استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (دریافت کارت)

۳۳۳۴۴۸ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۲۸ فروردین  ۱۴۰۳-  دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال شد.

لینک کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از طریق پروفایل کاربری، در دسترس قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون

مشاهده اطلاعیه

 

ثبت‌نام و اصلاحیه‌های آزمون استخدام تامین اجتماعی

  • خبر ۱۳ اسفند ۱۴۰۲- انتشار اصلاحیه سوم آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی:

مشاهده اصلاحیه

  • خبر ۱۰ اسفند ۱۴۰۲: انتشار اصلاحیه دوم آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی:

مشاهده اصلاحیه

  • خبر ۶ اسفند ۱۴۰۲: تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی تا ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲:

ثبت‌نام در آزمون

  • خبر ۴ اسفند ۱۴۰۲: انتشار اصلاحیه اول آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی:

مشاهده اصلاحیه

  • خبر ۲۶ بهمن ۱۴۰۲: انتشار دفترچه راهنما و شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی:

مشاهده دفترچه آزمون


ثبت نام آزمون

 

جستجوی مشاغل

 

لینک‌ها و صفحات

  •  ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  از ۲۶ بهمن  الی ۱۳ اسفند  ۱۴۰۲ است . برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۳٬۴۴۸ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (دریافت کارت)

