هفته بعد جوابها میاد و پاسخ دندانشکنی میشه واسه اونایی که با ذهن بچه های جویای کار بازی میکنن و لذت میبرن.همچین چیزی واقعیت نداره باور نکنین ،سازمان تا برگزاری آزمون جدید درسال آینده ازهمین نیروهای ذخیره استفاده میکنه درضمن حتی اگه نتیجه ها هم بخادتغییر کنه اتفاق چندان خاصی نگرفته چون نهایتا تعدادی دیگه رو مصاحبه میکنن و هرگز قبول شدگان قبلی رو رد نمیکنن.
                    • t
                      tehran
                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸
                      اونوق خبر به این مهمی رو روز جمعه از کجا آوردی؟ دمتون گرم اینجا بعی از بچه ها یه پا مدیر عاملن برا خودشون عزیزم این خواب تو تعبیر نداره
                      • م
                        م -قزوین
                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۴۶
                        %100
                      • h
                        hossein
                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۰۵
                        بسه دیگه بابا- با این حرفا کجا میخای برسی !!
                        قانون یا برا همس یا هیچکس نمیشه که واسه تهران باشه استان دیگه نباشه-خودم چهارشنبه با امور اداری حرفیدم گفتن همچین چیزی نیس-
                        • k
                          kkkkk کرمان
                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۰
                          آقای کارمند مگه سازمان پولش مفته که این همه هزینه کرده در سطح کلان کشوری بعد بیاد قانونی که خودش وضع کرده رو ملغی اعلام کنه؟ باور کنید برای من تفاوتی نداره چون بومی نیستم و جز, نفرات اصلیم تازه کارمندای تامین انقد کار دارن در طول هفته که دیگه روز جمعه ترجیه میدن اسراحت کنن شاد باشید برادر
                          • 2
                            22222
                            ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱
                            یعنی امکان داره کلا استخدامی لغو بشه .امیدوارم اینطوری نباشه
                          • س
                            س
                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱
                            سلام تو رو خدا راسته که ممکنه سال اینده کمبود نیرو رو از ذخیره ها بگیرن یعنی هنوز امیدوار باشم
                            • ا
                              امید
                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱
                              اگه کمبود داشتن آره و امیدوار باشید ولی نه خیلی زیاد!در آزمون های دیگه هم شرکت کنید شاید پذیرفته شدین.
                            • م
                              محمدرضا اراک
                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱
                              سلام بچه های اراک من روز چهار شنبه رفتم گزینش خدارا شکرخوب بود.همون سوالاتی که بچه ها گفتن راجبه احکام وولایت فقیه پرسیدن>میخاستم ببینم دیگه چه مراحلی داره؟دیگه نمیدونید کی زنگ میزنن؟
                              • ا
                                اردبیل
                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳
                                سلام به همه بچه های که میگن بدون ازمونیها میرن سر کار از کجا میدونند ؟؟من فرزند شهیدم ماهم مثل شما منتظریم
                                • س
                                  ساوالان
                                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶
                                  یاشا همشهری
                                  متاسفانه همه میان اینجا دروغ میگن حتی کسایی که قبول نشدن میان میگن رفتیم سرکار تو 15 روز قراره بهشون حقوق بدن تازه عیدیاشونم واریز شده :| متاسفانه اینه مشکله ما ایرانی جماعت!
