استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

۳۰۴۷۷۳ نظر

استخدام سازمان امور مالیاتی

اخبار و استخدام‌های سازمان امور مالیاتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان امور مالیاتی ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان امور مالیاتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان امور مالیاتی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از طریق دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. برای مشاهده آخرین  اطلاعیه‌های منتشر شده صفحه «آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» را ببینید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی و ارزیابی تکمیلی آخرین آزمون استخدامی برگزار شده سازمان امور مالیاتی

 

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون  ۹ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

دریافت کارت آخرین آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

متقاضیان محترم در سازمان امور مالیاتی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۹ خرداد ۱۴۰۲.
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۲خرداد ۱۴۰۲.

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر دهم و سازمان امور مالیاتی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

کاربران عزیز «ای استخدام» نتایج دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان امور مالیاتی در بالای صفحه اطلاع‌رسانی شده است.

صفحات سازمان های مورد تقاضا در دهمین آزمون فراگیر



 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان امور مالیاتی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام سازمان امور مالیاتی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان امور مالیاتی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
 
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۴٬۷۷۳ نظر برای استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

  • ؟
    ؟
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲
    بچه های مدیریت به نظرتون از رشته خودمونم چیزی بخونیم ؟ اگه بله چی؟
    و به نظرتون اگه حسابداری بپرسند ثبت ها را هم می پرسند؟
    • س
      سحر
      ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
      ب نظر من لزومی نداره ثبت بپرسن.از کسایی ک شغلشون حسابداری بوده ثبت نپرسیدن ما ک مامور تشخیص مالیاتیم...
    • م
      موسوی
      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
      سلام دوستان
      با تشکر از همه عزیزانی که تلاش میکنن اطلاعاتی بدست بیارن و ایجا در اختیار بقیه بگذارن!
      حرفای کارمندای دارایی رو سریع باور نکنین! پاسخاشون رو تحلیل کنین.
      1 فرض که به احتمال بسیار زیاد تقریباً درسته اینکه سایر رشته ها برای استان تهران چند برابر ظرفیتن ، چون ظرفیت خیلی پایینی داشتن. فکر میکنم یکی از دوستانم گفت که روز تحویل مدارک پرسیده و گفتن مالیاتی 1 برابره و سایر رشته ها چند برابر و یکی دیگه از دوستانم حرفاشو تایید کرد و گفت منم شنیدم که اینو گفتن برا استان تهران! 21 نفر از ظرفیت این رشته ها مربوط به شغل هایی بود که ظرفیتشون زیر 5 نفر بود که به احتمال زیاد 3 برابر ظرفیت باشن یعنی 63 نفر. یک شغل دیگه ام بود که 10 نفر ظرفیت داشت که اگه اون رو 2 برابر ظرفیت در نظر بگیریم ، 83 نفر از 338 غیر مالیاتی ان. اگه پاسخ جدید کارمند اداره دارایی که گفته شهر تهران بیش از ظرفیته رو با ارفاق در نظر بگیریم و تهران رو برابر ظرفیت ، 106 نفر از این 338 نفر اسامی کارشناسان مالیاتی شهرستانای استان تهرانه. یعنی شهرستانای استان تهران 54 نفر ظرفیت خالی دارن ، که قطعاً مربوط به فیروزکوه (10) ، دماوند (10) و رباط کریم (15) نیست ، چون جمعیت تحصیل کردشون با توجه به حد نصابشون به نسبت خیلی بیشتر از