  • t
    tehran
    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۷
    در خصوص بومی بودن هم می خوام خدمت بچه ها یه نکته ای رو عرض کنم ... البته با اجازه... من موقعی که رفتم مدارک تحویل بدم ... خانم مهربونی که مسئول کنترل مدارک بود بعد چند دقیقه که مدارک رو با کپی هاش داشت بررسی میکرد صدام کرد گفت شما تهران به دنیا اومدی ... گفتم بله ! گفت پس چرا گزینه بومی رو نزدی ؟ گفتم من نمیدونستم آخه من که تهران به دنیا اومدم دیگه نیازی نیست ثابت کنم بومی هستم گفتم فکر میکردم این مخصوص کساییه که مثلا الان چند ساله اومدم تهران و چون بین محل تولد و محل سکونت شون مغایرت هست باید مدارکی رو دال بر اثبات بومی بودن ارائه کنند... اما گفت شما هم باید میزدی گزینه بومی رو تا ۲۰۰۰ امتیازشو بگیری ...! گفت دیگه نمی تونیم این امتیاز رو بهت بدیم و شانس قبولیت خیلی پایینه . گفتم هر چی قسمت باشه همون میشه... دیدم رو پروندم نوشت بومی - زیر سی سال - لیسانس ... من ازش تشکر کردم بابت نوشتن این متن بهم گفت حالا من نوشتم نمیدونم تاثیر بدن یا نه ... منم اومدم خونه گفتم هرچی صلاحم باشه همون میشه ... فقط خواستم بگم امتیاز بومی به افرادی که گزینه رو انتخاب کرده بودند داده شده و اونهایی که به هر دلیل بومی نباشن امتیاز ازشون کسر میشه اونهایی هم که نزدن بومی امتیاز بهشون اضافه نمیشه ... امیدوار سوال بومی بودن دیگه پرسش کسی نباشه ببخشید سرتون رو درد آوردم از مدیر هم ممنونم
    • ع
      علی
      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵
      سلام بچه ها
      یه خبر خوب البته برای من
      من برا بخش بیمه فارس شرکت کرده بودم امروز برا دعوت به مصاحبه بهم زنگ زدند.
      امید وارم موفق باشید
      • س
        سمیرا
        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۰
        سلام علی اقا چندم می خواین برین مصاحبه لطف کن هرچی پرسیدن بیا اینجا مطرح کن امید وارم موفق باشی
        • ع
          علی
          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۱
          سلام.برا چندم؟ لطفا مراحل مصاحبه رو بیا بگو.ممنون
          • ت
            تهران شرق
            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۹
            شایعه ای بیش نیست
          • t
            tehran
            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹
            سلام به دوستای گلم
            بچه ها من واقعا نمیدونم و برام سواله حقوق تامین چقدره ? و واقعا یکی از ارزوهام اینه که بدونم کارمند های تامین چقدر درآمد دارند … بچه هایی هم که اینجا مطرح کردن به جواب نرسیدم البته چند نفری گفتن بین یک تا یک و دویسته ولی منظور من و همه اونهایی که بحث حقوق رو مطرح میکنند فقط حقوق خالص نیست حقوق و مزایا و رفاهیات مد نظر است مثلا دوست من تو سازمان مالیاتی حقوقش یک میلیون تومن است ولی درآمد آخر ماه ش ۳ میلیون تومن با اضافه کار + پول نهار + کارانه و پاداش آخر ماه و غیره . من واقعا واسم سواله تو تامین اجتماعی درآمد آخر ماه ما به ۲ نیم می رسه یا نه … تورو خدا اونهایی که اطلاع دارن آقا شادمهر * یا خانم های عزیز … مدیر محترم سایت اگر آشنایی دارید یا اطلاع دارید یک بار و برای همیشه این موضوع رو روشن کنید هم واسه بنده حقیر همه اون کسایی که دوست دارن بدونند ممنون از بچه های گل فروم .. از مدیر محترم هم کمال تشکر رو بابت تایید پیام دارم
            • م
              مجید
              ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷
              دوست عزیز من خودم به شدت دنبال این قضیم چون برام خیلی مهمه
              ولی اینو بدون تا موقعی که داخل کار نشی نمیتونی بفهمی
              تا اونجایی که من میدونم اگه پرستار باشی و .. که تو بیمارستان و این حرفان خوب درمیاد با توجه به آیتمایی که تو حکمشون اضافه میشه ولی برا بقیه مثل کارمندای اداری حساب میکنن احتمالا
              ولی در کل فک کنم زیر 166 -1700 نباشه
              بازم نمیدونم چی بگم اگه کسی چیزی میدونه بیاد و کمک کنه
            • t
              tehran
              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶
              سلام به دوستای گلم
              بچه ها من واقعا نمیدونم و برام سواله حقوق تامین چقدره ? و واقعا یکی از ارزوهام اینه که بدونم کارمند های تامین چقدر درآمد دارند ... بچه هایی هم که اینجا مطرح کردن به جواب نرسیدم البته چند نفری گفتن بین یک تا یک و دویسته ولی منظور من و همه اونهایی که بحث حقوق رو مطرح میکنند فقط حقوق خالص نیست حقوق و مزایا و رفاهیات مد نظر است مثلا دوست من تو سازمان مالیاتی حقوقش یک میلیون تومن است ولی درآمد آخر ماه ش ۳ میلیون تومن با اضافه کار + پول نهار + کارانه و پاداش آخر ماه و غیره . من واقعا واسم سواله تو تامین اجتماعی درآمد آخر ماه ما به ۲ نیم می رسه یا نه ... تورو خدا اونهایی که اطلاع دارن آقا شادمهر * یا خانم های عزیز ... مدیر محترم سایت اگر آشنایی دارید یا اطلاع دارید یک بار و برای همیشه این موضوع رو روشن کنید هم واسه بنده حقیر همه اون کسایی که دوست دارن بدونند ممنون از بچه های گل بروم .. از مدیر محترم هم کمال تشکر رو بابا تایید پیام دارم
              • m
                meysam
                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۸
                با عرض سلام حقوق و مزایا در تامین برای افرادی که تازه استخدام خواهند شده نزدیک به دو تومان خواهد بود با اضافه کاری و کارانه من یکی از دوستام حدود یک و نیم سال استخدام شده می گفت از 2 تا دو نیم حقوق و مزایام است . با تشکر
              • ع
                علی زنجان
                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۲۰
                سلام بچه هامن نفردوم شدم توی درمان زنجان که یکیومیخوان ب نظرتون چقدشانس دارم اخه میگن مصاحبه فرمالیتس نفراولاروچجوبشه ردمیکنن
                • ت
                  تهران شرق
                  ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۶
                  برای دوستانی که در مورد امتیاز بومی دچار شبهه شدند
                  بند 8 شرایط اختصاصی:
                  ۸- به داوطلبان بومی استان ۲۰ امتیاز پس از اخذ حدنصاب مقرر در آزمون کتبی قابل تخصیص می باشد.
                  • ت
                    تهران شرق
                    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸
                    دوستان دقت کنن گفته پس از اخذ حد نصاب (نه توی آزمون)
                    • ی
                      یلدا
