استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۲۷۳ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۲۷۳ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ن
    ناشناس
    ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵
    اقا جواد دوست عزیز شنبه یه خبری از ازمون میگیری؟?????
    • ج
      جواد
      ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
      الان زوده اونطوری تابلو میشم دیگه جوابمو درست حسابی نمیدن ....صبر کن مطمءن باش دیگه زودتر از اسفند نیست ....
      • م
        مهسا
        ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱
        سلام اقا جواد منظورتون ازمونه یا اطلاعیه ش؟؟
        امیدوارم ازمونش سال بعدماه اول باشه چون دوماه برای خوندن واقعا کمه من پایه م ضعیفه از صفر شروع کردم تااازه کتابایی ک باید بخونم تکمبل شده و ب شدت رو قبولی تامین تمرکز کردم
    • ب
      به م و پونه
      ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳
      سلام ببینید دوستان یه جمله معروف هست که میگه : اگر بدانید دیگران برای یک سردرد معمولی خودشان خیلی بیشتر از خبر مرگ شما ناراحت میشوند و غصه میخورند انگاه هرگز هرگز قضاوت دیگران اینقدر برای شما مهم نخواهد بود....‌‌ دوستان قبول دارم هزینه ها بالاست و درامد بیرون کم اما واقعا واقعا اگه احتیاج مالی ندارید و میتونید مدتی دوام بیارید به اداره های دیگر برای استخدام دل ببندید اینجا واقعا کارش با دنگ و فنگ اعصاب خوردکن و کل وقت زندگیت رو میگیره حیفه اینهمه وقت و انرژی رو اگر خودمون به موقع تو زمینه ای که دوست داریم بذاریم مطمءن باشید به موفقیت مالی چند برابر خواهیم رسید علاوه بر جنبه معنوی و لذت بردن از زندگی .... و حداقل کمی راحت بودن امام معصوم میفرمایند وقت خود رو ۳ قسمت کنید قسمتی برای کار قسمتی برای عبادت و قسمتی برای گذران با خانواده و تفریح حلال تا انرژی برای اون ۲ قسمت دیگه به دست بیاد ولی مثلا الان ما بیش از ۱۱ ساعت از مفید ترین ساعات روز رو در اداره هستیم غیر از وقتی که برای رفت و امد صرف میشه خوب نهایت ۴ ساعت وقت میمونه برای تفریح با خانواده بودن عبادت نظافت مطالعه خدای نکرده رسیدگی به امور درمانی و هزار و یک کار خرده ریز و مهمتر از اون واقعا فرصتی برای رسیدگی به عزیزانت خصوصا پدر مادرت نمیمونه اون ۴ ساعت اساعت نماز و شام تازه اگه حاضر باشه ۳ ساعت میمونه اونقدر خسته فکری جسمی هستی نهایت تلویزیون کمی نگاه کنی یا گوشیتو نگاه کنی وگرنه ولت کنن اون ۳ ساعت هم خوابت میبره .... واقعا حیفه مگر ادم چند سال زنده است که بخواد با حرف این و اون سرنوشتشو دنبال کنه و خودشو با عرض معذرت بدبخت کنه اینقدر ضعیف نباشید اگر دیگران چیزی در موردشما میگن این دقیقا بازتاب شخصیت خودشون و ضعف هایی هست که در خودشون و اطرافیانشون ملاحظه کردن مشکل شما نیست که ...‌ به فرض ضعفی هم داشته باشید باید راهی رو که دوست ندارید متناسب با علایق و استعدادتون نیست برید که به اونا مثلا خودتون رو ثابت کنید؟ مگه اونا کین؟ زبونم لال خدا که نیستن؟ هیچ کس غیر از خداوند قدرتی مطلق ندارد و همه سرشار از ضعف هستند و هر انچه دارند از خداست پس غرور بیمعناست و از انطرف شما باید ملاکت برای ارزیابی شخصیتت فقط خدا باشه نه یک انسان غیر معصوم و پر نقص هرچند میدونم در عمل سخته اینطور بودن ولی خوب دنیا کلا پر از سختی و محل ازمایشه پس چه بهتر فقط در کارهایمان خدا رو در نظر بگیریم و ملاک و معیار سنجش ما خداوند و دستورات او باشد تا از راه راست منحرف نشویم ان شا ا.....