ظرفیتشونه! اگه نگیم به راحتی میتونن 1.5 برابر باشن ، هر جور حساب کنیم این شهرستانا حداقل 1 برابر رو دیگه هستن! شهر ری (50) هم فکر نمیکنم ظرفیت خالی آنچنانی داشته باشه ـ اصفهان با جمعیت تحصیل کرده ای 2 برابر ری 2.5 برابر ظرفیت 40 نفریش معرفی شده برا مصاحبه داره ، تقریباً 100 نفر . با توجه به نزدیک بودن حد نصاب هر دو شهر ، اگه 1 مقایسه ای بکنیم ری هم نمیتونه ظرفیت خالی خاصی داشته باشه ، حداکثر 5 نفر که اینم کم نیست (10% ظرفیته) . بین شهرستانای تهران فقط بومهن (30) ، شهریار (30) و پاکدشت (15) ان که پتانسیل خوبی برای زیر ظرفیت بودن دارن چون ظرفیتشون به نسبت جمعیتشون بالاس! پاکدشتم با توجه به ظرفیت پایین اش بیش از 5 نفر نمیتونه جالی خالی داشته باشه ، یعنی یک سوم ظرفیتش! اگه با ارفاق 5 نفر ظرفیت خالی هم برای سایر شهرستانا بذاریم کنار ، باید بومهن و شهریار دو سوم ظرفیتشون خالی مونده باشه! تا این 54 نفر ظرفیت خالی توجیه داشته باشه! ببینید حر من اینه ، باید ظرفیت خالی زیادی برا شهرستانای تهران در نظر گرفت تا شهر تهران تازه برسه به 1 برابر که با توجه به ظرفیت ، جمعیت و حد نصابشون به نظر غیر منطقی میرسه! چه برسه به بیشتر از ظرفیت!
      موفق باشین!
      • ا
        افلاطون?
        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
        هر بارها با ذکر دلایل گفتم که تهران و شهرستان هاش برابر ظرفیتن و نه حتی یک و نیم برابر هم نیست
        اما انصافا
        از منطق و استدلال هایی که گفتی هیچی نفهمیدم
        • م
          موسوی
          ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
          سلام دوست عزیز
          کمی دقیق تر بخون!
        • ا
          امیر
          ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰
          موسوی جان
          شما فک کنم جای دیگه قبول شدی و برای ظرفیت خالی تهران خیز برداشتی.
          تمام تلاشت رو بزار برای محل قبولی خودت چون استان تهران احتمال اینکه بخاد به اولویت دومی ها برسه واقعا ضعیفه.
          • م
            موسوی
            ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴
            سلام به همه دوستان!
            بنده خیزی بر نداشتم دوست من!
            حرفم این بود ، اگه اون عدد 338 نفر صحت داشته باشه ، مالیاتی های استان تهران نگران مصاحبه نباشن! چون هر جور حساب کنی حداکثر 1 برابر ظرفیتن ، این عدد رو همونایی تو دارایی تأیید کردن که گفتن سایر رشته ها چند برابره! در این حالت ریزش در مصاحبه معنا نداره! چون مصاحبه فقط برای رتبه بندیه ، همین! مالیاتی های استان تهران برای مصاحبه بخونن ، خوبم بخونن ولی بی استرس! به حرفایی که جسته گریخته زده میشه و میگن ما پرسیدیم ، گفتن 1.5 برابره یا یه کم بیشتر از ظرفیته هم توجه نکنن! البته اگه قبولی های استان تهران 338 نفر باشه ، اگه این عدد رو هوا باشه که دیگه هیچی! همه تحلیل ها رو هواس! چه کمتر از ظرفیت ، چه بیشتر از ظرفیت و چه برابر ظرفیت!
            موفق باشین!
            • م
              موسوی
              ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸
              سلام
              راستی یادم رفت اینو بگم شهر تهران به من دخلی نداره ، بنده اصلا تهران نزدم که بخوام برای ظرفیت خالیش خیز بردارم. بنده حرفم این بود که به تهران نمیخوره بیشتر از ظرفیت باشه ، همین! انتخاب اولم مشهد بود ، بقیه ام به ترتیب ری ، بومهن و شهریار . برای منه غیر بومی تو تهران با اون جمعیت زیاد و این ظرفیت کم به نسبت پرسال شانسی نبود! کف دستمو بو نکرده بودم که حدنصاب تهران میچسبه به سقف! این شهرستانای تهرانم به دلیل ظرفیت بالاشون به نسبت جمعیتشون زدم . ری بررسی کردم دیدم احتمال زیر ظرفیت بودنش کمه. معتقد بودم بومهن و شهریار ممکنه ظرفیت خالی داشته باشه ، که خواهرمون با پاسخ دقیق و متکی به اطلاعات میدانیش کلا نا امیدم کرد!
