استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

۳۰۳۲۷۰ نظر

استخدام سازمان امور مالیاتی

اخبار و استخدام‌های سازمان امور مالیاتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان امور مالیاتی ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان امور مالیاتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان امور مالیاتی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از طریق دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. برای مشاهده آخرین  اطلاعیه‌های منتشر شده صفحه «آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» را ببینید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی و ارزیابی تکمیلی آخرین آزمون استخدامی برگزار شده سازمان امور مالیاتی

 

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون  ۹ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

دریافت کارت آخرین آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

متقاضیان محترم در سازمان امور مالیاتی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۹ خرداد ۱۴۰۲.
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۲خرداد ۱۴۰۲.

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر دهم و سازمان امور مالیاتی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

کاربران عزیز «ای استخدام» نتایج دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان امور مالیاتی در بالای صفحه اطلاع‌رسانی شده است.

صفحات سازمان های مورد تقاضا در دهمین آزمون فراگیر



 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان امور مالیاتی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام سازمان امور مالیاتی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان امور مالیاتی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
 
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۳٬۲۷۰ نظر برای استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

  • س
    سارا66
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶
    سلام . من نمیدونم چرا اینهمه جواب ضد و نقیض وجود داره . اقا پیمان گفتن رفتن منابع انسانی خیابان داور و بهشون گفتن که مستقیم میریم گزینش ولی ...
    من امروز از برادرم که تو محدوده خیابون داور کار داشت خواهش کردم که بره و پرس و جو بکنه . ایشون الان تماس گرفتن و گفتن خانمی که تو اتاق منابع انسانی بودن گفتن که بعله همه مصاحبه دارن . برادرم گفته که یک برابر ظرفیت هست تهران دیگه ؟ گفته شما چکار به یک برابر و یک و نیم برابر و دو برابر ظرفیت دارید . برادرم گفته اگه یک برابر باشه خب احتمال ریزش کمتر میشه خب و اینم گفته که شنیده تهران حتی به یک برابر ظرفیت هم نرسیده . خانومه گفته اولا نگران نباشید اونی که لایق باشه تو مصاحبه پذیرفته میشه بعد هم تهران بیشتر از یک برابر هستش . برادرم گفته شهرستانهاش چی ؟ با من و من گفته دقیق همه جا رو نمیدونم ولی مصاحبه هست برید بشینید برای مصاحبه اماده بشید .
    البته سوالای زیادی داشتم که برادرم یادش رفته بپرسه .
    الان دیگه نمیدونم والله حرف کی رو باور کنم . اینم از مراجعه حضوری . خدا رحم کرده ازمون برای حفاظت اطلاعات نبوده !!! هر چند اینهمه محافظه کاری کم از حفاظت اطلاعات نیست !
    • ا
      امین اسبویی
      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹
      الآن به نظر شما تمام افرادی که توی همین سایت هستن، وقتی برن وارد سازمان بشن با ارباب رجوع به یک شکل رفتار میکنن؟ طبیعتا نه!
      اینم دقیقا همینه. من دو سه هفته پیش هم گفته بودم، کارمندا با هم فرق دارن، بعضیا مهربونن بعضیا مقرراتی هستن بعضیا محافظه کار هستن و البته بعضیا اهل پیجوندنن!
      واسه همین من از اولش تاکید داشتم به حرفایی که از مراجع رسمی میشنویم ( چه با تماس گرفتن چه با حضوری رفتن) نمیشه زیاد اعتماد کرد، منابع غیر رسمی و استدلال های منطقی دوستان منبع بهتری هست.
      • س
        سارا66
        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹
        دقیقا همینه . من به زنگ زدن خیلی علاقه نداشتم ولی گفتم حضوری از طرز برخورد و نگاه کارمندا میشه حدس زد جریان چیه . البته اینکارو به داداشمم سپردم و تحلیلشون از رفتار و طرز حرف زدن و لبخند ملیح اون خانوم این بوده که نگران نباشیم حتما قبولیم ????
      • ر
        رویا
        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
        خب به منم نگفت مصاحبه ندارین که فقط گفت اول اسمارو مییفرستیم به سازمان سنجش بعد مصاحبه
        • س
          سارا66
          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲
          کلا درست جواب نمیدن عزیزم .
        • ا
          امیر
          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵
          سارا خانوم مرسی از پیگیری که کردین.
          • س
            سارا66
            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۳
            خواهش میکنم کاری نکردم . امیدوارم هر حرفی که میزنیم و هر خبر مثبت یا منفی میدیم نتیجه اش قبولی همه دوستان باشه . ???
          • ن
            نیلا_مالیاتی تهران
            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸
            مرسی سارای عزیز از شما و برادر محترمتون
            • س
              سارا66
              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵
              خواهش میکنم عزیزم . به امید خبرهای بهتر و شیرینتر ??
            • پ
              پیمان
              ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳
              اولا من نگفتم همه میرن برا گزینش ، گفتم که خانمه خودش گفت اونایی که تهران هستن و مدارکشون هیچ نقصی نداشته باشه رو برا مصاحبه دعوت نمیکنیم و مستقیم وارد مرحله گزینش میشن اما بقیه استانها همه باید مصاحبه بدن. این کل حرفایی بود که اون کارمند خانم بهم زد و اتفاقا مودبانه جواب میداد و جواب همه سوالام رو هم داد. در ضمن جلو همکاراش سعی میکرد زیاد اطلاعات واضح نده که یه وقت برا خودش بد شه. ضمنا پسر عمم در امور مالیاتی شهر و استان تهران کار میکنه و به اونم سپردم که بپرسه و اونم جوابی که بهم داد همینایی بود که گفتم.التماس دعا. یا علی
              • س
                سارا66
                ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴
                انشالله که همینطوره . در کل حرفاشون ضد و نقیضه . قصد جسارت به شما رو نداشتم . منم دوست دارم طوری که شما فرمودید باشه . انشالله همینطور هم میشه . پیروز باشید
            • م
              مهدی
              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶
              بابا کدوم سازمان اسامی فرستاده به سنجش جهت مصاحبه که مالیاتی دومیش باشه.سنجش 1 بار نتایج اولیه و یک بار نتایج نهایی اعلام می کنی جهت سایر مراحل گزینش.پس یک کم فکر کنید چی می گید...