      • پ
        پونه
        ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲
        وقتی به سختیای کارش فکر میکنم منصرف میشم ولی وقتی به رفتارای اونا فکر میکنم انرژیم برای خوندن ده برابر میشه.....انگار میخام ثابت کنم بهشون تا پشیمون بشن ازین خودبزرگ بینیه کاذبشون.....
        ولی بعد یه مدتم آتیش این ناراحتیا میخابه و من میمونمو سی سال کار....
        باید منطقی تر فکر کرد....
        بازم ممنون از وقتی که گذاشتید...
      • ا
        امور مالی
        ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰
        برای کامپیوتر من 64.1 زدم....برا تیوری کامپیوتر کتاب فنی حرفه ای کامپیوتر و کتاب درجه کار icdl آبی رنگه خوندم..عملیم هم کار کردم...تست تیوری و عملی هم زیااااد زدم...
        • ر
          رضایی به نیلوفر
          ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
          سلام
          نیلوفر خانم من خودم برا دستگاه های اجرایی کتاب کامپیوتر زرین رو خوندم ولی متاسفانه نتونستم درصد خوبی بزنم (26 درصد) سوالا خیلی ریزتر و دقیق تر مطرح شده بود، الان به توصیه دوستان دارم ICDL سبزعلی گل و موسوی رو می خونم، وقت بیشتری میگیره ولی یادگیریش بهتره ، بعضی از دوستان هم میگفتن که کتابای دبیرستان کار و دانش خیلی خوبه.
          تا قبل از اینکه آگهی بیاد و وقت مطالعه خیلی کم بشه دروس پایه ای رو بخونید، ان شاء الله که به هدفتون برسید.
          • ن
            نیلوفر
            ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵
            سلام جناب رضایی؛ خیلی ممنونم همچنین شما هم موفق باشین؛ کتاب آقای سبز علی گل رو ندارم باید برم بگیرمش؛ ممنونم دوست عزیز
          • ب
            بردسیر
            ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
            کارشناس امور بیمه بردسیرکیه.بچه ها من با رشته مالی اموربیمه شرکت کردم حالا دعوتم کردن بنظرتون بخاطر مالی بودن رد نمیشم برای پست بیمه
            • م
              مهنرس
              ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵
              منظورت چیه از دعوت کردن؟؟ یعنی اول قبول نشده بودی؟؟
              • ن
                ناشناس
                ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
                ذخیره بودید شما؟نفر اصلی رو گرفتن؟رشته ها رو نگاه کنید برا پستی که اونموقع شرکت کردید اگه رشتتونو گرفتن اونموقع مشکلی نیست!
                • م
                  م
                  ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۶
                  سلام من اموربیمه بردسیرم شما خانم پ هستین؟
                  • ن
                    ناشناس
                    ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶
                    نه دوست عزیز
                • م
                  م به پونه
                  ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۴۸
                  منم همینطور دقیقا?
                  • م
                    م به جواد
                    ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۰۶
                    بله 9صبح تا12ظهر ..باقیش تا1ظهرفقط استراحته که درحال خوندن واسه آزمون تامین هستم.کلا بیکاریه فقط حقوقش کمه..میدونم که این آرامش کاری رو هیچ جایی پیدا نمیکنم
                    • ب
                      بیمه کشاورزی
                      ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸
                      جواد جان اگه جوابی هم دادین احتمالا تایید نشده نیستش . اگه بشه دوباره بگین.
                      ممنون
                      • ب
                        بیمه کشاورزی
                        ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۲
                        دستت درد نکنه که راهنمایی کردی .