                      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹
                      یکی از بچه ها نوشته بود که بومی نبوده ولی بومی زده بوده موقع ثبت نام موقع تحویل مدارک چون معلوم شد بومی نیست امتیازو کسر کردند ومدارکشو تحویل نگرفتن,,در ضمن در بند 8 هم که واضح ننوشته که بعد از کسب حد نساب نمره 20 امتیاز در آزمون محاسبه میشه یا در مصاحبه????
                      • m
                        m.f
                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۷
                        یعنی کسانی که حد نصاب رو کسب کنن اون 20 امتیاز هم بهشون اضافه میشه و اگه جزء دوبرابر ظرفیت بشن بهشون زنگ میزنن.درصورتی که مشخص بشه الکی گزینه بومی رو زدن اون 20 امتیاز ازشون کسر میشه و ردشون میکنن.تا وقتی از صحت مدارک و اظهارات(بومی بودن و..) افراد اطمینان حاصل نکنن مصاحبه ای برگزار نمیکنن که بعدش مجبور بشن عده ای رو بخاطر نقص مدارک ویا اظهارات غلط رد کنن و بایه عده دیگه مصاحبه انجام بدن
                      • ت
                        تهران شرق
                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۰
                        به بومی ها 20امتیازودادن بالحاظ کردن 20امتیازجزدوبرابرشدن دیگه منتظرنباشن20امتیازدیگه بهشون بدن چون همون 20امتیازهم نباید میدادن
                        • ی
                          یلدا
                          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۹
                          خوب حالا خودت داری حرف خودتو نقض میکنی, پس معلومه که حساب کردن
                          • ت
                            تهران شرق
                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۱۲
                            این دومی من نبودم یکی اسم منو جعل کرده
                            • ت
                              تهران شرق
                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۱۶
                              من از خودم این بندو که ننوشتم توی متن آگهی استخدامی هستش.حالا شما هر جور میخوای برداشت کن
                              شخصا از این بند برداشتم اینه که برای مصاحبه اعمال خواهد شد
                              این دیگه اخرین کامنتم راجع به این موضوعه
                            • ت
                              تهران شرق
                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۱۳
                              شما لطف کن اسم منو جعل نکن
                          • ب
                            بهنام _اروميه به شادمهر
                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹
                            شادمهر در نظر قبلی کفتی فرمول همون فرمول سال قبله/آخه سال قبل 35درصدبود/الان 35نمره/من خیلی نکرانم شادمهرجریان جیست؟
                            • ش
                              شادمهر
                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۱
                              قبلا گفته بودم چون بعضی افراد وارد سازمان شده بودن که تو مصاحبه خیلی نمره بالایی نیاورده بودن و خیلی مورد تایید نبودن امسال این تغییر کوچیک رو دادن که البته این تغییر کوچک نتایج رو خیلی تغییر میده...این کارو انجام دادن تا افرادی که تو مصاحبه شایستگی دارن بالا برن
                            • ز
                              زهرا
                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵
                              سلام کارنامه هامون رو هنوز نزدند؟
                              • ی
                                یلدا
                                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
                                سلام
                                کسی در رابطه با بومی بودن اطلاعی نداره که امتیاز بومی ها را تو آزمون حساب کردن یا تو مصاحبه حساب میکنند?
                                • ت
                                  تهران شرق
                                  ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۹
                                  توی مصاحبه اعمال میشه
                                  چون برای ما موقع تحویل مدارک 20 امتیاز منظور کردن این یعنی توی مراحل بعد از آزمون تاثیر داره
                                  • س
                                    سارا
                                    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶
                                    منم تهران شرقم برای منم روز تحویل مدارک امتیاز دادن بهم
                                    • س
                                      سارا
                                      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
                                      تهران شرق عزیز شما از تراز بچه های تهران شرق خبر ندارید؟مثلا کسی که رتبش شده 15 به نظرت ترازش چنده شرایطش خوبه
                                      • ت
                                        تهران شرق
                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۱
                                        سلام سارا خانم
                                        متاسفانه منم مثل شما خبر ندارم اما یکی از بچه ها توی کامنتای قبل گفته بود نمره و تراز رو زدن،حالا نمیدونم کجارو گفت
                                        من شهرستانم وگرنه میرفتم سازمان ته و توی قضیه رو در میوردم
                                        شما نمیتونید برید سازمان ببینید چه خبره؟؟
                                        • س
                                          سارا
                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷
                                          سعی میکنم هفته آینده حتما برم بهتون خبر میدم
                                      • ع
                                        علی
                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۰
                                        نه امتیازبومی اعمال شده هرکی الکی گفته امتیازو ازش کسر میکنن
                                    • M
                                      M
                                      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۴
                                      دوستان سلام
