استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

۳۰۳۵۴۲ نظر

استخدام سازمان امور مالیاتی

اخبار و استخدام‌های سازمان امور مالیاتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان امور مالیاتی ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان امور مالیاتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان امور مالیاتی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از طریق دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. برای مشاهده آخرین  اطلاعیه‌های منتشر شده صفحه «آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» را ببینید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی و ارزیابی تکمیلی آخرین آزمون استخدامی برگزار شده سازمان امور مالیاتی

 

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون  ۹ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

دریافت کارت آخرین آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

متقاضیان محترم در سازمان امور مالیاتی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۹ خرداد ۱۴۰۲.
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۲خرداد ۱۴۰۲.

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر دهم و سازمان امور مالیاتی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

کاربران عزیز «ای استخدام» نتایج دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان امور مالیاتی در بالای صفحه اطلاع‌رسانی شده است.

صفحات سازمان های مورد تقاضا در دهمین آزمون فراگیر



 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان امور مالیاتی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام سازمان امور مالیاتی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان امور مالیاتی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
 
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۳٬۵۴۲ نظر برای استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

  • ا
    ایمان
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۵۸
    سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان مالیاتی .
    به نظرم اگه تا 20\6 بررسی مدارک تمام بشه و تا پایان مهر ماه مصاحبه بشیم و حدود یک ماه هم تحقیقات طول بکشه میشه امیدوار بود که تا اوایل دی شروع بکار بشیم .(اذر ماه فرجه ) .
    حال اگه قبل از سال جدید هم تکلیف مشخص بشه جای شکرش باقیه ....
    این درسته که پنج شنبه ها تعطیل هستیم ؟
    دوستان مالیاتی با چه نرم افزاری های کار میکنند ؟
    • ا
      امید ع
      ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴
      سلام
      بعضی استانها پنجشنبه ها تعطیله کل ادارات و در عوض هر روز یک ساعت بیشتر سرکار می ایستن
      ما با نرم افزارهای ، اشاص حقوقی ، قبض بانک ، ارث ، صورت معاملات ، مشاغل ، ارزش افزوده ، بدهکاران مالیاتی و کارتابل کار میکنیم .که البته با شروع بکار طرح جامع مالیاتی نرم افزارها اضافه میشن و تغییراتی رخ خواهد داد.
      • ا
        ایمان
        ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
        سلام و تشکر
    • ت
      تهرانtax
      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸
      سلام.دمه هرچی داداشه مالیاتیه گررررم.یه سوال دیگه داشتم:بچه ها ماالان چقدازمسیراستخدام شدن رو پیمودیم؟یکی ازبچه هاگفته بودن که99%پذیرش قطعیه یکی ازدوستان هم گفته بودن90%پذیرشمون قطعیه.ماالان چنددرصدخودمون رواستخدام شده حساب کنیم...
      • س
        سهیل
        ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷
        اگه اشتباه نکنم فکر کنم 78.59%
        • خ
          خنده دار
          ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳
          سهیل جان به نظرم 81.73% باشه
          خخخخخخخ
        • ت
          تهرانtax
          ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸
          ولی من میگم تاجواب نهایی قبولیتوندیدی نمیشه هیچ احتمالی داد.درواقع یادرصدقبولیت0هست یا100.فلسفه ی درصدهایی که فرمودیدروبیان نمایید.باتشکر
          • س
            سورنا
            ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴
            با توجه به اینکه توزیع مورد استفاده در نتایج داوطلبان توزیع احتمال نرمال میباشد تقریبا 95.5 درصد کلیه مقادیر جمعیت پذیرفته شده بین 2+ و 2- انحراف معیار از میانگین قرار داره !
          • آ
            آدم
            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۱۴
            به نظرم هنوز واسه گزینش زوده.اما با توجه به این که پیک کار اداره تیرماه هر سال هست با احتساب ی دوره آموزشی (چه ضمن خدمت و چه به صورت جدا) و ی دوره ی مقدماتی کار منطقی تر از نظر مدیریت سازمان اینه که جذب نیروهای جدیدشون اوایل زمستون باشه. بعید میدونم با توجه به طرح جامع مالیاتی و کمبود نیروشون تاخیری تو این بازه ایجاد بشه. حالا بماند که الان مجری این استخدام سازمان مدیریته و با این که هماهنگی های اداره مالیات با سازمان مدیریت خودش زمان بر هست اما به نظرم سازمان مدیریت هم پیش برنده ی کار هست. به این میشه اضافه کرد این مورد رو که تامین اعتبار این استخدامی چون از باقی مونده ی سهمیه ی دوره ی قبل هست از قبل گرفته شده. با تمام این تفاسیر احتمال زیاد قبل سال جدید تعیین تکلیف میکنن بچه ها رو. باز باید صبر کرد و دید...