              موفق باشین!
            • ن
              نیلا_مالیاتی تهران
              ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲
              من هم راستش متوجه نشدم
              فقط راجع به بومهن و شهریار اشتباه میکنین
              بومهن شهریه که شهرهای شمالی مثل امل بابل محموداباد و نور اونجا رو انتخاب میکنن و غ بومیهای شمالی زیادی انتخابش میکنن
              شهریار هم با فاصله ی ۲۰ دقیقه ای تا میدان ازادی گزینه ی عالی برای غرب نشینان تهرانه و واسه کسانی که نمیخواستن ریسکی بکنن و تهران رو نزدن بازهم گزینه ی مناسبیه
              بهرحال ما امیدمون به خداست
              • م
                موسوی
                ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴
                سلام
                امید همه مون به خداست خواهر من!
                بنده دیدم 1 کی عزیزان پیام گذاشته بود که کارمند دارایی گفته شهر تهران بیشتر از ظرفیته و مصاحبه جدیه ـ البته ایشون خیلی لطف کرده بودن که این پیگیری انجام داده بودن و همه ما ازشون متشکریم ـ حرف بنده این بود که ، پاسخ هایی ازین دست رو سریع باور نکنین ، همین!
                یه حساب کتابی کردم دیدم اگه تهران رو برابر ظرفیت بگیریم ، با توجه به چند برابر ظرفیت بودن سایر رشته ها ـ که احتمالش زیاده ـ شهرستانای تهران باید ظرفیت خالی بزرگی داشته باشن که با توجه به حدنصاب (بین 25 الی 27) ، جمعیت و ظرفیتشون به نظر غیرمنطقی میاد! و فقط شهریار ، بومهن و پاکدشت ان که با در نظر گرفتن فاکتورهای مذکور میتونن جای خالی داشته باشن! که با این حساب باید ظرفیت خالی بزرگی داشته باشن که اصلاً نمیگنجه!
            • m
              mina
              ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
              سلام به دوستان بزرگوار ،متاسفانه من مالیاتی قبول نشدم و تبریک میگم به تمام قبول شدگان ،فقط دوستان عزیز من رشتم مدیریت بوده و درسی باعنوان حسابداری مالی نداشتم و خیلی از تستهای حسابداری آزمون مالیاتی رو نتونستم جواب بدهم چه منبعی رو پیشنهاد میکنید.ممنون میشم پاسخم را بدهید.
              • ا
                امیر
                ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
                سلام.
                در آزمون مالیاتی حسابداری مالی نداشتیم.
                حسابداری عمومی بود که اصول 1و اصول2 حسابداری رو شامل میشه...اگه اصول 3رو هم بخونین ک چ بهتر.
                • m
                  mina
                  ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵
                  ممنونم دوست گرامی.
                • ق
                  قبولی استان بوشهر
                  ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
                  بهتره که حسابداری مالی فقط جلد یک جمشید اسکندری رو بخونی چون همه نوع تست توش هست و توضیحات مناسبی داره که هرکی رشته ش حسابداری نیست هم میتونه بفهمه چیه
                  • m
                    mina
                    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶
                    از شما ممنونم دوست گرامی.
                • ع
                  علاف الدوله به ایثارگران
                  ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
                  با سلام و دورود
                  دوستان مشمول سهمیه ایثارگران متاسفانه سازمان امور مالیاتی در این ازمون سهمیه ما رو نداد..داخل دفترچه قید شده 25 درصد مجوز مربوط به ما هست.. که متاسفانه سازمان بعد زد زیرش !! برای شکایت به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید.. یه دادخواست که شرح میدین توش همه چیز رو..به همراه کارت ایثارگری و سایر مدارک مثل شناسنامه و....