                                • ک
                                  کرمانشاه امورمالی به نوید
                                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷
                                  سلام اقانوید
                                  من واقعا نمیدونم شما این حرفارو که شبیه به تهمت به کارکنانه از کجا اوردین من توعمرم فکرشم نمیکردم کارکنانی به این خداشناسی تو ادارات پیداشن عنوان شغلی ما 6 نفر بود که 6 نفر اصلی دعوت به مصاحبه شده بودن و هنوز جواب مصاحبه نیومده که کی قبول شده کی رد خواهشا اگه کسی از بچه های کرمانشاه هست بگن حرفای اقا نوید رو قبول دارن یا نه من که خودم همچین چیزی رو اصلا قبول ندارم مگه اینکه 4 نفر ماقبل اون اقایی که اقا نوید میگه مشکل داشته باشن
                                  درپناه خدا با ارزوی موفقیت یکایک دوستان
                                  • ک
                                    کرمانشاه
                                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹
                                    سلام دوست عزیز من کامنتی ندیدم اما واسه منی ک هیچ پارتی نداشتم خدا کمک کرد خدایی پارتی بازی ندیدم الانم منتظر نتیجه گزینشم ولی نفهمیدم منظور صحبتتون چی بود
                                    • ک
                                      کرمانشاه امورمالی
                                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸
                                      یکی از دوستان کامنتش همچین ایده ای داشت منم خداییش ندیدم همه ی مسئولینش خوب و خداشناس بودن
                                    • ا
                                      استان کرمانشاه
                                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
                                      منم حرف آقا نوید را اصلا قبول ندارم
                                      در ضمن فقط از اصلی ها مصاحبه عقیدتی شده و هنوز نتایج نهایی هم مشخص نشده
                                      • ک
                                        کرمانشاه مالی
                                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۸
                                        سلام
                                        من هم هیچ پارتی بازی در روند کار کرمانشاه ندیدم،احتمالا نفرات قبل مشکل داشتن
                                        یه سوال از خود شما داشتم:شما چطور فهمیدین که فقط 6 نفر اصلی رفتن عقیدتی؟
                                        من مصاحبه عقیدتی رفتم،اما نگفتن فقط اصلی ها دعوت شدن یا 1.5برابر ظرفیت!
                                        • k
                                          ka
                                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۰۶
                                          سلام دوستان من شخصا وقتی رفتم مصاحبه پرسیدم و گفتن که فقط نفرات اصلی دعوت به عقیدتی شدن.
                                        • ن
                                          نویداز کرمانشاه
                                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۳
                                          سلام حرف من نگرفتی من گفتم شهر ما یه نفر میخواست یه نفر دیگه اول بوده الان نفر پنجم براش گزینش محل آومدن به قول نفر اولی حتی کارشون وبرای نفر اول تا پنجم خبری نیست من تهمت به کسی این حرفها را از قول نفر اول تا پنجم میگم نمیدنم ولی بدبختانه استان کرمانشاه این اتفاق افتاده حتی من خبر دارم 2نفر دیگه به کمک نمایندگان محترم مردم امتیاز بومی براش لحاض شده است نمیخوام اسم ببرم من نمیخوام کسی نارحت کنم فقط شنیده های خودم گفتم میتونین صبر کنین تا وقتی حکم ها صادر شد می فهمین
                                          • ب
                                            بیمه کرمانشاه
                                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۵۵
                                            ببخشید جناب نوید خان شما از کجا رتبه ها رو متوجه شدید؟؟؟؟!!! چون من هرچقدر بهشون اصرار کردم حتی اصلی و ذخیره بودنمم نگفتن.... بعدم گفتن ما رتبه ها رو به هیچ کس نمی گیم پس حتما شمام پارتی داری پس حتما قبولی دیگه؟؟؟!!!
                                        • k
                                          kkkkk کرمان
                                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱
                                          روند استخدام ادامه دارد دوستان من غیر بومی هستم دارم اینو میگم خوبه که ادم صداقت داشته باشه
                                          • a
                                            amoo
                                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱
                                            سلام دوستان
                                            ممکنه کسی تو گزینش رد شده باشه
                                            و بهش خبر ندن بیاد برای تجدید نظر؟
                                            • ت
                                              تهران شرق
                                              ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۴۲
                                              سلام دوستان
                                              تهران شرق امورمالی خبری نیست؟؟؟
                                              من هم با امتیاز بومی استانی و هم شهرستانی اصلی بودم
                                              اما نه تحقیقات اومدن نه گزینش دوم رفتم!
                                              مصاحبه اولم رضایتبخش بود ولی دارم کم کم نگران میشم
                                              لطف کنید راهنمایی کنید
                                              • 2
                                                2015
                                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
                                                منم امور مالی تهران شرقم، جز نفرات اصلیم مثه خودت ولی واسه من اوایل بهمن اومدن تحقیقات و مصاحبم رفتم اتفاقا
                                                نگران نباش احتمالا این هفته میان
                                                • ت
                                                  تهران شرق
                                                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۴۱
                                                  ممنون برادر
                                              • ا
                                                استاد استخدامی
                                                ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۵۰
                                                استاد استخدامی به تهران شرق ها
                                                اعلام اخرین وضعیت؟
                                                • ر
                                                  رضا
                                                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳
                                                  هنوز به مصاحبه زنگ نزدن.
                                                  • ت
                                                    تهران...