            به امید موفقیت همه دوستان
            • ک
              کارشناس
              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۱۷
              سلام
              بعضی از دوستان میگن روز مصاحبه عقیدتی باید مدارک ببریم.
              مگه ما مدارک تحویل ندادیم و برابر اصل شده؟
              • س
                سرممیز
                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۳۷
                باسلام
                به نظر شما همراه داشتن مدارک زمان مصاحبه اشکال داره آیا ؟حالا چه ضرری داره اون روزم مدارکوباخودتون بیارید
              • 6
                68
                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                سلام
                بعضی از دوستان میگن روز مصاحبه عقیدتی باید مدارک(تحصیلی و خدمت و ...) رو ببری.
                مگه اینارو تحویل ندادیم وبرابر اصل کردن؟ لازمه ببریم؟
                • م
                  مهران (مالیاتی)
                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
                  سلام
                  بچه‌ها بعضیا میگن گزینش هم مثل تحویل مدارک بر اساس حروف الفبا ست
                  کیا اینو قبول دارن؟
                  واقعا اینجوریه آیا؟
                  • D
                    Dalamper
                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۴۱
                    سلام، از دو حالت خارج نیست، یا به ترتیب رتبه داوطلب ها هست که معمولاً هم همینه، یا به ترتیب حروف الفبا مثل همون روز های تطبیق مدارک دعوتمون می کنن. موفق باشید.
                    • م
                      مهران (مالیاتی)
                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۴۵
                      در هر دو صورت من جز آخرین نفرات هستم خخخخ
                    • س
                      س دوست حامد
                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴
                      علیک سلام.
                      مهم نیست که کدوم راه باشه. مهم اینه که زودتر این کار اتفاق بیفته.
                      • ح
                        حامد
                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۴۰
                        سلام برای س. دوست من موفق وموید باشی
                    • ع
                      علی
                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸
                      سلام دوستان و قبول شدگان چند روز پیش گفته بودم تماس مستمر و فعال باشید چون1500 پرونده که رشته و تاریخ پایان خدمت و مدرک تحصیلی و سن و بومی نباید یک ماه طول بکشد اگر لاک پشتی همینجور باشد تا اخرسال و شاید سال بعد ادامه داشته باشد یک ماه تطبیق 3یا 4 ماه گزینش 1نتیجه گزینش و 1ماه مراحل پزشکی 3 ماه منتظر حکم و دعوت به کار می شود سال جدید برج 3 شاعل می شوید ان شاء الله که این مدت طول نشکد و تا آذر دعوت به کار شویم واقعا دارن لفت میدن و 10 روز دیگه می شود یک ماه از تحویل مدرک برای چک کردن چهار تا تاریخ و سن طول میدن و خسته کننده است و قرار با تجمیع ازمون های استخدامی دولت به صورت متمرکز که هزینه و روند استخدامی کوتاه و عدالت رعایت شود ولی مسولان اداره کارگزینی و استخدام سازمان با کلی نیرو نمی توانند 1500 پرونده طولانی می کنند ولی دادگستری فروردین 93 نتایج اعلام کرد برج 3و 4 سال 93 گزینش انجام داد و اول مهر 93 گروه اول یعنی 3000 نفر رفتن سرکار رفتن و گروه بعدی با مشکل بودجه هنوز نرفتن سرکار
                      • م
                        مهران (مالیاتی)
                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۰۱
                        سلام
                        چطوری قانون مدار؟
                        خیلی وقته نیستی دلمون برات تنگ شده...
                        راستی اسمتو چرا عوض کردی؟
                        • ع
                          علی
                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۸
                          سلام بنده اون فرد مورد نظر که شما فرمودی نیستم
                          • -
                            -------------------ppp
                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲
                            حق با این دوستمون مهران (مالیاتی) است چون ادبیات خاصی داری مثل اون قانو مداره که فرزند .....بود و خیلی ......
                        • س
                          س دوست حامد
                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷
                          سلام. اینجوری هم نیست. گزینش هم به ترتیب حروف الفباست مثل زمان تحویل مدارک. این جوری نیست که یه نفری که اخرین روز مدارک را تحویل داده اخرین نفری باشه که بره سرکار. مطمئن همه قبل از سال شاغل می شن. چون نیاز فوری به نیروی جدید دارند.