                        فقط ی سوال دیگه : برای عمومی چ منابعی رو معرفی میکنین؟ همونایی که اقای کریمی معرفی کرده خوبه؟
                        • ج
                          جواد
                          ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۲
                          بچه ها زیاد میگن مثلا برا معارف گاج یا ادبیات خیلی سبز و... خودت نظرات خصوصا صفحه ازمون دستگاههای اجرایی رو بخون متوجه میشی ولی عمومی هیچ چیز به اندازه زدن تست موثر نیست حداقل بدون زدن تست خوندن شما ناقص و تقریبا بی فایده میشه ...
                          • ا
                            امور مالی
                            ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹
                            دوست عزیز من تجربمو میگم شاید بدردتون خورد...
                            من برا ادبیات از ادبیات یک تا پیش دانشگاهی[رشته ریاضی چون ادبیاتا فک کنم فرق میکنه واسه انسانیا] رو تاریخ ادبیاتا،کلمات پشت کتاب،عناصر ادبی که توضیح داده بعد هر درسو اینارو خوندم بعد هر بار که چنتا درسو میخوندم کلی تست از ازمونای قلمچی که از قدیم نگهشون داشتمو زدم که واااقعا این روند خوندنم برا منی که ادبیات بالای 20 نمیزدم عالی بود..51.4 زدم ازمون سنجش رو...
                            • ا
                              امور مالی
                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۱۲
                              برا معارف متن کتابای دوم و سوم رو دوبار خوندم..از معارف پیش هم تحربه ثابت کرده فقط پنج تا درس اول تو ازمونا میاد اونارو هم روزای اخر دوبار خوندم ولی اندیشه دانشگاه رو نخوندم ...تست هم زدم درصدم 48.8 شد.
                          • م
                            منصور به جواد
                            ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۷
                            سلام
                            جوادجان من از تامین شهرخودم تحقیق کردم در مورد اضافه کار و ایناش
                            اونایی که تازه اومدن با اختیار خودشون تا ساعت5 6 میمونن و.120 ساعتشونو پر میکنن و اگرم به اختیار خودشون و بدون هیچ اجباری بمونن اضافه کار میگیرن ، حالا اونایی که سابقه داذن، مثلا سه سال سابقه دارن، فقط 20 ساعت اضافه کار میمونن ولی 120 ساعتو میگیرن
                            کارانه سه ماهتو گرفتی ؟ همون سه تومنه ؟ برا همه همون سه تومنه یا برا با سابقه ها مقدارش بیشتره ؟
                            برا هر سال سابقه ای که به سنوات کارمند تامین بهش اضافه میشه، چقد حقوقش افزایش پیدا میکنه؟
                            • ج
                              جواد
                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۹
                              منصور جان اون رقمای قبلی که گفتم با کارانه بود .... بازم میگم مثلا ۱۰ سال سابقه ۴۵۰۰ دریافتیش هست حالا امکان داره کارانه به یکی ۲۰۰ تومن کم بدن به یکی زیاد ولی معمولش همینه
                            • م
                              م به جواد
                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
                              سلام وخسته نباشید.آقا جواد من شخصا ب خاطرحقوقش خیلی سعی میکنم بیام تامین..وقبلا ب صورت جایگزین اونحابودم.راست میگین واقعا عصرکه میشد تمام بدنم خوردبود.داغون وفرسوده..قراردادکه تمام شدبرگشتم درمانگاه کارقبلیم..اماازپستم راضی نیستم چون دستیاردندانپزشکم وماهی 1تومن حقوقمه..اماتادلتون بخوادارامش هست اونجا.وکارم فقط بادکتره یعنی 9صبح تا11..یاخیلی زیاد12...وفقط اونجا درس میخونم...موندم چکارکنم..لیسانسم حسابداریه
                              • ج
                                جواد
                                ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۴
                                ببخشید متوجه نشدم ۱۲ ظهر ؟ولی کلا بیای تامین قید هر کاری دیگه از جمله ادامه تحصیل درست حسابی نه فقط مدرک رو باید بزنی.... اگه به یه عمر کار با حقوق معمولی راضی هستی بیا تامین وگرنه دنبال تحول پیشرفت علم و خلاقیت هستی و توقعت از زندگی کردن زیاده اشتباه نکن ....
