استخدام سازمان بازرسی کل کشور در تهران مراکز استان ها

۲۳۵ نظر
سازمان بازرسی کل کشور با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مقاطع فوق‌لیسانس و بالاتر در تخصص‌های «بیمه، امور مالیاتی، گمرک، امور بانکی و اقتصاد» از بین داوطلبان مرد واجد شرایط به‌صورت قراردادی تمام‌وقت و ماموربه خدمت در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری می‌نماید. شرایط تحصیلی ــ دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با حداقل معدل ۱۵ و دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط با تخصص‌های زیر با معدل ۱۵ به بالا با حداقل ۵ سال سابقه همکاری. ــ دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در اولویت قرار دارند.
تخصص‌های مورد نیاز شرایط پذیرش
امور بانکی ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت امور بانکی. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور بانکی در پست‌های کارشناسی و بالاتر دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند.
بیمه ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت بیمه. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان بیمه، حسابداری، مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور بیمه دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند.
گمرک ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت گمرکی. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان گمرک، اقتصاد، حسابداری، مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور گمرک دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند.
امور مالیاتی ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته اقتصاد. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان امور مالیاتی، اقتصاد، حسابداری و مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور مالیاتی دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند.
تخصص‌های مورد نیاز شرایط پذیرش امور بانکی ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت امور بانکی. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور بانکی در پست‌های کارشناسی و بالاتر دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند. بیمه ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت بیمه. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان بیمه، حسابداری، مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور بیمه دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند. گمرک ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های اقتصاد و مدیریت گمرکی. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان گمرک، اقتصاد، حسابداری، مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور گمرک دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند. امور مالیاتی ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با معدل حداقل ۱۵ در رشته اقتصاد. ۲. افرادی که فاقد شرایط بند ۱ می‌باشند، در صورتی که رشته تحصیلی لیسانس آنان امور مالیاتی، اقتصاد، حسابداری و مدیریت مالی باشد و حداقل ۵ سال سابقه همکاری در امور مالیاتی دارند می‌توانند در تخصص مذکور ثبت‌نام نمایند. متقاضیان محترم موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام نمایید: ــ تکمیل فرم ثبت‌نام ــ از داوطلبان واجد شرایط و بر اساس نیاز به مرور برای انجام مصاحبه اولیه و دریافت مدارک به صورت تلفنی دعوت به‌عمل می‌آید. ــ از تماس تلفنی با این سازمان به منظور پی‌گیری فرآیند درخواست همکاری خودداری گردد. ــ تکمیل فرم ثبت‌نام هیچ‌گونه تعهدی مبنی بر جذب و به‌کارگیری به‌صورت قراردادی، پیمانی و رسمی برای سازمان بازرسی کل کشور ایجاد نمی‌نماید.

برای تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان بازرسی کل کشور اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۳۵ نظر برای استخدام سازمان بازرسی کل کشور در تهران مراکز استان ها

  • پ
    پیام
    ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵
    با سلام خدمت مدیر..می خواستم بدونم که شما از منابع آزمون امسال برای رشته حسابداری و حسابرسی سازمان بازرسی که در 30 آذر برگزار میشه خبر دارید چون سال گذشته کلا سوالات طور دیگخ بود
    • پشتیبان یک
      ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵
      با سلام
      کاربر عزیز گرامی در هیچ آزمونی منابع معرفی نمیشود شما بایستی برای دروس عمومی کتاب دبیرستان و دانشگاه را مطالعه نمایید و برای دروس تخصصی کتابها و جزوه های دانشگاهی رشته خود را مطالعه نمایید در صورتی که موردی توسط سازمان مربوطه اعلام شود در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
      با تشکر
    • م
      محمد
      ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
      کسی شماره منابع انسانی رو داره؟؟؟میشه بدین لطفا؟
      • م
        محمد
        ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸
        سلام نتایج آزمون چه زمانی مشخص میشه؟
        • م
          مهدی
          ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹
          رو این استخدام برنامه ریزی نکنید.
          • ع
            علی
            ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲
            به نام خدا
            سلام
            من برای امریه سازمان بازرسی اقدام کردم. تاریخ اعزامم اول اردیبهشت ماهه
            رشته بانکداری اسلامی دانشگاه تهران
            چند تا سوال داشتم.
            کسی تا حالا امریه سازمان بازرسی گرفته؟
            اطلاع دارید دوره آموزشی ب چه صورت هست؟
            حقوقی که در زمان امریه میدن چقدره؟
            و آیا بعد از سربازی احتمال جذب هست یا نه؟
            ممنون
          • ح
            حافظ
            ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳
            سلام به مدیر محترم . لطفا جواب بدین چند نفر میگفتن جواب سنجش اومده و بازرسی داره اولویت بندی میکنه برای مصاحبه شوندگان. خواستم بدون مگه میشه جوابا بیاد و شما خبردار نشی
            • م
              مدیر
              ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷
              با سلام
              کاربر گرامی در صورتی که خبر رسمی اعلام شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد
              باقی موارد را لطفا از هر فردی شنیدید از همان فرد پیگیر باشید
              با تشکر
            • ر
              رمضانی
              ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۴۸
              سلام دوستان عزاداری قبول .کسی هست از سمنان باشد ؟؟؟؟
              • ا
                اسماعيل
                ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵
                سلام من سمنانی هستم رشته حسابداری شرکت کردم
                • ر
                  رمضانی
                  ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴
                  سلام ممنون دوست عزیزسمنان شرکت کننده مالی و حسابداری چند نفر بودن؟؟
                  • م
                    محمد
                    ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
                    سلام
                    شما به مصاحبه دعوت شدید . ممنون
                  • ا
                    اسماعيل
                    ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹
                    زیاد بودن تقریبا 20 نفر یک یا دو نفر حسابداری میخوان
                    • م
                      محمد
                      ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶
                      سلام
                      من ازسمنان گمرک شرکت کردم کسی هست از سمنان که گمرک قول شده باشه .ممنون
                    • ع
                      علی
                      ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۷
                      سلام به همگی ببخشید مگه تو آگهی نزده بودن لیسانس مدیریت امور بانکی و فوق لیسانس اقتصاد؟ من بعد از این که ثبت نام کردم پیام دادن اومدم تهران 10/6/95 مدارکم را دادم گفتن برید تا برای آزمون دوباره خبر بدیم اما تا امروز خبری نشد امروز زنگ زدم گفتند رشته شما به رشته ای که میخاستیم نمیخوره در صورتی که لیسانس من مدیریت امور بانکی و فوق لیسانس من اقتصاد است اما رییس کارگزینی گفت مدرکتان نا مرتبط بوده چرا؟پس تو آگهی استخدام این جور نوشته شده؟ یعنی خودشون نمیخونن و آگهی میدن؟شما هم مدارکتان را در همان تاریخ تحویل دادین؟

                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                      ثبت پاسخ