                          • م
                            مهران (مالیاتی)
                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۴۹
                            علی جان ادبیاتت جوری بود که منو یاد قانون مدار انداخت فکر کردم اونی (هنوزم همین نظرو دارم) اما اگه اشتباه کردم معذرت میخوام
                            یاحق
                          • ع
                            علی رضایی
                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴
                            باسلام خدمت دوستان کسی هست که بخاطر تاریخ پایان خدمت یا فارغ التحصیلی باهاش تماس گرفته باشن؟؟
                            • ع
                              علی
                              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
                              سلام خدمت دوستان عزیز
                              من دارم در مورد شرایط عمومی استخدام صحبت می کنم و کاری به شرایط اختصاصی ندارم.الان میخواستم بدونم فرق این دو بند چیه و هر دوی این ها از شرایط اضافه شدن به سن هستند
                              داخل دفترچه آموزش و پرورش نوشته:
                              ب) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال و حقوق از اعتبارات دولتی دریافت داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها ( مدت خدمت سربازی مشمول این بند می باشد).
                              داخل دفترچه دستگاه های اجرایی نوشته:
                              د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال و داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها
                              • 7
                                777
                                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷
                                بنظر من هیچ فرقی ندارن ولی بشرط اینکه اصل قانون اشتغال در دستگاه اجرایی شامل ارگانهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی باشه که نیست به احتمال زیاد منظورشون سرباز امریه بوده است
                                • ع
                                  علی
                                  ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵
                                  خوب منم همینو میگم...تو آموزش و پرورش حساب میکنن ولی تو اداره مالیات نه.......با اینکه شرایط جفتشون مثل همه........
                                • ش
                                  شهروند
                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳
                                  سرباز بنوعی شاغل دولتی حساب میشه چون از دولت حقوق میگیره .. و تفاوت این دو در اضافه شدن مدت خدمت سربازی به سن داوطلبینی که کارت پایان خدمت دارند می باشد.. چرا که در تمام ارگانهای دولتی و یا خصوصی(بیمه تامین اجتماعی) سابقه خدمتی با پرداخت مبلغی مشخص به سنوات بیمه افزوده میشود و کارمند به همون نسبیت زودتر بازنشست می شود.
                                  • ط
                                    طالب
                                    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
                                    بعضی ارگانهای دولتی هستند که از اعتبارات دولتی استفاده نمی کنند و از منابع داخلی یعنی درآمدهاشان خودشان را اداره می کنند
                                  • ص
                                    صادقی
                                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰
                                    دوستان به نظر من ما اینجا تجربیات سایر سازمان ها رو نیاز نداریم
                                    لطفا شنبه چند نفر با امور مالیاتی زنگ بزنن و پاپیچ بشن وضعیت چطوریه وچقدر طول میکشه تا به یه نتیجه ای برسیم تشکر
                                    • a
                                      ali
                                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰
                                      آقا اینجور تصور کنید که رد شدین شما برین مطالعه کنین واسه استخدامی آبان اینقد پاپیچ شرایط و غیره نمانین
                                      • ک
                                        کامران
                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷
                                        دوست عزیز ما این آزمون را قبول شده ایم. و پذیرش نزدیک به 90% قطعی هستش. دلیلی نداره دوباره خودمونا وارد استرس یه آزمون دیگه بکنیم.
                                        تازه من ی جای دیگه قبول شدم که بخاطر امور مالیاتی بیخیالش شدم.
                                        پس لازم نیست بیخیال باشیم چون این گزینش تقریبا همه چیز آینده یکی مثل منه
                                        • ت
                                          تهرانtax
                                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۴۱
                                          سلام دوست عزیز.یه سوال داشتم این90%قطعی شدن پذیرش روبرچه اساسی میفرمایید؟
                                        • a
                                          arash
                                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸
                                          خسته نشدی اینقدر مطالعه کردی ؟ بابا دیگه سنی ازما گذشته ... خودتم انگار مایلی زگهواره تا .... آزمون بدی .