                  • d
                    dr-j
                    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹
                    سلام دوستان
                    اگه امکان داره بفرمایید به فرض قبول شدن در مصاحبه تقریبا از کی شروع به کار می کنیم
                    • خ
                      خراسانی
                      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹
                      حداقل مهر 96
                      حداکثر فروردین 97
                    • a
                      amir
                      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱
                      سلام
                      تشکر میکنم از زحمات خانم رویا و خانم سارا و برادرشون ممنون که اطلاعات دادین
                      ببینید ما اگه الان بریم اونجا به چشم مزاحم و سمج نگاهمون میکنن و جواب درستی نمیدن اون 4روز تحویل مدارک فرصت خوبی بود که اطلاعات بگیریم که موتاسفانه کم کاری شد برای اون بود که هی اینجا میگفتم برید و سوال بپرسید چون میدونستم بعدا پشیمون میشیم
                      در رابطه با حرفهای رویا خانم بگم که از روز اول تحویل مدارک تحلیل من همین حرفهایی بود که رویا خانم امروز زدن
                      خدا کنه همینجوری باشه که به رویا خانم گفتن
                      از خدا میخام این باری که اسامی اعلام میکنه سنجش رتبه هم بزنه
                      یادتون باشه سری قبل ظرفیت تهران تکمیل نشده بود امتیاز بومی رو حذف کردن این نشون میده راضی به ریزش نیستن
                      • a
                        amir
                        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷
                        اصلا هم نگران نباشید به زور مجوز استخدام ماهارو گرفتن قطعا تمایل نخواهند داشت ظرفیت خالی بمونه
                        • ا
                          افلاطون?
                          ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱
                          ?
                          امیر جان رتبه که نمیزنن و بنظرم اصلا مهم نیست وقتی برابر ظرفیت باشه
                          کارنامه دوم سنجش بصورت
                          قبول
                          مردود
                          انصراف یا نداشتن شرایط ازمون هست
                          • a
                            amir
                            ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸
                            آقا افلاطون ایشالا که زود تکلیف همه مشخص بشه
                          • س
                            سارا66
                            ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰
                            سلام . سپاس از شما ???
                            • a
                              amir
                              ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷
                              خواهش میکنم ?
                          • z
                            zahra
                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰
                            سلام دوستان
                            مدرک معادل ICDL هم امتیاز داره تو مصاحبه ؟؟؟
                            • ر
                              رویا
                              ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳
                              خودشم بعیده امتیاز بحساب بیاد چه برسه به معادلش نگران اون نباشید همکلاسی های من رفتن امور مالیاتی یساله هنوز مدرک ندادن توی دفترچه گفته وقتی بری سرکار وقت داری بابت دادن مدرک
                              • z
                                zahra
                                ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶
                                قربونت
                            • ب
                              به ميثم كريمي
                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
                              سلام میثم جان خوبی داداش یه سوال داشتم ازت میخواستم اکه جوابشو میدونی بهم بکی، من از ذخیره های ٩۴ هستم . موقع ثبت نام انتخاب اولم (تهران-استان تهران)بود (همون که ١٠نفر ظرفیت داشت) نوع بومی رو شهرستان زدم . متولد و ساکن شهر تهرانم. حالا بنظرت من انتخابمو درست زدم ؟ مشکلی بیش نمیاد؟؟؟
                              • Ϟ
                                ϞϟϞϟ
                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۳
                                سلام. مرسی برادر عزیز. راستش این مورد رو توی اون 8 الی 10 تا بند بومی بخون. این مورد رو نمیتونم از خودم در بیارم و بگم و بایستی دقیقا طبق دفترچه عمل بشه..