                                • ج
                                  جواد
                                  ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶
                                  به نظرم اگه کسی هست ساپورت مالیت کنه نیا تامین ادامه تحصیل بده یا کاری که دوست داری برو دنبالش حتی فروشندگی لباس.......
                                  • پ
                                    پونه
                                    ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۳۷
                                    من آرزومه بیام تامیبییین...
                                    فقط میخوام به دو نفر از آشنایان ثابت کنم منم میتونم .....میخوام ان شاالله قبول شم برم رخ تو رخشون کار کنم آتیششون بزنم...
                                • م
                                  مهدیه به همه دوستان
                                  ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵
                                  سلام دوستان ...خواهش میکنم راهنماییم کنید...من الان یجایی شرکتی مشغول بکارم ...حقوق واصاف کارم ماهانه یه 2 و400 درمیاد ...حکمم 2 تومنه. ..الان من آزمون دستگاههای اجرایی حدنصاب آوردم منتظرم چی بشه ...تامین اجتماعی هم منو دعوت بکار کرده ...تماس گرفتم گفتن بصورت پیمانی میگیریمت ...حالا یکی بمن بگه حقوق ودریافتی قسمت درمان تامین چطوریه ...ماهانه تقریبا چقد ...آخه دوستم تامین یاسوجه میگه پایه حقوقم 1 و400 ....میخوام ببینم ارزش داره
                                  ....تاشنبه هم بیشتر فرصت ندارم مدارکمو ببرم....کمکم کنیییید
                                  • ج
                                    جواد
                                    ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۴
                                    سلام اون پایه هست برای اداری با پایه ۱۰۷۰۰۰۰به علاوه اضافه کار به علاوه کارانه میشه همون سال اول حدود ۳ تومن برای اداری ها برای درمان قطعا بیشتره منتها چون فیش حقوقیشونو ندیدم دقیق نمیگم ... اما تامین کلا و بخش درمان خصوصا صبر و حوصله و اعصاب زیادی میخوادزندگیت رو باید وقف کار کنی خصوصا اگه نسبت به بقیه با وجدان تر و حساس تر باشی ... قطعا از نظر حقوق مزایا بهتره اما با سختی کار مشکلی نداری؟
                                    • م
                                      مهدیه به جواد
                                      ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۰۶
                                      سلام خوبین ...من چنساله پرسنل بیهوشی اتاق عملم ...این بیمارستانی هم که منو میخواد 132تختخوابیه. ..یعنی مث جاهای قبلیه که کارکردم ....
                                    • ج
                                      جواد
                                      ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰
                                      کلا بیمارستان دولتی و تامین از خصوصی شلوغتر و باحجم کار بیشتره باز خودت میدونی ولی اگه فقط حقوقو نگاه کنی تامین قطعا بهتره ...
                                    • ب
                                      بردسیر
                                      ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹
                                      رتبه 4 کارشناس امورمالی بردسیر اینجاست اگه هست اعلام کنه
                                      • س
                                        سحر
                                        ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹
                                        سلام بردسیر امورمالی کلا یکی سال94میخواست دیگه نفر4کجابودن حتما منظورت امور بیمه نفر4درسته؟
                                        • ب
                                          بردسیر
                                          ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵
                                          شما کارشناس اموربیمه بردسیرهستین.اموربیمه بردسیرکیه
                                          • ب
                                            بردسیر
                                            ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
                                            اگه هستین این سوالمو جواب بدید که با رشته امورمالی واسه پذیرش کارشناس بیمه گیرنمیدن
                                          • س
                                            سحر
                                            ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۸
                                            منظورتون متوجه نشدم اگه ذخیره هستین خیر فقط متناسب باهمون پست اگه نیاز داشته باشن جذب میکنن اگه منظورتون واسه آزمون جدیده بله حسابداری هم میتونه واسه کارشناس بیمه امتحان بده
                                            • .
                                              .....