                                        • ح
                                          حامد
                                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۳۶
                                          اینو هم یاد اور باشم برایتون که شاید قسمت عقیدتی سیاسی بصورت سوالات تشریحی باشه.واسمون چندتا سوال بده بگه هرچی میدونی جواب بده وسوال نپرس.یا شفاهی باشی. یا شفاهی-کتبی باشه
                                          • خ
                                            خنده دار
                                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
                                            خوبی؟
                                            مثل خواب خوبی نداشتی یا کسالتی داشتی که این نظر رو دادی !!!!
                                            واقعا انسان نظرات برخی از دوستان رو میخونه ، می مونه که بخنده یا گریه کنه!!!!!!!!!
                                            عقیدتی سیاسی و تشریحی یا شفاهی-کتبی !!!!!!!!!!!!
                                            خدایا .........
                                            • س
                                              س دوست حامد
                                              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
                                              ممکنه. چون تعداد زیاده. مثلل بگن نماز احتیاط یعنی چه؟ یا تیمم را توضیح دهید.
                                              • م
                                                منتظر فرج
                                                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۷
                                                خخخخخ پسر میخندن بهت گزینش مگه مدرسس امتحان بگیره نگو نمیدونی
                                                باید حتما حضوری و شفاعی و انفرادی باشه شما اگه هسته گزینش بری پنج تا اتاق خالی یه که هر کفر میرن تو و گزینش میشن نمیدونید اصلا نظر ندید تا دیگرون به ریشتون نخندن
                                                گزینش حتی به حرف زدن ظاهر فرد نگاه میکنه ببینه اصلح هستی نیستی نه اینکه دیگته شب ازت بگیره بگه قبولی حله برو
                                                • س
                                                  س دوست حامد
                                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
                                                  نگران نباش نمی خندند. نگفتم هفتصد نفر را می برن تو سالن وبرگه می دن و بعد امتحان می گیرن. مبرنت تو اتاق چند سوال بهت میدن. آقاهه هم نگات میکنه. هر احتمال وجود داره و یا اینکه ازت بپرسن و از نظر روانی بخوان ادمو تست کنن
                                              • ه
                                                همیشه بیکار
                                                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
                                                تو گزینش هم ، چیزایی که از ما میپررسن و چیزایی ک میگیم رو گفته به گفته مینویسن دوست عزیز
                                                حالا این دوستمون هم یه احتمال داد که چندان هم بیراه نیست که خنده دار هم نیست
                                                یه جورایی شفاهی کتبی هم هست دیگه
                                            • ح
                                              حامد
                                              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۳۲
                                              رد نیستین
                                              • ن
                                                ناصر
                                                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۲۴
                                                با سلام مجدد
                                                پست قبلی گفته بودم یکی از همسایه ها م بهم گفته بود واسم اومدن تحقیقات محلی لطفا بفرمایید مورد مشابه هست یا نه.
                                                در ضمن به این شخص اعتماد ندارم .چون فامیلمونه در جریان قبولیم بود
                                                • م
                                                  منتظر فرج
                                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲
                                                  چقدر تو ساده ای پسر عزیز من تو اول باید بری گزینش فرم پر کنی معرف و مشخصات کامل خونه کروکی تحصیلات مدارک مانند بسیج یا هر کار فرهنگی و.....
                                                  بعدش میان برات تحقیقات محلی
                                                  بعد دوهفتش زنگ میزنن بهت میگن بیا گزینش
                                                  اونجا ازت سوالات احکام و سیاسی میپرسن
                                                  من اداره تامین اجتماعی هفته پیش گزینش داشتم دوهفته قبلش اومدن تحقیقات که بیان حتما خودت میفهمی
                                                  از اداره کل استان تهران پرسیدم میگفت استخدام مراحلش از 6 ماه تا 1 سال طول میکشه جذب کنیم
                                                  میگفت هنوز اونایی 92 شرکت کردن تازه دارن جذب کامل میشن
                                                  حالا حالاها منتظر نباش یه نفرم دیدم حکم کار براش زده بودن پرسیدم گفتش 92 شرکت کردم تازه دارم میرم سرکار بنده خدا 2 روزم غیبت خورده بود بهش گفتن تو باید سرکار باشی نه که بیای اینجا .الان اداره برات غیبت زده
                                                  • م
                                                    مهران (مالیاتی)
                                                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
                                                    ای بابااااااااااااا
                                                    • ح
                                                      حمیدرضا
                                                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
                                                      لطفا موارد استثنایی و اونایی که بنا به دلایلی طول کشیده را به این آزمون نسبت ندهید. صدبار من و دیگر دوستان اینو گفتیم. آزمون سراغ دارم طرف از زمانی که امتحان داده سه ماه بعد رفته سرکار دولتی.