              • ا
                امیر
                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰
                به نظر من منظورشون این بوده که سازمان سنجش لیست رو دوباره میده به سازمان.
                نه اینکه دوباره نتیجه بیاد رو سایت.
                • ف
                  فارس
                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰
                  سلام دوست عزیز .استخدامی سال 94 همین مراحلو طی کرد .بعد از برسی کلیه مدارک تو سط سازمان وتطبیق شون از لحاظ مدارک تحصیلی ،انجام خدمت وظیفه ،بومی و غیر بومی .شرایط سنی تاریخ اخذمدرک تحصیلی و .. بعد از ریزش افراد نفراتی که قیبولیشون قطعی هست ارسال میشه به سازمان سنجش و سازمان سنجش دوباره یکباره دیگر اسامی قبولی های قطعی را اعلام میکنه.بعدا انشا اله دعوت به مصاحبه شروع میشه
                  • ب
                    به فارس
                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۰۷
                    دوست عزیز شما کدوم شهر قبول شدین؟
                    • ف
                      فارس
                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵
                      سلام . شهر تهران از اردیبهشت 95 شروع بکار کردیم
                      • خ
                        خراسانی
                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۴
                        ببخشید دوست عزیز
                        امکانش هست میزان دریافتی تون رو در سازمان امور مالیاتی بگید ممنون میشم
                        • خ
                          خراسانی
                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵
                          دوست عزیز
                          امکانش هست میزان دریافتی تون رو در سازمان امور مالیاتی بگید ممنون میشم
                      • ح
                        حمید
                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
                        سلام.برای این سوال که چرا این سازمان رو برای کار انتخاب کردید چه جوابی دارید؟
                        • ا
                          افلاطون?
                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۴
                          رویای عزیز
                          نیازی به قسم نیست
                          به نوبه ی خودم ازتون ممنونم که تماس گرفتید و اطلاع دادید
                          و اجازه بدید دوستان هم تحلیل های خودشون رو میگن
                          .......
                          طبق شنیده های شما و تماسی که گرفتید معنیش اینه که مصاحبه تخصصی برگزار نمیکنن و صرفا تطبیق مدارک داریم
                          ...........
                          اما صحبت های ژرف مکالمه تون ناشیانه بوده چون بعد از اعلام نتایج توسط سنجش مصااحبه برگزار نمیشه نه اینکه تصمیم گیری بشه که باشه یا نه
                          .......
                          شما با کجا تماس گرفتین ؟!
                          • ا
                            امیر
                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹
                            افلاطون عزیز
                            برداشت من اینه ک....
                            بعد از اینکه مدارک داخل ستاد بررسی بشه اسامی همه افرادی که مدارک دادن و کسایی که نقص مدارک داشتن اعلام میشه به سنجش تا سنجش لیست خالص رو اعلام کنه برای سازمان امور مالیاتی.
                            تازه اونجا معلوم میشه برای هر شغل محل چند نفر قبول شدن که مدارکشون کامله و مشکلی برای مرحله بعد ک حالا مصاحبه یا گزینش و ّ....ندارند.
                            بعدش تصمیم میگیرن که مثلا اگه یکبرابر قبول شدن خب مصاحبه نگیرن.
                            اگر هم چند برابره بگیرن.
                            حالا اینه چرا خودشون لیست خالص رو در نمیارن احتمالا طبق قانون نمیتونن.
                            • ر
                              رویا
                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
                              دقیقا اینجوریه که شما میگین گفت چون ما خودمون نمیتونیم حذف کنیم میدیم به سنجش اعلام میکنه که هر کس بره مصاحبه یا گزینش ممکنه بعصی جاها باشه بعضی جاها نباشه
                              • ا
                                افلاطون?
                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
                                امیر جان اینکار خیلی بعیده مگر اینکه تعداد کسایی که.در تطبیق مدارک رد شدن زیاد باشه
                                و الا برای داشتن نیروی ذخیره این دردسرو به خودشون نباید بدن
                                کسی که قبلا براش نوشتن در اولیت نیستید الان
                                مدارک و تحویل بده و مصاحبه
                                باتوجه به اختلاف نمره با نفرات بالا فقط دچار زحمت میشه
                                مگر همونجور که عرض کردم نیروی اصلی بخوان مجدد درخواست بدن به سنجش
                              • س
                                سروش
                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴
                                افلاطون عزیز، این اعلام نتایج هم برای نقص مدارکه و هم برای کسر امتیازاتی که براشون نتونستن مدرک بیارن. اون افرادی که امتیاز شاغل قراردادی، بومی یا هر امتیاز دیگه ای داشتن و نتونستن مدرکی براش ارائه بدن، در این مرحله از امتیازشون کسر میشه، یا حذف میشن.
                                و احتمالا، یه لیست جایگزین بشون میدن که افراد جدید باید مدارکشون رو تحویل بدن... خیلی طول خواهد کشید اینطوری.
                                • ا
                                  افلاطون?