                                              ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
                                              مشکلی نداره وقتی خودشون خواستن میدونن رشته شما چیه و سابقه داشته پست ها را عوض کنی مث همین مالی بزارن برا بیمه ربطی به ذخیره بودن هم نداره
                                          • ک
                                            کامبیز
                                            ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶
                                            من از دوستانم در تامین اجتماعی پرسیدم گفتن امسال هیچ آزمونی نیست
                                            • ب
                                              به کامبیز
                                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵
                                              اقا کامبیز عزیز هیچ کارمندی نمیتونه از استخدامی خبر داشته باشه مگه کی هست،؟؟؟هیئت امنای سازمان ؟مدیر عاملش هست؟یدونه کارمنده تو یه شهری همین
                                            • ق
                                              قزوین
                                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
                                              کسایی که مشغول به کار شدن میتونن دقیق بگن حقوق تامین چقدره?? یکی از آشناهای ما تو دادگستری مشغول به کاره و به خاطر اینکه شنیده حقوق تامین بالاست میخواد انتقالی بگیره
                                              لطفا هرکسی اطلاع دقیقی داره کمک کنه.
                                              ممنون
                                              • o
                                                ocean
                                                ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۷
                                                لیسانس با یک سال سابقه ناخالص ۳۶۰۰ و دریافتیش بعد از کسر بیمه و مالیات ۳۲۰۰
                                                فوق لیسانس یک سال سابقه ناخالص دریافتی ۴۲۰۰ خالص دریافتی بعد از کسر بیمه و مالیات ۳۶۰۰ الی ۳۷۰۰
                                                • .
                                                  ......
                                                  ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵
                                                  با کارانه سه ماهه حساب کردین ؟
                                                  • .
                                                    ......
                                                    ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۸
                                                    شما خودتون کارمند تامین هستین ؟
                                                    • س
                                                      سبا
                                                      ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷
                                                      دپلم چقدر است؟
                                                    • ج
                                                      جواد
                                                      ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴
                                                      لیسانس مجرد یکسال سابقه کمی کمتر از ۳ تومن و فوق مجرد ۳۲۰۰ که برا متاهل ها و خانم مجرد حدود ۱۳۰ تومن حق عاءله مندی میدن ... واقعااشناتون اشتباه میکنه ..... اینجا امدی باید جوونی و کل زندگیت رو وقف کار کنی .... واقعا نمیصرفه ..... اونجا تا ساعت چند میمونه ؟ بیشتر از ۲ ؟ جنگ اعصاب و حجم کار هم که ۱۰۰ درصد اندازه تامین نیست هست؟
                                                      • .
                                                        ......
                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۷
                                                        پس چرا این آماری که دادین، 500 تومن اختلاف داره ؟ منم 3200 رو از چن نفر برا لیسانس یه سال سابقه شنیدم
                                                        چرا انقد فرق داره !!
                                                    • م
                                                      محمد امین
                                                      ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲
                                                      سلام جواد جان.ببخش من از شما یه سوالی دارم شاید متفاوت باشه ولی مهمه واسه همه ما که دیدمون نسبت به این سازمان باز بشه.