                                                      این آزمون بابرنامه ریزی بوده و سریع جذب میکنه.
                                                      واینکه گزینش یک واحد سازمانی هست و اگه بخواد میتونه کل فرآیندو همزمان توسط چند تیم انجام بده.
                                                      • ع
                                                        علی
                                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۷
                                                        +++...
                                                      • ک
                                                        کامران
                                                        ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷
                                                        دوست عزیز تامین اجتماعی کاری به امور مالیاتی نداره، مالیاتی استخدامش سراسری بوده و با برنامه ریزی
                                                    • ک
                                                      کارشناس
                                                      ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۵۸
                                                      سلام شب بخیر
                                                      عزیزان کسی هست که مدرک موقت و دانشنامه ارائه نداده باشه.(تا الان)
                                                      فقط یه گواهی انشایی یا تاییدیه تحصیلی ارائه داده باشه؟
                                                      ایرادی نداره واس گزینش تماس میگیرن؟؟
                                                      • m
                                                        mba
                                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
                                                        ﺳﻼﻡ
                                                        ﺩﺍﺩﺍﺵ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻨﻢ ﻓﻘﻂ ﮔﻮﺍﻫﯽ ﺍﻧﺸﺎﯾﯽ ﺩﺍﺩﻡ ﻭﺣﺘﯽ ﻣﺪﺭﮎ ﺍﯾﺜﺎﺭﮔﺮﯼ ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺭﻭﺯ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺪﺍﺭﮐﻤﻮ ﻣﯿﺒﺮﻡ
                                                      • ح
                                                        حامد
                                                        ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۰۱
                                                        باسلام .شایسته هست برای شما دوستان وهمکاران عزیز ، با توجه به اطلاعاتی که بدست اوردم کسانی که مدرکی دال بر بومی بودن ارایه ندادن.مثلا کسی اومده یک قولنامه اجاره صوری داده.یا ادرس یکی از اقوامشو داده که نشون بده بومی هست اینجور اشخاص پذیرش نخواهند شد.حتی صدور کارت پایان خدمت .صدور مدرک تحصیلی باید قبل از تاریخ ثبت نام در آزمون استخدامی باشد.وگرنه کان لم یکن تلقی خواهند شد.پذیرش نخواهند شد.وحتی سن باید تا تاریخ ثبت نام درست باشه.یک روز هم از سن دواطلب بگذره قبول نخواهند کرد.همه این حرفا رو گفتم نه اینکه ضدحال بزنم.بلکه گفتم هرکس برای ازمون های بعدی تلاش کنه.وازمون های بعدی رو از دست نده.ضمنا کسانی که مطمن هستن که مدارکشون اشکال نداره فقط قسمت عقیدتی-سیاسی رو جدی بگیرن.با یک کلمه حرف بی ربط زدن رد میکنن.مواظب باشید.واستون ارزوی موفقیت دارم.بخدا توکل کنید.
                                                        • ت
                                                          تهرانtax
                                                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
                                                          من سال91فارغ التحصیل شدم.امامدرکم موقتم بعدآزمون صادرشدیعنی منم ردم؟!!!
                                                          • ح
                                                            حامد
                                                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۳۲
                                                            ببخشید تاریخ فراغت از تحصیل مهمه
                                                            • D
                                                              Dalamper
                                                              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۴۴
                                                              سلام، نه عزیز جان خدا نکنه، تاریخ فارغ التحصیلی مهم هست که باید قبل از ثبت نام در آزمون باشه، همین. موفق باشید.
                                                              • س
                                                                سرممیز
                                                                ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۴۴
                                                                بله صددرصد شک نکن
                                                                • س
                                                                  سرممیز
                                                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                                                                  من باب شوخی جدی نگیرید
                                                                  • م
                                                                    مهدی
                                                                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷
                                                                    سرممیز؟!!
                                                                    خخخخخ چه پست توپیم انتخاب کردی داداش
                                                                • ا
                                                                  امیر
                                                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۴۷
                                                                  سلام
                                                                  دوست عزیز در مورد تاریخ صدور کارت پایان خدمت و تاریخ صدور مدرک تحصیلی اشتباه میکنید
                                                                  چون برای سازمان تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ پایان خدمت ملاک است.(نه تاریخ صدور انها)
                                                                • 7
                                                                  777
                                                                  ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸
                                                                  تشکر آقا حامد آیا کسایی که باهدف استفاده از کاهش سن شماره قرارداد رو بجای شناسه زدنم هم حذف می کنن یا فقط امتیاز کم میشه و سابقه رو تو کاهش سن اثر میدن
                                                                  • ب
                                                                    به حامد.......