                                                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱
                                                    حدود یک ماه از تحقیقات و مصاحبه عقیدتی منم میگذره ولی همچنان خبری نیست!!!!!!!!! کارشناس بیمه- اصلی- بومی استان و شهر-
                                                  • ع
                                                    علی
                                                    ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲
                                                    شهر من فقط یه نفر میخاست ولی ذخیره شدم،احتمال داره سال بعد منو هم دعوت کنن؟
                                                    • ع
                                                      علی ب
                                                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶
                                                      علی اقا اردبیلی؟
                                                      • س
                                                        سینا
                                                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷
                                                        نمیخوام ناامیدت کنم ولی بستگی داره شهرت نیروی اضافه تو رشته خودت بخواد یا نه!یه مقدار شانسیه
                                                      • م
                                                        مرجان
                                                        ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۳۲
                                                        بچها شما رو به خدا اگه کسی خبری درمورد ذخیرها داره بگه یا کلا فراموش کنم برم صبح تا شب منشی دکتر شم برا ماهی سیصد تومن
                                                        • y
                                                          yaser-تهران شرق
                                                          ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۲۶
                                                          دعا کن از این بچه ها کسی بانک سپه قبول شده باشه
                                                          • ر
                                                            رهگذر
                                                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹
                                                            مگه بانک سپه بهتر از تامینه؟؟؟
                                                            • y
                                                              yaser-تهران شرق
                                                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰
                                                              معلومه
                                                              بانک با اونهمه مزایا
                                                              هستن کسایی که بانک و ترجیح میدن
                                                              • .
                                                                ..
                                                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۳۲
                                                                بانک بهتره
                                                          • ت
                                                            تهران غرب منتظر
                                                            ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۴۱
                                                            احتمال ریزش تو مصاحبه عقیدتی زیاد هست
                                                            چون ملاک انتخال اصلح هست
                                                            پس اگه رد شن اصلی ها نوبت به شما میرسه
                                                            توکل بخدا
                                                            اگه تقدیرتون باشه میشه...
                                                            • .
                                                              .....
                                                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴
                                                              عقیدتی اگر مشکل حاد مثل سیاسی و کیفری داشته باشید حذف میکنن
                                                              • ب
                                                                بچه های اراک
                                                                ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۰۸
                                                                بر عکس احتمال ریزش بسیار کم اسن نزدیک صفر
                                                              • ک
                                                                کاکتوس
                                                                ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۲۱
                                                                همون منشی باشی دردسرت کمتره تازه زرنگ باشی به چند سال مطب میزنی دو نبش
                                                              • m
                                                                m
                                                                ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۲۴
                                                                اگه ذخیره ام قراره استخدام شن خیلی خوشحالم این چند روز بحث بومی همش دلم میخواست اینطوری شه....نه برا اینکه اصلیا بریم و حل شه برا اینکه همه دل بستن به داشتن و گرفتن این شغل.
                                                                التماس دعا
                                                                • ع
                                                                  علی دایی
                                                                  ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۰۴
                                                                  بچه میدونم همتون مثل من از الن منتظر شنبه هستین شنبه ها دیگه برام قداست پیدا کرده زود بلند میشم خودمو مرتب و شیک میکنم خلاصه خودمو اماده تلفن جواب دادن میکنم
                                                                  • ا
                                                                    استاد استخدامی
                                                                    ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸
                                                                    بی تابی نکن دوست عزیز
                                                                    هستند یه سری افراد 7-8 ساله امرئز فردا میکنن براش برای جاهای دیگه
                                                                    • خ
                                                                      خوزستان
                                                                      ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۳۳
                                                                      خوشبحالت خودت مرتب میکنی من خو وقتی نگا ساعت میکنم میبینم ساعت ده صبح قلبم به سرعت میتپه و اگه او موقع ها گوشیم زنگ بخوره انگار بمب منفجر شده!!!!
                                                                      • 1
                                                                        1363
                                                                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶
                                                                        آی گفتی! واااقعا !! دقیقا منم وقتی گوشیم زنگ میخوره قلبم میاد تو دهنم!