                                                      اقا جواد هرکسی هرجا کار میکنه یه عیب وایرادی میگه متلا من خودم فکر میکردم بانک بهشت هست ولی وقتی شنیدم که چه ها پشت باجه هست ادم میفهمه که نه اینجوری ها هم نیست حالا شما با این که از نیروهای این سازمان هستید میشه بگید فضای کار تامین چطور هست؟
                                                      • ج
                                                        جواد
                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۳۶
                                                        ببین محمد امین جان ... کار تامین واقعا اگه در بین ادارات دولتی پرحجم ترین نباشه و پر دردسر ترین قطعا جز ۳ اداره پر کار هست که واقعا خصوصا شهرهای بزرگ نیرو به نسبت حجم کار کم داره من با این که شعبه نزدیک خونمونه ۷ صبح میزنم بیرون نزدیک ۷ شب میام خونه حدود ۱۰ دقیقه ناهار یک ربع نماز نهایت نهایت یک ساعت حرف زدن مابین کارها خصوصا بعد از ظهر بقیش واقعا کار مفیده یعنی واقعا کارمندای تامین حقشون هست حقوقشون بالاتر از بقیه ادارات باشه تازه من شدیدا معتقدم که ۲ تومن ۳ تومن هزینه یک زندگی حداقلی رو در زندگی امروز به زحمت در شهر بزرگ تامین میکنه حقوق تامین بالا نیست حقوق بقیه پایینه .... در ضمن من از بقیه هم خبر دارم اکثر ادارات نزدیک به تامین دارن میگیرن فقط جاهایی مثل اموزش پرورش که اونم خوب در عوض ۳ ماه تعطیلن عید کلا تعطیلن بیمه طلایی دارن حتی جدیدا مسکن فرهنگیان دارن و امکاناتی دیگه..... اما تامین عیب هایی دیگه هم داره مثلا ارباب رجوع زیاد و هرکس از در میرسه میخواد سریع کارش انجام بشه بره چه برسه به این که خدا نکرده کارش به گیر بخوره ایراد داشته باشه یا بیشتر از حد معمول به دلیلی خاص طول بکشه اونوقت داد بیداد توهین و.... رو باید تحمل کنی یه نفر دو نفرم نیستن هرکی رو رد میکنی پشت سرش یکی دیگه میاد روز از نو روزی از نو ...‌ روسا هم اصلا حداقل جلو ارباب رجوع طرف شما رو نمیگیرن .... خلاصه بگم اگر میخوای کارمند بشی به نظرم جایی پیدا کنی راحت باشی ولی حقوقش تا ۶۰۰ _۷۰۰ تومن هم کمتر باشه حتی یه تومن کمتر ولی حجم کار کمتر بعد از ظهر وقت و فکر و جسمت ازاد باشه میصرفه برو اونجا مگه ادم چند سال عمر میکنه اینطوری بخواد ....زندگی ... ?????کنه ...
                                                        • م
                                                          محمد امین
                                                          ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۳۶
                                                          خیلی ممنون جواد جان.تشکر از توضیحاتتون
                                                          • o
                                                            ocean
                                                            ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۵
                                                            آقا جواد حرفات کاملا درسته... ولی به نظر من با اجرای چند طرح جدید از جمله پرونده الکترونیک و شعب نوین و اختصاص کامل ssn و برون سپاری و واگذاری اختیارات بیشتر به کارگزاری ها ... کار تامین اجتماعی هم برای پرسنل و هم برای ارباب رجوع بسیار بسیار راحتتر میشه ؛هرچند همکارای با سابقه در برابر کلیه ی این طرح ها دارن مقاومت میکنن و اصولا اعتقادی به الکترونیکی شدن فرایند و حذف کاغذ بازی ندارن و بیشتر همین سیستم پوسیده و قدیمی رو میپسندن.. ببین همین اجرای طرح پرونده الکترونیک خیلی از مراجعات بیخود و اعصاب خوردی های پرسنل و ارباب رجوع رو به شدت کم میکنه یا شعبه ی نوین خیلی به نظرم میتونه حجم کاری رو برای پرسنل و پاسکاری و اتلاف وقت برای ارباب رجوع رو حذف کنه
                                                        • ب
                                                          بیمه کشاورزی
                                                          ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲
                                                          سلام اقا جواد. من بیمه زمین کشاورزی واریز میکنم حدود ی سال و نیم. صاحب زمین هم مادرمه. این بیمه ای که پرداخت میکنم چ مزایایی برای من داره؟ بیمه بیکاری گفتن تعلق نمیگیره چون مادر فرزندیه.
                                                          من سی سال باید بیمه پرداخت کنم اومدیم و دوسه سال دیگه نتونستم وسعم نرسید حق بیمه بدم این همه هزینه کردم چ سودی برام داره؟ فقط سابقه کار رد شدن ؟!