                                                                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱
                                                                    آقای حامد برای شما به خاطر این حرفتون ......
                                                                    باسلام .شایسته هست برای شما دوستان وهمکاران عزیز ، با توجه به اطلاعاتی که بدست اوردم.........
                                                                    حتی صدور کارت پایان خدمت .صدور مدرک تحصیلی باید قبل از تاریخ ثبت نام در آزمون استخدامی باشد.
                                                                    طرف داشتیم خدمتش 90 تموم شده کارتش یک ماه پیش صادر شده.!!!!!!!!!
                                                                    متاسفم که افراد بی اطلاعی مثل شما با ادعای با اطلاعی میان نظر میدن حیفه اداره مالیاتی که افرادی مثل شما میشن کارمندش.
                                                                    • ع
                                                                      علیرضا
                                                                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱
                                                                      ببخشید من خدمتم 89 تموم شد و 90کارگرفتم و امسال تعویض کارت کردم و صدورش شد 94 اونجا هم پرسیدم و گفتن ملاک تاریخ اتمام خدمت و اتمام فارغ التحصیلی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                      • ح
                                                                        حامد
                                                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸
                                                                        با سلام اولین بار من با اسم حامد تو این سایت پیام گذاشتم اگه میشه لطفا شما پیش اسمت یک حرفی بذار تا با اسم من اشتباه نشه.
                                                                      • ت
                                                                        تهرانtax
                                                                        ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۳۴
                                                                        سلام به همه بچه های باحال وبامعرفته مالیاتی.یه سوال:چه کسی درمرحله گزینش ردمیشه؟؟؟
                                                                        • ه
                                                                          همیشه بیکار
                                                                          ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۲۰
                                                                          سلام دوست عزیز
                                                                          با توجه به اینکه فقط یه نفر پذیرش شد،شاید کسی رو رد نکنن و اگه هم مشکلی داشته باشه
                                                                          مشروط قبول کنن بعدا دوباره گزینش کنن چنین موضوعی رو من شنیدم که نمیدونم شایدم درست نباشه
                                                                          بهر حال بخونیم که این اتفاق هم نیافته و دوباره 8مون گرو 7(یا 9) باشه!!
                                                                          موفق باشیم
                                                                          • ک
                                                                            کامران
                                                                            ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳
                                                                            دوست عزیز یعنی چه فقط یه نفر پذیرش شد؟
                                                                            • ه
                                                                              همیشه بیکار
                                                                              ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۱۰
                                                                              سلام دوست عزیز
                                                                              منظورم اینه که ذخیره ای در کار نیست
                                                                          • D
                                                                            Dalamper
                                                                            ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
                                                                            سلام، کسانی که به هر دلیلی نقص در مدارک داشته باشند و یا اینکه در مصاحبه عقیدتی سیاسی ضعیف عمل کنند (مثلاً از 20 سوال نتونن به 10 تا هم پاسخ بدن)، موفق باشید.
                                                                            • ت
                                                                              تهرانtax
                                                                              ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۱۷
                                                                              نظرخودم:نقص حل نشدنی درمدارک/داشتن سوءسابقه/ضعیف عمل کردن درمصاحبه عقیدتی سیاسی/بدبودن تحقیقات محلی(که البته بنظرخودم تاثیرش کمترازمواردقبلیه)
                                                                            • ع
                                                                              علی
                                                                              ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۰۱
                                                                              سلام ودرود خدمت دوستان عزیز
                                                                              قابل توجه کسانی که مشکل سنی دارند و خدمت وظیفه هم انجام دادند:
                                                                              اگه تو دفترچه آزمون آموزش و پرورش نگاه کنید می بینید که مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود...اما تو آزمون دستگاه های اجرایی چنین قانونی نمی باشد...در صورتیکه هر دو این آزمونها با مجوز و قانون سازمان مدیریت می باشند
                                                                              من از تمام دوستان میخوام گه کسی اطلاعی داره یا چیزی میدونه کمک کنه که در این خصوص باید به کجا شکایت کنیم....من خودم شنبه صبح میخوام برم سازمان مدیریت اگه کسی هست که همین مشکل داره بیاد اونجا چون یه دست صدا نداره....ممنون
                                                                              • D
                                                                                Dalamper
                                                                                ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۵۳
                                                                                سلام، دوست عزیز هر آزمون استخدامی قانون های خاص خودش رو داره، قرار نیست که چون تو فلان آزمون یه شرطی بوده تو این آزمون هم باید باشه!