                                      من موقع ثبت نام گزینه بومی تهران رو زدم. اما محل تولدم شهرستانه. اما شغل و محل زندگی پدرم و خودم تهرانه. یکی از گزینه های ثبت نام هم این بود که فرزند یکی از بومی های استان باشی....
                                      حالا هم قبول شدم منتظر مصاحبه ام. میخواستم بپرسم با این اوصاف ردم می کنن ؟؟؟؟
                                      • *
                                        *****
                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲
                                        سلام لطفا اگه کسی جواب این سوالو میدونه جواب بده!من بومی استانم ولی رقیبم بومی همون شهره که شرکت کردم به نظرتون ممکنه تو مصاحبه به خاطر این موضوع بهش امتیاز بیشتری بدن؟؟؟
                                        • *
                                          *
                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۹
                                          شما از کجا اطلاع دارید که چنین امتیازی به بومی شهر میدن؟
                                          • *
                                            *****
                                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۹
                                            منم سوال پرسیدم چون احتمال همچین چیزی هست
                                          • ت
                                            تهران شرق
                                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱
                                            آقای M
                                            توی متن آگهی فط قید شده 20 امتیاز به بومی استان میدن،نگفته بومی شهر(بند8)
                                            خودتو اماده کن برای رقابت
                                          • ف
                                            فوق لیسانس و استاد دانشگاه
                                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴
                                            دوستان من فوق لیسانس هستم و دانشگاه هم تدریس می کنم و واسه لیسانس شرکت کردم به نظرتون گفتن اینکه فوق لیسانسم یه پوان محسوب میشه یا اینکه اصلا نگم ؟؟؟؟؟؟
                                            • ع
                                              عالمه خانم
                                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷
                                              نمیدونم چرا احساس کردم استادخودم بودی. استاد کامپیوتر و کاربرد مدیریت
                                            • س
                                              سما
                                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲
                                              موقعنوان تحویل مدارک به من گفتند رتبه ات هجده شده،دوستان به نظرتون رتبه ام خوبهست؟شانس. قبولیم چقدره؟
                                              • ت
                                                تهران شرق
                                                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱
                                                برا شرق تهران؟
                                              • ا
                                                امور مالی تبریزبه سلطان
                                                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰
                                                سلطان جان منم بومی رو زدم با اینکه بومی تبریز نیستم و اهل ارومیه هستم ولی نمیدونم ردم میکنن یا که نه!
                                                شما اهل کجایید و کجا رو زدید شاید تونستیم به همدیگه کمک کنیم؟؟
                                                بچه هایی که این داستان رو دارن بگن شاید تونستیم یه راه حل پیدا کنیم
                                                • h
                                                  hesam
                                                  ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷
                                                  شما رد میشی
                                                  • س
                                                    سلطان به hesam
                                                    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹
                                                    شما اطلاع دقیقی داری راجع به این موضوع?
                                                  • س
                                                    سلطان
                                                    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸
                                                    سلام
                                                    چند وقت پیش یکی از بچه ها زده بود که من بومی نبودم ولی موقع ثبت نام بومی زده بودم ووقتی مدارکمو بردم تحویل بدم چون دیدن بومی نیستم امتیاز بومی را ازم کسر کردن ومدارکمو قبول نکردن,دیگه نمیدونم راست گفته یا نه,به هر حال میتونی به سازمان زنگ بزنی و بپرسی من زدم گوشی را بر نداشتن , اگه خبری شد به ما هم اطلاع بده
                                                    • ئ
                                                      ئ
                                                      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶
                                                      سلام دوست من استان ما کرمانشاه کسانی که غیز بومی بودن کلا از لیست کنار زدن واز به ذخیره ها زنگ زدن من خودم ذخیره بودم مدارک بردم گفتن 3نفر غیر بومی بودن اسمشون هم اونجا جلود دست مسئول منبع انسانی بود باخط قرمز نوشته بودن غیر بومی به خاطر اینو گفتم بری دنبال کارت بگیری نیای اینجا بگی رد میکنن یا نه چون یه زحمتی کشیدی والان حیف از دست بره
                                                      • س
                                                        سلطان به ی
                                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۷
                                                        ممنون از لطف شما,حالا مطمعن شدم,