                                                          • ج
                                                            جواد
                                                            ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۰۰
                                                            سلام اولا چرا نتونید بریزید؟ با بیمه اگه شما به هر دلیلی خدای نکرده از کار افتاده بشید حقوق دریافت خواهید کرد کمش اندازه حداقل دستمزد در اون سال میگیرید دوما اگر فرضا نتونید دیگه حق بیمه بریزید میتونید با ده سال سابقه هم تقاضای بازنشستگی بدید که البته شرایطی داره و حقوقش هم به نسبت اون ده سال پرداخت میشه اگر خدای نکرده فوت کنید هم به بازماندگان یعنی فرزندان و همسر و پدر و مادر مستمری پرداخت میشه در اخر همین الان با دفترچه بیمه ای دارید بیمارستانهای تامین اجتماعی کاملا رایگان و بیمارستان دولتی با هزینه کم بسیاری خدمات رو دریافت میکنید در ضمن اگه شما کل پولی رو که حق بیمه میدید حساب کنی در تمام سال ها مقایسه کنی با اونچه پس میگیرید در طی سالها قطعا میبینید به نفع شماست البته بیمه هم ضرر نمیکنه با همین حق بیمه ها و کمک دولت سرمایه گذاری های عظیم انجام میده تا هم بتونه بیمه شده هاشو ساپورت کنه هم ضرر نده هم خدماتش از جمله بیمارستان هاشو بهتر کنه .... باور کن قصد جانبداری ندارم ..... صادقانه دارم میگم بیمه خوبه ... بریز حساب پشیمون نمیشی خیالت راحت حالا اگه بعدا تونستی نوع بیمتو تغییر بده اما تا کار بهتر گیر نیاوردی بیمه رو بریز نذار سابقه بیمت خراب بشه بعدا حسرتشو میخوری....
                                                            • ب
                                                              بیمه کشاورزی
                                                              ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
                                                              کاش جواب منم میدادین
                                                              • ج
                                                                جواد
                                                                ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
                                                                جواب دادم...
                                                            • ب
                                                              به ....
                                                              ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۲
                                                              اونطور که من فهمیدم سیاست کلی سازمان اینه نیروی خانم تا حد امکان نگیره یا کمتر بگیره از من میشنوی واقعا به صلاح خانم نیست وارد کار فرسوده کننده و جنگ اعصاب و پر حجم تامین بشه واقعا نمیتونه خوب برای خانوادش وقت بذاره ..... اگه اداره ای با کار کم تر حتی با نصف حقوق تامین قبول شدید واقعا صلاح اینه اونجا برید هرچند میدونم هزینه ها سنگینه و همه احتیاج به در امد بالا دارن.....
                                                              • .
                                                                ....
                                                                ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰
                                                                بله سیاست سازمان شما و حتی میشه گفت بقیه ادارات هم همینطورن خیلی رغبت به جذب خانم ها ندارن من تو یه شهرستان کوچیک بزرگ شدم که معمولا استخدامی نداره وگرنه من بدم نمیاد حتی اگه اداره دیگه ای باشه فرق چندانی برام نداره چون نیاز مبرم مالی دارم ولی کو استخدامی فعلا حدنصاب علوم پزشکی آوردم اونم با ظرفیت یه نفر و اینهمه امتیازاتی که به قراردادیها میدن امیدچندانی ندارم برا دعوت به مصاحبه جالبه اولین بار شهرم داره نیرو میگیره خدا کنه تامین دوباره صعنتی بگیره حسرتش به دلم مونده بدجور
                                                              • ع
                                                                علی
                                                                ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۸
                                                                سلام جواد جان.من کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه تهران گرفتم و پایان نامه نداشتیم بنظرت چطور ارزیابی میشه آیا از روزانه ها عقب تریم.با اینکه همان اساتید با همان سختی روزانه تدریس و تکالیف می دادن.