                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰
                                  سروش جان خیلی بعید میدونم اینطور باشه
                                  یعنی مثلا کسانی که توی کارنامه اولیشون زدن
                                  در اولویت قرار نگرفتید الان بیان باهاشون تماس بگیرن مدارک ببرن
                                  اون هم برای اینکه مثلا قبولی ها به دو برابر حد نصاب برسه و بعد بررسی محجدد مدارک اون افراد و برگزاری مصاحبه تخصصی
                                  و حالا رد کردن اون عده
                                  عاقلانه نی
                                  • ا
                                    افلاطون?
                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶
                                    عاقلانه نیست
                                    این دستگاه من هم نیمه کاره خودش دکمه تایید و میزنه
                                    • س
                                      سروش ?
                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
                                      افلاطون عزیز نمیدونم برای فراگیر دوم بودین یا نه.
                                      اول اسامی معرف شدن برای تحویل مدارک، یه عده ای رد شدن توی تطبیق مدارک.
                                      از بقیه افراد مصاحبه گرفته شد.
                                      ولی موقع اعلام اسامی، دستور رسید از سازمان مدیریت که باید 3 برابر ظرفیت مصاحبه بشن، حتی اگر اون نفر جدید که میاد، اختلاف نمره بسیار زیادی داشته باشه.
                                      مگر اینکه به ظرفیت نرسیده باشن.
                                      همین موضوع حدود 1-1.5 ماه اعلام نتایج نهایی رو عقب انداخت... پس بعید هم نیست.
                                      دعوت به تحویل مدارک فقط برای به حد نصاب رسیده هاس. کمتر از حد نصاب دعوت نمیشه.
                                      • ا
                                        افلاطون?
                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
                                        وافعا مار ملانصرالدینی کردن
                                        نه فراگیر ۲ نبودم
                                    • ر
                                      رویا
                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲
                                      من همین الان با سازمان تماس گرفتم که یک خانم بسیار مودب و خوش اخلاق که عموما توی ادارات دولتی کم ÷یدا میشه جواب داد خواهش کردم برام واضح بگه جریان چیه گفت ببینید وقتی سازمان به ما اسامی اعلام میکنه هر سال همینجوریه ما بررسی رو انجام میدیم و بعضی ها هستن مثلا شرایط توی دفترچه رو ندارن مثل سن یا بومی بودن یا هر چیزی اینا رو بررسی میکنیم و قطعا رد میشن منتها ما نمیتونیم خودمون اعمال کنیم یک بار دیگه همه رو میدیم به سازمان سنجش و دوباره اسامی رو اعلام میکنن برای مراحل بعدی که تازه اونجا تصمیم میگیرن مصاحبه باشه یا نه احتمالشم خیلی زیاده بره برای بعد عید. پارسال یکی از هم کلاسیای من سنش دو ماه بیشتر از اون حداکثری بود که توی شرایط ثبت نام بود ردش کردن . بعدم به شوخی گفت شما باید بربار باشی و اگر زیاد با ماها تماس بگیرین نمیتونیم کار کنیما البته با خنده و شوخی گفت اینو دیگه امید به خدا اینم اطلاعات من بود
                                      • ا
                                        اکبری
                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
                                        این کارشون خارج از قانون و عرفه این آزمونه هیچ سازمانی هم تا الان همچین کاری نکرده قبل از مصاحبه نتایج رو بدن سنجش که چی بشه، سنجش تو مرحله دوم فقط قبولی نهایی رو اعلام می کنه، نه قبولی مدارک و شرایط خود اظهاری رو. ی جای کار میلنگه به نظرم
                                        • ا
                                          اکبری
                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳
                                          سازمانهای دیگ مثل سازمان قضایی نیروهای مسلح و... خودشون مدارک رو بررسی در صورت اکی بودن دعوت به مصاحبه کردن الانم جواب مصاحبه ها رو فرستادن سنجش
                                          • ر
                                            رویا
                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
                                            درست میگین ببینید اگر سنجش نگاه کنید نوشته سایر رشته ها که بررسی مدارک یا مصاحبه تموم شده باشه رو متعاقبا اعلام میکنن منم که تماس گرفتم گفت ما هم دقیقا مث اوناییم بعد از بررسی مدارک میفرستیم سازمان سنجش و اونجا اعلام میکنن
                                          • خ
                                            خراسانی
                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷
                                            رویا خانم اگر اطلاعاتی که به شما دادن درست باشه
                                            احتمال زیاد میخوان مصاحبه تخصصی رو برگزار نکنن و نفرات اصلی رو براساس نمره بالاتر انتخاب کنن چون زمانی که اسامی به سنجش میره برای اعلام نتایج نهایی و معرفی به گزینش هست
                                            یه احتمال دیگه هم اینه که در کنار مصاحبه گزینش چند تا سوال تخصصی هم بپرسن مثل کاری که دوره های پیش کردن
                                            • ا
                                              اکبری
                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
                                              دقیقا همینه اما از اونجایی که محافظه کارانه باید عمل کنند اینطوری گفتن ما خدایی نکرده ذوق نکنیم
                                              • ر
                                                رویا
                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
                                                نه گفت جاهایی که چند برابرن ممکنه مصاحبه نداشته باشن وقتی اسمشون از سازمان اعلام میشه فقط اینم گفت ما در حال بررسی مدارک هستیم و بعدش میدیم به سنجش مطمعن باشین من با اون شماره که اخرش 3413 هست تماس گرفتم میتونید خودتونم تماس بگیرین
                                                • ر
                                                  رویا
                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
                                                  اشتباه نوشتم جاهایی که چند برابر نیستن منظورم بود
                                              • ن
                                                نغمه
                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸
                                                دوستان پس این کارنامه ای که روز تحویل مدارک دادیم چی بود اون که بعد صادر میشه چی هست؟؟؟؟کسی میدونه بگه
                                                یعنی الان که مدارک بررسی شد بعد دعوت به مصاحبه میشیم و بعد دوباره کارنامه صادر میشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
                                                مگه دوره قبل به چه نحو بوده؟؟؟
                                                کارنامه بعد دوباره تو سایت سازمان سنجش میاد؟؟؟؟؟؟؟
                                                • ر
                                                  رویا
                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹
                                                  نخیر دیگه کارنامه نمیدن من پرسیدم فقط گفت اسامی تایید شده از طریق سازمان سنجش اعلام میشه سایت سنجش رو ببین رشته های علوم پزشکیم همینجوریه از طریق سازمان سنجش اعلام میشه بالا همه چیو توضیح دادم بخونید
                                                  • ا
                                                    امید مالیاتی
                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
                                                    سلام
                                                    منم مفهوم سنجش رفتن رو قبل از انجام مصاحبه نمیدونم، مثلا برای شغل محلهایی ک برابر ظرفیت قبول شدن میشه استدلال کرد که افرادی که مدارکشون تطبیق داره به سنجش اعلام می کنن که اونها اعلام قبولی نهایی کنن مشابه پرستاری ها که طی چند هفته اخیر اعلام شد اما برای سایر رشته های چند برابر مفهوم نداره باید نتیجه مصاحبه به سنجش اعلام بشه.