                                • ع
                                  علي
                                  ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۲۸
                                  خیلی ممنون لطف کردی
                                  • Ϟ
                                    ϞϟϞϟ
                                    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۳۶
                                    خواهش میکنم علی جان
                                  • a
                                    amir
                                    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۰۳
                                    سلام
                                    درسته از داداش میثم سوال پرسیدی ولی من جایه دیگه جواب دادم که در استخدامی 94امتیاز بومی تهران لغو شد حتی اونایی که به اشتباه بومی زده بودن رو هم قبول کردن چون کمتر از ظرفیت حدنصاب آورده بودن
                                    هرکی 25درصد زده بود قبول شد
                                    • ع
                                      علي
                                      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۳۳
                                      ممنون لطف کردید ،یعنی مشکلی نیست دیکه؟
                                      • a
                                        amir
                                        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۴۹
                                        ببین دوست عزیز من دوره گذشته نظرات قبول شده هارو میخوندم اونجا به هم دیگه میگفتن که همچین اتفاقی افتاده و اوناییم که بومی بودنشون تایید نشده هم دعوت به گزینش شدن حالا اینکه برای ذخیره ها هم همچین تصمیمی گرفته باشنو نمیدونم اینو گفتم که یه چیزایی بیاد دستت و بدونی قبلا همچین اتفاقی افتاده من جایه شما بودم میرفتم حظوری پیگیر میشدم
                                        • ر
                                          رویا
                                          ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵
                                          شما داری خرداد 94 رو میگی ایشون میگه ده نفر ظرفیت داشت مال دوره دومن ایشون تا جاییم که توی دفترچه نوشته اداراتی رو که مرکز استان هستن انتخاب کنی بومی استان حساب میشی
                                      • ب
                                        بابک
                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۵۶
                                        طبق دفتر چه حد نصاب ، 50% بالاترین نمره محاسبه می شه
                                        اگر حد نصاب 31.91 باشه یعنی بالاترین نمره حدود 64 شده؟؟
                                        دوستان اطلاع دارین نمرات قبول شدگان تهران اکثرا تو چه محدودیه؟ بالاتر از 50؟
                                        • ا
                                          افلاطون?
                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۳۶
                                          رنج بیشتر نمرات از ۴۰ تا ۴۵ هست بیشترین فراوانی
                                        • Ϟ
                                          ϞϟϞϟ
                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۱۴
                                          سلام سارا خانم؛ خوبین؟
                                          1. خیالتون رو راحت کنم، مصاحبه هست حتماً حتی اگه فرمالیته باشه.
                                          2. به احتمال خیلی خیلی قوی، مصاحبه بعد از سال 95 هست.
                                          3. به احتمال قوی، استان تهران به ظرفیت کامل نرسیده.
                                          4. به احتمال خیلی قوی تر، تمام قبول شده ها حتی اون ذخایر هم امید زیاد داشته باشن که قبول میشن. چرا که امسال نیرو کم دارن و بایستی کل ظرفیت رو پُر کنن. بنابراین از اشخاصی که ذخیره شدن، توی شغل محل دیگه ای از استان تهران استفاده میشه. این احتمال خیلی قوی هست و بر اساس مستندات به این نتایج رسیدم.
                                          5. نگران نباشین..
                                          موفق باشین
                                          • ن
                                            نغمه
                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۳۶
                                            آقاى کریمى کاش یه اطلاعى هم واسه بچه هاى غیر تهران میگرفتید ما هم منتظریم
                                            • Ϟ
                                              ϞϟϞϟ
                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۱۶
                                              برای شهرستانها به احتمال زیاد از 1.5 برابر هست تا 3 برابر مصاحبه حکم فرمالیته نداره. بایستی آمادگی لازم رو داشته باشین. من نمیخوام بیخود کسی رو دلخوش کنم که فردا پشتم حرف باشه. واقعیت رو طبق شواهد میگم.
                                            • م
                                              مرتضی فیروزکوه
                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
                                              سلام برادر
                                              ای کاش این اطمینان روبه من هم میدادی توشهرفیروزکوه که ماهاهم یک برابرظرفیتیم??