                                                                                الا تو آزمون دولت بومی استان داشتیم و بومی شهرستان، در حالی که تو آزمون آموزش و پرورش فقط بومی شهرستان دارن، الان بومی استانی های اون آزمون برن شکایت کنند!!!
                                                                                • ع
                                                                                  علی
                                                                                  ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۲۵
                                                                                  برادر من اینو میدونم ولی یه سرس قانون ها اختصاصین یک سریم عمومی... شما برو دفترچه آموزش و پرورش نگاه کن تمام شرایط عمومیش مثل این آزمونه جز این یک مورد .مطمینم وقتی نگاه کنی با من هم عقیده میشی
                                                                                  در ضمن به نظرت نباید فرقی بین کسی که خدمت رفته یا نرفته باشه
                                                                                  تو دفترچه آموزش و پرورش نوشته که خدمت سربازی جز شرایط داوطلباانی که در دستگاه های اجرای به صورت قراردادی خدمت کردن
                                                                                  • D
                                                                                    Dalamper
                                                                                    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۱۵
                                                                                    سلام مجدد، بنده خودم نقطه صفر مرزی کردستان خدمت رفتم پدر من هم درآوردن تا از جنگ با تروریست های ضد انقلاب زنده برگشتم ، می فهمم چی میگی ولی من قانون رو گفتم بهتون، اگه بخوام رفاقتی حرف بزنم که بله حق با شماست، این موضوع جدیدی نیست که شما گفتی، همون اول موقع ثبت نام کلی از متقاضیان استخدام چون سربازی به سنشون اضافه نمیشد و سنشون بیشتر از شرایط آزمون بود برای آزمون اصلاً شرکت نکردن، حالا که نمیشه قانون دفترچه رو عوض کرد چون حق اون بنده خداها که شرکت نکردن ضایع میشه.
                                                                                    مثال دیگه: آزمون بانک مرکزی که چندی پیش برگزار شد فقط داوطلب بومی تهران رو می گرفت و من و خیلی های دیگه چون بومی نبودیم تو آزمونش شرکت نکردیم، حالا یه سری که اصلا بومی نبودن رفتتن آزمون شرکت کردن و قبول شدن، کنار اسمشون نوشته (در صورت احراز بومی بودن) حالا همون غیر بومی های قبول شده دارن خودشون رو به آب وآتیش میزنن و کلی نامه نگاری کردن به سازمان های مختلف تا اینکه به خاطر غیر بومی بودن ردشون نکنن، حالا تکلیف امسال من که قانون رو رعایت می کنند چی میشه، شما خودتون قضاوت کنید. با تشکر، موفق باشید.
                                                                                    • ع
                                                                                      علی
                                                                                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳
                                                                                      درود بر شما برادر عزیز
                                                                                      من اصلا نمیخوام رفاقتی به این داستان نگاه کنی تمام حرفاتم قبول دارم....الان دو بند هر دو آزمون دویاره گذاشتم تو صفحه بعد یه لطفی کن نگاه کن بعد نظرتو بگو
                                                                                  • ع
                                                                                    علی
                                                                                    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۴۴
                                                                                    برادر من اینو میدونم ولی یه سری قانون ها اختصاصین یک سریم عمومی… شما برو دفترچه آموزش و پرورش نگاه کن تمام شرایط عمومیش مثل این آزمونه جز این یک مورد .مطمینم وقتی نگاه کنی با من هم عقیده میشی
                                                                                    در ضمن به نظرت نباید فرقی بین کسی که خدمت رفته یا نرفته باشه
                                                                                    تو دفترچه آموزش و پرورش نوشته که خدمت سربازی جز شرایط داوطلبانی که در دستگاه های اجرای به صورت قراردادی خدمت کردن یعنی کسی که رفته خدمت سربازی مثل اینکه همون مدت خدمتشو تو دستگاه های اجرایی داشته به صورت قراردادی کار میکرده
                                                                                  • ه
                                                                                    همیشه بیکار
                                                                                    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۰۴
                                                                                    سلام دسوت عزیز
                                                                                    مثلا تو این ازمون هم اومدن گفتن بومی بودن این شرایط رو داره که 4 سال دانشگاه بومی حساب میشه درصورتی
                                                                                    که تو ازمونای قبل چنین چیزی نبوود و یا مثلا گفتن مصاحبه نداریم یا ذخیره ای در کار نیست و سازمانهای دیگه و
                                                                                    شرایط خاص خودشون که اعلام کردن....