                                                                • ج
                                                                  جواد
                                                                  ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۹
                                                                  قطعا کسی که روزانه حضوری خونده رو کمی بالاتر میبینن ولی توقعشون هم بالاتر میره خصوصا از ارشد ها بیشتر سوال میپرسن .... با تلاش بیشتر و اطلاعات نسبتا خوب میتونی به امید خدا قبول بشی تامین قبولی برای هر کسی میسره .... مثل بعضی جاهای خاص نیست
                                                                • ن
                                                                  نیلوفر
                                                                  ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۴۰
                                                                  سلام آقا جواد؛ وقت بخیر؛ من دارم با توکل به خدا میخونم؛ همون کتابایی که قبلا گفتم رو چندروز دیگه تموم میکنم؛ میخونم بقیش هم میسپارم دست خدا...فقطاالان یه سوال ازتون دارم ببخشید اگه تکراریه؛ انتخابات سال بعد میتونه روی آزمونای استخدامی موثر باشه؟ من سال ۹۲ که انتخابات بوده رو بررسی کردم آزمون خاصی نداشتیم یا ۹۱ قبلش بوده یا بعدش
                                                                  • ن
                                                                    نیلوفر
                                                                    ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۸
                                                                    خدا خودش کمکمون کنه....ممنونم
                                                                    • e
                                                                      e
                                                                      ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۳۲
                                                                      سلام نیلوفر خانم موفق باشین.
                                                                      شرمنده میشه بگین چه کتاب هایی رو خوندین؟
                                                                      • ن
                                                                        نیلوفر
                                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
                                                                        سلام دوست عزیز؛ معارف کتاب خیلی سبز، ادبیات کتاب گاج نقره ای، کامپیوتر کتاب کاظم زرین، زبان رو هنوز متاسفانه شروع نکردم اما تو.برنامم هست لغت و گرامر به شیوه ای که آقا جواد فرمودن بخونم...موفق باشید دوست عزیز
                                                                      • ر
                                                                        رضایی
                                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰
                                                                        سلام
                                                                        نیلوفر خانم به نظر من اگه مجری سازمان سنجش باشه برا کامپیوتر کتاب کاظم زرین کافی نیست، سوالات سنجش سطحش بالاتره
                                                                        با آرزوی موفقیت
                                                                        • ن
                                                                          نیلوفر
                                                                          ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
                                                                          سلام دوست عزیز؛ ممنونم بابت راهنماییتون؛ شما چه کتابی رو پیشنهاد میکنید؟؟
                                                                        • ف
                                                                          فاطمه
                                                                          ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۵
                                                                          سلام،نیلوفرجون میشه روشی ک آقاجواد برای زبان گفتن بهم بگی عزیزم؟
                                                                          • ن
                                                                            نیلوفر
                                                                            ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹
                                                                            سلام فاطمه جان؛ من این روش رو هم از آقا جواد شنیدم هم از بقیه دوستان که تجربه داشتن؛ اول ۵۰۴ واژه ضروری رو مثلا شبی ۲ صفحه بعد از اینکه درسا تو خوندی بنویس تو یه دفتر و بخون و هر شب ۲ صفحه بهش اضاف کن و قبلیا رو هم.بخون؛ واسه گرامر هم منتو سایت کلی جزوه دیدم که مفیدن میشه از رو اونا خوند؛ بعد از این من میخوام هرچی لغت دستم اومد بخونم و شروع کنم به تست زدن و لغت های جدید اون تست ها رو به دفترم اضاف کنم به نظرم زبان و کامپیوتر رو هر شب باید بخونیم...تا قوی بشیم..این روش رو خودم تو دانشگاه واسه زبان انجام دادم خیلی مفیده اما چون دوسال ارشد فاصله افتاده باید مرور کنیم...موفق باشی دوست عزیزم
                                                                        • ن
                                                                          ناشناس
                                                                          ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۵۶
                                                                          اقا جواد خبر جدیدی از استخدامی نگرفتی؟توروخدا منو ببخش که دارم سوال تکراری میپرسم ولی انقد گرفتارم که خدا میداند از نگرانی تند تند ازتون سوال میکنم
                                                                          • ج
                                                                            جواد
                                                                            ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
                                                                            فعلا نه شما بخون ماه دیگه احتمالا خبرایی میشه
                                                                            • ن
                                                                              ناشناس
                                                                              ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۵
                                                                              انشاللا,ممنون

                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                          ثبت پاسخ