                                              • Ϟ
                                                ϞϟϞϟ
                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۴۶
                                                سلام مرتضی جان؛ آخه اطلاعات هر کس، محدوده دیگه.. اگه اطلاعات داشتم حتماً میگفتم.. ?
                                                • م
                                                  مرتضی فیروزکوه
                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳
                                                  ممنونم ✋✋
                                                  • Ϟ
                                                    ϞϟϞϟ
                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                                                    قربونت مرتضی جون... ❤
                                                  • س
                                                    سارا ۶۶
                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۹
                                                    سلام آقای کریمی . خیلی ممنونم الان که پیام شما رو خوندم بهتر شدم . انشالله حال شما هم خوب باشه .
                                                    منم ته دلم همون حرفای شماست . یکم صبرمون کم شده . انشالله تک تک حرفای شما درست هستن چون واقعا مستندات خبر دقیقتری بهمون میدن . تازه امروز فکر میکردم انگار به کارمندای سازمان برخورده که ما بدون هیچ اطلاعیه و خبری ، اینهمه خبر موثق داریم .
                                                    مصاحبه هم باشه انشالله خبر قبولی همه و علی الخصوص شما و بچه های فعال و مهربان سایت رو اینجا میشنویم .
                                                    • Ϟ
                                                      ϞϟϞϟ
                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۴
                                                      قربان شما. ممنونم از لطفتون. امیدوارم که همگی با روحیه قوی قبول بشیم و دل همگی شاد بشه.. آمین
                                                      • س
                                                        سارا66
                                                        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۰۹
                                                        آمین ??
                                                      • ا
                                                        امید مالیاتی به میثم جان
                                                        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸
                                                        همه حرفاتون رو قبول دارم اما به نظر من حداقل استان تهران مصاحبه نداره ، چندین بار تلفنی ازشون پیگیری کردم و شکلهای مختلف زیر زبونشون روکشیدم گفتن برای شغل محلهای چند برابر ظرفیت قطعا مصاحبه تخصصی داریم ، هر چند مصاحبه فرمالیته خیلی فرقی با نداشتنش نداره ،
                                                        شاد و سلامت باشید
                                                        • پ
                                                          پیمان
                                                          ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵
                                                          خوش بحال دلتون که واقعا بیکارید و ..............
                                                      • ع
                                                        علی
                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
                                                        سلام.اینجا کسی هست امور مالیاتی برای ماهشهر قبول شده باشه؟؟؟
                                                        • ش
                                                          شایسته
                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸
                                                          چرا اینجا هر کس یه خبر مثبت و خوشبینانه ای میاره سریع یه عده میان بدبینانه جواب میدن و ساز مخالف میزنن و جبهه میگیرن --- بگو آخه مجبورین ؟ اه ه ه
                                                          • m
                                                            meysam
                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۰
                                                            چقدر روی تک تک کلماتی که کارمندای سازمان میگن بصورت تفضیلی تحلیل و بررسی انجام میدین،اونا یچیزی بصورت کلی میگن نیاز نیست انقدر ریز بشین،حساس نشین
                                                            • ا
                                                              افلاطون?
                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶
                                                              به شکل عجیبی کامنت های شما منطقی هست و به دل میشینه
                                                              • ن
                                                                نیلا_مالیاتی تهران
                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹
                                                                انقدری که ما حرفای منابع انسانی هارو تحلیل میکنیم بودجه سال ۹۴ تجزیه تحلیل نشده خخخ
                                                                • ا
                                                                  امیر
                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳
                                                                  تقصیر خودشونه.
                                                                  یه اطلاعیه چند خطی نمیدن هم سر خودشون خلوت بشه.
                                                                  هم ما تکلیفمونو بدونیم.