                                                  • !
                                                    !
                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷
                                                    منم زنگ زدم گفت بعد بررسی می ره برا سازمان سنجش پس حالا حالا منتظر مصاحبه نباشید
                                                    در ضمن ماده 107 مربوط به ماخذ مالیاته نه نرخش یعنی وجوهی که دریافت میشه 10 تا 40 درصد اون مشمول مالیات می شه حالا به نرخ 25درصد
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷
                                                      دقیقا
                                                    • ا
                                                      امید مالیاتی
                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶
                                                      سلام دوستان عزیز
                                                      آخرین خبری که از سازمان مالیاتی مرکز گرفتم در مورد روند بررسی مدرک، گفتند هنوز بررسی مدارک به اتمام نرسیده و بعد از این مرحله باید در سامانه سنجش اسامی رو وارد کنن که با توجه به این مراحل گفتند بعیده قبل از عید انجام بشه باز خدا پدرش رو بیامرزه ی کم راهنمایی کرد و ما رو حواله به سایت نداد ، فقط من دقیقا نوفهمیدم منظورش از ثبت اسامی تو سامانه سنجش چیه!
                                                      • ا
                                                        امید مالیاتی
                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷
                                                        بعیده قبل از عید مصاحبه انجام بشه
                                                        • ر
                                                          رویا
                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱
                                                          روال پارسال این بود اونایی که حد نصاب رو زده بودن براشون کارنامه صادر نشده بود و یک کلمه نوشته بودن که حد نصاب رو زدین بعد مدارک تحویل دادن و همه چی که بررسی شد توی سایت سنجش براشون کارنامه صادرشد و چیزی که الان برای ماها با خط سبز نوشته رو نوشته بودن خیلیا هم رد شدن حالا با توجه به ظرفیت جایی که زده بودن اما امسال کلا کارنامه صادر شده بدون رتبه و مصاحبه قراره باشه الانم سایت سنجش رو ببینید اون رشته های علوم پزشکی که کار مصاحبشون تموم شده نتیجه نهایی میزارن توی سایت احتمال زیاد ما هم میریم مصاحبه بعد توی سنجش اونایی که میرن برای گزینش و مراحل بعد اعلام میشه مثل پارسال مال دوستمو نوشته بودن مثلا 37 نفر میخواد جایی که زده و رتبش 35 بود.
                                                          • ا
                                                            امید مالیاتی
                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
                                                            شما دیگ خیلی پیچیدش کردین پارسال هم تو جواب اول برای همه کارنامه صادر شد حالا حد نصاب اورده بودن یا نیاورده بودن، این میشهذجواب آزمون کتابی در مرحله دوم طبق قانون برای شغل محلهایی که چند برابر ظرفیت هستن مصاحبه تخصصی برگزار میشه و نتایج به سنجش منعکس میشه و اونها هم با وزن 30 مصاحبه و 70 آزمون کتبی نمره نهایی رو مجدد محاسبه و دوباره به تعداد برابر ظرفیت اعلام نهایی می کنن، رشته هایی هم ک مصاحبه ندارن یعنی چن برابر قبول نشدن مثل پرستاری های امسال با تطبیق مدارک نتایج نهایی به سنجشاعلام میشه
                                                            وقتی که سنجش نتایج نهابی برابر ظرفیت رو میده دیگ از اونجا به بعد میره کنار و انجام گزینش و اینها بعده هر سازمانه، بعد گزینش هم هر سازمان افراد رو معرفی میکنه سازمان مدیریت برای اخذ کد استخدامی و نهابتش دعوت به کار
                                                            • ر
                                                              رویا
                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
                                                              جناب من خودم پارسال امتحان دادم کارنامه نیومد برای من فقط نوشته بودن حد نصاب آوردیم ولی بعد دادن مدارک و بررسی سنجش اعلام کرد کارنامه گذاشتن که نوشته بود با توجه ظرفیت قبول نشدم برم برای مراحل بعد چون 30 نفر میخواست من رتبم 35 شده بود
                                                          • ر
                                                            رویا
                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲
                                                            با سلام به دوستانی که فکر میکنن حسابدارین و قبول میشن باید بگم هیچ ربطی نداره و اصلا معلوم نیست مصاحبه تخصصی حسابداری باشه یا نه اگر قرار به این بود از اول فقط میگفتن رشته حسابداری میخوان خلاص توی آزمون اقتصاد کلان و خرد هم داشتیم من خودم سه تا مقاله در مورد مالیات و بخش عمومی چاپ کردم پس خواهشا با این حرف ها فاز منفی ندین
                                                            • ع
                                                              علی
                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹
                                                              بنظرم من که کار مالیاتی یه کار حسابداریه ، الان هم اگه برخورد یا احیانا پرونده ایی تو امور مالیاتی داشتین ،با همه احترام ،ولی اونایی که حسابداری نبودن و نیستن واقعا تو رسیدگی ضعیفن
                                                              • ص
                                                                صادقی
                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷
                                                                دقیقا
                                                              • a
                                                                alianz
                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵
                                                                چندان اهمیتی نداره، اصول استاندارد حسابداری بلد نباشی میفرستن بایگانی. موفق و موید باشید
                                                                • ر
                                                                  رویا
                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴
                                                                  بله لابد شما هم میشی رییس کل امور مالیاتی یچیزی میگینا همه دوستان من پارسال قبول شدن با رشته های مختلف همشونم مامور تشخیص مالیاتن
                                                                • س
                                                                  سروش ?