                                                                      • آ
                                                                        آ.غ
                                                                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴
                                                                        منم منتظر شنبه هام.:)
                                                                        ایشالا زنگ بزنن این شنبه
                                                                        • ع
                                                                          علی دایی
                                                                          ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۰:۴۱
                                                                          منم اولاش اینطور بودم ولی الان عادت گرفتم
                                                                        • ب
                                                                          به مثبت اندیش
                                                                          ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۲۹
                                                                          دوست عزیز سازمانها برا استخدام هر قانونی بخوان میتونن اجرا کنن و ما وشما هم در حدی نیستیم بگیم قانونشون درسته یا غلط هم سال ٩١ هم تامین تو استخدامش قانون بومی داشت و از کدوم حق دم میزنی من نمیدونم این کار تجربه میشه هر کسی شهرستان خودش و امکاناتشو باید اولویت قرار بده و دنبال بلند پروازی نباشه برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم و در آخر حرفم اینه کهچه بگیم خلاف مقررات یا نه سازمان کار خودشو میکنه و هیچوق بهخاطر حرف دو سه نفر سازمان به این عظمت رو زیر سوال نمیبرن التماس دعا یا علی
                                                                          • ا
                                                                            استاد استخدامی
                                                                            ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۶
                                                                            عزیزم شهر هرت که نیست
                                                                            قوانین اداری و استخدامی مصوب مجلس هست نمی تونن از اون خارج بشن
                                                                            شاید چند تغییر ب دن اما شرایط اصلی رو نمی تونن تغییر بدن
                                                                            • t
                                                                              tehran
                                                                              ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۳۵
                                                                              حالا شهر هرت باش یا نه فعلا که با حرف دو سه نفر نمیان استخدام متوقف کنن و این خیال پردازی شماست
                                                                            • م
                                                                              مثبت اندیش
                                                                              ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸
                                                                              شماخود دانید و ماهم خود دانیم دوست عزیز، ماها بیش از یک ماهه که کارایی که بایدمیکردیم رو انجام دادیم ازقبیل شکایت درسازمان بازرسی ودیوان عدالت اداری، دلیل توقف هم بخاطرهمین شکایتاس هرچند دوست عزیز بعضی استانها شروع به کارکردند و گزارش شروع به کار آنها هم به بازرس داده شد جهت ترتیب اثر، ماهمه شاکیان این امتیازبومی شهر به موقع اقدامات لازمه رو انجام دادیم و به لطف الهی استخدام متوقف شده جهت بررسی دوباره و گزارش تمام استانهایی که شروع به کارکردند و درشرف شروع به کارهستند به سازمان بازرسی کل کشورداده شد و درحال داده شدن هستن، شما هم به خویش اجازه ندین که افکارمتضررین راتخطئه کنین همانطور که ماچنین حقی رو هم نداریم بهشما خدای ناکرده بی احترامی کنیم، دوست عزیزم باامید زندگی کنین وآرزوی موفقیت برای شما دارم
                                                                              • y
                                                                                yaser-تهران شرق
                                                                                ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۲۴
                                                                                عزیزم به فرض که شما درست بگی و این قضیه صحت داشته باشه
                                                                                اما بومیا با همون بیست امتیاز بومی شهرستانم از غیر بومیا جلوترن
                                                                                • t
                                                                                  tehran
                                                                                  ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۳۲
                                                                                  الان خیلی خوشحالی روند استخدام متوقف شده نه داداش اینجوریام نیس این خیالپردازی شماس روند عادی استخدام داره طی میشه و به زودی همهچی معلوم میشه اون کامنت هاییم که دوستان گزاشتن استخدام متوقف شده خودشون حرفشونو پس گرفتن حالا من که از خدامه همه اصلیا و ذخیره ها باهم استخدام بشن ولی شما چی رک و پوس کنده میگید از اینکه دیگران الاف میشن خوشحالید واقعا که
                                                                                  • غ
                                                                                    غلامحسین
                                                                                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۰:۳۴
                                                                                    ببین برادر عزیز ،تامین اول بارش نیست که آزمون برگزارمیکنه،انقدرم کارشناس خبره و حقوقدان داره که کاملا از روند استخدام و جذب آگاه باشه.پس زمانیکه امتیاز بومی رومیذاره فکره همه جاشوکرده و میتونه حرف خودشو به کرسی بنشونه.اولا سازمان غیردولتیه و اختیارداره هرتصمیمی ولو بومی وغیربومی رو اجرایی کنه ،دوما واسه دلخوشی شما یه حرفایی میزنن که اینهمه حرص خوردنتون بیفایده نباشه.
                                                                                • و
                                                                                  واحد
                                                                                  ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۴۸
                                                                                  از بچه های بیمه تبریز کسی هست که ت. بانک سپه قبول شده یاشه؟

                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                  ثبت پاسخ