                                                                                    بهر حال این شرایطی هست که هر سازمان و شرکتی واسه خودش داره و به همین خاطر هم دفترچه میدن
                                                                                    تا شرایط خودشونو اعلام کنن وگرنه دفترچه به چ درد میخوره پس؟
                                                                                    پس با عرض معذرت اعتراضی وارد نیست
                                                                                    -
                                                                                    • ع
                                                                                      علی
                                                                                      ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷
                                                                                      من متوجه حرفهای شما هستم خود شما هم داری میگی شرایط خاص
                                                                                      ولی من در مورد شرایط عمومی دارم صحبت میکنم.این که مدت خدمت سربازی به سن اضافه بشه یه شرط عمومیه تا بین کسی که خدمت رفته با کسی که خدمت نرفته یه فرقی قائل بشن. یه لطف کن دفترچه آموزش و پرورش دانلود کن و قسمتی که شرایط اضافه شدن سن نوشته بخون بعد نتیجه رو بهم بگو
                                                                                      • ع
                                                                                        علی
                                                                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱
                                                                                        دوست عزیز من کاملا متوجه حرفهای شما هستم.خود شما هم داری میگی شرط اختصاصی ولی روی صحبت من شرایط عمومی استخدام است .یه لطفی کن دو تا دفترچه رو قسمت شرایط عمومیشو بخون بعد نظرتو بگو.....ممنون
                                                                                      • ح
                                                                                        حامد
                                                                                        ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۰:۳۸
                                                                                        هر ارگان دولتی شرایط خاصی برای استخدام داره.آین نامه استخدامیشون با هم فرق دارن
                                                                                        • ع
                                                                                          علی
                                                                                          ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵
                                                                                          آقا به خدا من در مورد شرایط اختصاصی صحبت نمی کنم ...حرف من در مورد شرایط عمومی استخدام
                                                                                          این که مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه بشه جز شرایط عمومیه......با تشکر
                                                                                      • م
                                                                                        محمد
                                                                                        ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶
                                                                                        سلام من کنکور ارشد هم امسال شرکت کرده بودم که برای یکی از شهرستانها قبول شدم حالا نمیدونم ثبت نام کنم یا منتظر استخدام بمونم
                                                                                        دانشگاه شبانه هست و شهریه بالایی داره و خوابگاه هم میخواد( شهر دیگه ای هست که 9-10 ساعت با محل زندگیمون فاصله داره) نمیدونم چی کار کنم
                                                                                        • D
                                                                                          Dalamper
                                                                                          ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
                                                                                          سلام، جدا از مساله شبانه یا روزانه و ... ، شما اولویت اصلی خودت رو همین استخدام قرار بده که انشاالله بری توش، دانشگاه هم می تونی ثبت نام کنی برا کار شما مشکلی پیش نمیاد ولی فکراتو خوب بکن و تصمیم بگیر. موفق باشی.
                                                                                        • م
                                                                                          مهدوی
                                                                                          ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱
                                                                                          سلام کسی اگه با مدرک کارشناسی تو آزمون شرکت بکنه و اعلام بکنه که دانشجوی ارشد هست آیا بهش گیر میدن در ادامه یا نه؟
                                                                                          • D
                                                                                            Dalamper
                                                                                            ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸
                                                                                            سلام، نه دوست عزیز مشکلی نیست، شما لیسانس دارید و با لیسانس هم شرکت کردید که قانونی هست. موفق باشید.
                                                                                            • س
                                                                                              سلام
                                                                                              ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹
                                                                                              دوستان و انشاله همکاران آینده حال شما؟
                                                                                              آیا هنوز هم میشه برای نقص پرونده اقدام کنیم . چون تازه کارت پایان خدمت بدستم رسیده. یه مدرک پایان خدمتی دادم ولی قبول نکردند گفتند باید کارت پایان خدمت باشه
                                                                                              • ح
                                                                                                حمیدرضا
                                                                                                ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۵۴
                                                                                                احتمالا شما کارت پایان خدمتو برای تعویض فرستاده بودید و برگه ناجا را نشون دادید. اگه این باشه که در کل شما ایرادی ندارید ولی اصل و کپی کارت جدیدو به دستشون برسونید بهتره. حداقل با هماهنگی واسشون فکس کنید

                                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                            ثبت پاسخ