                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲
                                                                  سلام
                                                                  این هم از جو دادن های دوستانه...
                                                                  خداییش فکر کردین کارایی که انجام میشه توسط کارمند، اینقدر حرفه ایه که هر کسی حسابداری نخونده باشه، نمیتونه انجامش بده؟
                                                                  حاضرم شرط ببندم همه ما میتونیم توی یه بازه 3 ماهه، وظایف همدیگه رو انجام بدیم(البته اگر واقعا بخوایم یاد بگیریم)... من رشته ام سخت افزاره، ولی الان بلدم کارهای حسابداری رو هم انجام بدم. درسته علم و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل رو ندارم، ولی عملا میتونم کارها رو چشما انجام بدم.
                                                                  پس خیلی هم حساس نباشید.
                                                                  • o
                                                                    o
                                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
                                                                    دقیقا همینه من خودم رشتم حسابداری نبوده اما هشتاددرصد مجموع دو درس حسابداری زدم
                                                                    کاری که به دفعات انجامش بدی نخای هم یادمیگیری
                                                                    • ا
                                                                      امین اسبویی
                                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰
                                                                      منم رشتم حسابداریه ولی اقتصادو 40 و خورده ای زدم، این یعنی من در حد مطلوب اقتصاد بلدم؟! :دی . نه این ملاک خوبی نیست.
                                                                      بنظر من حتی توی کار هم کسی که حسابداری خونده با کسی که نخونده تفاوت داره، البته بعد از چند سال دیگه همه چیز رو یاد میگیرن همه.
                                                                      نظر شخصی من اینه که غیر از حسابداری ها یکم بیشتر حسابداری بخونن ضرر نمیکنن.
                                                                      • a
                                                                        alianz
                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵
                                                                        بیخیال داداش، خندمونو نیار. نکنه فک میکنی میای دوساله میشی سر ممیز مالیاتی و در نهایتم میری تو جامعه مشاوران رسمی مالیاتی کشور. یه چیزی بگو بگنجه. من نمیام بعد9 سال درس خوندن تو مالی و حسابداری با کلی مدرک حرفه ای و سابقه کاری از دفترداری تا مشاور مالی و سرمایه گذاری، تو حسابداری ادعا کنم. چطور با سخت افزار خوندنت به این نتیجه رسیدی که کاری نداره.
                                                                        • س
                                                                          سروش ?
                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
                                                                          دوستان اصلا منظور منو متوجه نشدن انگار، "درسته علم و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل رو ندارم، ولی عملا میتونم کارها رو چشما انجام بدم."
                                                                          من خطابم به اون دوستی بود که میگفت:
                                                                          "چندان اهمیتی نداره، اصول استاندارد حسابداری بلد نباشی میفرستن بایگانی. موفق و موید باشید"
                                                                          بایگانی رو چه به رشته مامور تشخیص مالیات؟ بایگانی کلا زیرمجموعه امور اداری هست.
                                                                          قطعا اون کسی که تعیین کرده چه رشته هایی برای چه مشاغلی خوبن، در مورد توانایی افراد بیشتر از شما خبر داشته.
                                                                          خود شما بیاید کارهای عملی پشتیبان شبکه رو ببینید(اگر هوش مناسبی داشته باشید) به راحتی میتونید تو یه بازه 1 ساله(حداکثر) همه چیز رو یاد بگیرید. طوری میگید انگار دارین طراحی بالستیک موشک های قاره پیما رو انجام میدین.
                                                                          ترول بودن در فضای مجازی کار پسندیده ای نیست.
                                                                        • ا
                                                                          امین اسبویی
                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳
                                                                          کسی نگفت چون حسابداری هستیم قبولیم، ان شاءالله همه اونایی که آزمون رو قبول شدن وارد سازمان میشن، ولی رشته ی پایه ی هر شغلی معلومه، رشته ی مرتبط برای محاسبه دخل و خرج مودیان مالیاتی حسابداری هست، ولی چون بعضی رشته های دیگه هم بعضی واحدهای اصلی حسابداری رو پاس کردن اونام میتونن شرکت کنن، البته این نظر شخصی منه، میتونه اشتباه باشه.