                                                                • m
                                                                  mohammad
                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
                                                                  بچه ها اگه قسمت باشه سال دگه کارمند مالیاتی میشیم نگران نباشین
                                                                  نوکل به خدا
                                                                  • ح
                                                                    حسابدار
                                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰
                                                                    سلام محمد جان صفحه دستگاه های اجرایی دنبالت میگشتم،چی شده مگه؟
                                                                  • ب
                                                                    بابک
                                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
                                                                    سلام
                                                                    من برای امور مالیاتی تهران شرکت کردم
                                                                    بومی شهر تهران هستم ولی توی کارنامه ضریب بومی 1.2 (بومی استانی ) لحاظ شده
                                                                    از بچه ها کسی دلیلش رو می دونه؟؟
                                                                    • ا
                                                                      امیر
                                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶
                                                                      سازمان مرکزی بوده دوست من
                                                                      • ب
                                                                        بابک
                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۱۷
                                                                        "تهران-تهران" با ظرفیت 149 نفر انتخاب اولم بود
                                                                        برای ما بقی دوستان هم ضریب 1.2 در نظر گرفته شده؟؟
                                                                        • ا
                                                                          امیر
                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸
                                                                          بله .برای همه 1/2
                                                                        • ن
                                                                          نغمه
                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۸
                                                                          فکر کنم چون مرکز استان رو انتخاب کردید منم برای کرج بودم با اینکه تو کارنامم نوشته بود بومی شهرستان اما 1.2 لحاظ شده بود و پایین کارنامه شرح داده بود که چون مرکز استان بوده اینجور حساب شده
                                                                        • ر
                                                                          رویا
                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲
                                                                          این همه زنگ زدم خبر گرفتم گفتم هیشکی تحویلم نگرفت اما همه گفتن از سارا66 ممنونیم البته شوخی میکنم سارا66 هم عزیز ماست گفتم محض تنوع مزاح کنم ایشالا به حق فاطمه زهرا هممون قبول بشیم
                                                                          • م
                                                                            مرتضی
                                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۱۷
                                                                            اززحمتی که متقبل شدید سپاسگذاریم بانو
                                                                            • خ
                                                                              خراسانی
                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴
                                                                              سپاس و تشکر از شما
                                                                              دلیل تاخیر این بود که خبرتون خیلی شوکه کننده بود و تمام معادلات دوستان سایت و همچنین خودم رو بهم ریخت :D
                                                                              • س
                                                                                سارا ۶۶
                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳
                                                                                رویا جان خبر شما بیشتر منو تحریک کرد که ببینم چی به چیه . من کار خاصی نکردم . دوس داشتم خبر خوب به بچه ها بدم ولی خب دیگه هرچی اونجا گفته بودن رو انتقال دادم . مثل خود شما .
                                                                                امیدوارم خبر قبولی شما رو هم اینجا بشنوم . ???
                                                                              • ع
                                                                                علی م
                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶
                                                                                در ضمن یادم رفت که بگم
                                                                                حرفی که رویا خانم درباره انتقال اسامی به سنجش رو زدند هم بنده پرسیدم که اون خانم در جواب به بنده گفتند که بله میره سنجش و فقط همین رو گفتند و دلیل اینکه چرا میره رو نگفت و گفت زمانشم بستگی به اتمام کار ما داره که کی این رو تموم کنیم.
                                                                                روز خوش
                                                                                • ن
                                                                                  نیلوفر
                                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶
                                                                                  منم که زنگ زدم گفتن میره سنجش ولی اول مصاحبه و بعد نتیجه نهایی سنجش
                                                                                • ا
                                                                                  امیر
                                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶
                                                                                  ادمین جان واقعا خسته نباشید.
                                                                                  خیلی زود تایید میکنی.
                                                                                  دمتون گرم.
                                                                                  • ا
                                                                                    امیر به افلاطون
                                                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
                                                                                    اصلا بحثی به عنوان معرفی داوطلب جدید توسط سنجش نیست.چون چند برابر معرفی شدن و اگر ریزش باشه از تعداد ذخیره ها کم میشه.