                                                        • a
                                                          a
                                                          ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۹
                                                          میشه بگید دوست شما برا چ رشته ای شرکت کرده ؟؟؟؟؟
                                                        • s
                                                          samans
                                                          ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵
                                                          سلام شما که بومی اورمیه هستین از خود اورمیه خبر داری دوبرابر ظرفیت مشخص شده ممنون میشم اطلاع بدی
                                                        • گ
                                                          گنبد کاووس
                                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵
                                                          کارشناس فرابری داده گنبد کسی هست اینجا که جزو 2برابر ظزفیت باشه آیا؟؟؟؟؟؟
                                                          • م
                                                            محمدرضا
                                                            ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳
                                                            چون مسئولین گفتن اینا که سابقه کار دارن از اولویت ویژه برخوردارن
                                                            • م
                                                              محمدرضا
                                                              ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰
                                                              اخر من نفهمیدم این سابقه کار باید چه قدر باشه تا تو مصاحبه از امتیازش برخوردار بشی من یک سال سابقه کار دارم و حد نصاب لازم رو بدست اوردم ولی بهم زنگ نزدن اصلا میخوام بدونم که امیدی هست که زنگ بزنن
                                                              • ت
                                                                تهران شرق
                                                                ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
                                                                امیدوار نباش
                                                                وقتی جزو 2 برابر ظرفیت نیستی چطور امیدواری که بهت زنگ بزنن؟؟
                                                                • H
                                                                  HHH
                                                                  ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰
                                                                  لابد کسایی که 2 برابر ظرفیت هستند امتیازشون بالاتره
                                                                  فکر می کنم یک سال سابقه در ترازتون محاسبه بشه
                                                                  برای چه شهری متقاضی هستین شما؟
                                                                • ی
                                                                  یلدا
                                                                  ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴
                                                                  کسی اطلاع دقیق داره که امتیاز بومی بودن را تو آزمون کتبی محاسبه کردن یا تو مصاحبه حساب میکنند?
                                                                  • م
                                                                    مهدی
                                                                    ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹
                                                                    تو همون مرحله اول در نظر می گیرند.
                                                                    • ش
                                                                      شادمهر
                                                                      ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸
                                                                      امتیاز رو تو همون ازمون کتبی محاسبه کردن فقط موقع تحویل مدارک چک کردن که ببینن درسته یا نه
                                                                      • !
                                                                        !
                                                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱
                                                                        بچه ها واقعا بومی شهر با بومی استان فرق داره؟بومی شهر امتیاز میگیره؟؟
                                                                        به شماهم گفتن الان مدرکی برای بومی شهربودن بیارید؟به منکه نگفتن
                                                                      • ی
                                                                        یلدا
                                                                        ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰
                                                                        کسی میدونه امتساز بومی بودن را تو آزمون کتبی محاصبه
                                                                        • ع
                                                                          عاطفه خطاب به دوست عزیزHHH
                                                                          ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸
                                                                          سلام. خبری از کم و کیف و زمان مصاحبه مشهد ندارین؟؟؟؟

                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                          ثبت پاسخ