                                                                          • o
                                                                            o
                                                                            ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
                                                                            در مورد خوندن حسابداری و مرتبط با کاربودن که نظر شما درسته اما بحث سوالات مصاحبه بود و رعایت انصاف و اینکه گفتم هشتاد درصد زدم منظور این نبود کار شاقی کردم برادرجان منظور به یادگیری هردرس و رشته ای پس از تکرار بود و اینکه روسای مالیاتی دو سه دوره قبل یا مدیریت خوندن یا اقتصاد(بازاینم ملاک برتری چیزی یا کسی یا رشته ای بر رشته و شخص دیگه نیس)
                                                                            بگذریم استانداردهای حسابداری چیزی که تو نت هستن بخونیم یا هرمدتی عوض میشن و ممکنه تغییر کرده باشن ؟
                                                                            • ا
                                                                              امین اسبویی
                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹
                                                                              خب برادر حرف منم اینه که توی این شغل که رشته ی اصلیش حسابداری هست نمیشه از چیزای دیگه مصاحبه بگیرن که، اتفاقا انصاف اینه که فقط سوالای حسابداری بپرسن نه چیز دیگه. البته منم تایید کردم که بعد از مدتی همه همکارا همه چیزارو یاد میگیرن و تفاوت خیلی کم میشه.
                                                                              استاندارها هر چند سال عوض میشه، اینایی که توی نت هست معمولا جدید هست. ولی من توصیه میکنم استانداردها رو از روی خود استاندارد نخونین، کتاب هایی هستن که خلاصه مطالب توشون هست خیلی بهترن.
                                                                              • o
                                                                                o
                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸
                                                                                تشکر دوست عزیز
                                                                                • o
                                                                                  o
                                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
                                                                                  و اینکه اگه امکانش هست یه کتاب معرفی کنین
                                                                              • ا
                                                                                امیر
                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱
                                                                                سلام دوستان.
                                                                                ما که شهرستان هستیم و جز زنگ زدن کاری از دستمون بر نمیاد.بازنگ زدن هم جواب درست نمیدن.
                                                                                ?
                                                                                Amir
                                                                                نیلا
                                                                                سارا
                                                                                و بقیه دوستانی که تهران هستین .
                                                                                خواهشا یه سر به ستاد خیابون داور بزنین شاید آمار تهران دربیاد.
                                                                                مصاحبه که قطعا اونور عیده .ولی آمار تهران به خصوص شهرستان هاش در بیاد خیلی خوب میشه.
                                                                                ثواب زیادی هم میبرین.
                                                                                • پ
                                                                                  پیمان
                                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷
                                                                                  من دیروز رفتم قسمت منابع انسانی امور مالیاتی کل واقع در خیابان داور. بهم گفتن اونایی که مدارکشون کامل و بی نقص باشه مستقیم وارد مرحله گزینش میشوند و وارد مصاحبه نمیشوند. البته گفتش این فقط شامل تهران و شهرستاناش میشه و برا استانهای دیگه همه انها باید مصاحبه تخصصی بدهند چون بیشتر از ظرفیت گرفته شده اند.گفتش تا قبل از عید سعی میکنیم نفرات رو مشخص کنیم اما مصاحبه و گزینش قطعا میره برا اونور سال.
                                                                                  • ا
                                                                                    امیر
                                                                                    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵
                                                                                    جدی!!!!!
                                                                                    یعنی گفتن استان تهران مصاحبه نداره???
                                                                                    • م
                                                                                      مهرسا
                                                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵
                                                                                      اقا پیمان مرسی خیر ببینی..
                                                                                      • س
                                                                                        سحر
                                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴
                                                                                        جدی؟!!! پس این همه 3برابر 3برابر و قطعا مصاحبه هست برا چی بود؟خدا کنه همینجور باشه
                                                                                      • a
                                                                                        amir
                                                                                        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۴۴
                                                                                        آداش جان فقط تو اون 4روز تحویل مدارک میشد اطلاعات گرفت الان بریم به چشم یک مزاحم نگاهمون میکنن و جواب نمیدن
                                                                                        آمار تهران و شهرستان هاشو من دارم اصلا نگران نباش
                                                                                      • ع
                                                                                        علی م
                                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹
                                                                                        سلام
                                                                                        مثل اینکه یا من تفاوت ماده105 و 107 رو بد گفتم یا دوستانمون اشتباه متوجه شدند
                                                                                        دوست محترم ماده 107 میگه از لیست درآمدهایی که ذکر کرده بین10 تا40 درصد مالیات گرفته میشه و از بقیه درآمدها25درصد کل سود دریافت میکنند
                                                                                        • a
                                                                                          a
                                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵
                                                                                          ماده 107 مربوط به اشخاص حقوقی و حقیقی خارج از ایران که محل سکونتشون هم خارج از ایرانه طبق آیین نامه بین 10 تا 40 درصد ولی ماده 105 اشخاص حقوقی که مالیات عملکردشون 25 درصد
                                                                                        • r
                                                                                          r.k
                                                                                          ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
                                                                                          بچه ها من قبولی استان تهرانم،من روز آخر (چهارشنبه)به ساختمان مالیاتی شهر و استان تهران مراجعه کردم حدودا ساعت 11 رسیدم شمارم بین 50 تا 60 بود (دقیق یادم نیست)ولی حدود همین شماره بود.برای تکمیل مدارکم مجبور شدم برم کپی بگیرم و...در نتیجه کارم طول کشید تا حدود 12/5.من جزو آخرین نفرات بودم او روز و نمازخونه تقریبا خالی بود بعد من مدارکمو تحویل او دوتا خانوم دادم و کارمو انجام دادم بعد ازشون پرسیدم چقد احتمال داره قبول بشم گفتن خیالت راحت باشه قبولی به یه بنده خدایی که قراردادی بود و حدود 19 سال سابقه هم داشت گفتن قبولی .در ضمن به نظرم اون روز حداکثر 80 نفر مراجعه کردن .ببخشید طولانی شد.
                                                                                          • t
                                                                                            tax
                                                                                            ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۳
                                                                                            منم روز اول اونجا رفتم تا ظهر آخر وقت ۶۰نفر اومده بوده.