                                                                                    به خصوص برای مامور مالیات که همه کسایی که حد نصاب اوردن قبول شدن و اگر هم با ریزش ظرفیت اصلی خالی بشه میره برا ازمون های بعدی چون کسی که حد نصاب نیاره کلا پذیرش نمیشه.
                                                                                    • ا
                                                                                      افلاطون?
                                                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
                                                                                      امیر جان
                                                                                      میکگن سنجش دوباره اسامی رو به ما بده
                                                                                      خوب این یعنی چی !؟
                                                                                      • ا
                                                                                        امیر
                                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴
                                                                                        افلاطون جان یعنی لیست خالص بعد از ریزش ها.
                                                                                        نه اسامی جدید.
                                                                                        فک کنم علت ارسال مجدد اسامی به سنجشم اینه که مثلا طرف بومی استان بوده بومی شهرستان زده داخل ثبت نام..پس نمرش 1/4حساب شده ّ..خب این شخص باید 1/2حساب میشده که اسامی به سنجش برمیگرده هم اصلاحات داره بخصوص ضریب بومی.
                                                                                        هم ریزش داره .
                                                                                        لیست خالص رو میده به سازمان مالیاتی برا مرحله بعد.
                                                                                        • ا
                                                                                          افلاطون?
                                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵
                                                                                          تا جایی که من مطلع بودم این افراد حذف میشن
                                                                                          مگر دستورالعمل جدید باشه
                                                                                          • ا
                                                                                            امیر
                                                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
                                                                                            به نظرم هر چقد اینجور باشه بهتره..چون احتمال تقلب به صفر میرسه...
                                                                                            از این نظر ادم خیالش راحته.
                                                                                            حالا مرحله مصاحبه بماند...
                                                                                            • m
                                                                                              meysam
                                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶
                                                                                              حد نصاب به ضریب بومی ربطی نداشت،اما کسر ضریب بومی باعث میشه نمره نهایی افرادی که بهشون تعلق گرفته بیاد پایین، بنظرم بعد برسی که یه آماری دستشون اومد مصاحبه میگیرن(چه یک برابر یا چند برابر)بعد نتیجه نهایی از طریق سنجش اعلام میکنن
                                                                                            • ا
                                                                                              امیر
                                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴
                                                                                              فک کنم کسایی حذف میشن که
                                                                                              مدرکشون ...سن...پایان خدمت...تاریخ مدرک..گرایش....با شرایط ثبت نام مغایرت داشته باشه.حتی ی روز.....یا حتی اونایی با احتساب ضریب بومی جدید حد نصاب نیارن..
                                                                                              • ا
                                                                                                افلاطون?
                                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۰۶
                                                                                                ان شاله همین جور که میگی. بدون اعمال سلیقه باشه مراحل
                                                                                                موفق باشید
                                                                                            • ع
                                                                                              علی م
                                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸
                                                                                              سلام بر دوستان
                                                                                              امروز ساعت10:30 از طرف سازمان به من زنگ زدم که برم برای رفع نقص مدارکم.
                                                                                              ساعت11:30 رسیدم اونجا و مدارک رو دادم
                                                                                              اونجا 5 تا میز بود که 4تا از کارکنان بودند و داشتند با سیستم کار میکردند و مدارک رو هم چک میکردند و یکیشون احتمالا بیرون بود.
                                                                                              داشتند خیلی با حوصله کار میکردند و احتمالا مراحل بعدی میره بعد از عید.
                                                                                              جواب هایی هم که میدند دقیقا سربالاست و میگن ما نمیدونیم.
                                                                                              البته یه جایی پرونده هایی که ناقص بود رو گذاشته بود و من دیدم که روی یه پرونده نوشته بود البرز کرج و به نظر میرسه که تقریبا این مرحله رو به پایانه چون من هم حرف اول فامیلیم م هست هم اینکه روز آخر رفتم برای تحویل مدارک و هم اینکه استان البرز رو دیدم که دارند تموم میکنند.

                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                              ثبت پاسخ