                                                                                            قطعا مامور تشخیص مالیاتی تهران حداکثر یک برابره جای شک و تردیدی نیست.
                                                                                            فقط باید منتظر بود کی دعوت به کار بشیم تو سال ۱۳۹۶
                                                                                            • ر
                                                                                              روشن
                                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹
                                                                                              سلام .انشااله حداکثرتا مهر ماه مشغول بکار میشید
                                                                                              • ر
                                                                                                رویا
                                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹
                                                                                                بنده هم روز دوم حدودا ساعت ده و چهل دقیقه اونجا بودم شمارم 55 بود خیلی هم شلوغ نبود
                                                                                              • س
                                                                                                سارا۶۶
                                                                                                ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱
                                                                                                سلام .ممنون از اطلاعاتتون . ما قبولیای تهران و شهرستان یک برابر ظرفیت هستیم ولی گویا قرار هست که مصاحبه هم بشیم تا روند استخدام مالیاتی ها همه جا یکی بشه . به هر حال به نظر من مصاحبه ی سختی نخواهد بود .
                                                                                              • D
                                                                                                D
                                                                                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴
                                                                                                سلام دوستان به نظرتون بعداز تطبیق مدارک ورسیدگی پرونده ها
                                                                                                از همه دعوت به مصاحبه میشه یا فقط از نمرات بالاتر
                                                                                                لطفا اگر کسی چیزی میدونه بگه
                                                                                                باتشکر
                                                                                                • ا
                                                                                                  امیر
                                                                                                  ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱
                                                                                                  از همه کسایی که پروندشون تایید شده باشه.
                                                                                                • o
                                                                                                  o
                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵
                                                                                                  سلام تکلیف ما که رشتمون حسابداری نیس تومصاحبه چیه ؟؟اگه اینجام سوالا از حسابداری واصطلاحاتش باشه مثل ازمون کتبی که دوتا مواد ازمون از رشته حسابداری بود به ما داره ظلم میشه سازمان سابقه مصاحبه هم نداره که کسی خبرداشته باشه
                                                                                                  • ن
                                                                                                    نغمه
                                                                                                    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۴۱
                                                                                                    دقیقا منم موافقم به خصوص که عده ای با گذروندن فقط اصول 1 و 2 آزمون رو قبول شدن
                                                                                                    • O
                                                                                                      O
                                                                                                      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۹
                                                                                                      شما چه رشته ای هسین؟ کجا قبول شدین
                                                                                                    • ا
                                                                                                      امین اسبویی
                                                                                                      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱
                                                                                                      خب باید قبول کنین که رشته ی مرتبط به این شغل حسابداری هست، قراره محاسبات حسابداری داشته باشیم تا درآمد و مخارج رو با توجه به قوانین و استانداردها بدست بیاریم و بعد وضع مالیات بشه، پس طبیعیه که بیشتر سوالات باید از حسابداری باشه،پس ظلمی نمیشه به کسی، ولی حدس من اینه که سوالات معمولی پرسیده میشه ( مگه اینکه چند برابر ظرفیت باشه که اون داستانش فرق داره)، پس میشه به مطالعه ی محدود از همین الان خودتون رو اماده کنین و جای نگرانی نیست.
                                                                                                      • e
                                                                                                        ella
                                                                                                        ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳
                                                                                                        سلام
                                                                                                        دوست عزیز خیالتون راحت، با توجه به رشته مصاحبه انجام میشه اگه قرار باشه سوال تخصصی حسابداری بپرسن که اصلن رشته های مدیریت و اقتصاد در ازمون کتبی خط میخوردن و فقط حسابداریا دعوت میشدن. من دارایی و وزارت نیرو دعوت به مصاحبه شدم هر دو جا در حد اصول 1 و دو و سه پرسیدن. نگران نباشید.
                                                                                                        • o
                                                                                                          o
                                                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
                                                                                                          مرسی دوست عزیز
                                                                                                      • س
                                                                                                        سحر
                                                                                                        ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳
                                                                                                        دوستان نظرتون چیه از این فرصت استفاده کنیم و سوالاتمونو اینجا مطرح کنیم.
                                                                                                        من معنی بعضی اصطلاحات مثه مستغل و مستحدثات رو نمیدونم کسی میتونه راهنمایی کنه
                                                                                                        • ا
                                                                                                          افلاطون?
                                                                                                          ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵
                                                                                                          مستغل به ساختمان میگن بجز زمین مربوطه فقط اون ساختمان
                                                                                                          مستحدثات هرچه روی زمین تاسیس شده مثل چاه اب یا حصار کشی جدول و پیاده رو
                                                                                                          زمینم که میدونی دیگه
                                                                                                          موفق باشید
                                                                                                          • س
                                                                                                            سحر
                                                                                                            ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵
                                                                                                            تشکر از شما
                                                                                                        • م
                                                                                                          محمدی
                                                                                                          ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳
                                                                                                          سلام به دوستان مالیاتی تهران-تهران
                                                                                                          امروز از سازمان مالیات با بنده تماس گرفته شد. به خاطر نقصی که تو پرونده موجود بود و ازم خواستن که یه مدرک رو براشون فکس کنم.
                                                                                                          با توجه به اینکه نام خانوادگی بنده جز حروف آخر الفبا هستش و موقع تحویل مدارک هم جز آخرین گروه بودم این احتمال رو میدم که تو همین روزا بررسی مدارک به پایان برسه و انشاا... خبرهای خوب برای همه دوستان.
                                                                                                          • ا
                                                                                                            افلاطون?
                                                                                                            ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳
                                                                                                            سلام
                                                                                                            اگر بررسی به ترتیب الفبا باشه درسته
                                                                                                            معمولا استانی بررسی میکنن
                                                                                                            • ا
                                                                                                              امیر
                                                                                                              ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹
                                                                                                              درسته.
                                                                                                              بعیده بر اساس حروف الفبا باشه.
                                                                                                            • .
                                                                                                              .\.
                                                                                                              ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
                                                                                                              ممنون که خبر دادین.میشه بگید نقص مدارکتون چی بود؟
                                                                                                              • ر
                                                                                                                رویا
                                                                                                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲
                                                                                                                ای کاش یسوالی میکردین ازشون که جریان از چه قراره
                                                                                                                • م
                                                                                                                  مهسا
                                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۵
                                                                                                                  کدوم شهربودید شما؟
                                                                                                                • م
                                                                                                                  مهدی
                                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
                                                                                                                  سلام
                                                                                                                  یعنی خداییش نباید یک خبری،اطلاعیه ای چیزی بدن.بابا مثلا بگید 1 ماهه دیگه مصاحبه هستش لااقل یک خبری بدید تا آدم بتونه یک برنامه ریزی کنه.ای خدا..............
                                                                                                                  • !
                                                                                                                    !!
                                                                                                                    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
                                                                                                                    والا
                                                                                                                    • ا
                                                                                                                      اصفهان
                                                                                                                      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰
                                                                                                                      لایک
                                                                                                                      • ب
                                                                                                                        به تمام اصفهانی ها
                                                                                                                        ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵
                                                                                                                        دوستان عزیز به نطرتون خود شهر اصفهان چند برابر ظرفیته؟
                                                                                                                        • ب
                                                                                                                          به تمام اصفهانی ها
                                                                                                                          ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷
                                                                                                                          دوستان عزیز به نطرتون خود شهر اصفهان چند برابر ظرفیته؟
                                                                                                                          اگر کسی اطلاع داره لطفا بگه
                                                                                                                          ممنونم
                                                                                                                          • ن
                                                                                                                            نیلوفر
                                                                                                                            ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۵۴
                                                                                                                            تقریبا 2/4 برابر .البته اگه همه مدارک درست باشه و کسی تو تطبیق مدارک رد نشه.شما نمره نهاییت چنده؟
                                                                                                                            • ص
                                                                                                                              صادقی
                                                                                                                              ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
                                                                                                                              در مورد شهرستانهای استان اصفهان نمیدونید چند برابر هستند؟
                                                                                                                          • ا
                                                                                                                            امیر به رویا و بقیه دوستان
                                                                                                                            ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲
                                                                                                                            راستش حرف رویا خانوم من رو هم به شک انداخت که سهمیه دار هم بین 338نفر باشه.
                                                                                                                            دوستان بنده با منابع انسانی تماس گرفتم و موضوع رو بررسی کردم
                                                                                                                            گفتن این آزمون اصلا سهمیه 25درصد رو نداشته و قبلا ار ایثارگران محترم و....ظرفیت ها تکمیل شده.و همه کسایی که ازمون قبول شدن بدون 25درصده.
                                                                                                                            لطفا انقد بدبین و شکاک نباشین.
                                                                                                                            فک کنم دیگه خیالتون راحت شده باشه.
                                                                                                                            • ا
                                                                                                                              امیر
                                                                                                                              ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰
                                                                                                                              البته منظورم تهران و 338نفر نبود.کلا ظرفیت ها برای سهمیه آزاد بوده.
                                                                                                                              راستی برای مصاحبه هم پرسیم گفتن اصلا زمانش مشخص نیست.
                                                                                                                              • ا
                                                                                                                                افلاطون?
                                                                                                                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
                                                                                                                                ممنون از پیگیری شما
                                                                                                                                من هم به این موضوع مطمعن بودم که عرض شد در محضر دوستان
                                                                                                                              • ر
                                                                                                                                رویا
                                                                                                                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲
                                                                                                                                ممنون از تو که بررسی کردی خدا خیرت بده عزیز خب توی ذهنم بود گفتم که با هم مشورتی کرده باشیم بازم ممنون ازت
                                                                                                                                • ا
                                                                                                                                  امیر
                                                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰
                                                                                                                                  موفق باشین.
                                                                                                                              • ا
                                                                                                                                امیر به رویا
                                                                                                                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                                                                                                                                منظورم اینه که مجوز استخدام 750نفر بوده 150نفر با سهمیه استخدام کردن.600نفر هم برای بقیه افراده که تعداد دفترچه هست.
                                                                                                                                • r
                                                                                                                                  r.k
                                                                                                                                  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲
                                                                                                                                  از بچه های اهواز کسی اینجا هست؟میشه بگید پایین ترین نمره قبولی اهواز چند بوده؟ خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید.
                                                                                                                                  • ع
                                                                                                                                    علی
                                                                                                                                    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
                                                                                                                                    خودت چند بودی؟
                                                                                                                                    • r
                                                                                                                                      r.k
                                                                                                                                      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۰۸
                                                                                                                                      من میتونستم اهوازو انتخاب کنم بومی هم بودم ولی استان تهران قبول شدم بومی استانی 37.8 شدم حدودا
                                                                                                                                    • م
                                                                                                                                      مهسا
                                                                                                                                      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
                                                                                                                                      نه از کجا بدونیم بایدهمه بگن تا متوجه بشیم
                                                                                                                                      • ک
                                                                                                                                        کمال
                                                                                                                                        ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰
                                                                                                                                        سلام
                                                                                                                                        کدوم شغل محل قبول شدی؟؟
                                                                                                                                        نمره ت چند شده؟؟
                                                                                                                                        • ع
                                                                                                                                          علی
                                                                                                                                          ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱
                                                                                                                                          من اهواز قبول شدم 37 شدم

                                                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                                        ثبت پاسخ